Modlitwa kierowcy

Panie, daj mi uważne spojrzenie i sprawność kierowania, tak aby mój sposób prowadzenia pojazdu nie niszczył spokoju bliźniego i nie powodował cierpienia wśród moich braci.
Proszę Cię, o Panie, również za tych, którzy są ze mną: chroń ich od wszelkiego zła, od ognia i wypadków. Naucz mnie dobrego używania mojego samochodu dla potrzeb innych; spraw, abym rozumiał, że nie powinienem narażać swego życia - Twojego daru oraz piękna stworzenia z powodu nieumiejętnego korzystania z pojazdu.
Naucz mnie również przechodzić drogami jego życia z radością i uprzejmością, tak abym mógł dojść do wyznaczonego celu - do nieba, nikomu nie czyniąc zła i krzywdy.
To, o co proszę, niech dla mnie wyprosi droga św. Rita, pod opiekę którego się oddaję z wielkim zaufaniem. Amen.
 
Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...
 
W: Św. Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, Augustianie - Kraków.

102 komentarze:

  1. Anonimowy21.7.13

    Wielka Swieta Rito proszę Cie za moim siostrzecem który ulegl ciężkiemu wypadkowi pomoz mu wrocic do zdrowia pomoz żeby jego pluca zaczely pracować żeby połamane kosci się pozrastaly żeby mogl ormalnie funkcjonować dziekuje ci za uratowanie mu zycia twoja wiera i oddana pelna ufności sluzebnica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy5.9.13

      O to Cię prosimy. Wysłuchaj ją Panie

      Usuń
    2. Anonimowy28.1.16

      Św. Rito proszę Cię o zdanie jutro egzaminu na prawo jazdy. Dziękuję za wszelki łaski i proszę o pomoc. Jezu ufam Tobie.

      Usuń
    3. Anonimowy24.2.16

      Swieta Rito dopomoz w jutrzejszym egazminie na prawo jazdy błagam o łaske i ochrone zechciej spojrzec na mnie przychylnym okiem >
      Jezu ufam tobie

      Usuń
  2. Anonimowy7.11.13

    PROSZĘ CIĘ O ŚWIĘTA RITO ABYŚ POMOGŁA MNIE I MOJEMU SYNOWI ZDAĆ EGZAMINY NA PRAWO JAZDY Z MNIEJSZYM STRESEM... PROSIMY CIĘ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy28.11.13

    DZIĘKUJĘ CI ŚWIĘTA RITO ZA WYSŁUCHANIE MOJEJ PROŚBY!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy28.11.13

    ŚWIĘTA RITO PROSZĘ CIĘ O MNIEJSZY STRES I ZDANIE EGZAMINU... UFAM TOBIE...

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy2.12.13

    Swieta Rito proszę Cię o opiekę pod czas jazdy prowadz mnie tak jak do tej pory

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy5.12.13

    ŚWIĘTA RITO PROSZĘ CIĘ O WSPARCIE W MOJEJ NAUCE JAZDY... MÓDLMY SIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy8.12.13

    ŚWIĘTA RITO! PROSZĘ CIĘ O POMOC PRZY EGZAMINIE! PROSZĘ CIĘ O WSPARCIE PRZY MOIM STRESIE... UFAM TOBIE!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15.12.13

    ŚWIĘTA RITO ! NIE RADZĘ SOBIE Z MOIM STRESEM PROSZĘ CIĘ POMÓŻ MI...

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18.12.13

    ŚWIĘTA RITO BŁAGAM CIĘ BĄDŹ JUTRO ZE MNĄ W CZASIE MOJEGO EGZAMINU TJ 2013-12-20

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19.12.13

    ŚWIĘTA RITO BĄDŹ DZISIAJ PRZY MNIE... UFAM TOBIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy20.12.13

    DZIĘKUJĘ CI ŚWIĘTA RITO ŻE BYŁAŚ PRZY MNIE...

