Skuteczna modlitwa do św. Rity w sprawach trudnych i beznadziejnych

O potężna i sławna Święta Rito, oto u twoich stóp nędzna dusza potrzebująca pomocy, zwraca się do ciebie z nadzieją, że zostanie wysłuchana.

Ponieważ jestem niegodny z tytułu niewierności mojej, nie śmiem spodziewać się, że moje prośby będą zdolne ubłagać Boga. Dlatego wyczuwam potrzebę, aby mieć za sobą potężną orędowniczkę, więc ciebie wybieram sobie, Święta Rito, ponieważ ty właśnie jesteś niezrównaną Świętą od spraw trudnych i beznadziejnych.

O droga Święta, weź do serca moją sprawę, wstaw się do Boga, aby uprosić mi łaskę, której tak bardzo potrzebuję i o którą tak gorącą proszę (tutaj wyrazić łaskę, o którą się prosi)

Nie pozwól mi odejść od ciebie nie będąc wysłuchanym. Jeżeli jest we mnie coś, co byłoby przeszkodą w otrzymaniu łaski, o którą proszę, pomóż mi usunąć tę przeszkodę: poprzyj moją prośbę swymi cennymi zasługami i przedstaw ją swemu niebieskiemu Oblubieńcowi, łącząc ją z twoją prośbą. W ten sposób moja prośba zostanie przedstawiona przez ciebie, wierną oblubienicę spośród najwierniejszych. Ty odczuwałaś boleść Jego męki, jak mógłby on odrzucić twą prośbę i nie wysłuchać jej?

Cała moja nadzieja jest więc w tobie i za twoim pośrednictwem czekam ze spokojnym sercem na spełnienie moich życzeń. O droga Święta Rito, spraw, aby moja ufność i moja nadzieja nie zostały zawiedzione, aby moja prośba nie była odrzuconą. Uproś mi u Boga to, o co proszę, a postaram się, aby wszyscy poznali dobroć twego serca i wielką potęgę twego wstawiennictwa.

O Najsłodsze Serce Jezusa, które zawsze okazywało się tak bardzo czułe na najmniejszą nędzę ludzkości, daj się wzruszyć moimi potrzebami i nie bacząc na moją słabość i niegodność, zechciej wyświadczyć mi łaskę, która tak leży mi na sercu i o którą prosi Cię dla mnie i ze mną Twoja wierna  oblubienica, Święta Rita.

O tak, za wierność, jaką Święta Rita zawsze okazywała łasce Bożej, za wszystkie zalety, którymi uhonorowałeś jej duszę, za wszystko co wycierpiała w swym życiu jako żona, matka i zakonnica, i w ten sposób uczestniczyła w Twej bolesnej męce i wreszcie z tytułu nieograniczonej możliwości wstawiania się, przez co chciałeś wynagrodzić jej wierność, udziel mi Twej łaski, która jest mi tak bardzo potrzebna.

A Ty, Maryjo Dziewico, nasza najlepsza Matko Niebieska, która przechowujesz skarby Boże i rozdzielasz wszelkie łaski, poprzyj Twoim potężnym wstawiennictwem modły Twej wielkiej czcicielki Świętej Rity, aby łaska o którą proszę Boga, została mi udzielona.
Amen.

567 komentarzy:

  1. Anonimowy15.12.11

    nie moja lecz wola naszego pana niech się stanie ty wiesz najlepiej co dla mnie dobre nie opuszczaj w potrzebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5.1.12

    bardzo cie prosze Sw Rito wstaw sie do Boga i do Najswietszej Paienki o pomoc dla naszej rodziny dla mnie i dla wszystkich ludzi ktorzy nam pomagaja.Prosze cie Panie Jezu zbaw dusze mojego meza i dusze zmarlych z naszych rodzin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14.1.12

    Święta Rito proszę wysłuchaj mojej gorącej prośby, która tak bardzo leży mi na sercu, jestem tylko marnym pyłem, bez Twojego wstawiennictwa u Boga sama nie dam rady.I pomóż abym się stała lepszym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy27.1.12

    Święta Rito Twej cudownej opiece polecam moich rodziców, proszę o przywrócenie im zdrowia i sił i o Boże błogosławieństwo

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11.2.12

    św Rito barddzo Cię proszę o łaskę wewnętrznegouzdrowienia dla mnie i mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20.2.12

    Święta Rito, Bardzo proszę, módl się o zdrowie dla Grzegorza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21.2.12

    Błagam Cię Święta Rito Wstaw się za mną u BOGA OJCA naszego aby wysłuchał prośby mojej. Błagam Z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21.2.12

    Święta Rito proszę cię i błagam o wstawiennictwo do Boga abym mogła poprawiać matematykę jeszcze raz i ją zaliczyła i była do egzaminu dopuszczona i razem z koleżankami teraz zakończyła studia

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy22.2.12

    Sw Rito proszę abyś za twoją łaską wstawila się do Ducha Swiętego o pomyślnie zdany egzamin

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy23.2.12

    Sw.Rito proszę Cię o zgodę w moim małżeństwie.O przemianę mojego męża,aby mnie nie oszukiwał,zaczął szanować jako żonę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy26.2.12

    Święta Rito, przepraszam, że masz tak wiele spraw na głowie, a ja proszę Cie o błachostkę, jednak jest ona dla mnie ogromnie ważna i tylko Twoja modlitwa i wstawiennictwo może mi pomóc. Wierze, że tak będzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14.3.12

    Święta Rito, dziękuję Ci za wszystkie otrzymane łaski, wiem ,że czuwasz nade mną. Teraz znowu przychodzę do Ciebie. O nic nigdy Cię tak gorąco nie prosiłam. Błagam wstaw się za mną u Pana Boga, błagam wyjednaj mi tę łaskę. Bardzo proszę Cię spraw by mój narzeczony do mnie wrócił i znowu pokochał i spraw proszę byśmy założyli normalną, katolicką rodzinę.Wiem,że źle robiłam,ale obiecuję poprawę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy30.3.12

    SWIETA RITO PROSZE POMOZ NAM POMOZ ERYCZKOWI MY W TEJ SPRAWIE JESTESMY BEZSILNI pomoz najpiekniej prosimy

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy11.4.12

    święta Rito z całego serca dziękuję Ci za Twoje wstawiennictwo dla mnie u Boga. Moje prośby zostały wysłuchane. Proszę, pomagaj mi dalej. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20.4.12

    Św Rito poratuj mnie i mojego męża i wyproś dla nas dziecko bardzo Cie o to proszę tak długo już czekamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22.10.12

      sw rito wstaw sie za mna u prosze cieo wyjscie z udaru mozgu o sprawnosc reki trwa to juz3lata ile jeszcze

      Usuń
  16. Anonimowy17.5.12

    Święta Rito proszę o zdrowie dla mojej mamusi i przywrócenie jej ręty oraz za moje małrzeństwo abyś my mogli jeszcze być razem i współnie wychowywać nasze dzieciątko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy22.5.12

    Św. Rito proszę o pomoc w wyjściu z kłopotów finansowych. Całe życie z mężem walczymy o przetrwanie, ja już opadam z sił, błagam uproś łaskę dla nas i naszych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22.5.12

    sw Rito tyle razy mi pomoglas prosze cie w dniu w ktorym odeszlas do naszego ojca wyjednaj mi laske o ktora tak bardzo prosze

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy23.5.12

    Dzisiaj jest dzień operacji Michała, proszę CIĘ ŚWIĘTA RITO o szczęśliwe jej zakończenie i bardzo dziękuję z przyspieszenie terminu jej przeprowadzenia.
    Uproś u BOGA zdrowie dla Michała i szczęśliwy powrót do domu ze szpitala.
    JESTEŚ MOJĄ ORĘDOWNICZKĄ DO BOGA.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy30.5.12

    ŚWIETA RITO POMOZ NAM WYJSC Z DŁUGÓW. WIERZE W CIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy30.5.12

    Św. Rito proszę Cię o wyproszenie łask dla mojej Rodziny aby znowu była jedno z całego serca Cię proszę o wstawiennictwo u naszego Boga Ojca. Amen

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy2.6.12

    ŚW.Rito proszę cię o łaskę zdrowia i poprawę wyników dla mojej mamy Elżbiety.Dziękuję.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy3.6.12

    Św. Rito błagam Cię o wyproszenie łask, o które modlę się od wielu dni. Z całego serca Cię proszę o wstawiennictwo u Boga Ojca. Amen

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy10.6.12

    Kochana Święta Rito . Proszę CIę o wstawiennictwo u Boga Ojca , żeby cała moja rodzina wyszła z długów , żeby zaistniała harmonia i ład tak jak niegdyś . Wierzę w Ciebie !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy10.6.12

    Św. Rito wstaw się za mną do NAJŚWIĘTSZEGO SERCA PANA JEZUSA,do MATKI NAJŚWIETSZEJ i wybłagaj mi łaski które potrzebuję dla mnie i syna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy10.6.12

    Święta Rito wstaw się za nami

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy16.6.12

    Św. Rito wstaw się za mną i moimi bliskimi, proszę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy18.6.12

    Święta Rito wstaw się u naszego Ojca w intencji Frania który pragnie matczynej miłości błagam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy22.6.12

    Święta Rito wstaw się za moimi dziećmi za moje matczyne cierpienie, proszę

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy9.7.12

    sw Rito błagam o wstawiennictwo w tak waznej dla mnie sprawie bądz ze mna jutro wstaw sie równiez za osobe która kocham nad zycie aby dane nam było byc nadal razem błagam nie opuszczaj nas

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy10.7.12

    Proszę o modlitwę za moją Mamę,proszę o zdrowie dla niej o wszelkie łaski aby mogła normalnie bez bólu żyć.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy12.7.12

    Św.Rito proszę o pomoc w sprawie syna Marcina zmień jego myśli pomóż nam rodzicom.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy16.7.12

    Święta Rito pomóż w tej trudnej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy17.7.12

    O Ukochana Święta Rito pokornie staję przed Tobą i proszę o wstawiennictwo Twoje za moją rodziną u Ojca naszego Wszechmogącego i Jezusa,syna Jego Najukochańszego. Proszę zanieś przed ich oblicze moją prośbę o utrzymanie pracy przez mojego męża i opiekę nad nami. Bądź Naszą Orędowniczką na wieki wieków. Amen. Ufam Tobie, Św. Rito.
    mama i żona

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy20.7.12

    Święta Rito bardzo proszę abyś wtprosił dla mnie łaskę uzdrowienia abym mogła chodzić bez kul i mogła spełnić swoje marzenia.Bardzo bym chciała być z Kubą i założyć z nim rodzine Proszę cie o wstawinnictwo w tej prośbie do pana Jezusa ufam tobie Święta Rito

    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy21.7.12

    Święta Kochana Rito! Błagam Cię,Proszę wstaw się za mną do Boga,żeby Jan do mnie wrócił,żebyśmy stworzyli jedną rodzinę,żebyśmy byli szczęśliwi.

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy21.7.12

    Blagam cie św.Rito pomóz mojemu zięciowi wyjsc z depresji i uratuj jego małżenstwo przed rozpadem.mama.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy31.7.12

    Święta Rito proszę Cię o pomoc, wstaw się za nami

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy2.8.12

    Święta Rito,módl się ze mną i uproś łaski,o które codziennie proszę, a proszę szczególnie o uproszenie łask dla syna.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy2.8.12

    O Sw. Rito dziekuje Ci za wstawienie sie za Markiem. Juz zaczyna wychodzic z depresji i jego stan zaczyna sie poprawiac. Prosze Cie wspieraj mnie dalej w modlitwie zeby doszedl do siebie zanim rozpocznie walke z rakiem. Dziekuje Ci Sw. Rito z calego serca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Joanna Olsztyna4.8.12

    Swięta Rito dziękuję Ci za każdą pomoc, jaką od Ciebie ja i córka Zuzanna otzrymałyśmy i prosimy Cię o dalsza opiekę i pomoc. Proszę Cię również, abyśmy mogły Cię odwiedzić w Cascia.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy9.8.12

    Święta Rito błagam Cię o wstawiennictwo i pomoc prosząc o mądrość, wiarę, nadzieję i siłę dla mojej siostry i jej męża i o błogosławieństwo dla nich, aby mogli zostać rodzicami.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy13.8.12

    Swięta Rito blagam przemien serce mojej corki aby wrociła do meża

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy13.8.12

    Wstaw się za mną Święta Rito

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy16.8.12

    Święta Rito błagam wejrzyj w serce mojego Taty niech już nie krzywdzi więcej mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy16.8.12

    Święta Rito miej w opiece mnie i całą moją rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy19.8.12

    Święta Rito, proszę o szczęśliwe małżeństwo i rodzinę pełną
    wiary , miłości dla Agnieszki.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy19.8.12

    Święta Rito, błagam Cię wyproś zdrowie dla mojego ciężko chorego taty.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy20.8.12

    Święta Rito prosze o wstawiennictwo i pomoc dla mojego syna Jakuba o nawrócenie ze zle obieranej drogi

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy20.8.12

    Święta Rito błagam o wstawiennictwo i pomoc aby mój synek Piotruś odzyskał zdrowie i aby Jego ciężka choroba odeszła na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy20.8.12

    Święta Rito przez Twoje wstawiennictwo pełna wiary błagam o cud, łaskę zdrowia dla mojej Mamy u której wykryto nowotwór. Dodaj nam sił i odwagi do walki z chorobą. Jezu, ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy20.8.12

    Swieta Rito blagam Cie pomoz mojemu synowi Kasprowi zdac poprawke matury z matematyki

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy21.8.12

    Święta Rito błagam Cię nie pozwól na rozpad mojego małżeństwa, uzdrów moją rodzinę, nawróć mojego męża i otwórz mu oczy. Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy23.8.12

    Święta Rito nawróć mojego męża, dopomóż mojej rodzinie, aby się nie rozpadła. Błagam Święta Rito otwórz oczy mojemu mężowi. Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy23.8.12

    Święta Rito proszę Cię dopomóż Januszowi w znlezieniu pracy.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy24.8.12

    ŚWIĘTA RITO!BŁAGAM CIĘ WYSŁUCHAJ MOJEJ PROŚBY!Proszę o zdrowie mojego dziecka, które mam w łonie, aby urodziło się zdrowe, bez żadnych wad.Proszę ..

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy24.8.12

    święta Rito błagam o łaskę zdrowia dla moich Rodziców,dla synów aby mieli sens życia i wyzbyli się złych uczynków o zgodę w rodzinie,proszę o łaskę dla duszyczek,które nie mogły ujrzeć tego świata przez moje grzeszne postępowanie BŁAGAM,

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy25.8.12

    Święta Rito,błagam, przedstaw moją Bogu znaną intencję. Twoja czcicielka.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy25.8.12

    ŚWIĘTA RITO,moja nędzna osoba prosi o łaskę wstawiennictwa do BOGA,o spokój w domu,bezpieczeństwo,aby moi Rodzice żyli długo i spokojnie,moi synowie zaczęli normalną pracę i mieli wreszcie cel w życiu,aby nie nadużywali alkoholu,proszę aby dawali nam choć trochę szacunku,aby moja siostra wyzbyła się alkoholizmu,proszę wstaw sie za mną do moich nienarodzonych dzieciątek,przepraszam-ja grzeszna

    OdpowiedzUsuń
  60. Święta Rito pomóż mojej zagubionej córce Monice i wylecz ją z choroby.Dziękuję Ci z całego serca za dotychczasową opiekę,bez twojego wstawieńnictwa nie dałabym rady mając tyle problemów.Dziękuję.mama

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy27.8.12

    Błagam Cię Święta Rito o dar rodzicielstwa dla mnie i mojego męża zdrowego dziecka. Wstawiaj się za nami u Matki Bożej i Jezusa wyjednaj nam tą łaskę. Uzdrów nas ze wszystkich chorób psychicznych i fizycznych. Amen. A.W.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy28.8.12

    Święta Rito, proszę Cię o wstawiennictwo i pomoc w dzisiejszym dniu dla mnie i Przemka !!! Pomóż Przemkowi zachować pracę a mnie pomóż proszę, dostać pracę Amen M.C

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy30.8.12

    http://www.cyrylimetody.marianie.pl/akatystbr.htm
    śpiewany akatyst ku czci Bogurodzicy: http://www.youtube.com/watch?v=TXMnmoMHu0I&feature=related i analogicznie są jeszcze dwie części do śpiewania. Można podzielić na trzy części i śpiewać w częściach.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy1.9.12

    Święta Rito, dopomóż mi w uratowaniu mojego małżeństwa, otwórz oczy i serce mojego męża i skieruj go na naszą rodzinę. Błagam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy2.9.12

    Swieta Rito upros u BOGA laske uzdrowienia z autyzmu mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy3.9.12

    Swieta Rito, prosze o zgode i otwarta komunikacje pomiedzy mna a Erikiem. Prosze miloserdzie Boze o znak czy jestesmy dla siebie i czy mamy byc razem.Jezeli Erik ma byc moim mezem niech tak sie stanie. Prosze o jasny i czytelny znak dla nas i odwage przyjecia woli Bozej. Prosze tez o laske dobrej zyciowej decycji dla Erica. Niech przy swoim wyborze kieruje sie nie tylko rozsadkiem i rozumem ale tez sercem.

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy8.9.12

    Św. Rito proszę o pomoc w obecnej sytuacji finansowej żeby w rodzinie zapanował spokój proszę także o możliwość zamieszkania we własnym mieszkaniu. Błagam pomóż wstaw się za mną

    OdpowiedzUsuń
  68. bożena9.9.12

    Błagam cię święta Rito aby moja córka nie żyła w grzechu,daj jej jakiś znak ze takie życie do niczego dobrego nie prowadzi,

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy9.9.12

    Błagam Święta Rito, spraw, abyśmy z mężem pogodzili się. abyśmy wspólnie spędzili najbliższe święta, wymódl się Rit za nami, nawróć mojego męża i nie dopuść do rozwodu między nami. Proszę o to z całego serca i wierzę, że tak będzie.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy10.9.12

    Święta Rito proszę miej wopiece moją córkę Agnieszkę.

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy11.9.12

    Święta Rito dodaj mi siłę, mądrość aby móc przetrwać bardzo trudny czas. Pomóż zrozumieć dlaczego? Pomóż spotkać na drodze ludzi dobrych, od których mogłabym czerpać siłę i optymizm na każdy dzień. Błagam o zdrowie abym mogła zapewnić synkowi godne życie. Tak pokieruj naszym życiem abyśmy potrafili się nim cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy15.9.12

    święta Rito proszę o łaskę szczęśliwego macierzyństwa

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy16.9.12

    SWIĘTA RITO proszę błogosław mojemy synowi dziś na egzaminach.Miej go w swojej opiece

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy16.9.12

    Święta Rito,proszę o zgodę w małżeństwie, o ratowanie naszego małżeństwa i rodziny, błagam otwórz oczy mojemu mężowi, nawróć go na rodzinę. Pojednaj nas i spraw by spełniło się to, o czym kiedyś współnie marzyliśmy. Dopomóż nam Święta Rito, w Tobie jedyna nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy20.9.12

    Święta Rito wstaw się u Boga za łaską zgody, porozumienia w rodzinie mojego brata.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy21.9.12

    Swięta Rito wspieraj syna, Duchu Swiety oswiec mu umysł, błogosław mu. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy21.9.12

    Święta Rito proszę Cię wspieraj moje dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy21.9.12

    Święta Rito dziękuje za dzisiejszy dzień. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy23.9.12

    Swięta Rito dziękuje za wszystko, wstaw się za nami u Boga i Matki Przenajświętszej,aby synowi udało się zdać te egzamiy i otrzymał tę pracę, aby dziś zadzwonili do niego,i przeszedł dalsze etapy. Bóg zapłać.Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  80. O ŚWIĘTA RITO,prosze o wysłuchanie i spełnienie próśb moich,niewiekich ale jak waznych w mym zyciu dla mnie,proszę o dar miłości od kogoś kogo kocham czystą,piękną miłoscią,o prace,jakże potrzebna w dzisiejszych czasach,proszę..

