Modlitwa dziękczynna

Przychodzę dziś do ciebie, chwalebna i potężna święta Rito, z sercem głęboko wzruszonym i wdzięcznym.

W godzinie niebezpieczeństwa, w chwili kiedy moje szczęście i moich bliskich było zagrożone zwracałem się do ciebie błagając, ze smutnym sercem i z obawą. Błagałem ciebie, którą wszyscy zwą świętą od spraw beznadziejnych, adwokatką w wypadkach rozpaczliwych, ucieczką w ostatniej chwili! Moje zaufanie nie zostało zawiedzione.

Wracam do ciebie teraz już bez cierpienia w oczach, ale z radością i pogodą serca, aby ci okazać moją wdzięczność. Tę radość i ten pokój - tobie zawdzięczam, droga święta Rito, która wstawiłaś się w mej sprawie do Boga, mimo mej niegodności i za twoim pośrednictwem doznałem łaski, której pragnąłem.

Chciałbym lepiej wyrazić ci moją wdzięczność, która rozpiera moje serce, święta uzdrowicielko i pocieszycielko strapionych, ale wzruszenie, które daje mi szczęście z otrzymanej łaski po prostu paraliżuje moje wysiłki i mogę tylko szeptać: Dziękuję, święta Rito!

Dlatego, aby udowodnić w realny sposób moją wdzięczność, obiecuję ci rozpowszechniać z coraz większym zapałem cześć twego kultu i starać się, aby pokochali cię ci, którzy cię jeszcze nie znają, bo oni nie mieli szczęścia doświadczyć twej nieskończonej miłości.

Obiecuję ci pomagać, w miarę moich możliwości, w rozpowszechnianiu kultu na twą cześć i uczestniczyć jak najczęściej w uroczystościach odbywających się ku twojej czci, aby zasłużyć na pomoc niebieską i na twoją opiekę. Postanawiam od dnia dzisiejszego wykonywać z większą sumiennością i zapałem moje chrześcijańskie obowiązki.

Droga święta Rito, proszę przekaż Bogu te moje szczere postanowienia i podziękuj Mu w moim imieniu za doznaną łaskę. Proszę cię, nie opuszczaj mnie nigdy, miej mnie pod swoją świętą opieką, abym po doznaniu jej na tej ziemi mógł w przyszłości złączyć się z tobą w niebie, aby lepiej jeszcze wyrazić ci moją wdzięczność. Amen.

123 komentarze:

  1. Anonimowy29.12.11

    blagam o sw rito tylko ty mi zostalas ratuj mojo rodzine juz dluzej tak byc nie moze ile mozna

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5.1.12

    Święta Rito wierze że pomagasz w trudnej chwili chroń mnie i moją rodzinę przed kłopotami i otaczaj mnie opieką Modl sie za nami Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23.1.12

    dziekuje sw rito a to ze ocalilas moje zycie wysluchalas mnie dziekuje bogu

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23.1.12

    dziekuje sw rito za cud za to ze wstawilas sie za mna do boga ocalilas me zycie dalas mi kupon szczescia wygrano dziekuje z calego serca

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy24.1.12

    dziekuje ci sw riti a ocalenie mego ycia za wstawienie sie za mna u BOGA DZIEKUJE ZA TA

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy24.1.12

    dziekuje sw rito za ocalenie mego zycia za ten kupon szczescia

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy25.1.12

    dziekuje sw rito za ten cud26stycznia za ten kupon ktory uratowal moje zycie dziekuje za wysluchanie mego blagania za ocalenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy26.1.12

    dziekuje sw rito za ten cud 26stycznia ktory mi zeslalas dalas pomoglas uratowalas me zycie dziekuje za wysluchanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12.4.12

    dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy1.5.12

    Dziękuję Ci św Rito za cud mojego uzdrowienia, stało się to gdy najmniej się tego spodziewałam. Nie jestem w stanie opisać mojej radości. Proszę podziękuj Bogu w moim imieniu za tę łaskę. Obiecuję że będę starała się być lepszym chrześcijaninem, pomagać w miarę możliwości innym ludziom, sławić twoje imię Rito i wielbić miłosierdzie Boga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy13.7.12

    Dziękuję CI Święta Rito za wszystkie łaski, które spłynęły na mnie w ciągu jednego tylko tygodnia. Niemożliwe stało się możliwym tylko i wyłącznie przez Twoje i Świętego Józefa wstawiennictwo u Boga Najwyższego.

    Dziękuję raz jeszcze za otrzymane łaski i do końca życia Będę się modlił do Ciebie Kochana Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17.7.12

    Dziękuję Święta Rito z całego serca za to, że ja i moje koleżanki zdałyśmy egzamin licencjacki. Dziękuję Święta Rito dziękuję z całego serca!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19.7.12

    Wielokrotnie Św Rita mi już pomogła za co dziękuję bardzo. Proszę o dalszą opiekę i pomoc w tych trudnych momentach naszego życia. Św Rito wyproś nam miłość, radość i nadzieję na pokonanie problemów. otocz moje dzieci opieką

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20.7.12

    Dziękuję za wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy24.7.12

    Dziękuje Ci za wszystko Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy13.8.12

    Święta Rito. proszę o uzdrowienie dla mojej wnuczki Amelki z zespołu wad wrodzonych i szczęśliwy przebieg operacji oczu

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy14.8.12

    Święta Rito proszę cię o spełnienie mojego marzenia bycia mamą jesteś moją nadzieją Amen

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy30.8.12

    Dziękuję kochana św.Rito za otrzymane łaski i proszę o dalsze wstawiennictwo do Miłosiernego Jezusa.DZIĘKUJĘ;

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy6.9.12

    Święta patronko od spraw trudnych!dziękuję z całego serca za wielokrotne wysłuchanie moich błagan!sprawiłas ze kłopoty nabrały innego obrotu...dziękuję za wstawiennictwo i rozwiązanie problemów!wiem ze mogę liczyć na Twoja pomoc...i za to Ci dziękuję kochana!!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18.9.12

      To cudowne, ze Sw. Rita Ciebie wysluchala i jest przy Tobie! Nie znamy sie, ale doswiadczylam i doswiadczam Jej obecniosci w moim zyciu! Niech zawsze bedzie przy Tobie! Pozdrawiam. Iwona

      Usuń
  20. Anonimowy15.9.12

    Witam Cie Sw. Rito!!! Dziekuje, ze moglam byc u Ciebie w Casci!!!:) Jestes CUDOWNA!!! Dziekuje za otrzymane laski! Dziekuje za uzdrowienie naszej corki!!! Wielbie Cie! Dziekuje za wszystko! Prosze bys zawsze byla przy nas! Kocham Cie Sw. Rito moja wierna Przyjaciolko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy21.9.12

    Dziękuję Ci św. Rito za Twoje wstawiennictwo w niebie u Pana Boga naszego. Pomóż mi św. Rito przejść przez ten czas w obecności Boga i wspomagaj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy2.10.12

    SW RITO DZIEKUJE CI Z CALEGO SERCA ZA WYSLUCHANE MODLIYWY I TWOJE WSTAWIENNICTWO ZA MNA DO BOGA MARYI I JEZUSA KOCHAM CIE SW RITO PODZIEKUJ W MOIM IMIENIU KOCHAM CIE JEZU MARYJO BOZE JESZCZE RAZ GORACO DZIEKUJE TERAZ JESTEM PEWNA ZE GORACA MODLITWA WIARA W CIEBIE ZAUFANIE TOBIE DAJE BARDZO WIELE NAJLEPSZYM LEKARSTWEM JEST MODLITWA I WIARA W BOGA I WIARA W TWOJE LASKI I MOZLIWOSCI GDZIE NAPRAWDE TRUDNE SYTUACJE Z TOBA STAJA SIE BLACHE DZIEKUJE Z CALEGO SERCA SW RITO POZOSTAN ZE MNA AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy4.10.12

    Chciałabym się podzielić ze wszystkimi moją radością. Św Rita już drugi raz pomaga mojej rodzinie.Pierwszy raz modliłam się aby mój syn dostał pożyczkę na mieszkanie co było rzeczą prawie niemożliwą bo pracuje za granicą i nikt mu nie chciał tej pożyczki udzielić,a drugi raz gdy zmieniał pracę i szukał nowej. W obu przypadkach św Rita pomogła. Z całego serca dziękuję Ci św Rito

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy6.10.12

    Sw. Rito. Dziekuje Ci za maly cod jakiego dokonalas ze nie zostalam wyrzucona z domu mojego chlopaka. Blagam Cie jednak nadal z calego serca, stop ten lod w sercu jaki nosi moja tesciowa i pomoz mi znalezc z nia wspolny jezyk, aby ratowac moj zwiazek. Pozwol mi swobodnie zyc z dala od strachu przed nia. To dobra kobieta ale potrafi zyc w nienawisci do innych i to ja gubi. Wiem ze tez nie zawsze jestem idealna ale staram sie aby zyc jak Bog przykazal. Blagam Sw. Rito pomagaj mi dalej nie zostawiaj mnie samej...

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy21.11.12

    Dziękuję Św.Rito za to co już dostałam i proszę o dalszą opiekę i całkowity powrót do zdrowia.
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy16.12.12

    Dziekuję Ci swięta Rito za wielokrotne wstawiennictwo u Boga i pomoc w bardzo trudnych sytuacjach.Dzięuję za pomoc w sprawach finansowych, pracy i zdrowiu. Dziękuję dziekuję dziękuję.
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy26.12.12

    Dziękuję Ci św Rito za wstawiennictwo w mojej sprawie . Obiecałam że jeżeli moja prośba zostanie wysłuchana to będę to ogłaszać i tak też się stało.
    Ty odmieniłaś moje życie. Dziękuje. naprawdę warto się modlić do św Rity

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy4.1.13

    Dziękuję Ci Św. Rito , zawsze mogę na Ciebie liczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy11.1.13

    Dziękuję Ci Św Rito za wstawiennictwo w mojej sprawie, powoli dochodzę do zdrowia i wierzę,że teraz już będzie tylko lepiej, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy15.1.13

    Dziekuje Ci Sw.Rito:-) dziekuje,ze zaledwie w ciagu tygodnia wysluchalas moich modlitw...i nastapil cud!!! Dodam,w bardzo trudnej i zlozonej trosce. Dziekuje Ci ukochana Przyjaciolko,i prosze zostan ze mna.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy23.1.13

    dziekuje ci sw.Rito za uzdrowienie mojego brata!Modle sie do ciebie aby moja wiara sie poglebiala z dnia ja dzien i aby moje zycie choc z pozoru batdzo udane w kincu nabralo prawdziwego sensu....prosze cie abys zabrala moje leki i niepokoj i napelnila moje serce miloscia i spokojem.dziekuje ci za wszystko i prosze abys opiekowala sie mna i koja rodzina.amen

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy23.1.13

    dziekuje ci sw.Rito za uzdrowienie mojego brata!Modle sie do ciebie aby moja wiara sie poglebiala z dnia ja dzien i aby moje zycie choc z pozoru batdzo udane w kincu nabralo prawdziwego sensu....prosze cie abys zabrala moje leki i niepokoj i napelnila moje serce miloscia i spokojem.dziekuje ci za wszystko i prosze abys opiekowala sie mna i koja rodzina.amen

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy8.2.13

    św..Rito , w obliczu mej trudnej sytuacji rodzinnej ośmielam się prosić o zdrowie psychiczne i fizyczne dla mnie Ewy chorej na depresję ,chorego brata Adama i i dla całej mojej rodziny .Błagam o uzdrowienie duszy mego brata Roberta, która jest pokaleczona i niemal każdego dnia bardzo krzywdzi bliskich,zabiera radość życia.POMAGAJ NAM NIEUSTANNIE..

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy28.2.13

    Swieta Rito blagam Cie wypros u Pana Boga dla mnie, abym wyzdrowiala. Prosze o opieke nademna i moimi Dziecmi. Ty wiesz w jakich warunkach ja mieszkam - poprowadz mnie prosze - poprowadz, zebym poradzila sobie z tej trudnej dla mnie Sytuacji. JA POWIERZAM CI SIEBIE I MOJE DZIECI BO UFAM CI BEZGRANICZNIE. Blagam nie odmawiaj mi Pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy14.3.13

    Dziekuje Ci Swieta Rito, za ten dzien i za to ze jutro tez wstanie slonce.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy24.3.13

    Kochana św Rito, dziękuję za pomoc, którą już wiele razy okazywałaś. Ufam Ci bezgranicznie. Dziekuję za dwie ostatnie sprawy. Proszę o wstawiennictwo we wtorek. Błagam o dzieci! Ty wiesz, o co proszę. Ufam Ci św Rito.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy30.4.13

    Dziekuje sw. Rito za najprawdziwsze CUDA za Twoim wstawiennictwem...

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy13.5.13

    Swieta Rito dziekuje Ci za to ,ze
    Lukasz przestal pic . Prosze Cie teraz bay z nami zostal, aby dostrzegl to jak bardzo go kochamy . Blagam on jest miloscia mego zycia bardzo go z synkiem potrzebujemy . Blagam

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy22.5.13

    Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ CI MOJA KOCHANA RITO - MARGHERITO, ZA WSZYSTKIE ŁASKI JAKIE WYJEDNAŁAŚ MNIE I WSZYSTKIM, KTÓRZY CIĘ PROSILI O POMOC. POKORNIE PROSZĘ CIĘ W ABYŚ NADAL MODLIŁA SIĘ ZA MNĄ - PROSZĘ O ŁASKĘ WYJŚCIA Z PEWNEGO NAŁOGU, PROSZĘ CIĘ GORĄCO WSTAWIAJ SIĘ U BOGA ZA MOJĄ RODZINĄ, ZA WSZYSTKIMI DORGIMI MOJEMU SERCU ORAZ ZA TYMI, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAJĄ. PROSZĘ CIĘ MOJA NIEBIESKA ULUBIENICO MÓDL SIĘ ZA NAMI, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAMY. DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ. KOCHAM CIĘ

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy22.5.13

    Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ CI MOJA KOCHANA RITO - MARGHERITO, ZA WSZYSTKIE ŁASKI JAKIE WYJEDNAŁAŚ MNIE I WSZYSTKIM, KTÓRZY CIĘ PROSILI O POMOC. POKORNIE PROSZĘ CIĘ W ABYŚ NADAL MODLIŁA SIĘ ZA MNĄ - PROSZĘ O ŁASKĘ WYJŚCIA Z PEWNEGO NAŁOGU, PROSZĘ CIĘ GORĄCO WSTAWIAJ SIĘ U BOGA ZA MOJĄ RODZINĄ, ZA WSZYSTKIMI DORGIMI MOJEMU SERCU ORAZ ZA TYMI, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAJĄ. PROSZĘ CIĘ MOJA NIEBIESKA ULUBIENICO MÓDL SIĘ ZA NAMI, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAMY. DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ. KOCHAM CIĘ

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy24.5.13

    Dziekuję Sw. Rito za cudowne chwile 22 maja 2013r. na uroczystościach ku Twojej czci w Krakowie.
    Błagam wstaw się u Jezusa Miłosiernego za moim chrześniakiem Tomaszem, ulecz go z nałogu lekomanii, spraw by poczuł się wolny i ukochał Boga całym sercem, postaw u jego boku jakąś dobrą wierzącą dziewczynę, która otworzy mu oczy na światło Ducha Świętego.Spraw by nie był samotny i smutny, bo to człowiek o dobrym sercu, tylko zagubiony.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy25.5.13

    Dziękuje ŚWIĘTA RITO,że prośby mojej wysłuchałaś ,i że mam nadzieję iż poprowadzisz nas dalej w kierunku ratowania rozbitej rodziny. Módl się za nam i za wszystkimi rodzinami zagrożonymi rozwodem.Jezus Chrystus jest moim i naszym Panem.Amen

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy25.5.13

    Dziękuję Ci Święta Rito za moją mamę, która jest ze mną cały czas w tych trudnych chwilach i wspiera mnie tak bardzo. Rozumie mnie i modli się ze mną o łaskę rozwiązania mojego problemu. Miej proszę moją mamę w swojej opiece. Chciałabym być taka jak ona.Kocham ją bardzo. Dziękuję Ci Św.Rito. Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Z całęgo serca dziękuję Ci św. Rito za wyproszenie łaski ciąży dla przyjaciółki, po 2 latach starań nareszcie jej się udało:) proszę niech to dziecko spokojnie doniesie i urodzi zdrowe. Amen.Dora27

    OdpowiedzUsuń
  45. Z całęgo serca dziękuję Ci św. Rito za wyproszenie łaski ciąży dla przyjaciółki, po 2 latach starań nareszcie jej się udało:) proszę niech to dziecko spokojnie doniesie i urodzi zdrowe. Amen.Dora27

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję Ci świ. Rito za wyproszenie łaski ciąży dla mojej przyjaciółki. Po 2 latach starań nareszcie będzie mamą!:) proszę Cię o szczęśliwe donoszenie dziecka i zdrowe urodzenie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy24.6.13

    Św.Rito,...dziękuję i proszę wciąż o opiekę,ponieważ wciąż potrzebuję wsparcia.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy26.6.13

    Dziękuję Ci Święta Rito. Prosiłam za Twoim wstawiennictwem Boga o cud miłości i szansę naprawy błędów które popełniłam i Bóg mnie wysłuchał. Dziękuję za moje nawrócenie. Teraz wiem, że tylko z Bogiem moje życie może być lepsze. Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy4.7.13

    dziękuję za wysłuchanie i ogromną pomoc w chwili, kiedy wszyscy rozłożyli już ręce - a dzięki Tobie stał się cud Dziękuję
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy10.7.13

    Dziękuję za łaski, które otrzymałam w przeciągu miesiąca. Pomogłaś, gdy nie było już nadziei. Podziękuj Bogu w moim imieniu.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy12.8.13

    Kochana święta Rito... już kolejny raz mogę powiedzieć Ci: DZIEKUJE za wysłuchanie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy12.8.13

    Dziękuję kochana sw. Rito za 2 sprawy w przeciągu miesiąca, jesteś wspaniala. Pamietaj o mnie i mojej rodzinie przez caly czas - bardzo Cię o to proszę. I jeszcze raz dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy20.8.13

    Dziękuję św. Rito za pomoc, wsparcie i za Twoją obecność z czasie mojego egzaminu nauczycielskiego. Pamiętaj o mnie nadal.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy30.8.13

    Święta Rito dziekuje za wstawiennictwo, wysluchanie mych modlitw. Bede chwalić imie Twoje do końca mych dni.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy30.8.13

    Święta Rito dziękuję za ocalenie mnie z depresji i nerwicy,po 3 miesiacach byłam znowu normalną dziewczyna!! a teraz po 3 latach,po raz drugi prosze Cie o wstawiennictwo u Pana Boga w otrzymaniu łaski,o cud na jaki czekam ponad rok..tylko Ty mi zostałaś,dla ludzkiego rozumu ta sprawa jest nierealna..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18.12.13

      św.Rito dziekuje za pocieszający znak który mi zesłałaś,czuję że cud o jaki błagam wydarzy się i jeszcze kiedys bede szczesliwa...

      Usuń
  56. Anonimowy17.9.13

    A czy ktoś prosił Św.Rite i nie został wysłuchany? ja proszę od miesiąca,codziennie modle sie,odmawiam litanie a nie ma ani jednego znaku ,zmiany na lepsze:( nie wiem czemu nie chce mi pomóc...:( nie wiem co mam myslec..trace nadzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21.9.13

      Nie wystarczy się modlić, trzeba całkowicie zaufać:-) a wówczas stanie się cud! Może to już się dzieje, ale tego nie dostrzegasz? Św. Rita nigdy mnie nie zawiodła.

      Usuń
    2. Anonimowy23.9.13

      Dziękuję za odpowiedz..może faktycznie modle sie ale nie ufam w 100%..mam nadzieje ze kiedys ten cud sie zdarzy..może po prostu trzeba wiecej czasu..

      Usuń
  57. Anonimowy22.9.13

    Dziękuję za wszystko!!! Na zawsze zagościłaś w moim sercu!

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy2.10.13

    dziękuję przecudna św. Rito kolejny raz mnie nie zawiodłaś w mojej potrzebie,nie opuszczaj mnie

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy11.10.13

    Dziękuję kochana Święta Rito za otrzymane łaski i proszę o dalsze wstawiennictwo do Miłosiernego Jezusa. Dziękuję za wysłuchanie. Dziękuję za ogromną pomoc w kłopotach. Za najprawdziwsze CUDA za Twoim wstawiennictwem.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy6.11.13

    SW RITO DZIEKUJE Z CALEGO SERCA ZA WSZYSTKO CO DLA MNIE ZROBILAS PROSZE MIEJ MNIE POD SWOJA OPIEKA I NIE OPUSZCZAJ W STRAPIENIACH BOG ZAPLAC danka

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy6.11.13

    św.RITO dziękuje Ci za wszystko. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę moje serce jest po prostu rozpalone. WSZYSCY CO MODLĄ SIĘ DO ŚW RITY NIECH WIEDZĄ ŻE NA PEWNO ZOSTANĄ WYSLUCHANE ONA NIKOGO NIE OPUŚCI. WIĘC ZACHĘCAM DO MODLITWY DO ŚW RITY.. jeszcze raz dziękuję
    KASIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11.11.13

      modliłam się i moje prośby nie zostały wysłuchane..nikt tam na górze nie wysłychał moich błagań..widocznie nie wszyscy sa godni pomocy Sw,Rity..

      Usuń
    2. Anonimowy4.12.13

      modl się codziennie Rita jest cierpliwa i bardzo skuteczna nie trać nadziei ewa

      Usuń
    3. Anonimowy18.12.13

      Zostałam wysłuchana,częsciowo,można powiedziec ze otrzymałam mały znak ,pozytywny sygnał na moja prosbe,po długim czasie błagań,moje szczescie nie ma granic bo teraz wiem ze Sw,Rita slyszy modlitwy kazdego..Św.Rito nie opuszczaj mnie juz nigdy..pisze głownie dla tego aby dać nadzieje tym ktorzy sa w rozpaczliwych sytuacjach,nie traćcie nadzieji!! dopóki żyjecie,dopóki oddychacie,nie traćcie nadzieji..Sw.Rita was wysłycha,może nie od razu,ale pewnego dnia,na pewno!

      Usuń
  62. Anonimowy6.11.13

    uratowalaś mi Św RITO najcenniejszy skarb jaki mam - życie. miałam myśli samobójcze przez problemy ale moje życie się zmieniło o 360 stopni odkąd modlę się do kochanej RITY. DZIĘKUJĘ!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy14.11.13

    Dziękuję Ci Św Rito za wstawiennictwo i pomoc. Moja prośbą została wysluchana i spełniona. Nie spodziewałam się że zostanę wysluchana. Dziękuję i prosze o opiekę. A.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy21.11.13

    sw RITO jestem wdzieczna za Twoje wstawiennictwo uprosilas mi wolnosc dla mnie i mojego dziecka miej nas w opiece polecamy sie TOBIE danka

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy4.12.13

    dziękuje za otrzymane łaski które wyprosiłaś u Pana polecam moje zmarwienie wstaw się i wyproś mi łaskę dla mojej rodziny dla dzieci i dla wnuków miej nas w opiece żebyśmy nie wylądowali na ulicy blagam o sw rito tylko ty mi zostalas ratuj moją rodzine ewa

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy10.12.13

    Kochana św. Rito, dziekuję za opiekę i pomoc w trudnej -zawodowej sprawie. Czułam Twoją obecność. Czułam się mocna,dzieki Tobie. Rozsławiam Twoją cześć i mówię o doznanych łaskach.Bądz ze mną.

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy16.12.13

    Dziękuję Święta Rito za dobre wyniki mamy, już nas nigdy nie opuszczaj. Dziękuję za wszystko co dla nas zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy1.1.14

    Św . Rito dziękuje za łaskę Twoją, za uwolnienie mnie od ciągłego lęku i obaw.Amen

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy16.1.14

    Droga Święta Rito dziękuję Ci za to, że wstawiłaś się za mną u Boga w moich intencjach. Dziękuję Bogu i Tobie, za to, że zostały one wysłuchane!!! Bardzo bałam się o wyniki moich badań, a okazało się, że niepotrzebnie, bo są dobre, poprawiło się także bardzo moje samopoczucie, stany dużego przygnębienia i smutku zniknęły!!! DZIĘKUJĘ!!! Wspieraj mnie nadal św. Rito w moim życiu. MÓDLCIE SIĘ DO ŚW. RITY - ONA NAPRAWDĘ POMAGA!

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy18.1.14

    Święta Rita naprawdę pomaga dzięki niej otrzymałem prace jakiej sam bym nigdy nie znalazł każdy kto wierzy i głęboko modli się do św. Rity ma duże szanse otrzymać łaski Dziękuje Ci Święta Rito i wspieraj mnie i całą moją rodzine w każdej sekundzie naszego życia i dziękuje za wszystko i Tobie Panie Jezu dziękuje za wusłuchanie moich i Świętej Rity modlitw...

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy28.1.14

    Dziękuję Ci św Rito za wstawiennictwo w mojej sprawie oraz Tobie Panie Jezu Najmiłosierniejszy,że wysłuchałeś moich i Świętej Rity modlitw.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy26.2.14

    Dziękuję Ci Świeta Rito ,dziekuje Ci z całego serca. jeden z moich problemów rozwiazal się w trybie ekspresowym i wiem jedno ze to tylko dzięki Tobie. Twojej modlitwie i wstawiennictwie u Pana Boga. Modlitwa do Ciebie daje mi sile i nadzieje . Błagam CIe nie opuszczaj nas i spraw by reszta naszych gigantycznych kłopotow z bankami ,komornikami ,sądem i długami rozwiazala się na nasz korzyść. Modl się za nami ,bo tylko w Tobie nadzieja. Dziekuje Swieta Rito ,dzięki Tobie się nawracam. Modlcie się ludzie do Swietej Rity ona działa cuda i naprawdę pomaga ! Będę się modlic codziennie ,miej nas w swojej opiece .Dziekuje .

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy8.3.14

    prosze swieta rito aby moja corka pogodzila sie z chlopakiem i wreszcie miala upragnione dziecko

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy8.3.14

    swieta rito blagam aby moja corka pogodzila sie ze swoim chlopakiem i wreszcie miala upragnione dziecko

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy10.4.14

    Dziękuję Św. Rito za wstawiennictwo w czasie moich kłopotów, tak szybko mi pomogłaś.Kocham Cię i bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy15.4.14

    Św.Rito proszę Cię o wstawiennictwo w wiadomej dla Boga sprawie,sprawie sercowej..modlę się osiem miesięcy i nic nie wskazuje na to aby beznadziejna sytuacja sie zmieniła,miałam nadzieję,że cud sie zdarzy,że wszystko w zyciu sie moze odmienić o 180 stopni,jednak tak sie nie stało,tracę nadzieję,nie mam siły żyć,jest we mnie jeden wielki strach..chciałam zapytać jak długo wy moi drodzy prosiliscie św,Ritę ,po jakim czasie otrzymaliscie łaski? i czy miesliscie chwile zwatpienia? prosze odpiszcie mi,bardzo mi na tym zalezy,dodam że sprawa jest trudna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23.5.14

      To trudno powiedzieć, dla każdego czas inne ma wymiary. Ale jak jesteś w łasce uświęcającej, to modlitwa działa natychmiast. Ja widzę Jej działania, jednocześnie modląc się w Nowennie Pompejańskiej. Ale ja byłam grzesznikiem bardzo dużym, więc może moje słowa wynikają z niewiedzy...Malutkie zmiany dostrzegaj, napisz do siostrzyczek Augustynianek, kup naszej Ukochanej Świętej Ricie różę...takie moje rady. Z Bogiem, nie trać wiary, pomodlę się za Ciebie.

      Usuń
  77. Dziękuję św. Rito, za to, że wysłuchałaś moich próśb i tak szybko rozwiązałaś moją beznadziejna sytuację.
    Jakub

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy24.5.14

    Dziękuję za wszystko moja najlepsza przyjaciółko:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy2.6.14

    dziekuje Ci Swieta Rito za cud ocalenia mojej coreczki, kocham Cie

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy3.6.14

    Dziękuję Ci Św. Rito za okazane laski, za trzezwosc mojego brata.Moze uda mi sie wyprosic za Twoim wstawiennictwem te łaskę i dla drugiego, tak bardzo tego pragnę. Dziekuje i z całą ufnością powierzam Ci siebie i całą swoją rodzinę. Prowadz nas drogą miłości, prawdy i wiary.

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy4.6.14

    DZIĘKUJĘ CI ŚW RITO ZE DZIS POHANDLOWAŁĄM I PROSZĘ POMOZ NAM ABY MOJ MAZ DOBRZE ZARABIAŁ I PRZYNAS CZUWAJ ZE BYSMY BYLI SZCZĘSLIWA BOŻĄ RODZINA NIE ROZDZIELAJ NAS.BOG ZAPŁAC ZE BY TE SPRAWY ZAWODOWE CORZ LEPIEJ SZŁY.EDYTA TWOJA CZCICIELKA

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy9.6.14

    Boże w naszym życiu jest tyle problemów, nawet nie chcę próbować rozwiązywać ich sama .Święta Rito proszę wstawiaj się do Pana Naszego Jezusa Chrystusa o łaskę rozwiązania problemów jakie ma moja córka w pracy i życiu osobistym ,oraz o trzeźwość , przemianę i uzdrowienia duszy ciała i serca mojego syna..

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy12.6.14

    Twoja milosc do Pana dala mi sile i nadzieje Dziekuje Ci postokroc za wysluchanie moich prosb .Dziekuje Michas dostal prace.Kiedy moje dzieci nawróca sie bede szczesliwym czlowiekiem.Blagam Cie upros u Boga jeszcze laske nawrócenia dla moich ukochanych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy18.6.14

    sw rito dzieki ci za laske ktora mi udzielilas juz widze ziarenko nadziei na leprze jutro w tej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy21.6.14

    Św. Rito modliłam się do Ciebie jak ciocia zachorowała na guza mózgu i była w śpiączce po operacji ,niestety zmarła. Modlitwa ta pomogła w chwili kryzysu, wierzę że jest teraz w niebie.

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy24.6.14

    Dziekuje Swieta Rito za pomoc i laske. Moje prosby co ciebie zostaja wysluchane.

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy24.6.14

    Swieta Rito..prosze o laske i przemiane dla calej rodziny oraz dla mojego przyjaciela Yannick ktory ma trudnosci.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy26.6.14

    Święta Rito... DZIEKUJĘ DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ ...tak szybko odpowiedziałaś na moją prośbę...

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy3.7.14

    Święta Rito, dziękuję Ci za wysłuchanie i spełnienie moich próśb, za pomoc i łaski w bardzo ważnych dla mnie sprawach.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy7.7.14

    Dziękuję Ci że pewno za twoim wstawiennictwem Pan Bóg się rozmyślił i ocalił nam życie ... a dla kierowcy żółtego megana proszę o rozum i rozwagę w ruchu drogowym

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy9.7.14

    Dziękuję Ci Św. Rito za pomoc, dzięki Tobie jest mi już trochę lżej. Proszę wspieraj mnie nadal, bo jeszcze długa droga przede mną. Chwała Panu.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy10.7.14

    Dziękuję Ci Święta Rito, za wysłuchanie mej modlitwy i wstawiennictwo za mną u Pana Boga. Nigdy mnie nie zawiodłaś..Dziękuję Ci za tą łaskę dzięki której drugi raz mogę zostać matką, miej w opiece całą moją rodzinę i mnie, aby dziecko, które się we mnie poczęło, prawidłowo się rozwijało.

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy15.7.14

    Kilka dni temu modlilem sie o prace.Dwa dni pozniej otrzymalem telefon.Jeszcze jej nie dostalem ale czuje ze bedzie dobrze i to za sprawa sw Rity.Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy22.7.14

    Święta RITO i Tobie Panie Jezu ,,bardzo dziękuję za to że wysłuchaliście mojej prośby,nie wiem jak mam wam dziękować
    ---wasza czcicielka lusia

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy6.8.14

    ja nie zostałam wysłuchana,po 2 latach modlitw zdarzyła sie syt.zupełnie inna niz o jaką błagałam...teraz juz nawet nie moge sie modlic:( bo czuje sie tak zawiedziona...i juz w nic nie wierze,mam 22 lata dopiero a czuje jak powoli umieram

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy7.8.14

    I choć moje sprawy wydawały się beznadziejne, Ty Święta Rito pomogłaś. Z całego serca dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy7.8.14

    Św Rito dziękuje za zdrowie mojej siostry. Bede Cie sławić za to do końca życia....

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy8.8.14

    Święta Rito, proszę aby pracodawca spełnił obietnice daną mojemu mężowi , to bardzo jemu pomoże i całej naszej rodzinie. Błagam Cię o łaski dla naszej rodziny, o pokój, miłość, szacunek i godne wychowanie dzieci i zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy11.8.14

    O Droga Święta Rito,dziekuje Ci całym sercem za łaski szczegolnie te,którą dziś otrzymałam przez Twoje wstawiennictwo.Jużbyly chwile zwątpienia,ale Ty KOCHANA Święta jesteś wspanialą orędowniczką i za to Ci serdecznie DZIĘKUJĘ!Bądż z nami zawsze a my zawsze będziemy Cię czcić.KOCHAM CIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy14.8.14

    Dziękuję św. Rito za wstawiennictwo i cud, który dla mnie uprosiłaś.Wierzę, że to dzięki Tobie i Jezusowi.
    Miej mnie zawsze w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy15.8.14

    Święta Rito dziękuję Ci stokrotnie za łaski które mi wyprosiłaś u Jezusa i błagam wstaw się ponownie za moim synem aby wyszedł z kłopotów finansowych i proszę dla niego o szczerą spowiedż. Miej go w swojej opiece

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy15.8.14

    Święta Rito proszę o uzdrowienie mojego wnuka z choroby komputerowej. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy1.9.14




    Ania 14.8.14

    Proszę i błagam św. Rito o zdrowie dla mnie i całej mojej rodziny.
    wypros łaski u Boga .Miej nas zawsze w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy3.9.14

    Św, Rito błagam Cię o łaskę uzdrawiającą z choroby nowotworowej dla meża Stanisława oraz zdrowie dla calej mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy8.9.14

    Dziekuję św Rito za wstawiennictwo u Boga chroń nas abyśmy mogli normalnie żyć ewa z całą rodziną

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy10.9.14

    Kochana św Rito z chwila kiedy dowiedziałam się, że jesteś świętą i tak bardzo wysłuchujesz nasze prośby zaczęłam modlitwy do Ciebie o dobry stan psychiczny przy moje chorobie nowotworowej. Głęboko wieże, ze mnie wysłuchałaś i wstawiłaś się u Boga w mojej sprawie. Jestem w trakcie leczenia ale moje samopoczucie i nastawienie do choroby bardzo uległo poprawie a to pomaga w leczeniu. Dziękuję Ci św. Rito za wysłuchanie mnie oraz błagam wstaw się Boga w intencji mojej słabej psychicznie córki, która przeżywa swoja pracę, która czuje się nie akceptowana przez koleżeństwo w pracy. jest bardzo delikatna, głęboko wierzącą osobą. Proszę o wstawiennictwo w jej intencji u Pana naszego Jezusa Chrystusa. Proszę pomóż jej w pracy. Za wszystko gorąco Ci dziękuję, Czuje twoja obecność przy mnie. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy21.9.14

    Dziękuję ci Św. RITO za wysłuchanie mej prośby,proszę o dalszą opiekę --szczęść Boże.
    Wielka jesy twoja chwała

    OdpowiedzUsuń
  108. Święta Rito dziekuję Ci z całego serca i proszę o dalsze wsparcie aby nasze uczucie trwało i było przykładem dla innych ....

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy28.9.14

    Dziękuję z całego serca Święta Rito

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy28.9.14

    Święta Rito dziękuję Ci z całego serca za wyproszoną łaskę i proszę Cię o dalszą opiekę i wstawiennictwo. Jestem Ci bardzo wdzięczna. Słowa moje są zbyt małe by wyrazić Ci moją wdzięczność. DZIĘKUJĘ po stokroć DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy7.10.14

    święta Rito dziekuję Ci że pomogłaś mi w cięzkiej i stresującej sytuacji w pracy. Dziękuję....

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy12.10.14

    Dziekuje swieta Rito ze czuwasz nademna i moja rodzina. Dzieki Tobie powoli wszystko zaczena sie dobrze ukladac...a bylo juz naprawde zle. Czuje ze jestem w polowie drogi do upragnionego celu. Dziekuje i prosze badz przy mnie dalej az wszystko sie dobrze ulozy do konca. Dziekuje ci za przyjaciol ktorzy tak nam pomagaja w tych trudnych chwilach. Kocham cie

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy16.10.14

    Z całego serca dziękuję Ci Święta Rito za pomoc mojej mamie w jej kłopotach w pracy. Dzięki Tobie jest dobrze. Proszę Święta Rito miej nas nadal w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy19.10.14

    Dziękuję Ci święta Rito za wsparcie i proszę czuwaj nadal ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy27.10.14

    Dziekuje za wsparcie sw Rito

    OdpowiedzUsuń