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy29.12.13

    ŚWIĘTA RITO BADŹ PRZY MNIE PRZY MOJEJ PIERWSZEJ SAMODZIELNEJ JEŹDZIE. MÓDLMY SIĘ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy12.1.14

    ŚWIĘTA RITO BĄDŹ PRZY MNIE ZAWSZE... UFAM TOBIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy14.2.14

    Święta Rito pomóż mi zdać egzamin na prawo jazdy

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy14.2.14

    Święta Rito pomóż mi zdać egzamin na prawo jazdy

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy14.2.14

    Święta Rito pomóż mi zdać egzamin na prawo jazdy

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy14.2.14

    Święta Rito pomóż mi zdać egzamin na prawo jazdy

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy16.3.14

    ŚWIĘTA RITO DAJ MI WIĘKSZĄ ODWAGĘ PROWADZENIA AUTA... BŁAGAM POMÓŻ MI PRZEZWYCIĘŻYĆ MÓJ STRES. MODLĘ SIĘ..

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy23.4.14

    Święta Rito błagam Cię uproś mi łaskę zdania egzaminu na prawo jazdy,bo ja już tracę nadzieję,że mi się uda.Jesteś moją ostatnią deską ratunku...proszę nie zawiedź mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy23.4.14

    Święta Rito błagam Cię uproś mi łaskę zdania egzaminu na prawo jazdy

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy29.5.14

    ŚWIĘTA RITO UPROŚ ŁASKĘ WYJŚCIA Z CHOROBY PSYCHICZNEJ MOJEGO SYNA KAROLA . DAJ MU SIŁĘ W WALCE Z CHOROBĄ . NIE OPUSZCZAJ JEGO . BŁOGOSŁAW JEMU BARDZO CIĘ O TO PROSZĘ .NIE ZAWIEDŻ MNIE

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy1.8.14

    Swieta Rito miej mnie i wszystkich bliskich znajomych kierowcoww szczegolnej opiece podczas kierowania pojazdami bron od wypadkow i nieszczesc i prowadz bezpiecznie po drogach twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy13.10.14

    Świeta Rito Tobie oddaję moje wszystkie sprawy zwiazane z prawem jazdy i sądem . prosze oświeć mnie dodaj pewności .prowadz. Z Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy16.11.14

    św Rito proszę o Twoją pomoc w zdaniu egzaminu na prawa jazdy , bądz ze mną jutro , Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy23.11.14

    św Rito pomóż mojemu mężowi Błagam .

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy1.12.14

    Sw Rito prosze o pomoc w zdaniu mojego dzisiejszego egzaminu na prawa jazdy xo Czuwaj nademna xo

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy17.12.14

    Święta Rito dodaj mi odwagi podczas prowadzenia samochodu...

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy21.12.14

    SW RITO dziekuje za opieke wtrakcie prowadzenia pojazdow imoich kierowcow z modlitwa**AMEN** antoni

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy23.1.15

    Święta Rito dopomóż mi zdać w czwartek egzamin na prawo jazdy z mniejszym stresem , miej mnie Św Rito w opiece .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy4.3.15

      Święta Rito dopomoz mi zdać jutro egzamin na prawo jazdy mniej mnie w swoje opiece swieta Rito Amen.

      Usuń
  31. Anonimowy3.2.15

    Święta Rito ! Wiem że jesteś wyjątkową świętą i w dostatku moją ukochaną patronką ...Błagam Cię o zdanie dzisiejszego egzaminu na prawo jazdy. Proszę znajdź pośród tych wielu próśb i tę moją- może błahą ale rozpaczliwa i szczerą ...wypros dla mnie te łaskę błagam . Wierze w Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy4.2.15

    Nigdy nie czułam się tak oszukana św Rito , gdzie są wszyscy gdzie jest Bóg? Dlaczego wgl nie daje mi znaku , dlaczego mnie sluchacie skoro tak wiernie czekam ?? Czy wstawilas się za mną? ??? Bo znów nie udało się znów Jestem sama i zraniona a pocieszenia nie ma ... Dlaczego!!! Co Wy ode mnie chcecie? Co robie źle?

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy7.2.15

    Święta Rito. Miej mnie dziś w opiece, podczas podróży w dane miejsce, abym szczęśliwie dojechał i wrócił do domu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy22.2.15

    SW RITO POMOZ ROZWIAZAC HISORIE KREDYTOW SPLAT MOZE LEPSZA PRACE UFAM TWOJEJ MOCY NIECH SLOWA DOTRA DO NIEBIOS I WRAZ Z ANIOLAMI DO TROJCY SW OTO SIE BLAGAM--AMEN**antoni**

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy14.3.15

    Święta Rito prosze wstaw sie u Pana naszego za mojego brata, który wskutek tonięcia zapadl w śpiączkę w której pozostaje juz czzwarty rok. Przywróć go nam do żywych. Ciebie prosimy...