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy24.9.12

    Św. Rito proszę z caego serca o dar uzdrowienia mojego małżeństwa, proszę, aby mój mąż dojrzał moją miłość, wybacz mi proszę moje grzechy i spraw swoją modlitwą, abyśmy znowu tworzyli kochającą rodzinę. Proszę o to z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy25.9.12

    Kochana św. Rito. Proszę, pomóż mi. Ty wiesz jak mi ciężko z tym wszystkim. Pomóż, proszę...Odwróć mój los na lepszy. Ufam Ci św. Rito. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy26.9.12

    Święta Rito proszę spraw by na UJ pozytywnie rozpaczyli prośbę mojej córki. mama

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy27.9.12

    Błagam Cię, św. Rito, tak jak przemieniłaś swojego męża, wyproś dla mnie przemianę Igora - mądrość i odwagę dla niego, żeby zrozumiał, że nie wolno rezygnować z miłości ze strachu i braku wiary we własne siły, i żeby przyjechał do Polski. Wyproś dla mnie cud, spokojne i szczęśliwe małżeństwo z nim. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy30.9.12

    Św. Rito prosze Cie o zgode i milosc miedzy mna i Gabielem ktorego Bog postawil mi na drodze wiesz ze mi na nim zalezy.Już teraz ci dzieekuje św. Rito za wszytskie łaski Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy30.9.12

    Święta Rito proszę o spelnienie mioch pragnień żebym nigdy nie zwatpila w ich spełnienie napelnij moje serce radoscia i miloscia

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy1.10.12

    Św. Rito pomóż mi, proszę o to z całego serca. Spraw swoją modlitwą, aby w moim małżeństwie zapanowała zgoda, miłość i pojednanie, aby mąż wybaczył mi wszystko, Ty wiesz Św. Rito, jak tego pragnę. Błagam wstaw się za mną u Boga swoją modlitwą, pomóż mi ratować mój związek, skrusz serce mojego męża nawróć go na wiarę. Dziękuję za dotychczasowe łaski.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy1.10.12

    Św. Rito, proszę o pomoc i Twoje wstawiennictwo do Boga we wszystkich trudnych sprawach dla kochanej przyjaciółki mojej rodziny Ewy. Jezu ufam Tobie! Dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy2.10.12

    św. Rito proszę o pomyślność w pewnej intencji.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy3.10.12

    Proszę o modlitwę za Mamę o zdrowie dla niej wszelkie łaski i błogosławieństwo dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy5.10.12

    sw. Rito prosze o powrot calej mojej rodziny do Sakramentow sw. Nie moja lecz Twoja Wola niech sie stanie Jezu Ufam .

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy6.10.12

    Swięta Rito, dziękuję Ci, ze mogłyśmy podziękować Ci w Cascia, i prosić o dalszą opiekę. Dziękujemy Ci za Twoją opieke w całej podróży. Dziękuję moja święta Silna i uparta Orędowniczko.JiZ

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy6.10.12

    Św. Rito proszę wstaw się w swoich mdlitwach o przebaczenie, zgodę, miłość i pojednanie w moim małżeństwie. Ty wiesz, jak tego pragnę. Dopomóż mi Św. Rito, oddal pozew rozwodowy i kobietę, która niszczy nasze małżeństwo. Proszę wtaw się za mną. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy6.10.12

    Święta Rito błagam Cię wyproś mi u Jezusa pragnienie mojego serca i duszy,wstaw się za mną grzesznikiem który już czasem traci siłę i gubi się w tym swoim marnym życiu,wybłagaj mi w niebie to o co Cie z ufnością proszę.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy6.10.12

    ŚWIĘTA RITO błagam Cię wstaw się u BOGA O SIŁĘ dla mojej córki ,aby wychowała swoich synów aby dobrze sie rozwijali i byli zdrowi.Proszę Cię aby starszy wnuk już zaczął mówić chroń ich od złego i czuwaj nad moją całą rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy6.10.12

    Święta Rito, błagam wstaw się za mną u Pana Boga, proszę o to abyśmy z Wojtkiem byli razem

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy8.10.12

    Święta Rito błagam cię o wstawiennictwo u Pana Boga za naszą rodzinę, aby zapanowała w niej zgoda i wszyscy nawzajem wybaczyli sobie przykrości, którymi się dotąd raniliśmy. Błagam Cię dopomóż aby tata wyszedł z nałogu alkoholizmu. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy9.10.12

    Dziękuję Ci Św. Rito z całego serca za pomoc w pewnej sprawie, tylko dzięki Twojej modlitwie zakończyła sie sukcesem.Proszę o dalszą modlitwę w intencji zgody, przebaczenia i szczerej miłości w małżeństwie. Dziekuję...

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy10.10.12

    Swieta Ryto dziekuje ci za łaski kture upraszasu Boga dla mojej rodziny , za mojego syna ktury powoli zdrowieje, ale pomuż mi jeszcze dostac pracę , i aby zapanował spokój i miłość wzajemna w całej mojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy10.10.12

    Dziękuję Ci Panie,że wysłuchałeś mojej prośby związanej z praca na pół etatu.Modliłam sie o to za wstawiennictwem Św.Rity.Chwała Panu!Św.Rito módl się za nami!

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy10.10.12

    Święta Rito proszę, wysłuchaj moje prośby ,pomóż moim dzieciom, aby nie odchodziły do Boga, aby żyxie im się nareszcie ułożylo,Proszę módl się za nami. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy11.10.12

    Sw.Rito prosze upros laski dla syna Marcina o powrot na droge wiary,zeby otworzy serce dla Jezusa,prosze o pomoc w rozwiazaniu jego trudnych,beznzdziejnych spraw w ktore sie wplatal. o wyjcie z tych brudow,zeby dobry Bog obdarzyl go Darami Ducha Swietego i zeby bez przeszkod mogl przebywac ze swoim dzieckiem.Prosze Cie o wstawiennictwo do Boga Sw.Rito

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy11.10.12

    Błagam Cię Św. Rito pomóż mi odzyskać miłość męża i ocal moją rodzinę przed rozpadem.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy12.10.12

    Prosze Cie SWIETA RITO o to aby moje dzieci wyszly z choroby i zyly tak jak inne dzieci,mogly sie uczyc i uczestniczyc w zyciu.Blagam o poprawe ich stanu zdrowia we wszystkich sferach.Prosze niech bedzie to mozliwe.Prosze o zdrowie,wiare i sile dla nas.Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy13.10.12

    Prosze Cie Swieta Rito o poprawe stanu zdrowia moich dzieci.Prosze zaopiekuj sie moja rodzina Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy15.10.12

    Św.Rito proszę Cię o wstawiennictwo za moją rodzinę,aby dobry Bóg dał nam łaskę uwolnienia z nałogu alkoholowego i braku przebaczenia.Niech moja rodzina będzie szcęśliwa w Bogu i nawróciła szczerze się Niego,aby znikneła nienawiść a pozostała miłość.Chwała Tobie Panie.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy15.10.12

    Sw.Rito wstaw się za moimi dziećmi Bartoszem i Magdaleną aby nie straciły wiary i dobrze się uczyły.Jezus jest najlepszym przyjacielem.Chwała mu za to.

