Modlitwa osoby poszukującej partnera do zaślubin

Ojcze, Ty nie chcesz, aby człowiek był samotny. Ty jesteś w komunii miłości z Synem i Duchem Świętym. Proszę, pozwól mi spotkać osobę, którą pragniesz mi dać. Spraw, aby i w moim życiu powtórzyła się historia Sary i Tobiasza, tak jak to opisuje Biblia. Pomóż mi żyć modlitwą i czystością, jak to czyniła św. Rita, abym rozpoznał Twój plan i przyjął Twoją wolę. Oddaj od mojego serca i od serc moich bliskich niepokój i lęk przed byciem samotnym, tak abym nie czynił ryzykownych i pośpiesznych wyborów. Amen.
 
Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...
 
 
W: Święta Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, Augustianie - Kraków.

172 komentarze:

  1. Anonimowy25.6.13

    Sw. Rito prosze Cie pomoż mojej córce przy obronie pracy magisterkiej, wypraszaj dla niej laski i dary Ducha św,i pomyślny przebieg egzaminy. Św.Rito bardzo wierzę w Twoją pomoc i twoje wstawiennictwo u Boga w tej sprawie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4.7.13

    Święta Rito, z całego serca proszę Cię o pomoc w uzdrowieniu z depresji, apatii, nerwicy i lęków przed życiem, przyszłością, tym, z czym sobie nie radzę. Bardzo Cię proszę o pomoc, aby terapia, którą odbywam pomogła mi zmienić moje nastawienie do samej siebie, życia i ludzi,a także o przemianę serca i otwarcie się na ludzi i o to, co może przynieść życie, abym wyeliminować lęk i izolowanie się od ludzi, bym nie musiała brać leków...Bym odnalazła swoją drogę zawodową i fajną pracę, taką dla mnie i dobrego męża. Wypraszaj mi łaskę wytrwałości, wiary, modlitwy i ufności w Boże miłosierdzie i dobroć, której tak bardzo mi brakuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19.8.13

    Kochana Sw Rito błagam Cię o miłość Va do mnie , wspólnej drogi , małzenstwa , błagam , Rito...........

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21.8.13

    Św. Rito wstawiaj się za mną, uproś mi łaski których tak bardzo potrzebuje. Niech Jezus będzie moja największa Miłością, ale Ty wiesz ze jak każdy młody człowiek poszukuję swojej drugiej połówki, spraw aby ta znajomość o której pewnie dobrzze wiesz przerodziła sie w miłośc pełną pokory i aby nie zabrakło w niej tego co najważniejsze na drodze do Boga.
    Św. Rito, patronko spraw trudnych i beznadziejnych módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17.9.13

    Święta Rito!Pomóż Michałowi dobrze wybrać przyszłą żonę.Niech Duch Św. oświeci jego umysł ,aby pochopnie nie wybierał a kierował się uczuciem i rozsądkiem.Rito kochana Ty zawsze mi pomagasz ,wierzę ,że tym razem będzie podobnie.Święta Rito módl się za moimi dziećmi.Proszę o stałą pracę dla Anny i potrzebne łaski dla Łukasza z rodziną..dziękuję za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19.9.13

    Święta Rito Ty wiesz co targa moim sercem pomóż mi znaleźć spokój. Daj łaskę mądrego wyboru drogi życiowej i odwagi dla mężczyzny któremu ufam. Błagaj Boga o błogosławieństwo dla nas

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21.10.13

    Święta Rito uproś Ojca jeśli jest mi pisane o mężczyzne który bedzie szedł ze mną Jego Drogą , aby otworzył swoje serce przede mną. Spraw aby moje puste i smutne serce w końu było szczęsliwe. Amen

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19.11.13

    Święta Rito, błagam o wstawiennictwo i uproszenie łaski odnalezienia miłości i założenia kochającej się, silnej Bogiem, Rodziny. Jeśli taka wola Boża, proszę o zabranie niepokoju i dar mądrego wyboru przyszłego małżonka.
    Jezu, ufam Tobie! Duchu Święty, przyjdź! Święta Rito, módl się za nami!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy25.11.13

    sw Rito pomóż mojemu synowi w trudnych dla niego sprawach

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy25.11.13

    sw Rito pomóz mojemu synowi

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19.3.14

    św.Rito wyproś mi dar miłości i małżeństwa oraz łaskę założenia rodziny,jeżeli taka jest Wola Boża.,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy27.1.16

      św.Rito wyproś mi dar miłości i małżeństwa oraz łaskę założenia rodziny,jeżeli taka jest Wola Boża.,kasia

      Usuń
    2. Anonimowy27.1.16

      proszy ty tez dla mnie do samo

      Usuń
  12. Anonimowy21.4.14

    Św.Rito proszę żeby mój syn spotkał dobrą dziewczynę,która byłaby dobrą zoną i matką ich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy12.5.14

    Święta Rito! Noszę w moim sercu niezachwianą wiarę w to, że już wkrótce, za Twoim wstawiennictwem, spotkam na swojej drodze odpowiedniego partnera.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy13.5.14

    Święta Rito, proszę pomóż znaleźć dobrego męża

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy18.5.14

    Święta Rito, proszę pomóż mi odnaleźć dobrą żonę. Uproś mi błagam u Naświętszego Serca Jezusowego spotkanie jeszcze kiedyś miłości mego życia Eli .

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy24.5.14

    Święta Rito , jeżeli jest to zgodne z wolą Ojca aby Małgosia została moją żoną , to wstaw się za nami i spraw bym uwierzył że dla OJCA wszystko jest możliwe.P

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy27.5.14

    Sw Rito prosze cię o dobrego meża dla mojej bratanicy Sary

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy28.5.14

    Św Rito patronko spraw beznadziejnych błagam cię o wstawiennictwo w mej intencji albowiem jedynie z woli bożej me cierpienie może zostać mi odjęte. Powierzam tobie i Panu swą samotność. Chcę wypełnić swe powołanie do życia w roli ojca rodziny. Bez łaski boga nic nie znaczę. Rito proszę cię odmień jej serce!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy30.6.14

    Sw Rito proszę o dobrego męża dla mojej córki, odsuń od niej złe towarzystwo,.ta sytuacja okropna trwa tak długo, proszę o spokój i radość dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy30.6.14

    Sw Rito, proszę o dobrego męża dla mojej córki, odsuń od niej nieodpowiednich ludzi,błagam niech ta okropna sytuacja się skończy, proszę dla mnie ospokój i radosc

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy15.7.14

    Święta Rito proszę Cię o zesłanie mi mężczyzny, który będzie miał silną, oryginalną osobowość oraz piękną, dobrą i czystą duszę. Proszę Cię również moja kochana o to, aby odważył się zawalczyć o mnie oraz został moim mężem, z którym będę miała wspaniałe i zdrowe dzieci. W zamian za to ja obdaruje go swoją miłością, wiernością i szacunkiem. Z góry dziękuję z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy15.7.14

    Święta Rito,
    Proszę Cię z całego serca o mężczyznę z silną, oryginalną osobowością oraz piękną, dobrą i czystą duszą, przy którym będę mogła wzrastać jako człowiek. Niech odważy się zawalczyć o mnie. Ja w zamian za to obdaruje go swoją miłością, wiernością i szacunkiem. Z góry dziękuję. Wierzę, że mi pomożesz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy20.7.14

    Św.Rito
    Proszę o dobrego męża dla córki,jeśli to jest zgodne z Wolą Bożą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11.8.14

      Św.Rito proszę o wstawiennictwo. Proszę Cię o wspaniałą drugą połowę. Spraw żeby on był tym jedynym.Spraw żeby nasze spotkanie było spontaniczne. Spraw aby świat nabrał kolorów. Spraw aby uśmiech zagościł na mojej twarzy.

      Usuń
    2. Anonimowy26.8.15

      Św.Rito proszę o drugom połowę

      Usuń
    3. Anonimowy26.8.15

      ;)

      Usuń
  24. Anonimowy17.8.14

    Św. Rito, patronko spraw beznadziejnych proszę Cię, Św. Józefa i Św. Jana Pawła II o dobrego, wyjątkowego męża, na którego warto było czekać, jeżeli taka Wola Boża. Amen

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy19.8.14

    Święta Rito, jestem bardzo samotna i bardzo proszę Cię o znalezienie dobrego chłopaka, aby zaakceptował mnie taka jaką jestem. Twoja Sluzebnica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7.9.14

      św.Rito proszę o wstawiennictwo jestem samotna. cieżko jest iść przez życie samej.proszę o dar męża aby zaakceptował mnie taką jaką jestem. prosze o zdrowie powodzenie w zyciu, osobistym, zawodowym, materialnym.

      Usuń
  26. Anonimowy15.9.14

    Św Rito pomóż mi znaleźć chłopaka z ktorym spędzę całe życie ktory bedzie mi wierny będzie mnie kochał i otzuymam od niego bezgraniczna miłość i będę mogła mieć x nim zdrowe dzieci i wymarz mi człowieka ktorego strasznie kochałam a ktory zostawił mnie dls innej chce sby w końcu w moim życiu zaswiecilo słońce a nie wieczny deszcz lał błagam cię o to pomóż mi i wstaw sie za mną.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy17.9.14

    Św. Rito proszę Cię pomóż mi znaleźć chłopaka z ktorym będę szczęśliwa który bedzie mi wierny będzie mnie kochał bezgraniczną miłością do końca życia i z którym będę mogła mieć zdrowe dzieci a przez to będę bardzo szczęśliwa i proszę Cię pozwól mi zapomniec o czlowieku który mnie bardzo zranił i zostawił dla innej pomimo tego że bardzo go kochałam i nadal się to nie zmieniło. Nie radzę sobie sama od dawna w moim życiu jest smutek jak dlugo jeszcze będzie padał deszcz chce bardzo aby w końcu wyszło słońce. Pomóż mi proszę cię św Rito i nie zostawiaj mnie samej z tym cierpieniem. Ty wiesz co dla mnie jest dobre a więc poprowadź mnie na dobrą drogę i nie każ mi nosic mojego Krzyża samej. Amen

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy7.10.14

    proszę o modlitwę w intencji znalezienia dobrego męża, znalezienia pracy, wyjścia z depresji, o zakończenie wieloletniego kryzysu w moim życiu, żeby udało mi się wszystko uporządkować, o to by nie stracic sił i wiary,że modlitwa może coś zmienić. staram się modlić codziennie, ale już tracę nadzieję, że moja prywatna modlitwa, także odbyta pielgrzymka może coś zmienić.staram się działać, ale jak na razie bezskutecznie. może wasza modlitwa doda i wiary i sił, może coś zmieni. dziękuję. martab.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy14.10.14

    Sw Rito prosze Cie pozwól aby ktoś mnie odnalazł chciałabym spotkać osobę którą pokocham i prosze cie pozwól mi zapomnieć o tym człowieku który wyrządził mi tyle cierpienia bólu uwolnij mnie od żalu złości niepokoju tak bardzo mnie to męczy i bardzo mi ciężko zycze mu wszystkiego co najlepsze niech będzie x nią szczęśliwy i niech do mnie wróci moje zagubione szczęście proszę cię o to codziennie <3 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy16.10.14

    Święta Rito, proszę Cię o to bym spotkała miłość

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy17.10.14

    św Rito wstaw sie do Pana aby Asia została moja żona i juz wszystko miedzy nami sie poukłądało i przestała stosowac te swoje dziwne uniki i zachowania ktore mnie krzywdza wyproś u Pana dla nas łąske narzeczeństwa i wspolnego zycia w milosci

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy20.10.14

    Sw Rito babciu do ktorej chodze codziennie na cmentarz wstawcie sie do pana Jezusa o mnie wierze ze mi pomagacie niech sie moje życie juz odmieni na lepsze zdejmijcie ze mnie ten ból cieroienie i ciężar ktory nosze w sobie pomóżcie mi błagam A.,,

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy18.11.14

    Święta Rito proszę Cię z całego serca o znalezienie drugiej połówki, jeśli Łukasz nie jest tą osobą, spokoju w pracy i zdrowia dla mnie i moich bliskich! Pragnę założyć rodzinę i mieć dziec. Proszę dopomóż mi Patronko spraw trudnych i beznadziejnych....

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy18.11.14

    Kochana Święta Rito proszę Cię o miłość Łukasza...

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy4.12.14

    Święta Rito proszę Cię z całego serca o drugą połówkę na dalsze lata życia pragnę mieć dzieci, być zdrowa cieszyć się życiem. Błagam cię wstaw się u Boga

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy8.12.14

    Sw Rito Oredowniczko spraw trudnych i beznadziejnych prosze pomoz mi w znalezieniu dobrego meza uprosic Krolowa Rozanca Sw i wstaw sie tez u Boga za mna . Jezeli znam go juz o tym co mysle to prosze niech sie do mnie juz odezwie a jezeli go nie spotkalam jeszcze to prosze dopomoz spotkac mi tego czlowieka

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy20.12.14

    Święta Rito, proszę Cię z całego serca,o polepszenie zdrowia mojego brata i całej naszej rodziny. O miłość wzajemną,wybaczenie i zrozumienie, oraz bliskość Bożą w naszym domu i w naszych sercach. Proszę o oddalenie zła, nałogów, w naszej rodzinie. Bardzo proszę, o pomoc w modlitwie, i życiu codziennym. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy20.12.14

    Św. Rito, obdarz mnie łaską odwzajemnonej miłości. Bym w końcu po przeżytych 35 latach spotkała mężczyznę, który wart jest mojej cierpliwości i poświęcenia. Tak długo czekam na tę łaskę Bożą. Błagam, wiesz, że możesz mi pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy28.12.14

    Św Rito uproś mi dar miłości wzajemnej i dar macierzyństwa.Pragnę kochac i być kochana i potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy31.12.14

    Św. Rito błagam, pomóż mi odnaleźć miłość. Proszę o odnalezienie drogi do niego, do chłopaka którego kocham i wiem że zostanie moim mężem. Pomóż nam się spotkać i być razem. Proszę, tyle już na niego czekam, tracę siły. Proszę pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy9.1.15

    Św.Rito pomóż mi wyjść z depresji po śmierci męża.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy9.1.15

    Św. Rito pomóż mi wyjść z depresji po śmierci męża.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy12.1.15

    Proszę o dobrego męża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy26.8.15

      Proszę o moją wymarzoną kochankę żonę przyjaciela i wsparcie w ciężkich chwilach dziękują

      Usuń
  44. Anonimowy13.1.15

    Święta Rito dopomóż swoją modlitwą, by Joasia S odnalazła jak najprędzej, przyszłego męża jakiego Opatrzność Boża jej przewiduje, by zdążyła nacieszyć się szczęściem rodzinnym i miłością rodzicielki.RA

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy13.1.15

    Św. Rito pomóż mi znaleść męża nie chcę być sama. Pomóż mi w podjęciu decyzji jeżeli Marek ma nim zostać. Nie wiem co mam zrobić. Proszę pomóż mi w podjęciu decyzji. Jeżeli to ma być Marek bądź zawsze z nami i błogosław nam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy31.1.15

    Swięta Rito spraw abym spotkała się z Julkiem i aby On pokochał mnie miłością prawdziwą...aby była to miłość wzajemna i do końca...proszę...pomóż aby ofiara , którą chcę złożyć z pomocą Bożą uzdrowiła życie moje.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy31.1.15

    Swięta Rito pomóż proszę

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy7.2.15

    Święta Rito, proszę módl się razem ze mną o miłość, tą jedyną prawdziwą. Abym wreszcie poznała mężczyznę mojego życia, a jeśli już takiego spotkałam proszę pomóż Nam, abyśmy odkryli w sobie to uczucie. Nie pozwól abym była samotnym człowiekiem. Proszę o miłość. Amen ,

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy11.2.15

    Święta Rito proszę Cie o jasny umysł, odwagę i siłę abym podjęła dobrą decyzję i proszę abym znalazła to czego tak bardzo potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy14.3.15

    Swieta Rito prosze o pomoc dla mojej corki w znanej Tobie sprawie

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy23.3.15

    Święta Rito z Casaci proszę wstaw się do Boga Wszechmogącego dla mojej siostrzenicy Moniki o łaskę poznania przyszłego męża,pomóż jej odnaleźć miłość,aby ją i jej dzieci pokochał miłością prawdziwą.Nie pozwól,aby została samotnym człowiekiem Proszę dopomóż jej Patronko spraw trudnych i beznadziejnych......

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy23.3.15

    Święta Rito ratuj mojego syna, Ty wiesz co tropi moje serce....

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy23.3.15

    Święta Rito z Casaci proszę Cię o łaskę i wstawiennictwo u Boga Wszechmogącego dla mojej siostrzenicy Moniki pomóż Jej odnależć miłość, męszczyzne aby Ją i jej dzieci pokochał miłoscią prawdziwą .Nie pozwól,aby została samotnym człowiekiem.Proszą dopomuż Jej Patronko spraw trudnch i beznadziejnych......

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy1.4.15

    Święta Rito proszę, aby Agnieszka, dziewczyna, która jakiś czas temu poznałem, obdarzyła mnie uczuciem. Zakochałem się w niej bez pamięci i jest mi niezmiernie trudno żyć z tą miłością w sytuacji, kiedy ona tego nie zauważa lub nie chce zauważyć. Błagam Cię Święta Rito - pomóż mi wybłagać u Boga uczucie miłości tej wspaniałej dziewczyny. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy1.4.15

    Sw Rito, usunelam juz chyba wszystkie przeszkody, blagam o pomoc. Jestem zrozpaczona.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy4.5.15

    Święta Rito, proszę Cię nie pozwól,abym dalej kroczyła przez życie samotnie, nie każ mi więcej cierpieć. Postaw na mojej drodze mężczyznę przeznaczonego dla mnie, pozwól mi być szczęśliwą, zakochaną, pozwól mi stworzyć rodzinę, pozwól mi być żoną i matką. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy22.5.15

    Świeta Rito pomoz mi blagam Cie

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy22.5.15

    Święta Rito , Nasza Orędowniczko, dopomóż mi w moich wszystkich trudnych sprawach .Weź w opiekę moją rodzinę, pomóż mi rozwiązać problemy w pracy, pomóż w znalezieniu dobrego spowiednika. Orędowniczko od spraw trudnych módl się za nami!

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy22.5.15

    Święta Rito, Orędowniczko w sprawach trudnych dopomóż mi we wszystkich moich troskach, pokaż jak wyjść z trudnych sytuacji. Proszę o dobrą atmosferę w pracy. Proszę o dobrego męża dla Małgosi.Święta Rito, módl się za nami!

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy23.5.15

    Świ. Rito proszę Cię o łaskę dobrej i kochającej żony

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy23.5.15

    Św. Rito proszę spraw żeby między mną a Natalią wszystko dobrze się ułożyło

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy28.5.15

    Św.Rito proszę Cię o łaskę dobrego męża i wiernego towarzysza życia.Ty wiesz kto ma nim zostać.Pozwól mi spotkać tego człowieka.Wyproś mi dar miłości i małżeństwa,oraz założenia rodziny,bogiem silnej,zabierz mi ta samotność..pozwól mi być żoną i matką..ż n

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy29.5.15

    Św.Rito proszę Cię o idealnego partnera ,bratnią duszę,męża.Proszę o koniec samotności i smutku.Wierzę imufam w Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy30.5.15

    Św. Rito błagam pomóż mi, aby jego serce się poruszyło, abyśmy mieli szansę na wspólną drogę, proszę o jego miłość.

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy2.6.15

    Św. Rito, proszę wspomóż mnie swoim wstawiennictwem, oblubienico Pana naszego. Moja wiara i modlitwa jest zbyt słaba, zbyt niedoskonała, ale Ciebie Bóg wysłucha. Ty sama doświadczyłaś ziemskich trosk i radości dlatego wierzę, że mnie rozumiesz. Wiem, że inni ludzie cierpią bardziej, ale do kogo mam się zwrócić, tylko Ty możesz za wstawiennictwem Maryi zamieść me prośby do Pana. Proszę wysłuchaj mnie, proszę wstaw się za mną.

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy2.6.15

    Proszę Cię Święta Rito o mołośc, bratnia dusze i dobrego męża.Proszę by P.odnalazl droge do mego serca

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy3.6.15

    Św. Rito, proszę pomóż. Boję się, że zwątpię, że Twoje wstawiennictwo będzie skuteczne.Na Twoją świętość natrafiłam niedawno, to nie mógł być przypadek, że akurat w tym momencie życia Ciebie poznałam, Proszę wesprzyj minie, zanieś moje prośby do Pana. Proszę nie pozwól abym zwątpiła.Pomóż mi Proszę Cię.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy8.6.15

    Święta Rito proszę pomóż mi poznać, spotkać dobrego chłopaka z którym jeśli Bóg zechce stworzę szczęśliwą rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy11.6.15

    Piękne świadectwo pary małżeńskiej która poznała się w katolickim serwisie http://ZapisaniSobie.pl (w TVP2)

    http://pytanienasniadanie.tvp.pl/19198833/jak-znalezc-mezazone-w-sieci

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy19.6.15

    Św. Rito, proszę o dobrego męża dla mnie.
    Dziękuje, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy22.6.15

    Sw. Rito, Orędowniczko nasza w sprawach po ludzku trudnych i beznadziejnych. całym swoim życiem dałaś pokaz wielkiej pokory, miłości i zgody z wolą Bożą. I ja marna istota zwracam się do Ciebie w znanej Tobie sprawie. Wierzę w to że pojawiłaś się w moim życiu właśnie teraz, żeby ulżyć mi w niesieniu mojego krzyża, teraz własnie gdy traciłam juz nadzieję i wiarę w siebie, ale zwątpiłam równiez w Boże plany wobec mnie, bo ich nie rozmumiem...cale życie zmagam sie z ogromną samotnością i kiedy w końcu Bóg na mojej drodze postawił mężczyznę, którego pokochałam ale i on mnie i który mnie zaakceptował taką właśnie jaką jestem, kiedy zaczęliśmy układać nasze plany na zycie (rodzina, dziecko) dopadła go przeszłość i cos niezdefiniowanego, coś czego on sam nie rozumie i to spowodowało że oddalił sie ode mnie...ale nie do końca...cały czas walczy ze sobą...o mnie...wierzyłam że Bog który tyle lat wystawiał mnie na próby zlitował się nade mną i postawił tego człowieka na mojej drodze żebym miała wsparcie w pielgrzymce przez życie....nie rozumiem dlaczego zatem mi go odebrał....zmagam się ze sobą...wiele łez wylałam w swoim życiu...i kiedy myslałam że los się i do mnie uśmiechnął ...znowu troski zmartwienie krzyż mój muszę niesć sama totalnie sama a nie daję rady opadam z sił...Św Rito...Ty wiesz o co sie modlę jakich łask potrzebuję...wstawiaj się za mną u Boga, w Tobie ostatnia moja deska ratunku. Błagam.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy22.6.15

    Św. Rito Ty wiesz jak bardzo chciałabym poznać mężczyznę z którym mogłabym stworzyć szczęśliwą rodzinę i dom.... Proszę pomóż mi go znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy27.6.15

    Proszę Święta Rito o miłość, o mężczyznę, który będzie moją podporą, który bedzie mnie kochał.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy28.6.15

    sw Rito dopomoz mi abym odzyskala spokoj wewnetrzny obdarz mnie dobrym partnerem na dalsze moje zycie

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy28.6.15

    Sw.Rito blagam Cie o dobrego czlowieka, by pojawil sie w moim i tak juz trudnym zyciu.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy28.6.15

    Sw.Rito blagam Cie o dobrego czlowieka, by pojawil sie w moim i tak juz trudnym zyciu.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy28.6.15

    Święta Rito, jeśli on jest moim przeznaczonym proszę pomóż nam się odnaleźć, uwolnij od lęków. Spraw proszę, byśmy spełnili się w miłości i stworzyli razem szczęśliwą rodzinę. Pozwól nam dokonać słusznych wyborów. Miłość to potężna siła i łaska. Proszę o wstawiennictwo i pomoc w wyborze drogi życiowej. Dziękuję, Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy1.9.15

    Święta Rito
    błagam o dobrego męża, towarzysza życia dla Oli, żeby przestała być samotna

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy3.9.15

    Święta Rito
    błagam uproś dla córki dobrego męza, towarzysza życia, żeby nie szła samotnie przez życie

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy10.9.15

    Swieta Rito
    blagam Cie o wstawiennictwo dla mojej corki, aby odnalazla swoja droge w zyciu, aby nie musiala juz sie lekac i brac lekow, aby umiala porozumiec sie zawodowo z innymi ludzmi, blagam Cie o dobrego meza dla Niej, aby nie cierpiala wiecej, bo na swej drodze spotkala nieodpowiedzialnych mezczyzn, ktorzy Ja zranili.Prosze Cie o wstawiennictwo dla corki Honoraty. Prosze Cie Sw.Rito o pomoc dla mojej wnusi Amelki , aby byla zdrowa, aby Jej problemy ktore juz ma jako malutka dziewczynka ustapily bezpowrotnie. Serdecznie dziekuje jako mama i babcia

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy11.9.15

    Swieta Rito.Blagam,upros dla mnie dobrego meza.

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy15.9.15

    Swieta Rito.Prosze o dobrego meza dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy20.9.15

    Sw Rito bardzo Cie prosze zebym mogla ulozyc sobie zycie z wierzacym mezczyzna.Prosze Cie o poznanie takiego

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy8.10.15

    sw.Rito dopomóż mojemu synowi znalesc wartosciowa kobiete,aby mogl ulozyc sobie z nia zycie.

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy10.10.15

    Swieta Rito prosze Cie o rozpoczecie aktualnego miesiaca milosci mohej z moim przyszlym mezem. Wstawiaj sie za nami u Pana Boga Wszechmogacego. Amen

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy10.10.15

    Sw.Rito nie jestem godna ale proszę z całego serca o łaskę dla mojego kochanego brata który stracił nadzieje ze jest w stanie sobie kogoś poznać ,stracił nadzieje ze może ,poprowadz go drogą do dobrej koleżanki i kobiety by zrozumiała jego problemy i pokochała jego szczere serce odrzuc u niego złe duchy które go opętały ty wiesz jakie ,Duchu Sw. spłyn na niego otocz go łaską proszę.Amen/

    OdpowiedzUsuń
  87. Święta Rito! Noszę w moim sercu niezachwianą wiarę w to, że już wkrótce, za Twoim wstawiennictwem, spotkam na swojej drodze odpowiedniego partnera, który będzie mnie kochał i mojego syna i nie skrzywdzi nas tak, jak mój mąż.AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  88. Święta Rito! Noszę w moim sercu niezachwianą wiarę w to, że już wkrótce, za Twoim wstawiennictwem, spotkam na swojej drodze odpowiedniego partnera, który będzie kochał mnie i mojego syna i nie skrzywdzi nas tak jak mój mąż. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy22.10.15

    Swieta Rito, tak bardzo o niej mysle, mijam sie z nia prawie codziennie, czasem krotko rozmawiamy. Moje serce nie zaznaje spokoju. Jestem z kobieta, ktora mnie bardzo zranila - zyje dalej w grzechu. Wiem, ze to byla kara za moja nieuczciwosc w stosunku do poprzedniej milosci, ktora odrzucilem. Depresje, placz i strach... minelo, bo czlowiek sie hartuje. Tak pragne byc z kobieta, ktora tym razem zaprowadze do oltarza. Swieta Rito, prosze, pozwol mi znalezc droge do jej serca aby nie zyc w grzechu. Stalem sie juz dobrym czlowiekiem ale Pan Bog sie nade mna zastanawia - nie wiem. Przedobra Swieta Rito, prosze Cie - jesli taka jest wola Pana - aby los byl dla mnie przychylny w tej sprawie. Prosze Cie o wstawiennictwo u Pana Jezusa, Pana Boga i Przenajswietszej Matki Bozej. Prosze... Demian.

    OdpowiedzUsuń
  90. Święta Rito, patronki spraw trudnych i beznadziejnych, proszę spraw abym stała sie lepszym człowiekiem, daj mi łaskę wiary, oraz spraw aby moje cierpienie zniknęło. odmień serce Łukasz który obiecał mi ślub i dziecko a teraz sie odwrócił ode mnie.Daj mi proszę być żona kochającego męża i matka. Ubłagał dla mnie łaskę posiadania rodziny , bo jestem grzesznym i słabym człowiekiem. Zostałaś mi tylko ty, proszę Cię Święta Rito pomóż mi.Skoncz moja samotność.

    OdpowiedzUsuń
  91. Święta Rita, za Twoim pośrednictwem, jako Posłanki od spraw trudnych i beznadziejnych proszę Cię, abyś postawiła na mojej drodze człowieka, który zaakceptuje mnie taką, jaką jestem i sprawi, że poczuję się szczęśliwa i aby skończyła się moja samotność

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy30.10.15

    Swieta Rito, prosze Cie o wstawiennictwo dla mnie i Felipe, jesli to jest wola Boza. Prosze o to, ze znajdziemy sie w milosci, szczerosci, stesknienia do siebie. Ze bedziemy sobie wsparciem, radoscia, miloscia naszego zycia. Prosze Cie za wstawiennictwo, zeby on doznal prawde i jednoczesnie droge do Jezusa. Jesli jest to wola Boza , ze mamy byc razem, prosze o to, zebys my sie na nowo zakochali w sobie, ze Pan Bog i Matka przenajswietsza zawsze beda z nami, i ze zawsze bedziemy sobie wierni, pelen milosci do siebie, respektu, akceptancji, wsparcia, ze chcemy ze soba na zawsze byc, razem z Bogiem i Matka Przenajswietsza i prosze o wspolny dar dziecka. Jesli nie ma byc z Felipe, prosze o to dla mojego przyszlego meza. Prosze jeszcze o zmocnienie mojego charakteru, o dobry charakter, o mocny i pewny siebie charakter, ktory nie ma stracha powiedziec nie lub tak, ze moge byc wsparciem i pomoca dla innych i ze zawsze bede pogodna i radosna. abym sie stala lepszym czlowiekiem na codzien i skupiala sie na waznych rzeczach.Prosze o wsparcie w sytuacji z Felipe, w jakim kierunku mialabym isc i sie zachowac, niestety narazie nie wiem. Swieta Rito, patronko w spraw trudnych, dopomoz ze w odpowiedni moment sie odpowiednio zachowala ze dla Felipe o wsparcie w podjeciu decyzji, odmien jego serca.

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy5.11.15

    Święta Rito, proszę Cię nie pozwól,abym dalej kroczyła przez życie samotnie, nie każ mi więcej cierpieć. Postaw na mojej drodze mężczyznę przeznaczonego dla mnie, pozwól mi być szczęśliwą, zakochaną, pozwól mi stworzyć rodzinę, pozwól mi być żoną i matką.A jeśli spotkałam tego jedynego, pozwól Nam się odnaleźć,rozkochać w sobie. Święta Rito bądź ze mną. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy10.11.15

    Święta Rito
    Błagam uproś dla Oli dobrego, kochającego męża, żeby przestała być samotna.

    OdpowiedzUsuń
  95. Święta Rito proszę Cię o dobrego męża, który mnie będzie szanował i kochał oraz o owoce naszej miłości - zdrowe dzieci. Proszę także o siłę i wiarę w siebie potrzebną do rozwoju i zmiany pracy.

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy22.11.15

    Święta Rita
    błagam Cię o wstawiennictwo w intencji Oli o dobrego męża, towarzysza życia, żeby przestała być samotna.

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy22.11.15

    Cudowna Swięta Rito proszę o szczerego człowieka dla mojej córki na męża bo jest samotna , postaw na jej drodze życia Tego człowieka. Wysłuchaj moich modlitw Swieta Rito i zanies do Boga Ojca naszego. Amen

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy1.12.15

    Święta Rito,
    Błagam cię o wstawiennictwo w intencji mojej córki Natalii, o dobrego towarzysza życia aby zrozumiała że ten z którym jest nie jest odpowiedni dla niej.

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy3.12.15

    św.Rito,proszę Cię o Twoje wstawiennictwo u Jezusa i Maryi,Przepraszając za grzechy całej naszej rodziny,pragniemy pomóż, jeżeli taka będzie Wola Jezusa Miłosiernego i Jego Matki,pośrednicz w modlitwach moich-proszę o wszelkie łaski dla męża,rodziny syna,dary Ducha św.dla Magdy,szczególne dla Karoliny,ukończenie szkoły i pracę dla Mateusza,dobry wybór,trafne decyzje dróg życiowych dla Małgosi,rozwiązanie trudnych spraw moich,zdrowie i pokorę dla całej rodziny,pokornie proszę...

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy3.12.15

    wcześniej coś o Tobie słyszałam św.Rito,jednak nie przykładałam wagi aby Cię zgłębić...

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy14.12.15

    Św. Rito proszę Cię o łaskę małżeństwa abym poznał moją ukochaną dobrą przyszłą żonę.

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy16.12.15

    Święta Rito - patronko spraw beznadziejnych,
    Za Twoim wstawiennictwem, z całego serca i z wszystkich sił, błagam o uwolnienie od szatana, łaskę nawrócenia, przemianę serca i dary Ducha Świętego dla Huberta. Proszę również o potrzebne łaski w realizacji mojego powołania, jeżeli jest to zgodne z wolą Boga.
    Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy20.12.15

    Święta Rito
    błagam o łaskę małżeństwa dla córki, dobrego męża, zeby nie była samotna. Błagam wysłuchaj moich próśb, pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy29.12.15

    Swieta Rito,prosze CIę ,abym spotkała na swojej drodze zycia odpowiedniego kandydata na meza

    Gabriela

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy31.12.15

    Św. Rito błagam aby Mariusz przestał spotykać się z tą rozwódką i jeżeli jest taka wola Boża żeby pokochał mnie na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy3.1.16

    Święta Rito
    błagam Cię o wstawiennictwo w intencji córki, żeby Bóg zechciał obdarzyć ją łaską odwzajemnionej miłości, dobrym mężem

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy4.1.16

    Św. Rito proszę Cię aby Grzesiek okazał się tym jedynym, abyśmy mieli szansę się bliżej poznać, pokochać i szanować wzajemnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję św. Rito za wszystkie otrzymane Łaski. Proszę aby Grzesiek się do mnie odzywał gdy wyjedzie, abyśmy dużo ze sobą rozmawiali, a gdy wróci żebyśmy się spotkali i bliżej poznali. Kocham Cie św. Rito

      Usuń
    2. Dziękuję św. Rito za wszystkie otrzymane Łaski. Proszę aby Grzesiek się do mnie odzywał gdy wyjedzie, abyśmy dużo ze sobą rozmawiali, a gdy wróci żebyśmy się spotkali i bliżej poznali. Kocham Cie św. Rito

      Usuń
  108. Anonimowy5.1.16

    Święta Rito, proszę Cię o dobrego męża dla mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy10.1.16

    Sw Ritto prosze Ciebie zeby moj syn spotkal dziewczyne ktora bedzie go kochac , bedzie mu wierna I bedzie go szanowac.Blagam Cie zeby juz Piotrek nie byl samotny.

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy17.1.16

    Św. Rito proszę wyproś mi łaskę u Pana Jezusa by dał mi mężczyznę którego pokocham z wzajemnością prawdziwą miłością , który zaakceptuje moje dzieci , założy ze mną rodzinę i będziemy razem szczęśliwi . Proszę by był mi wierny i nie interesowały go inne kobiety. Bardzo podoba mi się Piotruś i chciałabym by był to on ale nie wiem czy właśnie jego wybrał Pan na mojego przyszłego męża .
    Z góry Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy22.1.16

    Kochani dla tych co się modlą i szukają dobrego męża lub żony polecam katolicki portal do tego stworzony www.betania.pl
    Jest on pełen wyjątkowej atmosfery i wartościowych ludzi poszukujących współmałżonków :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Kochana św. Rito pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy25.1.16

    Święta Rito bardzo Cię proszę o skrócenie mojej samotności. Wyproś mi u Pana Boga dobrego wartościowego męża. Święta Rito błogosław mi i mojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy25.1.16

    Święta Rito bardzo Cię proszę skróć moją samotność. Wyproś u Pana Boga dobrego wartościowego męża dla mnie. Święta Rito błogosław mi i całej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy25.1.16

    Święta Rito bardzo Cię proszę skróć moją samotność. Wyproś u Pana Boga dobrego wartościowego męża dla mnie. Święta Rito błogosław mi i całej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  116. Św Rito. Prosze o męża dla mnie i dla mojej siostry. Poblogoslaw Nam i wypraszaj łaski. Nie jestem idealem ale chcę pracować nad sobą i swoimi słabosciami. Jezu ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  117. Św Rito. Prosze o męża dla mnie i dla mojej siostry. Poblogoslaw Nam i wypraszaj łaski. Nie jestem idealem ale chcę pracować nad sobą i swoimi słabosciami. Jezu ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy5.2.16

    Św,Rito , pomóż ;(

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy15.2.16

    Swięta Rito wyproś dobrego męża dla mojej córki

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy18.2.16

    Św. Rito pomóż mojej córce

    OdpowiedzUsuń
  121. Św. Rito, pomóż Ewelinie znaleźć wymarzone męża, a mi żonę. Niech każda spotka Miłość swego życia i będzie szczęśliwa..

    OdpowiedzUsuń
  122. Święta Rito, daj męża Ewelinie, bo tego bardzo pragnie.. a mi pozwól znaleźć moje Szczęście...

    OdpowiedzUsuń
  123. Św. Rito, pomóż Ewelinie znaleźć wymarzone męża, a mi żonę. Niech każda spotka Miłość swego życia i będzie szczęśliwa..

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy20.2.16

    Sw.Rito. proszę Cię wypros łaskę aby moje córki odnalazły swoich mężów, których przeznaczył im nasz Ojciec. Aby ze swoimi mężami budowaly Królestwo Jego Syna.

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy27.2.16

    Święta Rito, proszę o miłość, abym mogła byś szczęśliwa żoną, matką, przyjaciółką, aby moje życie w końcu nabrało kolorowych barw, abym była z tym którego darzę uczuciem.
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy27.2.16

    Najdroższa Św. Rito błagam uproś Boga Wszechmocnego o łaskę dobrego człowieka i miłość wzajemną dla mojej córki. W Tobie moja Droga orędowniczko nadzieja i wiara. Święta Rito proś za nami. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy8.3.16

    Święto Rito, pomóż mi znaleźć dobrego Męża , Ojca naszych przyszlych dzieci. Aby w moim życiu bylo zdrowie ,miłość , szczęście. Nie zabrakło mi niczego w moim życiu, była wiara i milosc do Boga. Zebym zyla w dostatku i dobrobycie. Miała cudowną rodzinę. Wierzę Święto Rito ze mi pomozesz , tak bardzo Cie kocham i wiem ze mnie nie opuścisz.Błogosław mi i mojej calej rodzinie Amen.

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy8.3.16

    Prosze cie Sw Rito o milosc, nie chce byc juz samotna.

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy15.3.16

    Św. Rito proszę Cię o wstawiennictwo i uproszenie łask odnalezienia miłości i założenia rodziny dla córki Magdy. Pomóż Magdzie Św. Rito w odnalezieniu szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy19.3.16

    Święta Rito, pojawiłaś się ostatnio w moim życiu niby przypadkiem, nieoczekiwanie w trudnym dla mnie czasie ale wierzę że właśnie dlatego że możesz wyprosić dla mnie łaskę u Najwyższego. Tak długo jestem samotna a tak bardzo chciałabym założyć rodzinę, dlatego proszę o miłość wzajemną dobrego, uczciwego człowieka, przeznaczonego dla mnie. Jeśli to ma być ten, który pojawia się co jakiś czas w moim życiu, to pomóż mi proszę wytrwać w cierpliwości. Wiara czyni cuda i nie pozwól mi nigdy zwątpić! "Wiara, Nadzieja, Miłość, te trzy. Z nich zaś największa jest Miłość."
    Święta Rito, patronko spraw trudnych i beznadziejnych, módl się za nami! Amen

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy26.3.16

    Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo do Pana Naszego za mnie i za ma miłość.Prosze Cie o pomoc w powrocie J.do mnie i o otwarcie jego serca na ma osobę.Blagam niech przemysli wszystko i wróci do mnie.Chce założyć z nim rodzinę i czuć jego wsparcie w trudnych chwilach.Niech będzie jak było na początku gdy byliśmy szczęśliwi i potrafiliśmy się sobą cieszyć,rozmawiać,trzymać się za ręce.Otworz o Pani nasze serca na siebie i nie zostawiaj mnie samej w tej pustce.Przepraszam za wszystkie grzechy, za całe zło,które czyniłam do tej pory i proszę Cię również o znalezienie pracy.Dziekuje i wierzę w to,że mi pomożesz...

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy28.3.16

    Św.Rito proszę wyproś mi dar miłości i małżeństwa. Proszę abym nie była już samotna.Spraw aby wszystkie sprawy ułożyły się pozytywnie. Dodaj mi siły wskaż właściwą drogę.

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy30.3.16

    Święta Rito proszę Cię o dar miłości. Wiem, że tylko Bogu jest wiadome, czy przeznaczony mi jest na tym świecie mężczyzna. Jeśli tak, proszę o rozwagę i pomoc w jego znalezieniu. Proszę również o dar pomoc mądrości i pomoc w pracy, a także na studiach, abym umiała podnosić się z klęsk i wypełniała najlepiej jak potrafię powierzone mi zadania. Przepraszam za wszystko, co uczyniłam źle.

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy1.4.16

    O dobrego, kochającego chłopaka (z czasem może nawet męża). Nie chce dłużej być samotna. Amen! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy5.4.16

      Bardzo chcialbym i ja poznac dobra i wartosciowa dziewczyne

      Usuń
    2. Anonimowy6.4.16

      Tez modle sie go Sw Rity o dobra i kochajaca dziewczyne

      Usuń
    3. Anonimowy6.4.16

      Blogoslaw sw Rito

      Usuń
  135. Anonimowy2.4.16

    św.Rito wyproś dar miłości i małżeństwa oraz łaskę założenia rodziny, dla mojego syna.Jeżeli taka jest Wola Boża.,

    OdpowiedzUsuń
  136. Proszę Cię Św. Rito o dobrą, kochającą kobietę dla mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  137. Świeta Rito patronko od spraw trudnych. Błagam CIę wstaw sie za mnie do Boga aby Krzysiek nawrócił sie i uwieżył ze mimo łączącej nas odległości mozemy przejść przez zycie razem i wziąć ślub...błagam Sw. Rito pomóz mi

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy23.4.16

    Św. Rito, wstaw się za mną u Boga, by postawił na mojej drodze tego jedynego. By moje życie prywatne i zawodowe ustabilizowało się, tak bym osiągnęła spokój ducha i poczucie bezpieczeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy6.5.16

    Święta Rito, spraw by Krzysiek poprosił mnie o spotkanie proszę Cię bo poszukuję miłości a wierzę że to ten jedyny. Ufam Tobie i wierzę że mi pomożesz

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy15.5.16

    Św Rito, proszę Cię z całego serca o dar odzwajemnionej miłości,pragnę kochać i być kochana,proszę spraw aby odezwał się do mnie ten który jest mi pisany i z którym będę mieć dzieci i aby zaczął się o mnie starać.Amen

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy15.5.16

    Święta Rito bardzo proszę Cię o dobrą i kochającą dziewczyne dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy18.5.16

    SW.RITO PROSZĘ CIĘ BARDZO POSTAW NA MOJEJ DRODZE ZYCIOWEJ DOBREGO MĘZCZYZNĘ, Z KTÓRYM MOGŁA BYM ISC PRZEZ ZYCIE, Z KTORYM BYLA BYM SZCZESLIWA.NIE CHCĘ BYC JUZ DŁUZEJ SAMA.WIEM ZE LUDZIE MAJA POWAZNIEJSZE PROBLEMY ,ALE JEST MI ZLE ZYC SAMEJ.PROSZĘ CIĘ KOCHANA RITO WYSLUCHAJ MEJ PROSBY.

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy18.5.16

    Święta Rito pomóż znaleźć mojej córce partnera życiowego, opiekuna i mądrego człowieka,który poprowadzi ją dobrą drogą, miłą Bogu.
    Niech ułoży jej się życie rodzinne i zawodowe.

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy18.5.16

    Święta Rito wspieraj moją córkę w znalezieniu partnera życiowego.

    OdpowiedzUsuń
  145. Święta Rito, przecież nie po to postawił Pan Bóg BW na mojej drodze, żeby to tak się skończyło, żebyśmy nie byli razem. Uproś u Pana Boga łaski dla nas, ubłagaj w moim imieniu aby sprawił żeby BW przejrzał na oczy i wrócił do mnie. Błagam nie odbieraj mi tej miłości, nie zostawiaj mnie znowu samej do walki ze wszystkimi trudami życia. Spraw żeby wrócił jako mój ukochany, mój doradca i mój obrońca. Św. Rito ufam Tobie i głęboko wierzę, że pomoc od Ciebie uzyskam. Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy26.5.16

      Proszę o odnalezienie prawdziwej miłości w życiu.

      Usuń
  146. Anonimowy22.5.16

    Św.Rito ,proszę o to ,aby skończyła się moja samotność. Postaw proszę na mojej drodze człowieka wartościowego , z którym będzie mi dane przeżyć w szczęściu i miłości długie lata.

    OdpowiedzUsuń
  147. BOZE DAJ MI PRZYSTOJNEGO I DOBREGO MEZA DUZO DZIECI I PIENIDZE TYLKO SZCZESCIE

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy8.10.17

    Święta Rito ,
    Spraw aby mężczyzna , którego poznałam odnowił ze mną kontakt . Wiesz jak mi teraz ciężko . Pomóż mi , proszę .

    OdpowiedzUsuń
  149. Święta Rito, wstaw się za mną u Ojca w Niebie i poproś, aby Bóg zechciał odmienić moje samotne życie i postawił mi na drodze mężczyznę, o którego się modlę.

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy23.10.17

    Świeta Rito wysłuchaj mojej modlitwy do ciebie o pojednanie i miłość do Danilo abyśmy odnaleźli z powrotem drogę do siebie i mogli być razem.
    Wstaw się dla mnie do Ojca w niebie aby mężczyzna o którego się modlę i kocham znalazł odwagę i wiarę w nas i jego serce znalazło drogę do mojego serca
    Bądź pochwalona!

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy24.10.17

    Od Maggie
    Proszę cię Świeta Rito o powrót Danilo którego bardzo kocham do mnie.Połącz nas miłością i pomóż znaleźć mu drogę do mojego serca w którym jest miejsce tylko dla niego.
    Proszę Cię aby się odezwał i aby miał odwagę odnaleźć i wyzwolić uczucia które dla mnie ma pomimo wielkich trudności które stają nam na drodze.
    Bardzo go kocham i za twoim zdaniem "kochaj i walcz" czekam a modlitwa do ciebie jest moja nadzieją i bronią w walce o niego.Błagam pomóż! ♡

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy25.10.17

    Święta Rito proszę Cię o dobrego , wiernego męża dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy1.11.17

    Święta Rito, zechciej wstawić się za mną do Boga naszego i Ojca i wyproś mi łaskę spotkanie mężczyzny, o którego się modlę. Tak bardzo pragnę nie być samotna i przestać się bać.

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy4.11.17

    Święta Rito, proszę wstaw się za mną do Ojca naszego w niebie i proś o to, żeby postawił mi na drodze męzczyznę, o którego się modlę. Tak bardzo chciałabym, żeby moja samotność się skończyła i żebym mogła założyć rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy7.11.17

    Święta Rito, proszę wstaw się za mną do Ojca naszego w niebie za sprawą Syna Jego jedynego a Pana naszego i proś o to, żeby odmienił moje życie i postwił mi na drodze mężczyznę, o którego się modlę. Tak bardzo chciałabym, żeby moja samotność się skończyła i żebym mogła założyć rodzinę, mieć zdrowe dziecko ...

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy7.11.17

    Święta Rito, proszę wstaw się za mną do Ojca w niebie by otworzył moje serce, abym mogła pokochać prawdziwie, szczerze i z wzajemnością. Abym była szczęśliwa i dawała szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy13.11.17

    Święta Rito, błagam wysłuchaj mojej prośby o wstawiennictwo do Jezusa w intencji odmiany mego samotnego życia. Niech Bóg będzie miłosierny i sprawi, że w końcu spotkam mężczyznę, o którego się modlę..

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy20.11.17

    Święta Rito,proszę spraw żeby znajomość między mną a Krzyśkiem rozwinęła się, żeby się we mnie zakochał, coś do mnie poczuł. Spraw żeby mu na mnie bardzo zależało i żeby mnie bardzo kochał. Żeby zrodziła się miłość między nami.Spraw żeby był ze mną na dobre i na złe, żeby to był człowiek któremu dam dzieci i rodzinę.Proszę wysłuchaj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy22.11.17

    Sw. Rito proszę spraw, aby - jesli taka była wola Boga - relacje z M. się odnowiły. Czuję, że to mogło być tą miłością, na którą tak czekałam, ale przez swoje nieroztropne zachowanie i pewną sytuację nie jesteśmy razem. Błagam pomóż zapomnieć lub to odnowić.

    OdpowiedzUsuń