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy13.5.15

    Świeta Rito,proszę Cię o pomoc w zdaniu egzaminu na prawo jazdy,proszę Cię bardzo,pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy12.6.15

    Święta Rito czuwaj na drogach, kiedy kierują mój mąż i mój syn. Opiekuj się nimi i wspieraj czujnością w każdym momencie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy3.7.15

    Święta Rito czuwaj nad moim mężem Krzysztofem i wszystkimi kierowcami, by zawsze szczęśliwie wrócili z trasy do swoich rodzin.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy4.7.15

    Święta Rito czuwaj nad moim mężem, kiedy kieruje. Bądź przy nim stale. Opiekuj się nim podczas jazdy, by z każdej trasy wracał szczęśliwie do rodziny. Wspieraj go czujnością.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy5.7.15

    Święta Rito pomoz mi zdać egzamin na prawo jazdy we wtorek i opanować stres . Miej mnie w swojej opiece. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy21.7.15

    Sw. Rito, blagam o opieke nade mna w czasie nauk prawa jazdy i o zrozumienie oraz chec w prowadzeniu samochodem

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy31.7.15

    Dziękuję Ci za opiekę i proszę o opiekę

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy15.8.15

    Święta Rito prosze Cie żebyś miała całą moją rodzine pod opieką i żeby moja mama dojechała szczenśliwie do domu .

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy15.8.15

    Święta Rito prosze mniej pod opieka moja mame bo jutro bedzie jechac w daleka trase

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy24.8.15

    Święta Rito, Najświętsza Maryjo i Panie Boże, miejcie mnie dzisiaj w swojej opiece i pomóżcie mi zdać egzamin na prawo jazdy! Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy1.9.15

    Prosze Cie Sw Rito o zdanie egzaminu na prawo jazdy przez mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  47. Święta Rito pomóż mojemu bratu Stasiowi aby szcześliwie do nas dojechał ,aby poradził sobie z małymi przeszkodami .Razem ze Świętym Krzysztofem i Aniołem Stróżem dopomozcie Mu proszę .

    OdpowiedzUsuń
  48. Święta Rito razem ze Świętym Krzysztofem dopomozcie mojemu bratu Stasiowi naprawić mała usterkę w samochodzie i szcześliwie dojechać na czas na prom i dalej szcześliwie do nas .prosze was niech ten życiowy pech zostawi Go wreszcie w spokoju ,już czas aby zaczął spokojne życie on jego żona i dzieci .Prosze wysłuchaj mnie,wstaw się u Pana naszego .Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy25.9.15

    Święta Rito Patronka spraw trudnych i Orędowniczko w sprawach beznadziejnych proszę dziś o Twoją pomoc i Twoje wstawiennictwo u Trójcy Świętej.Zawierzam Twojej Opiece egzamin praktyczny państwowy na prawo jazdy,który mam 5 pażdziernika o godzinie 13.30.Proszę Cię bardzo pomóż mi i spraw,abym wszystkie powierzone mi zadania na placu manewrowym oraz podczas jazdy na mieśćie wykonał bezbłędnie z wielką ostrożnośćią i starannośćią. Błagam zabierz ode mnie stres i strach przed egzaminem. Prowadż mnie ,daj siłę i jasny umysł na drodze,abym dla innych był przykładem kierowcy przestrzegającego przepisy i bezpiecznie jeżdżącego i spraw,abym zdał pomyślnie i pozytywnie egzamin za pierwszym razem i w pierwszym terminie o ile to jest zgodne z Wolą Bożą.Wyjednaj mi także miłego,dobrego,życzliwego,przychylnego oraz wyrozumiałego egzaminatora.Święta Rito módl się za mną u Trójcy Świętej,W Tobie ufność pokładam.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  50. Św Rito, bardzo proszę o pozytywny wynik egzaminu na prawo jazdy który ma się odbyć 26 października o 9,30. Nie potrafię poradzić sobie z paraliżującym stresem, dlatego błagam Cię bądź ze mną, wspieraj mnie i prowadź mnie podczas tego jakże trudnego dla mnie egzaminu. Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10.11.15

      Dziękuję Ci, dzięki Tobie jestem kierowcą

      Usuń
  51. Święta Rito błagam pomóż mi zdać prawo jazdy !

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy2.11.15

    Proszę cię Św. Rito o wsparcie w zdaniu egzaminu teorytycznego na prawo jazdy. Przystępuje już 22 raz i dalej nie mogę zdać.
    Proszę o pozytywny wynik kolejnego egzaminu który odbędzie się jutro (03.11) o 10:40 Nie potrafię poradzić sobie z paraliżującym stresem dlatego błagam Cię bądź ze mną, wspieraj mnie i prowadź mnie podczas tego jakże trudnego dla mnie egzaminu...
    Jeszcze raz Proszę o wsparcie
    Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10.11.15

      Jeżeli się nie udaje to módl się i ucz na platformach internetowych. Mnie się nie udawało ale dzięki wsparciu św Rity po 2,5 letniej przerwie teorie i praktykę zaliczyłam za pierwszym razem 26 października. Jestem przekonana że tylko dzięki Jej pomocy udało mi się zaliczyć ten jakże trudny egzamin.

      Usuń
  53. Anonimowy10.11.15

    Dziękuję Ci Św.Rito za pozytywny wynik egzaminu na prawo jazdy, dziękuję za to ze prowadzilas mnie przez cały czas trwania egzaminu. Dziękuję za to że stanęłaś na mojej drodze

    OdpowiedzUsuń
  54. Św Rito proszę cię abyś mi dała wiarę i pomogla w to że zdam egzamin na prawo jazdy 17.11.2015 o godzinie 14 zaczynam proszę cię o wyrozumiałego egzaminatora. Męczą mnie sny o egzaminie nie potrafię sobie z tym poradzić proszę cię o pomoc abym nie miała żadnych przeszkód na drodze abym uwierzyła w sama siebie bo to jest najważniejsze modlę się do ciebie całym sercem chce być dobrym kierowca i wierzę w to że pomożesz mi. Zabierz ode mnie strach i stres , to odbiera mi całą nadzieję pomóż mi każdy manewr wykonać że starannością i dokładnością. Proszę o wynik pozytywny mojej jazdy . Amen

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy22.11.15

    Św Rito daj łaskę opamiętania mojemu dziecku jako kierowcy

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy23.11.15

    Święta Rito spraw bym jutro opanował stres i zdał egzamin na prawo jazdy

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy24.11.15

    Św Rito wspieraj mnie podczas jazdy samochodem bądź moim wzrokiem słuchem i umysłem

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy25.11.15

    Św. Rito prosze Cie o pomoc abym jutro 26,11,2015 zdała egzamin na prawo jazdy bardzo Cie prosze o wysłuchanie mnie i pomoc..

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy11.12.15

    Św. Rito proszę Cię o wsparcie, abym opanowała stres podczas egzaminu na prawo jazdy i żebym go zdała. Ufam Tobie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy17.1.16

    Kochana Święta Rito proszę Cię, abyś czuwała nad moim samochodem. Amen

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy26.1.16

    Kochana Święta Rito, z całego serca proszę Cię o to bym jutro zdała egzamin na prawo jazdy. Amen

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy31.1.16

    Święta Rito proszę cię z całego serca czuwaj nad moim mężem i jego samochodem aby jeżdżąc nie wyrządził nikomu krzywdy ani sobie.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy31.1.16

    Święta Rito proszę cię z całego serca czuwaj nad moim bratem, moim tatą i nade mną i nad naszymi samochodami abyśmy jeżdżąc nie wyrządzili nikomu krzywdy ani sobie.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy2.2.16

    sw RITO DADZ PRZY MNIE PROWADZ MNIE DROGA TWYCH MARZEN BLAGAM POMOZ -ANTONI

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy9.2.16

    Św. Rito proszę Cię, bądź ze mną jutro podczas egzaminu na prawo jazdy i pomóż mi go zdać. Kochana św. Rito módl się za nami ! Karolina

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy19.2.16

    SW RITO WSKAZ MI DROGE BADZ PRZY MNIE WCZASIE PODROZY BLAGAM WYPROS POTRZEBNA LASKE-WYJSCIA Z KREDYTU-UFAM TOBIEantoni

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy22.2.16

    Św. Rito proszę Cię o pomoc w zdaniu jutro o godzinie 14.00 egzaminu na prawo jazdy mojemu synowi Adrianowi i o mniejszy stres podczas tego egzaminu. Św. Rito i proszę o Błogosławieństwo dla Tych którzy egzaminują. Jezu Ufam Tobie-matka.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy25.2.16

    Panie Boże , Św Rito , Św Krzysztofie i wszyscy Świeci proszę o Waszą pomoc, abym zdała dzisiejszy egzamin na prawo jazdy. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy8.3.16

    Święta Riro. Proszę prowadź nas jutro na egzaminie na prawo jazdy. Nie pozwól nam się denerwować i daj zdać ten egzamin pozytywnie. Ufamy Tobie A i G.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy9.3.16

    Sw Rito blagam Cie o zdanie prawo jazdy nie opuszczaj mnie.Spraw bym wreszcie zdala.Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy10.3.16

    Św. Rito proszę cię pomóż mojej siostrzenicy zdać dzisiaj egzamin na prawo jazdy ....
    Św. Krzysztofie prowadź ją .... Amen

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy10.3.16

    SW Rito pomozesz ?

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy13.3.16

    Święta Rito dziękuję Ci za orędowanie u Pana w mojej sprawie. Dziękuję za zdanie egzaminu praktycznego na prawo jazdy. Opiekuj się mną podczas jazdy samochodem i chroń mnie od niebezpieczeństw.

    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy14.3.16

    O Święta Rito! Pokornie prosze Cię wysłuchaj mojej prośby.. obym zdała jutro egzamin na prawo jazdy, miej mnie w opiece, kieruj moim umysłem i sytuacją na drodze, bym przeszła przez ten egzamin z wynikiem pozytywnym. Pokornie prosze o łaskę trzeźwego myślenia i nie popełniania błedów kończących egzamin.. Św Rito, Św Krzysztofie, Św Charbelu, Najświętsza Matko i wszyscy święci prosze o Waszą pomoc. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy15.3.16

    ŚWIĘTA RITO PROSZĘ CIĘ O MNIEJSZY STRES I ZDANIE EGZAMINU... UFAM TOBIE...

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy15.3.16

    Święta Rito, Proszę Cię o zdanie egzaminu na prawo jazdy dnia 16.03.2016r. o godzinie 9:40. Spraw, aby stres był mi obcy, żeby wszystko poszło po dobrej myśli... Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy16.3.16

    SW RITO ZLITUJ SIE I WSKAZ MI DROGE WYJSCIA ZKREDYTU MOZE LEPSZA PRACE ABY RATOWAC TY SW PATRONKO NAJLEPIEJ WIESZ TYLKO CUD TYLKO WIARA MODLITWA-AMEN---antoni

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy18.3.16

    Święta Rito proszę Cię wysłuchaj mojej prośby miej mnie w opiece podczas zadawania egzaminu prawa jazy oby tym razem sie powiodło. kieruj moim umysłem daj pewność i odwagę spraw abym nie popełniała głupich błędów które zakończą egzamin .Proszę pomóż mi .JEZU UFAM TOBIE Dziękuje za to że Weronika zdała dzisiaj egzamon

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy20.3.16

    ŚWIĘTA RITO PROSZĘ CIĘ O WYSŁUCHANIE MOJEJ PROŚBY JAKA JEST ZDANIE JUTRZEJSZEGO EGZAMINU NA PRAWO JAZDY
    ŚW RITO MÓDL SIĘ ZA NAMI
    JEZU UFAM TOBIE <3

    OdpowiedzUsuń
  80. SW RITO PROSZE CIE O MODLITWE ABYM ZAWSZW BEZPIECZNIE PROWADZILA SAMOCHOD,O WYZDROWIENIE MOJEGO SIOSTRZENCA,O SPOKOJ W RODZINIE.SW RITO MODL SIE ZA NAMI.

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy28.3.16

    Święta Rito, Patronko Moja, Wielka Święta, której imie sobie przybrałam na bierzmowaniu, bys w takich sytuacjach jak ta, wstawiła się za mna i pomogła mi! Po jutrze kolejny egzamin na prawo jazdy, błagam Cię o pomoc!Wstaw się za mną i kieruj moim pojazdem ! Powiedz Jezusowi, że całkowicie oddaje mu tą sprawę, przestaje sie przejmować, niech On się tym zajmie. Niech Aniołowo wzniosą ten pojazd tam, gdzie, będzie mu to dane!

