Krótka nowenna z wezwaniami do św. Rity w nagłej potrzebie

(Wszystkie modlitwy odmawia się w każdym dniu nowenny)

Boże, wejrzyj ku wspomożeniu memu.
Panie, pospiesz ku ratunkowi memu.

Chwała Ojcu i Synowi,
i Duchowi Świętemu.
Jak była na początku, teraz i zawsze,
i na wieki wieków. Amen.

WEZWANIA DO ŚW. RITY

Święta Rito, przez pobożnych rodziców wymodlona, módl się za nami.
Święta Rito, radości i pokoju krewnych i sąsiadów,
Święta Rito, miłośniczko modlitwy,
Święta Rito, z mądrości, pobożności i dobroci słynąca,
Święta Rito, która odmawiałaś sobie pożywienia, by móc obficiej wspierać ubogich,
Święta Rito, wzorze łagodności i pokory,
Święta Rito, posłuszeństwa i cierpliwości przykładzie,
Święta Rito, bez reszty oddana Bogu,
Święta Rito, posłuszna i kochająca córko,
Święta Rito, wierna i kochająca żono,
Święta Rito, troskliwa i kochająca matko,
Święta Rito, wdowo, która poznałaś smak ciężkiej pracy,
Święta Rito, Bogu poświęcona zakonnico,
Święta Rito, posłuszna i pobożna oblubienico Chrystusa,
Święta Rito, ze szczególnego nabożeństwa do Męki Pańskiej słynąca,
Święta Rito, która pragnęłaś dzielić z Chrystusem Jego cierpienie,
Święta Rito, cierniem z korony Chrystusa zraniona,
Święta Rito, wzorze ufności w Opatrzność Bożą,
Święta Rito, cudami przez Boga wsławiona,
Święta Rito, skuteczna pocieszycielko zasmuconych i strapionych,
Święta Rito, drogocenna perło Kościoła,
Święta Rito, patronko rodzin,
Święta Rito, orędowniczko niezawodna w sprawach bardzo trudnych,

Módlmy się:
Wszechmogący i miłosierny Boże - nasz Stwórco i Panie,
Ty obdarzyłeś św. Ritę szczególnymi łaskami i dałeś nam w niej szczególną orędowniczkę; prosimy Cię - za jej wstawiennictwem - dopomóż nam w tej trudnej sprawie ... Amen.

Święta Rito, módl się za nami.



W: Nowenny za wstawiennictwem św. Rity, Wydawnictwo eSPe, Kraków 2010.

170 komentarzy:

  1. Anonimowy29.2.12

    Św.Rito pomogłaś wielu ludziom,proszę pomóż mi znaleść pracę. Przesto ,że jej nie mam zle się dzieje w moim małżeństwie.Proszę wyproś tą łaskę u Boga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy28.1.13

      blagam ocal moje zycie wstaw sie zamno do boga i dopomoz mi oco cie blagam

      Usuń
    2. Anonimowy28.5.14

      Św.Tito błagm pomóż nam w ciężkiej sytuacji finansowej i po błogosław w znalezieniu pracy.

      Usuń
    3. Anonimowy10.7.14

      Święta Rito pomóż mi się wydostać z tego tonącego statku na którym się znajduje prosze wysłuchaj mojej prośby i pomoż mi.

      Usuń
    4. Anonimowy16.7.14

      Sw.Rito proszę cię o zdrowie dla mojej Mamy aby wyzdrowiała i aby szybkoa powrocila do zdrowia po operacji.

      Usuń
  2. Anonimowy27.5.12

    Św, Rito proszę Cię o wstawiennictwo i wypraszam łaski i dary ducha św dla mojej córki .szczególnie podczas sesji egzaminacyjnej. Pomóż jej zdać jeszcze te 2 egzaminy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy28.5.12

    Św Rito proszę z całego serca o wyprostowanie naszych problemów finansowych ,dobrą pracę, realizację wszystkich planów zawodowych a w życiu prywatnym gorąco prosimy o dziecko

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14.6.12

    Św Rito uratuj moje małżeństwo, uproś przemianę serca mojego męża......

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy16.6.12

    Św Rito pomóż w mej sprawie,jak postąpić proszę cie o pomoc.niegodny sługa marek

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy26.6.12

    Św.Rito uratuj małżeństwo mojej córki.Uproś przemianę serca jej i jej b. męża.Proszę wyproś tą łaskę u P.BOGA

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy5.7.12

    Św. Rito prosze gorąco o łaske dobrych wyników badań dla mojego mężą, córki i dla mnie. Prosze Cie wstaw sie za nami. Joanna

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy8.7.12

    Święta Rito dopomóż mojej Rodzinie.Spraw abyśmy wyszli z potężnych długów. Spraw abyśmy zapłacili za mieszkanie i spłacili kredyt. Spraw by mój mąż zaczął zarabiać godne pieniądze i żeby wypłacili mu zaległe pieniądze, których nie może odzyskać. Proszę patronko rodziny strzeż mojej córeczki Matyldy , żeby była zdrowa i cieszyła się długim życiem . Błagam miej nas w swojej opiece. Wstawiaj się za nami każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12.7.12

    Święta Rito, dziękuję Ci za to że dowiedziałam się o Tobie, że nie uciekłaś z mojej pamięci. Dziękuję Ci za każdą uproszoną za Twoim wstawiennictwem trudna prośbę.Proszę Cię sercem całym o wyprostowanie mojej drogi życia, za nawrocenie, za zdrowie mojej córeczki, za osobę zmagającą się z nowotworem- Ty wiesz- ukończenie studiów. Wstaw się u Pana Naszego.Dziękuję w imię Jezusa Chrystusa.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy13.7.12

    ŚW.RITO BŁAGAM O POTRZEBNE ŁASKI I POMOC NIEBA W ROZWIĄZANIU PROBLEMÓW FINANSOWYCH ,ŻEBY FIRMA ZACZĘŁA PRZYNOSIĆ ZYSKI I DOCHODY.ŚW.RITO WSTAW SIĘ ZA MNĄ DO JEZUSA.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy25.7.12

    Św. Rito wyproś łaskę dla mojego maleńkiego synka, nie proszę dla siebie tylko dla niego, błagam weź go pod swoją opiekę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy25.7.12

    Świeta Rito,dziękuję za łaskę poznania Ciebie ,bycia przy Tobie,prosze wysłuchaj mojej modlitwy z prośba aby dłuzniczka moja odała mi pieniądze dłużne,które są tak znaczące dla mojej rodziny i mojego dalszego bytu,prosze o łaskę i dla tej dłużniczki ,aby jej sie wiodlo w życiu,aby mogla splacic dług,prosze polec także zdrowie mojego syna i meża dla Pana Jesusa Chrystusa AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy30.7.12

    święta Ryto pomogłaś tylu ludziom, pomóż i mojej rodzinie, błagam Cię spójrz na mnie łaskawym okiem i uproś Boga, nie mam siły walczyć z trudami życia, wiem że nie jestem godna wielu łask, wierze w Ciebie i bardzo Cię proszę otocz mnie swoją opieką.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy25.8.12

    Swieta Rito prosze Cie pomoz mi porozmawiac z Mackiem,tak bardzo Cie prosze!Prosze wysluchaj mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy9.9.12


    św Rito błagam O ocalenie mojego małżeństwa, oddal od mojego męża kochankę Pozwól aby chciał wrócić do mnie i naszej córki. Wlej w jego serce ponownie miłość do mnie, i wybaczenie dla mnie spraw by nasza rodzina była ponownie rodziną. Czekamy na niego, kochamy go bardzo. Daj mi siłę, i nadzieję. Boże pomóż mi, abym odzyskała osobę którą kocham nad życie

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy9.9.12

    Sw Rito prosze o prace stała dla naszego syna .ZEBY MOGŁ UTRZYMAC TA KOCHAJACA SIE RODZINE.Prosze wstaw sie sw RITO ZA NIM U PANA BOGA

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy27.9.12

    Swieta Rito. Pomagasz tylu ludziom blagam pomoz takze mi ratowac moja rodzine.Blagam pozwol mi sie pojednac z moja tesciowa abym mogla nadal mieszkac z moim chlopakiem. Blagam upros u Boga te laske zeby mnie z nim nie rozdzielil.Pozostala mi jedynie modlitwa i wiara...Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy27.9.12

    Dopomóż nam Święta Rito...

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy28.9.12

    Swięta Rito proszę Cię oddal zło jakie czyni w naszej rodzinie kochanka Agnieszka N.Proszę o przebaczenie o jej nawrocenie

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy6.10.12

    Święta Rito, proszę pomóż choremu Mariuszkowi rozwijać się prawidłowo, proszę Cię o zdrowie dla niego i siłę dla jego rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy6.10.12

    Święta Rito, dziękuję Ci za wysłuchanie moich próśb, dziękuję Ci że na mojej drodze po tylu latach pojawił się wspaniały mężczyzna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy23.10.12

    Sw.Rito prosze Cie wyoraszaj laski dla syna Marcina o nawrocenie go na droge wiary,aby otworzyl serce dla Jezusa.prosze wstawiaj sie do Boga Milosiernego o szczesliwe rozwiazanie jego trudnych spraw w ktore sie wplatali.zeby mogl bez przeszkod widywac sie ze swoim dzieckiem,aby mogli cieszyc sie wzajemnie soba.polecaj go Jezusowi Milosiernemu

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy3.11.12

    Przez wstawiennictwo Sw Rity proszę miłosiernego Boga o łaskę zdrowia dla chorego na nowotwora Jurka i chorej Haliny. Jezu , Maryjo sw.Rito kocham Was.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy7.11.12

    Święta Rito dziękuje za Twoją pomoc,moje modlitwy zostały wysłuchane,miałam torbiel endometrialną. dzisiaj byłam u lekarza i niema jej.Święta Rito miej mnie nadal w Swojej opiece,moją rodzinę i najbliższych. Panie Boże,Jezu,Maryjo,św.Rito dziękuje z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy9.11.12

    Święta Rito błagam o pomoc nie radzę już sobie z codziennymi problemami finansowymi moja firma nie przynosi zysków popadam w długi tylko TY możesz mi pomóc proszę o wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy16.11.12

    sw Rito blagam wstaw sie do Pana Boga g Matki Najswietszej. o uzdrowienie z nalogu alkoholowego mojego syna Zbyszka

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy21.11.12

    św. Rito proszę cię o łaskę wiary dla moich synów i o mądre dziewczyny dla nich.Kochana Rito proszę cię orozwiązanie problemów finansowych. proszę za mojego szwagra aby w końcu przejrzał na oczy i zauważył zło jakie rozsiewa wokół siebie.Proszę cię o dzieciątko dla mojej siostry i szwagra.Najdroższa Rito chcę ci podziękować za ludzi którzy wyciągneli do nas pomocną dłoń.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy25.11.12

    Święta Rito proszę o pomoc żeby moja firma zaczęła przynosic dochody zebysmy wyszli z długów proszę wstaw się za nami u Pana Boga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy25.11.12

    Święta Rito proszę wstaw się za nami żebysmy wyszli z kłopotów finansowych i zebym nie musiala iść na operację.Proszę wyproś tę laskę u Pana Boga.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy26.11.12

    św. Rito wypraszaj łaski i dary ducha św. dla wszystkich czworga moich dzieci .Dla starszych synów proś św rito o łaskę pozdawania egzaminów,oumocnienie ich wiary i o to aby poznali mądre dziewczyny .

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy28.11.12

    sw Rito prosze o łaske pomocy dla naszego syna aby znalazł prace stała i mogł utrzymac finansowo rodzine ,a w obecnej tej pracy ktora chwilowo wykonuje zeby znalazł dobrych klientow i zarobił jakies pieniadze ktore sa im tak bardzo potrzebne .brak stałej pracy to jeden kłebek nerwow co niekotrzystnie odbija sie na jego zdrowiu.Prosze wstaw sie do Pana Boga za naszym synem.Bog zapłac

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy29.11.12

    Pomagaj mi Św. Rito! Dziękuję że pomogłaś mi w jednej sprawie, ale spraw żeby Łukasz mnie kochał. I proszę Cię bardzo pomóż mojej rodzinie wyjść z długów.Niech wszystko dobrze się układa.Żeby w pracy i w domu był spokój! Błagam Cię wysłuchaj moich próśb i pomóż!

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy3.12.12

    Św.rito ją nie chce pieniędzy i prosić o to nie będę błagam pomoż scalic moja rodzinę daj nam wiarę w lepszy czas. Bardzo chce się zmienić a z twoja pomocą wiem że dam radę nie opuszcza nas i spraw abyśmy mocno się pokochali zmienić jak dawniej

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy5.12.12

    Sw Rito błagam o wstawiennictwo u miłosiernego BogaMoje niezdiagnozowane zawroty głowy są dla mnie koszmarem nie mogę normalnie funkcjonoać jestem już bardzo zmęczona i załamana.Sw Rito proszę o uzdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy7.12.12

    Święta Rito tak dużo próżb o modlitwę mam do Ciebie:
    - przede wszystkim za maja rodzinę, spokój w domu, wyleczenie z silnej alergii córki,
    - wyleczenie z alkoholizmu mojego ojca;
    - zdrowie dla mamy;
    - i mozliwość pracy jak najdłużej;
    Módl się za nami św. Rito

    OdpowiedzUsuń
  36. Św. Rito Proszę Cię bardzo o zdrowie dla Mojej córki Kamili..u której wykryto czerniaka..błagam o pomoc..Módl sie za Nami

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy10.12.12

    Św. Rito módl się za mną! Wybłagaj mi proszę u Boga moja prośbę żeby wszystko szło po mojej myśli żeby te święta spędzić w spokoju. Błagam Cię pomóż mi w sprawach finansowych! Błagam pomagaj mi!
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy21.12.12

    Święta Rito proszę wstaw się za mną i pomóż mi w mojej bardzo ważnej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy22.12.12

    Swieta Rito, pomoz mi prosze w pracy, Wstaw sie za mna,ochraniaj mnie i bron, a jesli taka wola Boza, to pomoz mi znalezc inna, lepsza prace. Blagam Cie o cud, Sw. Rito pomoz, prosze.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy27.12.12

    Śwęta Rito, Pomóż mi w mojej sprawie, błagam cie o cud potomstwa

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy4.1.13

    SW RITO WYBLAGAJ MI BOGU WIADOMEJ INTENCJI PROSZE CIE BARDZO W TOBIE MOJA NADZIEJA I DO CIEBIE SIE MODLELE NIE POZWOL BYM NIE BYLA WYSLUCHANA

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy7.1.13

    Święta Rito...pomóż mi wybłagać łaski dla mojego małżeństwa...i męża.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy14.1.13

    Święta Rito miej w opiece całą moja rodzinę. Wyjednaj nam potrzebne łaski. Błagam cię o potomstwo. Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy16.1.13

    Pomuz mi sw.rito prpsze cie o prace zdrowie szczescie imilosc o przyjazn i serce mariusza

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy23.1.13

    SW.Rito blagam Cie o laske cudu uzdrowienia mojego brata i wyjscie z beznadziejnej trudnej sytuacji.Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy29.1.13

    Święta Rito błagam o wstawiennictwo u miłosiernego Boga w intencji mojej Córki. Proszę o poprawę wzajemnego odnoszenia się w miejscu pracy mojej Córki, o to żeby współpracownicy przestali ją gnębić i jej dokuczać. Proszę o siły i wytrwałość dla niej, aby mogła wyjść z tej beznadziejnej sytuacji.Ufam Tobie Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy31.1.13

    Proszę o Twoje wstawiennictwo u Boga w mojej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy2.2.13

    Święta Rito, pomogłaś mi przejśc przez cierpienie, pomyślnie przeprowadzoną operację, proszę Cię o Święta Rito pomóż wrócic mi do zdrowia i do pełnej sprawności po zabiegu, wstaw się w mojej sprawie u Boga. Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy2.2.13

    Swieta Rito dopomoz w znalezieniu pracy,grozi mi eksmisja I glod

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy3.2.13

    Św.Rito wstawiaj się u Boga i proś o laski i dary Ducha św. dla Ani podczas jutrzejszego egzaminu.
    Prosi o wstawiennictwo matka dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy8.2.13

    nie wiem czuy mogę Cię św Rito o to prosić czy mam prawao ale jeżeli taka jest wola Boża spraw żebyśmy z Marcinem coraz bardziej się do siebie zbliżyli. Tak bardzo się przyzwyczaiłam do tego że jest w moim życiu. Nie wiem jak zniosę kolejne rozstanie. Myślę że obaj potrzebujemy się nawzajem. Pomóż nao dwóm samotnikom i bardzo samotnym i nieszczęśliwym z tego powodu ludziom być razem. Myślę że potrzebujemy się nawzajem. Błagam Cie pomóż nam w tym naszym odnalezieniu się. Błagam Cię

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy11.2.13

    ŚW RITO ZNALAZŁAM SIĘ W BARDZO TRUDNEJ SYTUACJI FINANSOWEJ BARDZO CIĘ PROSZĘ POMÓZ MI POPRZEZ SWOJE WSTAWIENICTWO BY TA SYTUACJA ZMIENIŁA SIĘ MAŁGORZATA

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy14.2.13

    św Rito proszę o wstawiennictwo u BOga, aby Duch św. rozjaśnił mój umysł i wskazał mi drogę mego życia wg Bożych zamysłów,

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy19.2.13

    Święta Rito błagam pomóż mi w bardzo trudnej sprawie w pracy. Zaufałam komuś a teraz jest mi to ciężko samej załatwić. Błagam o wstawiennictwo do Pana Boga o Łaskę dla mnie.Amen

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy19.2.13

    św Rito proszę o wstawiennictwo u Boga,aby moj partner/mąż zrozumiał że popełnił bład chcąc się wiązać zi nna kobieta .aby wrócił secem do rodziny do mnie ,aby nasza rodzina prztrwala ten kryzys a on chciał nadal mnie kochac.Bardo proszę ,chce ratowac nasza rodine ,ja go bardzo kocham i dzieci tez.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy26.2.13

    Św. Rito proszę i błagam pomóż mojemu mężowi znaleźć pracę , dla niego dla mnie i dla naszego maluszka i proszę pomóż nam sprzedać dom aby spłacić kredyt, wstaw się za nami Św. Rito i uproś dla nas łaski.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy1.3.13

    ŚW RITO POMÓŻ NAM SPŁACIC DŁUGI I ABY W KOŃCU FIRMA ZACZĘŁA PRZYNOSIĆ ZYSKI ORAZ O NAWRÓCENIE MĘŻA ABY NIE NADUŻYWAŁ ALKOHOLU PROSZĘ UPROŚ TE ŁASKI U BOGA

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy4.3.13

    Św Rito pomóż mi w pracy i daj przychylność ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy10.3.13

    Święta Rito błagam Cie uproś u Boga łaskę macierzyństwa dla mnie i mojego męża.Beata

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy13.3.13

    Świeta Rito proszę cię uproś mi u Pana Boga żeby Sławek do mnie wrócił.

    OdpowiedzUsuń
  61. Justyna13.3.13

    Św Rito , Twa dobroć nie ma końca wysłuchałas moich modlitw zatroskanej matki za co dziękuję i wielbię . Dziś proszę o wsparcie podczas trudnego egzaminu, Ty wiesz i wierze,ze niesiesz mą prośbę przed tron Ojca, a Ten raczy mnie wysłuchać.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy16.3.13

    Błagam Cie Św. Rito o dar macierzynstwa . Blagam Cie Najgoręcej .Beata

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy17.3.13

    sWIEWTA rITO BLAGAM cIE O ZDROWIE DLA MNIE KTOREGO MNIE TAK BRAKUJE:dZIS MYSLALAM ZE TO MOJ KONIEC TAK SIE CZULAM CALA NOC ZLE::WYPROS U pANA jEZUSA DLA MNIE ZDROWIA KTOREGO TAK MNIE BRAK:pOD tWOJA OPIEKE ODDA
    JE tOVIE MOICH SYNOW oLAFA kAMILA I PROWADZ ICH DROGA KTORA PROWADZI DO PANA BOGA:

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy17.3.13

    SW:rITO PROSZE WYPROS MNIE U PANA jEZUSA WZROK; KTORY TRACE:

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy24.3.13

    Proszę Cię Kochana Św. RITO o zdrowie,powodzenie w pracy i miłość w rodzinie dla mojego syna Pawła. Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy26.3.13

    błagam Cie sw.Rito o zachowanie pracy- zeby nikt mnie nie skrzywdził-zebym zdobyła zawodowe bezpieczeństwo,a problemy których doświadczam pozytywnie sie rozwiazały-otocz moja rodzine opieka i pomoz synowi dobrze napisac egz.-pokornie o to prosze..

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy27.3.13

    Dziekuje Ci sw Rito za Twoje wstawiennictwo za mna u Boga. mModlilam sie o prace i od 2 kwietnia ide do pracy. Serdeczne Bog Zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy30.3.13

    Swięta Rito. Wyproś u Boga łaskę , aby mój syn nie był alkoholikiem. Proszę Cie o to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy4.4.13

    Św. Rito uproś mi u Pana Boga żeby Sławek się do mnie odezwał, żebysmy znowu byli razem.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy8.4.13

    błagam Cie sw.Rito o łaske pracy-nowe zlecenia -niechaj zachowam dotychczasowa prace i aby nikt mnie nie skrzywdzil

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy9.4.13

    Św Rito wyproś łaskę u Boga w sprawie o ktorą Cię proszę.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy13.4.13

    Święta Rito wesprzyj mnie i skróć czas szukania dobrej, stabilnej, rozwojowej pracy. Wyproś dla mnie u Najwyższego łaskę spotkania dobrego męża. Błagam Cię o pomoc w założeniu rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy21.4.13

    Święta Rito,proszę Cię o wstawiennictwo przed Panem Bogiem w intencjach mego syna.Uproś mu łaskę spowiedzi św.,światło Ducha Świętego, aby dobrze przygotował się i zdał ostatnie egzaminy.Proszę też o pracę dla niego i dobrą żonę.Święta Rito, módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy23.4.13

    Święta Rito,proszę Cię w intencjach znanych Panu Bogu.Proszę, aby Pan, o ile to nie sprzeciwia się Jego woli,postawił na mej drodze właściwego mężczyznę.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy24.4.13

    Święta Rito,pomóż w ciężkiej sytuacji finansowej.Proszę Cię też o pomyślne załatwienie spraw,które mnie nękają.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy25.4.13

    Święta Rito, broń nas od złego, od złych przygód.Polecam Ci moje dzieci i siebie, a także moje rodzeństwo.Spraw, aby syn zdał egzaminy na studiach i oddal od nas kłopoty finansowe.Módl się za nami,Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy26.4.13

    Proszę Cię, Święta Rito,broń nas od złego. Weż w swą modlitewną opiekę moje dzieci i mnie.Proszę głównie o łaski dla syna.Pomóż w naszych obecnych kłopotach.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy27.4.13

    Święta Rito,proszę w intencji syna oraz o pomoc finansową dla nas.Módl się za nami, Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy28.4.13

    Święta Rito,uproś u Pana Boga łaskę ukończenia studiów przez syna oraz pomoc finansową dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy29.4.13

    Św.Rito uproś mi u Pana Boga żeby Sławek znowu mnie pokochał.

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy29.4.13

    Święta Rito,proszę Cię w intencji mego syna.Uproś mu te najbardziej potrzebne łaski.Módl się za nami św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy30.4.13

    Święta Rito,proszę Cię w intencji moich dzieci i mojej.Dziś, w rocznicę ślubu mojej córki i zięcia proszę Pana Boga we wszystkich ich intencjach.

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy2.5.13

    Sw Rito proszę Cię z całego serca o pomoc w ciężkiej sytuacji finansowej.Upros dla nas ta łaskę o która Cię prosimy.

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy3.5.13

    jozef 3 5 13 swieta rito blagam ciebie dopomoz mi wyjsc z moich poteznych dludow w tobie jedyna nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy3.5.13

    jozef swieta rito dopomoz mi wyjsc z moich poteznych dlugow w tobie jedyna nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy5.5.13

    Umiłowana święta Rito,proszę Cię głównie we wszystkich intencjach syna.Pomóż też nam w trudnej sytuacji finansowej oraz we wszystkich sprawach córki.Otocz swą modlitewną opieką moją wnuczkę na maturze, uproś jej światło Ducha Świętego.

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy7.5.13

    Święta Rito, proszę Cię w intencji syna,o łaskę prawdziwej wiary dla niego i łaskę zdania egzaminów na studiach.Módl się za nami, św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy8.5.13

    Święta Rito ratuj ,proszę niech rodzina nasza się pogodzi ,ratuj ratuj ratuj Święta Rito !!!

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy8.5.13

    Święta Rito,patronko od spraw trudnych módl się za nami.Nasz Pan wie, ile w mojej rodzinie jest spraw trudnych.Proszę we wszystkich tych sprawach.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy11.5.13

    Artur mine prosze ,nie mam jus sil. Prosze Artur Maia rodzine ,blagam

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy12.5.13

    Święta Rito,proszę Cię w intencji moich dzieci, mojej i reszty rodziny.Uproś głęboką wiarę M.i A., którzy oddalili się od Pana Boga, uproś synowi łaskę zdania trudnych egzaminów oraz inne potrzebne łaski.Proszę też o potrzebne łaski dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy16.5.13

    Święta Rito,proszę Cię w intencji mego syna o wszystkie potrzebne mu łaski, a szczególnie o świętą wiarę i światło Ducha Świętego, aby dobrze przygotował się, a potem zdał egzaminy.

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy16.5.13

    swieto rito prosze o uzdrowienie blagam o prace iozdrowie pomuz mi

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy17.5.13

    Święta Rito,proszę Cię o łaski potrzebne mojemu synowi-o łaskę spowiedzi św.,coniedzielną mszę św. i łaskę zdania egzaminów, by ukończył w tym roku studia.Proszę Cię też o inne łaski dla niego,pragnienie których są Panu Bogu wiadome.

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy19.5.13

    Święta Rito , mam koleżankę z pracy , której mąż strasznie pije i przy tym poniża ją i obrzuca strasznymi wyzwiskami , to dobra dziewczyna i wszystko cierpliwie znosi , proszę Cię Święta Rito daj jej siłę , nadzieję aby nigdy nie zwątpiła w miłosierdzie Boże . Za Twoim wstawiennictwem , potrzebne dla niej łaski .Miej ją w swej opiece .
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy19.5.13

    swieto rito prosze uzdrow e zeby kregoslup nie bolal wyleczgo i daj mi sile

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy20.5.13

    Sw .Rito tylu ludzi sie do ciebie zwraca z prosbami tylu otrzymuje wsparcie I twoja opieke dlatego I ja. pragne za twoja przyczyna prosic Mllosiernego Zbawiciela o czystosc mego serca mojej duszy prosze cie Sw. Rito o pojednanie w mojej. rodzinie.o trzezwosc dla mego wujka Ty wiesz jak mi jest ciezko prosze abys pomogla nam rozwiozac nasze problemy I te duchowe I te zdrowotne.

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy22.5.13

    swieto rito prosze o wstawienictwo zeby e pomoz mi znalezc prace iwyjsc z depresji

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy22.5.13

    Swieta Rito prosze o pomoc dla mojego syna aby byl zdrowy i znalazl swoje miejsce tutaj na ziemi

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy22.5.13

    Swieta Rito prosze pomoz mi abym zaufala Bogu abym w pelni oddala sie opiece Bozej

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy22.5.13

    Swieta Rito prosze chialabym porozmawiac z S

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy22.5.13

    Święta Rito,proszę Cię we wszystkich intencjach syna, o łaskę prawdziwej wiary dla niego, łaskę zdania egzaminów i ukończenie studiów w tym roku, a także o godziwą pracę i właściwą żonę.Módl się za nami, św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy2.6.13

    Proszę Cię,św. Rito o łaskę zdania egzaminów przez syna i ukończenie studiów.Uproś mu tę łaskę, św.Rito i módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy6.6.13

    Święta Rito błagam Cię o wstawiennictwo za nami u Boga.Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy9.6.13

    Święta Rito,proszę Cię o wstawiennictwo w intencji syna,aby zdał egzamin,który go wkrótce czeka.Proszę też o łaskę pomocy w trudnej sytuacji finansowej.Módl się za nami,św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy13.6.13

    Proszę Cię św. Rito w intencji Panu Bogu i Tobie wiadomej.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy14.6.13

    Św. Rito proszę cię, pomóż mi pozbierać się z moich kłopotów i zmartwień. Postaw na mojej drodze mężczyznę dla którego znowu będe sie uśmiechać.

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy16.6.13

    Święta Rito,proszę Cię o wstawiennictwo w intencji syna,aby zdał jutrzejszy egzamin.Aby Mateczka Najświętsza,która jest Stolicą Mądrości i Matką Miłosierdzia,udzieliła mu swej łaski i otoczyła opieką.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy1.7.13

    Sw.Rito błagam pomoż odnaleźć droge mojemu błądzącemu nastolatkowi a mnie odzyskać zaległe pieniadze i otocz opieką cała moja rodzinę-dziekuje za dotychczasowa opieke i pomoc w wielu sprawach

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy2.7.13

    Sw. Rito.Blagam wypros mi u Boga laske pokoju i pojednania w rodzinie.Prosze aby moja tesciowa nie palala nienawiscia do mnie i nie chciala rozdzielic mnie z moim chlopakiem.Blagam aby i on wybaczyl mi to co zle zrobilam zebysmy znow mogli zyc w milosci.Nie zawiodlas mnie ile razy Cie o cos prosilam a wiec pomoz i tym razem.Tobie wierna Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy11.7.13

    Święta Rito wysłuchałaś wielu próśb, pomogłaś niejednej osobie,uproś u Pana Naszego łaskę aby nikt nie próbował zniszczyć i rozerwać mojej rodziny

    Dziękuję za wszystkie dotychczas uproszone łaski i proszę o dalsze

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy20.7.13

    Swieta Rito . Prosze Cie o pomoc w splaceniu kredytu i wszystkich moich dlugow. Zdaje sobie sprawe ,ze jestem sobie winna i ze przez moja glupote i naiwnosc jestem w takiej sytuacji. Aby ta osoba ktora mnie oszukala zwrocila mi wszystkie pieniadze.Prosze Cie rowniez abym nie czula sie taka samotna i znalazla bratnia dusze i spedzila reszte moich dni otoczona miloscia i spokojem, Prosze Cie rowniez abys czuwala nad moimi synami aby nigdy nie zboczyli na zla droge.
    Prosze Cie o pomoc abys wyjednala dla mnie laske u Pana Naszego Jezusa Chrystusa . Sama juz dluzej nie moge sobie poradzic.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy28.7.13

    Św. Rito. dziękuję za cudowną łaske uzdrowienia...Proszę Cię wyproś mi łaskę , aby mój brat przestał pić.Opiekuj sie moją rodziną nieustannie ..EWA ..JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy28.7.13

    Św. Rito. dziękuję za cudowną łaske uzdrowienia...Proszę Cię wyproś mi łaskę , aby mój brat przestał pić.Opiekuj sie moją rodziną nieustannie ..EWA ..JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy31.7.13

    SW.Rito prosze ,zeby nasza rodzina Na powrot stala sie rodzina silna w Bogu,abysmy tworzli ja wspolnie.daj dobrych ludzi Na naszej drodze.sw.Rito uslysz moje blaganie.oddal Na zawsze to co bylo zle.przeprowadz mnie przez ten czas proby.daj laske wiary .wyprowadz z tego dobro.prosze o rozwiazanie spraw ,bysmy Na nowo stali sie rodzina.prosze polacz nas,

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy3.8.13

    Św Rito spraw aby mój mąż nie pił alkoholu i nie robił awantur oraz abyśmy wyszli z długów bo to go doprowadza do nadużywania alkoholu. Błagam pomóż nam

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy6.8.13

    Św. Rita tyle ludzi za twoim wstawienictwem zanosi swoje prośby do Pana naszego Jezua i również proszę o opiekę nad moją rodziną. Spraw by mój mąż złagodniał, abym mogła dogadać się z moim synem. Proszę wyproś mi u Pana naszego i Matki Jego mozliwość znalezienia nowej lepszej pracy.
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy9.8.13

    Święta Rito,uproś nam potrzebne łaski.Twym modlitwom zawierzam sprawy moich dzieci, moje oraz całej rodziny.Proszę szczególnie o Twe wstawiennictwo u Najświętszej Panienki i Jej Syna we wszystkich intencjach mojego syna,prosząc dla niego głównie o ukończenie studiów, znalezienie pracy oraz właściwej żony.Proszę też w intencji Panu Bogu wiadomej.

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy14.8.13

    św Rito błagam pomóz nam , wstaw sie za nami , nie mam juz siły sie bać każdego dnia , będe modlic sie do Ciebie przez 15 dni w każdym miesiącu , aż do Twojego święta 22 maja

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy16.8.13

    Swięta Rito spraw zeby sprzedac nieruchomosc i splacic spadkobiercow. Amen

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy18.8.13

    Swieta Rito blagam Cie dopomoz mi i wstaw sie u Boga Ojca w mojej sprawie, zeby czlowiek ktorego kocham odezwal sie do mnie i przemyslal caly nasz zwiazek , zrozumial ze zbladzil.Upros przemiane serca u niego.....
    Dziekuje Ci Sw.Rito za wszystkie laski dotad otrzymane.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy28.8.13

    Święta Rito,proszę o Twe wstawiennictwo u Pana Boga w intencji mego syna.Uproś mu łaskę spowiedzi św. oraz łaskę zdania egzaminów na studiach.Twoja czcicielka.

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy30.8.13

    Święta Rito dziekuje za wstawiennictwo i wysluchanie mych modlitw. Bede chwalić Twoje imie do końca mych dni.

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy13.9.13

    Błagam Cie w tej najważniejszej dla nas sprawie!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kocham Cie nie zwątpie wierze

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy20.9.13

    Święta Rito, proszę za zmarłego Darka o dar Nieba i o zdrowie duszy i ciała dla rodziny w żałobie i za wspierające tę trudną sytuację osoby. Proszę ucz mnie pokory do męża i syna i miłości do ukochanego Pana Jezusa :) asia

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy21.9.13

    Swieta Rito prosze o wstawiennictwo u Pana Boga o zdrowie dla Marka,aby badania jakie ma przejsc byly dobre.

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy24.9.13

    Świeta Rito proszę o łaskę nawrócenia dla męża i teściów.o miłość i szacunek w rodzinie.Miej w opiece moje dzieciaczki.

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy24.9.13

    Sw. Rito prosze cie o spokoj i szczescie w moim malzenstwie. Wstaw sie do Pana Boga dla mnie i naszej corki by moj maz przestal sie znecac nad nami w okrutny sposob. Popros Pana Boga by oddalil odemnie ten krzyz bo niemoge go juz udzwignac. Malgosia

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy26.9.13

    Święta Rito proszę otocz opieką mojego wnuczka Stasia

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy30.9.13

    święta, której skuyki pomocy już nir raz odczułam, dziękuję. Proszę weż w opiekę mego jacka, ocal jego życie, wolność, poprowadż przez życie drogą prostą i piękną , ukoj serce zrozpaczonej matki.irena

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy11.10.13

    Sw Rito wyptos mi laske wsparcia finansowego abym mogla splacic dlugi blagam i wierze ze mi pomozesz dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy20.10.13

    Sw.Rito prosze o pomoc w naszej rodzinie oraz dla Leszka w wiadomej sprawie i Kasi oraz Grzegorza.Wstaw sie za nami do Jezusa zmartwychwstalego. Goraco prosimy.

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy31.10.13

    Sw.Rito prosze Ciebie o pomoc w moim wyzdrowieniu.

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy20.11.13

    święta rito dopomóż mi w sprawach finansowych żebym wyszła z długów aby mąż dostał dobrą prace dopomóż również o szczęśliwą operację dla mojej córki i o zdrowie i opiekę dla drugiej mojej córki

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy10.12.13

    Św Rito wstaw się za moim synem w wiadomej sprawie ,bardzo Cię o to proszę . Oby Bóg wysłuchał błagania ,Amen.

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy11.12.13

    Sw.Rito dziekuje Ci za wszystko , i teraz blagam o cud finansowy dla nas i opieke.Amen

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy19.12.13

    Św. Rito proszę Ciebie abyś wymodliła u Boga nawrócenie syna i uwolnienie go od zla.

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy28.12.13

    Św. Rito uproś u Boga łaskę przebaczenia w tej trudnej sytuacji ......Amen.

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy19.1.14

    Swieta Rito modlac sie do Ciebie prosze Cie o laske uzdrowienia dla naszej malej Coreczki Majeczki, aby wyniki na ktore czekamy byly dobre i aby szybko wrocila do nas ze szpitala.Byla z nami tylko dwie doby po urodzeniui musialam sie z nia rozstac zostawiajac ja w szpitalu, myslalam ze serce mi peknie z rozpaczy ale dzieki modlitwie przetrwalismy najciezsze chwile i mamy nadzieje te zeraz bedzie juz tylko lepiej.MÓDLW SIE ZA NAMI....

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy3.2.14

    św.Rito błagam o wezwanie do szpitala rehabilitacyjnego na które czekam

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy8.2.14

    Proszę Cię św. Rito o odzyskanie miłości Ilonki. Czuję się winna i nie potrafię nic poradzić, a jej nieszczęście, zrozpaczone i złamane serce doprowadzają mnie do depresji. Znów chciałabym zobaczyć ją szczęśliwą. Błagam. pomóż

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy8.2.14

    wiele razy pisalam laskach jakie dostalam od Sw Rity mam meza chorego nowotwor pluca 10 cm i cuda jakie daje Sw Rita od 2 -lat nie pracujemy i ona wyprosila laske ze o te rzeczy nie musze sie martwic teraz cos gorzej z moim ukochanym mezem ale jak zawsze z ufnoscia dziecka wszedzie i codziennie prosze o laske wyzdrowienia na duszy i ciele..wiem ze nie zostawi mnie samej i mojego przyjaciela meza z ktorym jestem 34 -lata Sw Rito nie zostawiaj mnie badz z nami ..blagam o laske zycia alicja

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy9.2.14

    Sw Rito wybacz to co dzisiaj sie wydarzylo blagam o pomoc w uzrowieniu meza na duchu i ciele ale w tej strasznej chorobie jemu daj sile bo jemu jest strasznie ale blagam daj mu wiare wypros u Ojca Niebieskiego .Mnie ktorej tyle pomoglas i brakuje cnoty cierpliwosci daj ja dzisiaj taka krzywde jemu zrobilam jak ja odkupic?Jestes ze mna to wiem a ja taka niegodna.wybacz mi Sw Rito.nie wiem jak moglam takie straszne slowa powiedziec Nie zostawiaj nas.Ten czas jest ciezki ale Ty dasz nam wiare i sile.alicja

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy20.2.14

    Św Rito proszę Cię aby nasze problemy sie skończyły, byśmy razem z mężem znaleźli pracę> Oby nasza kręta droga życia się wyprostowała.
    Eliza

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy28.3.14

    św Rito pomogłaś mi zajść w upragnioną ciążę a teraz proszę aby moje dzieciątko było zdrowe.... św.Rito pomogłaś mi znaleźć pracę abym zawsze ją miała... dziękuję że mnie wysłuchałaś

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy28.3.14

    Święta Rito proszę cię wstaw sie u Boga z moimi prośbami . Proś o prace dla mojego taty i o to by nie brakowalo nam pieniedzy , prosze o wiejsza cierpliwosc i o nagrodzenie mojej mamy za wszelkie staraniam i ciezka jej prace aby dal zawsze rady , o miejsce na ziemi o szczesliwa milosc dla mojego brata Tomka dla pozostalych braci o opieke boza i szczescie w zyciu , dla mnie o odwzajemniona milosc i abym czula sie kochana potrzebna dla tej osoby abym podobala sie chlopcom i radzila sb w nauce i jeszcze o zdrowie i potrzebne laski dla moich dziadkow zeby mieli sile na pomoc dla nas ktora jest bardzo potrzebna Amen

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy10.4.14

    Święta Rito, dziękuję Ci za cud wyzdrowienia mojego synka. Proszę wstaw się u Pana Boga z prośbą o jego dalsze zdrowie i szczęście dla naszej rodziny. Dziękuję, że mnie wysłuchałaś. Pomóż proszę wszystkim potrzebującym Twojej pomocy.Amen

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy11.4.14

    Sw. Rito wstaw się u Boga, bym pokonała nowotwór piersi. Daj siłę mojej rodzinie, spokój i zrozumienie w związku córki. Pobłogosław syna, mojego kochanego męża, którzy dzielnie walczą o moje życie. Sw. Rito pomóż w chemioterapii i radioterapii. Miej w swej boskiej opiece i całą moją rodzinę. Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy30.4.14

    ŚWIĘTA RITO błagam o uzdrowienie i odbudowanie mojej rodziny ,opamiętanie i powrót mojego męża o błogosławieństwo dla moich dzieci i całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy4.5.14

      Sw Rito pomoz mi stworzyc dom rodzinny-partner pali marihuane I pije.Szantazuje mnie psychicznie a jestem sama z blizniakami.

      Usuń
  150. Anonimowy4.5.14





    proszę o pomoc i laski dla mojego syna w jego trudnym sytuacji będę się do ciebie zwracać i prosić o laski u boga dla niego będę codziennie na modlitwie kocham to co robisz dla biednych grzesznych ludzi matka zatroskana będę wielbić ciebie jestem z toba




    OdpowiedzUsuń
  151. Sw Rito pomoz mi I moim blizniakom.Partner pali marihuane I psychicznie szantazuje.A jestem sama bez wsparcia rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy5.5.14

    Moja św. Rito, dziękuję ci że mnie wysłuchałaś, że obdarzyłaś mnie potrzebnymi łaskami DZIĘKUJĘ i proszę nie zapomnij o nas.

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy29.5.14

    Święta Rito dopomóż mojemu bratu, wstaw się za nim do Matki Najświętszej i jej Syna Jezusa Chrystusa, dodaj mi wiary, nadziei i miłości, prowadź naszą rodzinę w tych trudnych chwilach

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy2.6.14

    ŚW RITO POMOŻ NAM W TYM CIEZKIM STRAPIENI ABYSMY BYLI WSTANIE SPŁACIC NASZE DŁUGI I BYLISMY SZCZESLIWA BOŻĄ RODZINĄ.JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy3.6.14

    Święta Rito proszę o pomoc i łaski dla mojego przyjaciela. nie pozwól aby zabłądzil. proszę również o to aby znalazła się możliwość wspólnego wyjazdu, który przybiesie wiele owoców .

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy9.6.14

    sw rito wstaw sie prosze za mnie do pana boga naszego i popros o wybaczenie dlamnie zlych nawykow i pomurz mi odesc od zlego zycia i zebym godnie zyla z wiara i miloscia jak mowia przykazania bo moje zejscie z drogi bozej doprowadzilo mnie do problemu powarznego wiec prosze cie panienko o pomoc i wysluchaj modlitwy mojej

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy12.6.14

    Święta Rito, moja Niebieska przyjaciółko! Ty wiesz co boli najbardziej matkę. Błagam o nawrócenie mojej córki i wszystkich z rodziny, którzy odwrócili się od Pana Boga.. Niech zaczną od nowa żyć według Przykazań Bożych. Tak bardzo pragnę spokoju, w swoim życiu i moich najbliższych .Święta Rito, bądź moją potężną Orędowniczką przed Bogiem. Wiem że kiedyś mnie wysłuchasz, więc z góry , serdecznie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy22.6.14

    Święta Rito dziękuję bardzo za wyproszone łaski za te światełka w tunelu w sytuacji,która wydaje się beznadziejna.Proszę wspieraj mnie dalej swoimi modlitwami u Pana naszego,proszę o nawrócenie się i opamiętanie dla mojego męża,aby zrozumiał jaką krzywdę nam wyrządza,aby otworzył oczy i zobaczył to co do tej pory nie chce widzieć,aby pokochał na nowo swoją rodzinę i opuścił kochankę,aby ona za Twoją przyczyną Sw.Rito opuściła mojego męża i nie wydzwaniala do niego ,aby zerwała kontakt ,aby dotarło do niej ze nie zbuduje szczęścia na cudzych łzach i nieszczęściu.Sw.Rito sama doznalas wielu krzywd ze strony swego porywczego męża,daj mi taką siłę abym to przetrwała.Proszę pomóż mi w mojej trudnej sytuacji życiowej bo ja po ludzku nie daje juz rady ,nie mogę zrozumieć tego jak człowiek,który składał przysięgę przed Bogiem moze tak krzywdzić i świadomie tkwić w grzechu cudzołóstwa .Miłość cierpliwa jest ,łaskawa jest ,ale ile to ma jeszcze trwać.Sw.Rito błagam zanies do Pana ma prośbę niech będzie wola jego.Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy24.6.14

    Święta Rito,
    proszę Cię serdecznie o wstawiennictwo w mojej sprawie.
    Twoja niegodna czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy27.6.14

    Sw Rito wypros laske wybaczenia dla Michala bysmy mogli byc dalej razem Prosze I Blagam By byl on moim pieerwszym I ostatnim mezczyzna Amen Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy29.6.14

    Święta Rito błagam o łaskę macierzyństwa. Wyproś u Boga abym mogła szybko zajść w ciąże i urodzić zdrowe dziecko. Proszę cie tez miej w opiece moją rodzinę, która od czasu do czasu narażona jest na różne złe pokusy abyśmy mogli wspólnie zgodnie z Boskimi przykazaniami umieli tym pokusom się przeciwstawiać.

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy30.6.14

    Blagam Cie Sw.Rito o zdrowie dla mojej wnusi.Od kilku dni przestala jesc.Sw.Rito wypros u Boga zeby wrocila do zdrowia i jak zawsze byla wesolym usmeichnietym aniolkiem. Babcia

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy8.7.14

    Święta Rito pomóż mojemu mężowi pozbyć się nałogu algoholowgo, wstaw się u boga o łaskę żywej wiary AMEN

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy13.7.14

    Św. Rito z całego serca proszę, żeby właściwie ułożyło się moje życie osobiste, żebym podjęła właściwą decyzję. Spraw, żebym wkrótce wyszła za mąż i miała własną, kochającą si rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy24.7.14

    Święta Rito wstaw się za mną do Pana Naszego Jezusa Chrystusa niech łaskawie spojrzy na mnie i oddali wszystkie kłopoty finansowe.
    Modlę się w mojej sprawie codziennie . Nie mogę nic robić , ani pracować bo moje myśli zaprząta tylko jedno jak spłacić komorników.
    Znaleźli się następni , którzy oferowali swoją pomoc i okazało się , że to też oszuści. Już nie daję rady. Myślę cały czas o rodzinie jak sobie poradzimy. Poza modlitwą mogę ofiarować Panu tylko siebie , bo już nic innego nie mam

    OdpowiedzUsuń