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy16.10.12

    Święta Rito proszę Cię o łaskę otrzymania pracy. Prosi Krzysztof.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy17.10.12

    Sw. Rito prosze Cie wstawiaj sie za synem Marcinem upros dla niego Dary Ducha Swietego, zeby powrocil na droge wiary do Boga.Upraszaj u nasze3go Boga Milosiernego o szczesliwe rozwiazanie jego beznadziejnych spraw w ktore sie wplatal.zeby zostal oczyszczony,uwolniony z tych brudow.Prosze Cie sw.Rito upraszaj dla mnie przebaczenie u Boga i o godne odpokutowanie za moje grzechy mlodziencze.Prosze o sile,wiare i wytrwanie na modlitwie

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy22.10.12

    swieta rito prosze cie on zdrowie dla mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy25.10.12

    Św. Rito proszę wstaw się za mną i uratuj moje małżeństwo, wymódl zgodę w mojej rodzinie, pojednanie, wybaczenie i miłość. Dziękuję z cłego serca za dotychczasowe łaski, którymi mnie obdarzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy25.10.12

    Św Rito to mój trzeci dzień modlitw o wysłuchanie o pomoc w moich problemach które za pewne znasz. Proszę wstaw się przecudna oblubienico Boga za moimi prośbami. Proszę spraw bym odzyskał miłość Agi by nasze życie połączyło nas w małżeństwie. Matko najświętrza proszę wesprzyj moją prośbe, wiesz jak bardzo ją kocham i że pragne spędzić z nią reszte życia.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy30.10.12

    Swieta Rito prosze modl sie w intencji syna wypros u Jezusa Milosiernego o jego powrot na droge wiary,aby Dobry Bog obdarzyl go Darami Ducha Swietego,wstawiaj sie i upros u naszego Ojca Wszechmocnego o szczesliwe rozwiazanie jego beznadziejnych spraw w ktore sie wplatal.prosze Cie nasza posredniczko polecaj go Bogu o opieke i pomoc wyjscia na droge prawa do Boga

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy30.10.12

    Święta Rito! Spraw, by człowiek, który mnie oszukał finansowo, zwrócił mi moje pieniądze. Obudź jego sumienie!

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy31.10.12

    Św. Rito,proszę Cię, wstaw się u Pana Jezusa Miłosiernego za moim bardzo chorym kuzynem, Zdzisławem. Jest po operacji guza w gardle, jest na chemioterapii i naświetlaniu, ale niestety są nowe guzy.Proszę Cię, pomóż mu, za zgodą Bożej Woli. Bo nie moja wola, ale Twoja Wola Panie niech się stanie.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy31.10.12

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo do Miłosiernego Boga o błogosławieństwo i zdrowie dla całej naszej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy2.11.12

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo do Bożego Miłosierdzia o łaski potrzebne mojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy2.11.12

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo Twoje,za Tomka aby znalazł pracę i o pomoc w wyjściu z długów

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy2.11.12

    Święta Rito pomóz abyśmy jak naszybciej pozbyli się długów i aby nikt już nas nie oszukiwał.Rito nie pozwól na to!!

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy3.11.12

    Swięta Rito wstaw się za nami , pomóż ocalić dom i zdrowie mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy3.11.12

    O Święta Rito wstaw się błagam o pomoc w rozwiązaniu problemów zawodowych mojego męża i uchronieniu nas przed licytacją domu

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy3.11.12

    Swieta Rito prosze Cie goraco o wsatiennictwo i wyproszenie lask Bozych dla syna,zeby powrocil na droge wiary,wymodl u Jezusa Milosiernego ,eby zeslal na niego Dary Ducha Swietego,zeby zostal oczyszczony z bardzo powaznych podejrzen o ktore jest posadzany,zeby Bog Wszechmocny ocalil go od zlego postepowania,przebaczyl mu jego grzechy,chronil go od niebezpiecznstw,sw.Rito modl sie za syna.Prosze

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy5.11.12

    Odkąd pamiętam zawsze walczyłam o zgodę miedzy ludźmi..niegdyś w domu rodzinnym z którego chyba uciekalam w małżeństwo z nadzieją, że stworzę fajną rodzinkę szanującą się wzajemnie. Bagaż własnych doświadczeń nauczył mnie, że każdy człowiek bez względu na wiek może mieć problem i aby zrozumieć, należy do każdego podejść indywidualnie. Niestety, mąż choleryk nigdy tworzył, a co gorsze nie szanował rodzinnego spokoju, jeśli nawet taki okres sie pojawiał. Zawsze znałazł się powód do awantury. Jego słowa i czyny przyniosły dużo przykrości, w szczególności starszej córce, a ja nigdy nie ustawałam w niesieniu wszelakiej pomocy poniżanej córce. Dziś w 20-stą rocznicę naszego ślubu aktorsko gra przykladnego ojca, a na moją osobę przelał wszelką nienawiść i swoje niepowodzenia. Niszczy wszystko czego dorabialiśmy się przez te lata: zdrowie, zaufanie, atmosferę domową, wiarygodność do swojej osoby, godność drugiego człowieka, a w chwilach agresji niszczy nasz majątek. Ja nigdy nie zaakceptuję zazdrości, nienawiści, złożeczenia drugiemu w myśl zasady, że tylko zgoda buduje, a dobro podwójnie sie wraca.
    Święta Rito - żono gwałtownego męża - proszę za Twoją przyczyną o rozwiązanie problemu naszego domu. Cokolwiek los przyniesie, by jego mieszkańcom żyło się lepiej tj.w zdrowiu, w zgodzie, zrozumieniu, spokoju. Proszę o opiekę i ulgę dla niosiocych ten krzyż. Zakłopotana matka, żona, gospodyni ogniska domowego naszej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy8.11.12

    O Święta Rito od spraw trudnych i beznadziejnych, potężna orędowniczko u Boga błagam Cię wstawiaj się nieustannie do Boga Ojca ,aby udzielił tak potężnej obrony bożej dla dwuch małych dziewczynek, że nikt nie będzie w stanie ich skrzywdzić ani zniszczyć ich czystości. Panie Boże zlituj się nad nami i błagam pomóż Amen.

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy9.11.12

    Św. Rito proszę o nawrócenie mojego męża o jego miłość, wierność i uczciwość małżeńską. Św. Rito uproś u Pana ratunek dla naszej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy9.11.12

    Błagam o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy10.11.12

    Św. Rito, proszę Ciebie bardzo o zdrowie dla mojego Tatusia, by udała się operacja i nie było komplikacji oraz by cofnął się rak odbytu. Zlituj się nad całą moją rodziną, by było nam lżej i by byli wszyscy zdrowi. Amen

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy11.11.12

    Droga Święta Rito, tak bardzo Cię proszę pomóż mi jest mi tak ciężko Ty wiesz o co chodzi tylko z Tobą i Panem Bogiem o tym rozmawiam...Ty jesteś moją jedyną nadzieją i pocieszeniem. Tak bardzo pragnę łaski, o którą ciągle proszę myślę o tym bez przerwy, chce mi się płakać ale gdy pomyślę o Tobie i pomodlę się do Ciebie, przepełnia mnie radość i ogromna nadzieja...
    Proszę wstaw się za mną u Dobrego Boga pomóż mi proszę...
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy11.11.12

    Droga sw. Rito błagam , broń nas i nasze dzieci aby nie wchodziły na złe ,grzeszne strony internetowe. Kochamy Cię i ufamy ,ze pomożesz nam .

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy11.11.12

    św. Rito spraw proszę by mój syn załozył rodzinę.Tak pragnie tego ,a bez Twojej pomocy tego nie uczyni.Zrozpaczona matka

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy12.11.12

    Droga Św. Rito, proszę o nawrócenie Andrzeja, aby pojednał się z Bogiem w sakramencie pokuty i pojednania. Jeśli wolą Boga jest aby nasz związek istniał, to proszę o wzajemną miłość moją i Andrzeja w jedności z Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  132. Św. Rito błagam aby pracodawcy wypłacili mojemu mężowi zaległe pieniądze, bo nie memy nawet na chleb.

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy18.11.12

    Błagam cię Św.Rito pomóż mi.Nigdy nie potrzebowałam tak bardzo Twojej pomocy jak teraz. Błagam niech łukasz się opamięta niech chce do mnie wrócić, ratuj nasze małżeństwo. Błagam Cię Św. Rito błagam

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy18.11.12

    Św. Rito proszę wstaw się w swoich modlitwach, za zgodę i wzajemne wybaczenie w moim małżeństwie. Pomóż mi ratować nasze małżeństwo, daj mi siłę i wiarę, pomóż mi przetrwać najcięższe chwile.Spraw, aby mój mąż pojednał się z Bogiem i wrócił do nas. Błagam o to Św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy19.11.12

    Św. Rito nigdy tak me serce nie prosiło, jak teraz prosi. Straciłam to, co dawało mi szczęście, było moją opoką, mężczyznę, którego kocham, a którego poprzez swoją zaborczość, umiłowanie sobie tylko swoich potrzeb, straciłam. Pomóż mi o droga święta Oblubienico, gdyż ja poprzez swoje niegodziwości, boję się, iż nie zostanę przez Boga wysłuchaną. Błagam Cię, otwórz serce mego kochanego na mnie, pomóż mi odnaleźć spokój, radość i miłość w sercu, abym swoim życiem mogła dawać świadectwo o niezmiernej miłości i łasce Boskiej. Błagam o to Św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy20.11.12

    Św. Rito patronko od spraw beznadziejnych, dziękuje za wstawiennictwo. dzisiejszego dnia otworzyło się we mnie nowe okno na świat, zdałam egzamin na prawo jazdy za co dziękuję z całego serca. Proszę jednak nie opuszczaj mnie i pomóż znaleźć pracę i ułożyć sobie życie, błagam. Amen

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy20.11.12

    św.Rito, wyjednaj łaskę dla mnie i mojej rodziny ,pomóż nam przezwyciężyć problemy finansowe i zdrowotne,otocz nas swoją opieką błagamy cię Św. Rito

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy22.11.12

    SW RITO POMOŻ MI W MOICH PROBLEMACH I WYSŁUCHAJ MOJEJ PROŚBY ZNANEJ CI OD DAWNA TWOJA CZCICIELKA JK

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy23.11.12

    o Św.Rito prosze Cię uproś dla mnie łaski mi potrzebnej u Pana Boga ojca naszego.Prosze Cię o zdrowie dla mojej mamy i o załatwienie spraw,ktore leżą mi na sercu.Św.Rito otocz mnie i moją rodzine swoją opieką.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy23.11.12

    Świ. Rito prosze pomoz mi w moich problemach, i mojego syna
    żeby juz wrocil do domu.
    Blagam Cie Św.Rito o siłę dla nas żebysmy to wszystko przezwyciezyli.

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy23.11.12

    Św.Rito prosze uproś dla mnie łaski dla mojej rodziny, prosze o zdrowie.
    Dziękuje Amen.

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy23.11.12

    święta Rito! Spraw by zmiany wykryte na rtg płuc u Mamy nie okazały się rakiem.Mama w ciągu tych dwóch wiele przeżyła- ciężką operację ratującą życie,same niepewnści co do zdrowia, Spraw by podano jej tę chemię uzupełniającą i by pomogła jej dojść do zdrowia. Mama to najwspanialszy człowiek pod słońcem- sama wychowała czwórką dzieci i nigdy się nie skarżyła. Tak bardzo ją kochamy i chcemy by była z nami -teraz by była dumna ze swoich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy25.11.12

    Świeta Rito pomóz mi przetrwac.Opiekuj sie moja Rodziną

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy26.11.12

    Św. Rito błagam o wstawiennictwo do Boga Ojca niech skoczą sie problemy w naszej rodzinie.
    Proszę Cię równiez daj siłe i zdrowie mojemu synowi żeby umiał dobrze pokierować swoim życiem. Dziękuje Ci Św. Rito z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy26.11.12

    Św.Rito spraw,aby Mirek się ze mną umówił,aby jego serce otworzyło się na moje,abyśmy byli razem.Św.Rito pomóż mi bardzo Cię proszę Monika

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy29.11.12

    Św. Rito proszę z całego serca, wypros dla mnie łaski o którą Cię prosze Św. Rito, w modlitwach moich wiesz o co proszę.
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy3.12.12

    Święta Rito, wyproś mi u Boga tak potrzebne łaski.

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy3.12.12

    Święta Rito wyproś mi łaskę o Boga o uratowanie mojego związku i o wybaczenie dla mnie w sprawie którą zrobiłam z głupoty i zazdrości.

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy3.12.12

    Święta Rito - błagam Cię o wstawiennictwo u Boga, abyśmy mogli doświadczyć miłości rodzicielskiej - tak bardzo pragniemy naszego zdrowego i cudnego dzidziusia. AN

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy4.12.12

    Błagam Cię Św. Rita pomóż mi, pomóż mi uwolnić się od tych długów- wiem że jak uda mi się pozbyć długów wszystko inne też się ułoży. Ja ze swojej strony obiecuję poprawę i codzienną modlitwę. Błagam Cię Św. Rito pomagaj mi!

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy4.12.12

    Błagam Cię Św. Rito ulituj się nade mną. Ty jesteś moją jedyną nadzieją... Tylko Ty możesz mi pomóc. Dzisiaj jest 30 dzień mojej modlitwy do Ciebie. wierzę że już niedługo otrzymam to o co proszę...Ufam ci proszę wyproś mi to o co proszę BŁAGAM ja jestem bezradna jak już mówiłam Tylko Ty możesz mi pomóc proszę żeby już na święta wszystko ze mną było w porządku..
    K....

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy4.12.12

    Św. Rito proszę wstaw się za mną u Pana Boga, jestem pewna, że tylko ty mi jesteś w stanie pomóc w mojej obecnej sytuacji. Ufam Ci jak naszemu Panu, wiem ,że proszę o wiele, ale nie mam się do kogo zwrócić.

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy5.12.12

    Św.Rito prosze o siłe i zdrowie dla mojej rodziny
    Prosze wysłuchaj moje modlitwy, a obiecuje że wszyscy poznają dobroć Twego serca.Amen

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy5.12.12

    Kochan Święta Rito, ubłagaj u naszego Ojca w Niebie tak bardzo potrzebną mi łaskę zdrowia. Marta

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy5.12.12

    Swieta Rito prosze wstawiaj sie do naszego Jezusa Milosiernego o nawrocenie syna na droge wiary.wymodl laski Dary Ducha Swietego.zeby Pan Jezus nie przestawal pukac do jego serca,zeby je otworzyl dla Jezusa.Sw.Rito prosze wymodl u Boga Wszedchmogacego,zeby jego trudne,beznadziejne sprawy szczesliwie sie rozwiazaly i zeby bez przeszkod mogl przbywac ze swoim dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  156. Święta Rio proszę Cię O łaskę wiary uzdrowicenią dla mnie i dla całej mojej rodziny abym mogła być lepszym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  157. BOŻENA7.12.12

    Święta Rito błagam cię o udaną operację mojej mamy,aby mogła cieszyć sie zyciem długie lata.Bożena.

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy8.12.12

    świeta Rito moja patronko która mnie zawsze wysłuchujesz wyproś u naszego Pana Jezusa Chrystusa łaske zdrowia,małżenstwa i macierzystwa a takze bym zaliczyła egzaminy z prawa jazdy bym mogła pomagac rodzicom.Św. Rito ty wiesz jak potrzebne mi sa prawa jazdy i auto prosze wyproś mi łaske zaliczenie tych egzaminów z prawa jazdy teoretyke i pratyke.Dziekuje kocha św.Rito Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  159. MARCIN9.12.12

    Z CAŁEGO SERCA DZĘKUJĘ CI MOJA KOCHANA SWIĘTA RITO ZA WSZYSTKIE ŁASKI JAKIE WYJEDNAŁAŚ DLA MNIE, DLA WSZYSTKICH DROGICH MOJEMU SERCU I DLA TYCH KTÓRZY DO CIEBIE UCIEKALI. POKORNIE PROSZĘ CIĘ MOJA KOCHANA ŚWIĘTA RITO ABYŚ MI WYJEDNAŁA ŁASKĘ UTRZYMANIA PRACY, PROSZĘ CIĘ RÓWNIEŻ O ŁASKĘ CZYSTOŚCI CHOCIAŻ PRZEZ TYDZIEŃ, PROSZĘ MÓDL SIĘ ZA MOJĄ RODZINĄ, ZA WSZYSTKICH DROGICH MOJEMU SERCU I ZA TYCH WSZYSTKICH, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAJĄ. DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy10.12.12

    Św. Rito mniej mnie w swojej opiece i moją rodzinę. Proszę o Łaskę i pomoc w moich sprawach. Trzymaj w opiece mojego męża, pomóż mu w egzaminie. Jesteś ostatnią deską ratunku dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy10.12.12

    Św. Rito wiem, że tylko ty możesz mi pomóc. Wstaw się za mną do Pana Boga. Pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy10.12.12

    Święta Rito! proszę Cię o wstawiennictwo w intencji mojego małżeństwa. Niech zbolałe serce mego męża odnajdzie wiarę, nadzieję i miłość w nas i nasze dalsze wspólne życie. Miej nas w opiece, i wskaż mu drogę do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy13.12.12

    Święta Rito proszę Cię, abyś wysłuchała moje prośby i przedstawiła je naszemu Panu. Wiem, że tylko ty jesteś w stanie mi pomóc. Nie raz już mnie wysłuchałaś,dlatego zwracam się do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy14.12.12

    Święta RITO proszę Cię abyś wysłuchała mojego błagalnego wołania .Niech sprawa która się teraz toczy o podział majątku zakończyła się pomyślnie dla mnie a były mąż który już otrzymał dużo dóbr materialnych odstąpił od dalszych roszczeń.Pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy14.12.12

    Święta Rito, proszę nawróć mojego męża, spraw, aby nie odtrącał rodziny i nawrócił się do Boga. Pomóż mi Święta Rito, daj mi cierpliwość, mądrość i łagodność, wysłuchaj mojej prośby i nie opuszczaj mnie w potrzebie. Bardzo o to proszę.

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy14.12.12

    Swieta Rito prosze wstaw sie za mna u Pana Boga Milosiernego o laske milosci dla mnie o dobra kochajaca zone szczesliwa rodzine nie chce juz dluzej zyc w samotnosci pomoz mi ja spotkac na mojej drodze zycia.Bardzo prosze Cie.

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy14.12.12

    SW RITO prosze Cie bardzo o zdrowie i opieke Boza dla moich rodzicow.

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy15.12.12

    Sw.Rito, prosze wyjednaj dla mnie cud uzdrowienia, wysluchaj modlitwy moje

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy16.12.12

    POKORNIE PROSZĘ O ŁASKĘ ZNALEZIENIA PIENIĘDZY. DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy20.12.12

    Błagam Cię Św.Rito wstaw sie do Boga ojca za sprawą mojego syna proszę, wysluchaj mej prośby, wiesz o co prosze w modlitwach.
    Daj nam siły i zdrowia, niech skończą się już nasze problemy rodzinne.Amen

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy20.12.12

    Błagam Cię ŚW. Rito ozdrowie dla mnie abym mogła wychować naszych synów, proszę o łaski dla mojej całej rodziny zebyśmy udżwigneli cięzar choroby i kłopotów finansowych.Amen

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy20.12.12

    Św. Rito, proszę cię o wstawiennictwo u Pana Naszego, proszę cię aby moje kłopoty finansowe wreszcie się skończyły. Żeby mój mąż dostał wymarzoną pracę jak najszybciej. Proszę również o łaskę zdrowia dla całej mojej rodziny. Amen

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy20.12.12

    Św. Rito prosze o cud dla mojego syna Pawla zdrowia siłe, z jakimi sie zmaga teraz.
    Błagam o łaske dla niego.Amen

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy21.12.12

    św.Rito dziękuje za wstawiennictwo za zdanie egzaminu testy z prawa jazdy. Proszę Cie o modlitwę i wstawiennictwo o łaskę zdania egzaminu praktycznego z prawa jazdy,małżeństwa i macierzyństwa, zdrowia dla mnie , Elizy i Ewy oraz błogosławieństwo finansowe i dodatkowych zleceń. Dziękuję ci już teraz św.Rito Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  175. Święta Rito Twojej opiece i wstawiennictwu zawierzam uzależnionych i nie mających nadziei. Proszę także o siły dla mnie, abym potrafił być pomocą i wyraźnym obrazem Jezusa dla tych ludzi

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy23.12.12

    Święta Rito, Twojej opiece powierzam mojego dziadka. Proszę o siłę dla niego, aby wygrał z chorobą i był otoczony miłością całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy24.12.12

    SW.RITO BLAGAM O POMOC DLA MNIE BLAGAJ PANA NASZEGO O UZDROWIENIE ABYM MOGLA W WIERZE I CHRYSTUSIE WYCHOWAC MOJE CORKI GDYZ OJCIEC ICH NIGDY NIECHCIAL.DAJ MI MOJA PANI SILY W TEJ CIEZKIEJ I TRUDNEJ WALCE MIEJ MNIE W OPIECE I MOJA RODZINE .BLAGAM. AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy25.12.12

    Święta Rito, dziękuję, że pojawiłaś się w moim życiu :*

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy26.12.12

    Dziękuję Ci św Rito za wyproszenie mojej łaski, warto się modlić i prosić wo wstawiennictwo św Rity u Boga. Jeszcze raz dziekuje jeste naprawdę szczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy26.12.12

    Święta Rito gorąco proszę o wyproszenie łaski u naszego Ojca, dla mojej koleżanki Ani, która choruje na depresję.Jeśli jest taka Twoja wola Panie daj jej zdrowie i możliwość powrotu do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy31.12.12

    Św. Rito proszę o łaskę... o dar potomstwa

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy31.12.12

    Św. Rito błagam o dar potomstwa, abym zaszła w upragnioną ciążę i urodziła zdrowe, mądre miłością Boga dzieciątko.

    OdpowiedzUsuń
  183. Anonimowy31.12.12

    Św. Rio powierzam Twej opiece mojego brata Pawła, modle się za niego, by wszedł na właściwą drogę. Pomóż mu błagam i wpieraj.

    OdpowiedzUsuń
  184. Anonimowy31.12.12

    S. Rito błagam Cię, aby moje kłopoty finansowe wreszcie się skończyły, aby udało spłacić mi się wszystkie długi i żyć spokojnie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  185. Anonimowy31.12.12

    św.Rito wstaw się za mną imoją rodziną ,otocz nas swą opieką czuwaj nad moimi dziećmi by byli dobrymi lu dżmi i szanowali się i kochali proszę cię oto z całego serca Amen.

    OdpowiedzUsuń
  186. Anonimowy4.1.13

    Święta Rito błagam Cię o wstawiennictwo za mną, nie wiem co robic,potrzebuję Twojej pomocy, proszę wysłuchaj moich modlitw, wiesz jak bardzo cierpię i jak się boję, chcę byc zdrowa i sprawna przede wszystkim dla moich dzieci, które bardzo mnie potrzebują, pomóż wyjśc mi z tej choroby. otocz mnie proszę swoją opieką. Postaw na mej drodze odpowiednich ludzi,bo jak do tej pory nikt nie może mi pomóc. Amen

    OdpowiedzUsuń
  187. Anonimowy4.1.13

    św. rito ty wiesz wszystko moje cierpienia smutki radosci pomóż mi wtych trudnych okresie niech moj brat wyprowadzi sie pozwoli zyc wspokoju i zebym była lepszym człowiekiem dla rodziny i przyjaciuł oto cie prosze

    OdpowiedzUsuń
  188. Anonimowy5.1.13

    Święta Rito,proszę skrusz serce mojego męża, oświeć je aby zrozumiał,że nie jest po to, abysmy JA i nasza córka się jego bały.Mąż jest bardzo agresywny, wrzeszczy, wyzywa czasami bez powodu, nie okazuje nam wogóle iłości. Czujemy się bardzo stłamszone. Córka ma trudości w szkole, nie ma poczucia własnej wartości, często płacze a Ja często też. Mąż wyniósł agresje z domu, gdzie jego siostra Barbara ciagle wszystkich wyzywa i to tak bardzo, że ludzie się jej boją. Święta Rito Ty, jako jedyna rozumiesz moje rozterki, proszę wstaw się za mna do Jezusa. Chciałybysmy poczuć miłość w rodzinie, a nie wiem czy to jest mozliwe. Amen

    OdpowiedzUsuń
  189. Anonimowy5.1.13

    Św. Rito proszę o cud powrotu mojej byłej żony.

    OdpowiedzUsuń
  190. Anonimowy8.1.13

    Proszę Cię Św. Rito o pomoc, pomogłaś mi już w wielu sprawach pomóż i teraz. Spraw aby wszystkie sprawy finansowe się u mnie ułożyły, żeby żaden komornik nie przysyłał do pracy zajęć...Ja już nie daję sama rady...Błagam oddal ode mnie ten lęk i strach!

    OdpowiedzUsuń
  191. Anonimowy8.1.13

    Módl się za Danutą, Pawłem i za mną o potrzebne łaski . Za dobrą żonę dla syna. PIOTR

    OdpowiedzUsuń
  192. Anonimowy10.1.13

    Kochana św Rito dopomóż mojemu synowi i jego rodzinie w trudnej sytuacji finansowej,żeby w cudowny sposób mogli spłacić długi i dopomóż mojej synowej w jej ważnej sprawie. Proszę uproś im te łaski u Pana Jezusa MIŁOSIERNEGO.

    OdpowiedzUsuń
  193. Anonimowy11.1.13

    Kochana Święta Rito, dziękuję za pomoc i wstawiennictwo w wiadomej sprawie, proszę o pomoc w tej trudnej sytuacji finansowej, o cud abyśmy spłacili wszystkie długi, o wiarę dla moich dzieci i wnuczek oraz całej rodziny. O dobrą śmierć dla Stanisława i opiekę nad moją mamą.

    OdpowiedzUsuń
  194. Anonimowy13.1.13

    Św Rito proszę Cię tylko o to żeby moja kobieta nie była w ciąży. Jeszcze nie teraz.

    OdpowiedzUsuń
  195. Anonimowy13.1.13

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo za mnie i pomoc w rozwiązaniu szczęśliwym dla mnie długo ciągnącej się sprawy w związku z utratą pracy.Proszę udziel mi łaski w szczególnie trudnym dniu 18.01.2013r.Zapewniam o modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  196. Anonimowy13.1.13

    Święta Rito proszę o zdrowie dla moich córek i męża oraz dla mnie.Proszę o pomoc w znalezieniu pracy. Proszę o wstawiennictwo u Pana Jezusa Miłosiernego aby wszystkie moje kłopoty związane z pracą zakończyły się szczęśliwie dla mnie...
    Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  197. Anonimowy13.1.13

    Święta Rito proszę o zdrowie dla moich córek i męża oraz dla mnie.Proszę o pomoc w znalezieniu pracy. Proszę o wstawiennictwo u Pana Jezusa Miłosiernego aby wszystkie moje kłopoty związane z pracą zakończyły się szczęśliwie dla mnie...
    Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  198. Anonimowy13.1.13

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo za mnie i pomoc w rozwiązaniu szczęśliwym dla mnie długo ciągnącej się sprawy w związku z utratą pracy.Proszę udziel mi łaski w szczególnie trudnym dniu 18.01.2013r.Zapewniam o modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  199. Anonimowy14.1.13

    ŚW. RITO PROSZĘ CIĘ O POMYŚLNE ZDANIE EGZAMINÓW PRZEZ MOICH SYNÓW OSILNĄ WIARĘ I MĄDRE ŻONY W PRZYSZŁOŚCI. PROSZĘ O ROZWIĄZANIE PROBLEMÓW FINANSOWYCH,O ROZUM DLA MARKA O DZIECIĄTKO DLA SIOSTRY I SZWAGRA OPOROZUMIENIE DLA MNIE IZ MAMUSIĄ. DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKICH KTÓRZY NAM POMOGLI PROSZĘ O ZDROWIE DLA NICH

    OdpowiedzUsuń