"Cuda i łaski Boże": Siła modlitwy i owoce dobrych czynów

Siła modlitwy i owoce dobrych czynów

Jestem mężatką od prawie 8 lat. Po pół roku małżeństwa okazało się, że jestem w ciąży. Byłam trochę zaskoczona nową sytuacją, ale szczęśliwa. Niestety, szczęście trwało krótko, poroniłam. Do dziś nie wiem, dlaczego tak się stało. Byłam zrozpaczona i zła na cały świat. Wszyscy zapewniali mnie, że będzie w porządku, więc w to wierzyłam. Mijały kolejne lata, a ja dalej czekałam, że wreszcie się nam uda. Zaczynałam być niecierpliwa, z zazdrością patrzyłam na dzieci wokół, serce mocno bolało. Postanowiliśmy z mężem zacząć leczenie, poszukać przyczyny, znaleźć sens dalszego życia. Wszędzie dostawaliśmy nadzieję i tylko na tym się kończyło. Byłam załamana, psychicznie i fizycznie wykończona, i miałam coraz większe pretensje o swój los, czasami nawet do samego Boga. Nic mnie nie cieszyło, nic mi się nie chciało, ludzie wokół przestali mnie interesować. Żyłam jakby na obcej planecie. Przez cały ten czas jednak starałam się być blisko Boga, modliłam się o dziecko, w wielu kościołach pisałam prośby w tej intencji. Najbliższa rodzina również modliła się o macierzyństwo dla mnie, ale chyba najwięcej zawdzięczam modlitwom mojej babci i Cudownemu Medalikowi Niepokalanej. Od półtora roku jestem szczęśliwą matką, mam wspaniałego syna. Nie ma dnia, żebym nie dziękowała Panu Bogu i Matce Bożej za każdy jego uśmiech, za każdy włos na głowie, za każdy dzień spędzony razem. Myślałam, że już nic lepszego w życiu mi się nie zdarzy, a jednak po raz kolejny doświadczyłam cudu. Czekam teraz z niecierpliwością na narodziny naszego drugiego dziecka. Wierzę i ufam Opatrzności Bożej, że wszystko będzie dobrze, że urodzę zdrowe dziecko. M. A.

Za: "Rycerz Niepokalanej" nr 12/2005

------------------------------------------------------------------

Dzięki wstawiennictwu Siostry Faustyny otrzymałam łaskę uwolnienia od lęku. Od kilku lat idąc do kościoła, bałam się, że nie wytrwam do końca Mszy, byłam niespokojna, odczuwałam przyspieszone bicie serca, zawroty głowy i uczucie, że mogę upaść. Wynikało to z mego stanu zdrowia, cierpiałam na nerwicę i depresję. Przepisane przez lekarzy tabletki antydepresyjne spowodowały problemy sercowe, więc musiałam je odstawić. Wtedy przeczytałam książkę o św. Siostrze Faustynie i zaczęłam się modlić do Miłosierdzia Bożego i prosić ją o wstawiennictwo. Codzienie odmawiałam Koronkę do Miłosierdzia Bożego i Pan mnie wysłuchał. Nie odczuwam żadnych lęków ani w drodze do kościoła, ani na Mszy św., ani w innych okolicznościach. Wierzę, że stało się to za przyczyną św. Siostry Faustyny.

Za: "Orędzie Miłosierdzia" nr 57

-------------------------------------------------------------

Przed rokiem miałam zawał serca: 22 grudnia 1960 roku byłam w szpitalu, wróciłam z niego, ale musiałam leżeć, nie mogłam chodzić do kościoła, bo atak serca powtarzał się co tydzień. Zbliżała się uroczystość nawiedzenia naszej parafii przez Matkę Bożą Jasnogórską, modliłam się gorąco do Niej o zdrowie. W przeddzień nawiedzenia powoli wstałam i słaba, o lasce poszłam do kościoła do spowiedzi świętej. W dniu nawiedzenia przyjęłam Komunię Świetą i modliłam się gorąco o zdrowie przed Obrazem Matki Bożej. Od tego czasu upłynęły trzy miesiące i jak dotąd ataku jeszcze nie miałam, nie leżę wcale. Za tę łaskę Matce Najświętszej najserdeczniej dziękuję i dziękować będę zawsze.

Za: "Jasna Góra" 3/2003

-----------------------------------------------------------------------

W 1995 r. leżałem w szpitalu nieprzytomny po zawale serca. Nie byłem świadomy, że nieznany mi zakonnik udzielił mi wówczas Sakramentu Chorych. Kiedy się ocknąłem, w kieszeni szpitalnej obok mojego różańca znalazłem wizerunek Matki Bożej. Bóg zapłać za to Ojcu. Wierzę w to, że modlitwa Ojca przy udzieleniu mi sakramentu została wysłuchana przez Boga i mogłem powrócić do zdrowia.

lekarz medycyny Za: "Nasza Arka" nr 2/2004

---------------------------------------------------------------------

Jedenastoletni Łukasz miał ciężki wypadek. Został potrącony przez samochód. Lekarze stwierdzili stłuczenie mózgu, złamanie miednicy i prawej nogi. Badania tomograficzne wykazały dwa stłuczenia. Przez 4 dni Łukasz był nieprzytomny, leżał podłączony do respiratora. Lekarze stwierdzili, że jego stan jest bardzo ciężki i należy liczyć się ze śmiercią, jeśli jakoś z tego wyjdzie, to nie będzie już taki, jaki był. Zaraz po wypadku moja mama przyniosła mi tekst "Koronki do Miłosierdzia Bożego" i prosiła, żeby ją odmawiać, co też z mężęm i córką czyniliśmy, błagając o zdrowie dla Łukasza. W jego intencji zostały odprawione Msze święte i wiele osób modliło się za niego. Gdy Łukasz odzyskał przytomność, zmysły wracały do pracy. Trwało to 10 dni, które dla mnie stawały się wiecznością, ale lekarze twierdzili, że dziecko bardzo szybko wraca do zdrowia. W sumie w szpitalu był tylko 3 tygodnie, potem w sanatorium a w maju wrócił do szkoły. Wiem, że życie i zdrowie Łukasza zawdzięczam Miłosierdziu Bożemu; to, że nie ma żadnych zmian w mózgu, żadnych zaburzeń - to jest łaska wymodlona u Boga.

Za: "Jasna Góra" 4/2003

50 komentarzy:

  1. Anonimowy11.7.12

    Św. Rito błagam Cię o łaskę nawrócenia i opamiętania dla mojego męża żeby przystąpił do sakramentu spowiedzi i przyjął najświętszy sakrament a także łaskę uwolnienia go z nałogu palenia papierosów i pociągu do alkoholu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6.8.12

    Bog i sw.Rita wysluchuja naszych prozb-DZIEKUJE:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16.9.12

    Dopmóż mi Święta Rito, ratuj nasze małżeństwo i rodzinę, błagam, otwórz oczy mojemu mężowi, wymódl dla nas zgodę i miłość w małżeństwie. Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy26.11.12

    Święta Rito,spraw,abym zaszła w ciążę z Marcinem i urodziła zdrowe dziecko.Codziennie modlę się do Ciebie i wiem że uprosisz mi tą łaskę...Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18.1.13

    Święta Rito, pomóż mi na nowo odrodzić się w Duchu Św., prosze o wyleczenie z chorób psychicznych, które mnie nękają, oraz wybrać drogę, która będzie miła Panu Bogu.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11.3.13

    Swieta Rito daj mi bardzo prosze Zdrowie Psychiczne. Nie dopusc do tego by moje Dzieci odsunely sie odemnie. Ta choroba wywolana przez liczne Problemy zrobila mnie bardzo Samotna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11.3.13

    Bardzo proszę o modlitwę w następujących intencjach:
    1. O nawrócenie Sławka, uzdrowienie i przemianę Jego serca oraz o to by uznał że potrzebuje Boga Jego miłości, uzdrowienia i przebaczenia i
    zwrócił się do Jezusa o pomoc. By Bóg skruszył jego serce a Sławek pozwolił się Bogu dotknąć. By wyprowadził się od kobiety z którą mieszka,
    żyjąc z nią w grzechu. O odwagę i siłę dla Sławka do podjęcia dobrych decyzji, prowadzących ku życiu i szczęściu.
    2. O dar przebaczenia i pojednania dla nas (o to byśmy znów byli razem) oraz o łaskę ślubu kościelnego.
    3. Dla mnie natomiast o dojrzałą i mądrą miłość do Sławka o to bym umiała tą miłością dobrze pokierować oraz zaufanie Panu Bogu i dar dobrego
    odczytania Jego znaków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy25.3.13

    ŚW RITpomóż wrócić Michaelowi na drgę prawdy aby zagośćił w jego sercu PAN BÓG i poprowadził go dalej przez życie

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy29.3.13

    Św. Rito dopomóż mi w moim prywatnym życiu Proszę Cię aby mój związek z Jarkiem przetrwał tę ciężką próbę czasu. Bardzo Bardzo Cię o to Proszę nad życie. Pragnę rodzinnego szczęścia pokoju cudownej córeczki. Nigdy takiego szczęścia nie zastałam
    Błagam nad Życie

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy29.3.13

    Mateczko Wspomożycielko dopomóż mi w moim prywatnym życiu Proszę Cię aby mój związek z Jarkiem przetrwał tę ciężką próbę czasu. Bardzo Bardzo Cię o to Proszę nad życie. Pragnę rodzinnego szczęścia pokoju cudownej córeczki. Nigdy takiego szczęścia nie zastałam
    Błagam nad Życie

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19.4.13

    Jestem drugi tydzień po rozwodzie. 6, 5 roku po ślubie.
    To stało się tak szybko, że nawet nie wiem kiedy.
    ... i dlaczego. Modliłam się o wole Pana Boga. Rozwodem straszona byłam od 2009 r.
    Wciąż modliłam się, wciąż i wciąż
    Może więc taka była wola Boga ( choć nie umiem tego pojąć) nie mieliśmy dzieci,
    Cierpię proszę Boga o cud
    Proszę o cud

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy22.4.13

    Sw.Rito pomóz mi pokonać trudności.ktorych nie mam sił już dzwigac,pomoż mi się podniesć.Pomoż mi zjednać ze sobą rodzinę,znajomą.Uproś mi łaski te ktore mam w zamyśle.Proszę , bo juz nie daję rady zniesc tego wszystkiego to ponad moje siły.bardzo cierpię i proszę o cud

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy12.5.13

    blagam o zdrowie i prace zrob cud swieto rito

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy14.5.13

    swieto rito prosze o zdrowie o dobra prace uppros boga prosze o cud

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy4.6.13

    Św.Rito proszę o Twoje wstawiennictwo w modlitwie o rozwiązanie problemów mojego syna Rafała i moich a jest ich trochę. Problemy te znasz . Za Twoją modlitwę Bóg Zapałać i tak po ludzku Dziękuję Sw. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy9.8.13

    św.Rito prosze cie o łaske pokoju w mojej rodzinie, by wszelkie nieporozumienia i spory byly nam obce,bym potrafila cieszyc sie z tego co niesie każdy dzień i mogła jeszcze dostapic łaski szczęsliwego macierzyństwa

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy2.9.13

    Św Rito, bardzo mocno Cię proszę o łaskę zakończenia Tobie wiadomej sprawy. jestem juz bardzo zmęczona i brak mi nadziei. Proszę spraw, aby człowiek który przyniósł nam tyle cierpienia otrząsnął się i wziął na siebie odpowiedzialność za naprawę wyrządzonej nam krzywdy. [pragnę żyć w spokoju i dobrze, blisko Boga, niczego innego nie potrzebuję tak bardzo jak łaski pomyślnego zakończenia tej sprawy. Bóg zaplać za otrzymane łaski i prowadz mnie z wiarą

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy6.9.13

    Św. Rito, proszę o miłość Krzysztofa R. O wiarę, nadzieję i miłość

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy17.9.13

    Św. Rito, proszę Cię o siłę, wytrwałość, pojednanie. Abym nauczyła się słuchać, przebaczać, wierzyć. I aby miłość zwyciężyła wszystko i pokonała wszelkie kłody rzucane pod nogi. Zjednocz proszę naszą rodzinę, bo ona jest fundamentem. Amen

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy17.9.13

    Św. Rito, proszę Cię abym odnalazła siłę, by przetrwać te najtrudniejsze chwile. Mądrość, bym mogła podejmować słuszne decyzje. Proszę o dar przebaczenia i wiary. Scal proszę naszą rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy5.10.13

    błagam św. Rito uproś dla mnie łaski u Pana Bga aby to dziecko które nosze pod sercem urodziło się zdrowe .do końca życia będe wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy21.11.13

    prosze Cie z calego serca Sw. Rito o laske nawrocenia dla Andrzeja S. o uzdrowienie naszych relacji oraz o blogoslawienstwo i sile do pokonywania trudow dnia codziennego. Prosze Cie o cud milosci sw. Rito, patronko spraw trudnych i beznadziejnych.Pragne odwiedzic Ciebie w Cascii razem z Andrzejem i osobiscie podziekowac za opieke i wstawiennictwo u Boga. Ufam, ze uslyszysz moja prosbe i zaniesiesz Bogu.Twoje oredowinctwo jest mi szczegolnie bliskie. prosze Cie takze o cud potomstwa dla Macieja i Moniki.Dziekuje za wszelkie laski, ktore juz mi wyjednalas. Amen

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy27.12.13

    Święta Rito, święta Gosiu!!! Błagam Cię za moją Niusię i za mnie o odrodzenie naszego małżeństwa. O to aby sąd oddalił żądanie mojej żony (żądanie rozwodu) i abyśmy miłowali się na nowo i przekazywali naszym synom Miłość i Odpowiedzialność w każdym dniu życia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy7.1.14

    Ukochana Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Jezusa Chrystusa ,aby skrócił moje cierpienia i zesłał łaskę całkowitego pojednania , miłości ,wierności i przebaczenia na moje małżeństwo.Jezu ufam Tobie ,Jezu zajmij się tym.
    Jurek

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy23.1.14

    Święta Rito dziękuję Ci za wszystko siłę wytrwałość,byłas ze mną cały czas teraz jestem szczęśliwa jest mi dobrze......proszę o zdrowie i siłe by dalej pomagać dzieciom

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy22.2.14

    Św. Rito proszę o łaskę miłości dla Ilonki. Szczęśliwego związku, podniesienia się z beznadzieji, braku wiary w siebie i życie. Błagam wybłagaj u Pana Boga szanującego, kochającego męża, spełnienia rodzinego,aby nigdy nie była samotna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy16.6.14

    Święta Rito proszę Cię o zdrowie dla mnie i całej mojej rodziny. Od dawna borykam się z bólami brzucha, pomóż, abym w końcu mogła w pełni cieszyć się życiem i żeby ból mi nie przeszkadzał

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy11.12.14

    Św. Rito proszę Cie o opiekę nad naszą rodzina, oraz o pomoc w dostaniu etatu mojemu mężowi na który oczekuje.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy27.12.14

    Św Rito widze jak bardzo jesteś zapracowana. Tyle próśb. Ale chyba taka rola Świętej. Bardzo Cie proszę uczyń cud Milosci. Niechaj Czaruś do mnie wróci z miłością wielka jak ocean. W imie nowenny ktora odprawiam Rito, Maryjo i Jezu Ratujcie Nas. kocham go ponad wszystko co ziemskie

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy13.2.15

    Za wstawiennictwem SW RITY proszę o modlitwę za małżeństwo , o uratowanie. o miłośc i nawrócenie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy13.2.15

    Za wstawiennictwem SW RITY proszę za małzensto o miłosć i nawrocenie

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy19.2.15

    Za wstawiennictwem Św Rity proszę o pomoc w
    znalezieniu żony

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy18.3.15

    prosze o moje zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy24.4.15

    Święta Rito, Ty wezwałaś mnie do Krakowa aby modlić się u Twoich stóp w maju na swoją uroczystość. Dokładnie miesiąc później rozpętało się piekło w mojej rodzinie, dowiedziałam się że mąż mnie zdradza i nie kocha i że chce rozwodu. Od tamtej pory regularnie modlę się aby się opamiętał, nie grzeszył i nawrócił. Jest naprawdę bardzo źle, bardzo cierpię. On jest nieczuły i złośliwy ale ciągle jeszcze nie wystąpił o pozew a więc stale mam nadzieję na uratowanie naszego sakramentu. Proszę Cię z całego serca wyproś potrzebne na.łaski i jeśli tak a wola Boga uratuj nasze małżeństwo. Bądź dla nas podporą i oredowniczką. Zlituj się i pomóż. Liczę na Twoje wstawiennictwo bo sprawa po ludzku jest beznadziejna a Ty miałaś trudne małżeństwo i rozumiesz co przeżywam. Wspieraj mnie i podpowiedz co jeszcze mogę zrobić bo już sama nie wiem jak mam się modlić i o co prosić.Wysłuchaj mego wołania i nie zostawiaj bez pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy6.6.15

    Swieta Rito, bardzo Cie prosze o uzdrowienie mojego ukochanego taty.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy19.8.15

    SWIETA Rito prosze uproś mi u Boga to o co błagam...

    OdpowiedzUsuń
  37. Swieta Rito,blagam Cie,upros u Pana Boga laske dla mnie,uzdrowienie mojego małżeństwa,opamiętanie i otwarcie oczu mojemu mezowi.Spraw aby do nas wrocil zeby już wiecej bolu nie sprawial naszej córce i mi.

    OdpowiedzUsuń
  38. Święta Rito,blagam upros u Pana Boga laskę dla mojego małżeństwa, a także spraw aby maz doznal opamiętania,aby przestal ranic córkę i mnie,aby przestal sluchac zlych,niemadrych doradców,prosze o ratunek dla naszej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy18.9.15

    Sw.Rito módl se za moje malrzenstwo błagam oczyść męża nawróć go niech zrozumie bledy niech nie słucha zlych doradców i kochanki brak mi juz sil i tracę nadzieje pomocy św Rito ty wiesz tez to przezylas a ty wiesz lepiej co dzieje sie z moim mężem czego mu brakuje by odzyskać rozum tęsknić i zalowac rozmawiać dotrzymać przysięgi malrzenskiej błagam rstuj

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy5.10.15

    Błagam o nawrócenie, znalezienie pracy, dobrego męża dla Marii

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy26.11.15

    Św Ryto poproś Boga o wysłuchanie mojej modlitwy. Oby moje problemy urzędowe skończy się pozytywnie. Oby nigdy już nie wracały do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy3.2.16

    proszę o modlitwę za dobrego męża, jakiego Bóg może dla mnie wybrać, albo za to, by wysłał mnie do zakonu do Nysy.Niech Bóg za mnie wybierze jedną drogę.Agnieszka Zaroda

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy29.2.16

    SW RITO POMOZ mojemu synowi lukaszowi nawrocic sie na dobroa droge boze uwolnij go z ciemnosci aby mogl ujrzec swiatelko ze jeszcze nie wszystko stracone BOG ZAPLAC PROSI ZROZPACZONA MATKA

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy20.3.16

    ŚWIĘTA RITO proszę CIĘ o uzdrowienie. Monika.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy22.3.16

    Moje całe życie było życiem w grzechu lęku i przeklenstwie choc chodziłem do kościoła modliłem się rozmawiałem z Bogiem to tak na prawdę byłem zagubiony i byłem daleko od Boga pochodzę z bardzo religijnej rodziny i z narodu polskiego tak wierzącego a jednak brakowało mi wiary i ufności jeździłem na wiele rekolekcji poszukując Boga czy jakiegoś cudu i nic brak silnej wiary byłem letni .poznałem dziewczynę i odrazu szatan wepchnoł mnie w cele grzechu zostałem zamknięty zniewolony wpadłem w sidła tak silne że sam nie zdołałem się uwolnić osfobodzic. Ale to co chce wam pokazać nastąpiło troszkę później .Jezus cały czas mnie wołał a ja dalej nic dalej głuchy dalej w grzechu dalej zamknięty.aż w końcu zawołała mnie matka Boża i zaprowadziła mnie na rekolekcje do Częstochowy z ojcem Piotrem glas gdy stałem w jej obliczu zrozumiałem że to jest moja matka która mnie kocha która chce pokazać mi drogę do ojca naj szybsza naj łatwiejszą i naj piękniejszą i klapki spadły mi z oczu serca i z uszu cały czas prosiłem o łaskę wiary ale takiej naprawdę wiary z serca i życia choć wiem że Bug i Maryja była i jest cały czas obecna w moim życiu jestem otym przekonany .słuchajcie dziś pisze bo wierzę że otrzymałem łaskie wiary łaskie prawdziwej wiary stałem się gorący nie letni tylko goracyyy postawiłem wszystko na Boga pracę rodzinę dziewczynę wszystko co mnie otacza i nawet nie zdajecie sobie sprawy jak Bug zaczoł działać pisze dużo w skrócie ale wiem że trochę pisze zamnie duch święty za wszystko chwała panu Jezusowi Chrystusowi i mojej cudownej mamie bardzo bardzo bardzo was kocham i oddam za was życie i wszystko co kocham bo wiem że z wami wszystko mogę nie ma rzeczy nie możliwych ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy15.5.16

    Proszę o wstawiennictwo u Boga o dobre rozwiązanie w sytuacji sąsiedzkiej, w której się znaleźliśmy. Proszę o nadzieję, spokój i rozsądek w podejmowaniu decyzji. Jeśli taka będzie Twoja wola Panie wskaż nam właściwą drogę, aby nikt na tym nie ucierpiał. Ześlij nam dziś w nocy łaskę snu, a na najbliższe dni pokorę i wiarę. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy17.5.16

    Sw. Rito. Nie jestem bez winy ale z premedytacja czynic zla nie chce i nie potrafie. Wybacz moim myslom ukoj moja znekana dusze wskaz kierunek chron moja rodzine przed zlem...

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy19.5.16

    Sw.Rito módl se za nasze małżeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy24.5.16

    św. Rito, błagam wstaw się za mną. Nie daję sobie rady ze swoim życiem i długami. Proszę, wybłagaj dla mnie pomoc. Błagam, pomóż mi, bo jestem na dnie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy24.10.17

    św. Rito błagam o szczęśliwą rodzinę i stabilną, dobrą pracę.

    OdpowiedzUsuń