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy4.4.16

    ŚWIĘTA RITO PROSZĘ WSTAW SIĘ ZA MNĄ DO PANA JEZUSA ABYM W KOŃCU 13 KWIETNIA ZDAŁA EGZAMIN NA PRAWO JAZDY. KIERUJ MNĄ TAK ABYM NIE POPEŁNIAŁA GŁUPICH BŁĘDÓW BŁAGAM CIĘ O POMOC. UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy10.4.16

    Święta Rito pomóż mi nauczyć się prowadzić samochód jestem przy końcu kursu na prawo jazdy i mam dużo problemów z jazdą. Pomóz i jak najszybciej zdać egzamin

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy10.4.16

    Pomóż mi zdać egzamin I abym te ostatnie dni kursu zaczeła jeździć pomyślnie nie jak dotąd .

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy15.4.16

    dziękuje ci św Rito za pomoc dzięki tobie zdałam 13 kwietnia egzamin na prawo jazdy ufam tobie pomóż jeszcze zdac egzamin mojej siostrze módl sie za mnż

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy18.4.16

    Święta Rito ,proszę Cię wstaw się za mnie do Pana Jezusa Chrystusa, abym zawsze bezpiecznie i sprawnie prowadziła samochod, Daj mi w tym czasie bystrość umysłu, a zabierz stres, który mnie rozprasza, Daj mi szeroka drogę i łatwe sytuacje na mojej drodze, o TO Cie proszę o to Cie błagam i ufam --pomóż mi chroń od niebezpiecznych sytuacji na drogach i Proszę Uchroń też moich Bliskich .

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy18.4.16

    Święta Rito, ogromnie Cię proszę o to abym zdała jutro egzamin. Wiesz, że tak bardzo się boję i że stres jest tutaj najmniej potrzebny. Proszę błogosław mi jutro, prowadź mnie i czuwaj nade mną, a egzamjnatorowi pomóż spojrzeć na mnie z miłością i wyrozumialoscia. Proszę Cię ogromnie! +

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy18.4.16

    Święta Rito, ogromnie Cię proszę o to abym zdała jutro egzamin. Wiesz, że tak bardzo się boję i że stres jest tutaj najmniej potrzebny. Proszę błogosław mi jutro, prowadź mnie i czuwaj nade mną, a egzamjnatorowi pomóż spojrzeć na mnie z miłością i wyrozumialoscia. Proszę Cię ogromnie! +

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy26.4.16

    Święta Rito dopomóż mi i mojej siostrze zdać jutrzejszy egzamin na prawo jazdy. Święta Rito módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy28.4.16

    Św Rito, pomóż mi zdać egzamin, daj mi odwagę i jasność umysłu. Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy30.4.16

    Panie Jezu proszę wysłuchaj mojej modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy1.5.16

    Dziękuję Św.Rito za twoje wstawiennictwo.Bądź przy mnie w każdej podróży i miej w opiece mnie i moją rodzine.Bóg zapłać 😊

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy3.5.16

    Św. Rito, Najdroższy Boże, Trójco Święta. Bardzo proszę o pomoc w pokonaniu stresu i lęku przed egzaminem. Bardzo proszę pomoż mi w spokoju wykorzystać zdobyte umiejętności i włożoną w to ciężką pracę. Wstawcie się za mnie, niech modlitwa będzie dla mnie pomocą na tej drodze jako kierowca. Proszę o spokój oraz w finale o pozytywny wynik egzaminu państwowego praktycznego. Boże, Św. Rito dopomóż mi także aby egzaminator był łaskawy. Jeżeli jest to zgodne z Bogiem Wszechmogącym bardzo proszę zrób to. Wdzięczna na zawsze będę niosła pomoc na ziemi tak jak dotychczas. Ufam Tobie Św. Rito, pomóż mi Boże. (09.05.2016 godz.9.30 proszę prowadź mnie w spokoju.)Obiecuję być przykładnym dobrym kierowcą, proszę daj mi szansę! Obecny razem ze mną różaniec niech będzie znakiem że Bóg jest ze mną. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy3.5.16

    Świta Rito przychodzę do Ciebie z blagabiem o pomoc w zdaniu egzaminu na prawo jazdy oraz o mniejszy stres. Będę jutro zdawać po raz czwarty. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy3.5.16

    Świta Rito przychodzę do Ciebie z blagabiem o pomoc w zdaniu egzaminu na prawo jazdy oraz o mniejszy stres. Będę jutro zdawać po raz czwarty. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń