Modlitwa żołnierza

O wielki i potężny Panie, którego Imię jest głoszone w niebie przez Aniołów i Świętych jako Boga Zastępów, spójrz - jako kochający Ojciec - na Twego pokornego syna, który walczy wśród szeregów Twoich wiernych i teraz wypełnia swój obowiązek żołnierza wobec Ojczyzny. Przez zasługi św. Rity z Cascia spraw, abym dobrze wypełnił tę świętą przysięgę.
 
Podtrzymuj moją odwagę, abym mógł spełniać swój obowiązek bez nienawiści w sercu, ale tylko w tym celu, by strzec sprawiedliwości i pokoju na świecie.
 
O św. Rito, moja Patronko, bądź zawsze przy mym boku, w czasie pokoju i wojny; błogosław moim bliskim i strzeż mnie w zagrożeniu śmierci. Święta Rito, składam moje losy w twoje błogosławione ręce. Amen.
 
 
Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...
 
 
W: Św. Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, Augustianie - Kraków.

9 komentarzy:

  1. Anonimowy14.7.13

    św Rito proszę żeby mój mąż dostał pracę w Bielsku twoi wierni czciciele

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11.6.14

    św Rito miej w opiece moją żonę syna i córkę oraz całą moją rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11.1.15

    Kochana św. Rito. Opiekuj się Filipem, by dostał się na wymarzoną specjalizację. Proszę uzdrów jego bardzo bolące kolano.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11.2.15

    Św. Rito abym dokonywał trafnych wyborów, wzmocnij we mnie odwage i wytrwałość, a moje kolana i ciało nie zawiodły w chwili próby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy29.3.15

    Rito obiecałam że pomodle się dziś za przyjaciela, Amerykańskiego żołnierza który jest na misji i o prosi o modlitwę, miej go w opiece proszę. Niech czuwa nad pokojem tego świata i niech Twoj pokój czuwa nad nim. A mnie daj siłe i wiare w spełnienie wszystkiego. Z pokorą o to proszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy2.6.15

    Św. Rito moja ukochana, proszę pozwól mi dostać pracę w szeregach Wojska Polskiego jeszcze tego roku. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy2.10.15

    Sw. Rito prosze aby mi sie ulozylo w wojsku

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta Rito z Cascia, nie jestem wstanie walczyc za kraj,ani za ludzi ,którzy pomocy potrzebują.Chciałbym wspomoc żołnierzy w walce poprzez Twoje stawienictwo.Daj im siły,walcznośći,bohaterstwa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy3.5.16

    Święty Rito błagam Cię o pomoc w zdaniu egzaminu na prawo jazdy. Czuwaj nade mną i pomóż mi sobie radzić ze stresem. Jutro będę zdawać czwarty raz. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń