Modlitwa osoby poszukującej partnera do zaślubin

Ojcze, Ty nie chcesz, aby człowiek był samotny. Ty jesteś w komunii miłości z Synem i Duchem Świętym. Proszę, pozwól mi spotkać osobę, którą pragniesz mi dać. Spraw, aby i w moim życiu powtórzyła się historia Sary i Tobiasza, tak jak to opisuje Biblia. Pomóż mi żyć modlitwą i czystością, jak to czyniła św. Rita, abym rozpoznał Twój plan i przyjął Twoją wolę. Oddaj od mojego serca i od serc moich bliskich niepokój i lęk przed byciem samotnym, tak abym nie czynił ryzykownych i pośpiesznych wyborów. Amen.
 
Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...
 
 
W: Święta Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, Augustianie - Kraków.

22 komentarze:

  1. Anonimowy1.4.23

    Św Rito proszę pomóż mi poznac dobrą dziewczynę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy8.12.23

      Swieta Rito dopomoz memu Kristianowi znalezc prace i odzyskac swoje talenty

      Usuń
  2. Anonimowy12.4.23

    Święta Rito proszę wysłuchaj mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12.4.23

    Święta Rito proszę wysłuchaj mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18.4.23

    Święta Rito wstaw się za nami

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy29.4.23

    ŚW RITO pomóż mojemu wnukowi by poznał dobrą dziewczynę

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy6.6.23

    Św.Rito błagam Cię ,abym znalazła dobrego męża ,ktory bardzo mnie pokocha i będziemy mogli założyć rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy29.6.23

    Święta Rito, pokornie proszę abyś pomogła mi znaleźć dobrą dziewczynę, bym mógł razem z nią iść przez życie drogą Chrystusa oraz by pokazać wspaniałość Boga naszemu potomstwu. Amen

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy9.7.23

    Boże postaw na mojej drodze kobietę która zostanie moja żonę i z którą będę mógł mieć dzieci. Boże wyzwól mnie z samotności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy29.7.23

    Św Rito proszę Cię pomóż znaleźć mojemu synowi dziewczynę ,samotność już go wykańcza .

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy29.7.23

    Święta Rita ,pomóż mi w trudnej sytuacji jaka jest sprawiedliwość wywalczenia spadku ,który winna mi spłacić moja siostra,która wszystko zabrać nie podzieliła się ze swoim rodzenstwem

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy22.8.23

    Święta Rito proszę Cię o dobrego męża dla córki i dla mnie wdowy jeżeli taka jest wola Boża

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy4.9.23

    Święta Rito moja patronko od bierzmowania proszę pomóż mi znaleźć dobrego męża. Daj mi sile do wytrwania i cierpliwego czekania bez pochopnych kroków

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy5.9.23

    Św. Rito proszę Cię abym znalazła swoją drugą połowę i w końcu była szczęśliwa. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy10.9.23

    Kochana Święta Rito Zawsze mi pomagałaś. W sprawie poznania kobiety swojego życia cisza. Proszę daj mi jeszcze jedną szansę. Dla mnie miłość to wsparcie i rozwiązywanie wspólne problemów a nie tylko przyjemność bo chyba ludzie mylą to dziś. Co do mnie to może Pan Bóg ma inne plany wobec mnie. Możliwe ale strasznie się niecierpliwie nawet gdy swoje życie powierzam Wam a czy obrotny i przystojny facet zdrowy na umyśle i ciele po 40-stce z dużego miasta już nie zasługuje na miłość i szacunek. Już tak wiele lat jestem sam, że mówię do siebie. Chciałbym jednak Tobie i Maryi podziękować za dar zdrowia, pracy, dachu nad głową, jedzenia oraz wspaniałych wakacji których doświadczyłem w tym roku. Będę się starał móc zasłużyć na dane mi łaski. Bardzo Was Kocham i nie zapomnijcie o mnie. Adam

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12.9.23

    Św. Rito pokornie proszę Cię o dobrego troskliwego partnera żebym nie była samotna

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy16.9.23

    Proszę święta Roto o dobrego meza

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy23.10.23

    O droga Święta, weź do serca moją sprawę, wstaw się do Boga, aby uprosić mi łaskę, której tak bardzo potrzebuję i o którą tak gorącą proszę:
    O łaskę o dobrego męża i zdrowych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy12.12.23

    Św. Rito, błagam wstaw się za mną u Boga Ojca i pozwól poznać mężczyznę, który wypełni pustkę w moim sercu i w moim życiu. Pozwól i mi założyć rodzinę, pozwól pokochać i być kochaną. A jeśli to możliwe, błagam pozwól mi jeszcze cieszyć się miłością rodzicielską i zostać matką.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy27.12.23

    Swięta Rito. Prosze wstaw sie za mnie u Pana Boga Naszego I pozwol mi spotkac jeszcze raz dziewczyne o ktorej tak bardzo mysle. Jesli jest ona dla mnie odpowiednia albo I nie prosze o jeszczce jedna szanse na kontakt osobisty z nią w Nowym Jorku...

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy27.12.23

    Św. Rito proszę cię o łaskę poznania dziewczyny która będzie w przyszłości miłą żoną i da mi potomka i żebyśmy żyli długo i szczęśliwie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy1.2.24

    Sw Rito uproś łaskę poznania dziewczyny-żony dla syna

    OdpowiedzUsuń