"Cuda i łaski Boże": Modlitwa do św. Rity

Modlitwa

Święta Rito z Cascia, wzorze żon, matek i zakonnic, uciekam się do twego wstawiennictwa w najtrudniejszych chwilach mego życia. Ty wiesz jak często jestem doświadczany smutkiem, gdyż nie umiem znaleźć drogi wyjścia z wielu bolesnych sytuacji.
Wyproś dla mnie u Pana łaskę, której potrzebuję, a przede wszystkim pełne zaufanie Bogu i wewnętrzny pokój.

Spraw, abym mógł naśladować twoją słodką łagodność, twoją siłę w doświadczeniach i heroiczne miłosierdzie.

Spraw, aby moje cierpienia mogły wspomóc wszystkich moich bliskich i aby wszyscy mogli być zbawieni. Amen.

Ojcze nasz.... Zdrowaś Maryjo.... Chwała Ojcu....

16 komentarzy:

  1. Anonimowy18.12.11

    Św Rito pomóż mi w pracy i proszę miej mnie pod swoją opieką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy29.12.11

    SW RITOpomoz mi blagam cie z resztek silwyprowadz mimi z tej trudnej sytuacj bym splacila dlugi pomogla rodzica jak oni teraz maja zyc bac sie kazdej chwili zabraknie im na chleb i leki dosc juz wycierpialy blagam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2.1.12

    pomóż święta rito moim dzieciom aby sytuacja finansowa im się poprawiła aby wyszli z długów ;i w kwietniu przyszedł zdrowiutki synek na świat ,prosze wstaw się za nami u naszego Boga ukochanego

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11.1.12

    Wstaw się za nami u Boga pełnego Miłosierdzia.Niech pośle swojego Ducha Pocieszyciela do mojej matki i da rozeznanie w tym trudnym doświadczeniu z moim ojcem. Módl się za nami abyśmy we wszystkim umieli wypełniać wolę Boga.Amen!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17.1.12

    Św.Rito wstaw się do Pana Boga o łaskawość dla córki Ani i Piotra o poczęcie nowego życia, aby każdy dzień był ich radością i byli pełną rodziną

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy24.1.12

    Św Rito, proszę o pomoc w tej, tak trudnej sytuacji Teresa

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy2.2.12

    Sw.Rito blagam cię wstaw sie za mną u Pana mego zeby wyciagnal mnie z tej trudnej sytuacji finansowej bo wiem ze jesli splace na czas dlugi to ja jak i moja rodzina bedziemy szczesliwi i razem w wierze damy rade przejsc przez zycie

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11.2.12

    Święta Rito błagam Cię wstaw się za mną u Pana mego o wysłuchanie mojej prośby o poczęcie i szczęśliwe rozwiązanie, o urodzenie zdrowego dzieciątka oraz o moje zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy13.2.12

    Święta Rito proszę Cię daj mi odczuć moc Twego działania,dopomóż mi w tej trudnej dla mnie sprawie,wierzę,że mi pomożesz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21.2.12

    Proszę Cię św Rito o zgodę w moim małżeństwie i opamiętanie się mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy23.5.12

    Sw.Rito prosze Cie o wstawiennictwo do Pana Boga o szczescie dla mojej kochanej coreczki zeby poznala dobrego chlopaka i ulozyla sobie zycie i o dobra prace

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy6.12.12

    SW RITO PROSZE O WSTAWIENNICTO DO PANA BOGA O ROZWIAZANIE SYTUACJI FINANSOWEJ NASZEGO SYNA ON TAK BARDZO CHCE PRACOWAC I TAK BARZO SIE STARA PROSZE WSPIERAJ GO I DOPOMOZ MU MU ROZWIAZAC TA BARDZO TRUDNA SYTUACJE .

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy15.4.13

    Proszę Cię św Rito o zgode moi rodzinie opamietania córki żeby porzuciła grzeszne życie nawróciła sie do Pana Boga i obudziła sumienie jak kłamie oszukuje rodziców

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy29.12.15

    Bardzo dziękuje proszę o dalsze wsparcie w wiadomej trudnej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Ci św. Rito za wysłuchanie mojej modlitwy w której prosiłam o pracę dla mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy6.10.17

    Dziękuję za pomoc i proszę miej w opiece

    OdpowiedzUsuń