Modlitwa w chorobie psychicznej

Pełna współczucia święta Rito z Cascia, która mocą Bożą przywróciłaś tak wielu ludziom zdrowie i jasność umysłu, wejrzyj na mnie (lub wymień imię osoby chorej psychicznie, za którą się modlisz) w moim cierpieniu. Ufny(a) w Twoje potężne wstawiennictwo, błagam Cię, byś prosiła Jezusa, miłosiernego Uzdrowiciela chorych, o uzdrowienie mnie (lub wymień imię chorej osoby). Spraw, bym (lub wymień imię chorej osoby) podźwignięty(a) Jego miłością, otrzymał wielką łaskę zdrowia psychicznego. Amen.

3 komentarze:

  1. Anonimowy4.9.23

    Święta Rito błagam Cię o uzdrowienie mojego Syna z choroby psychicznej oby Pan Bóg pomógł mu wyrwać się z tej ciężkiej choroby. Bóg zapłać za wszelką pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy24.11.23

    Swieta Rito błagam Cie o uzdrowienie mojego syna Marcina z tej okropnej choroby psychicznej.By Pan Bóg pomógł mu wyrwać się z tej choroby ,by mógł cieszyć się życiem jak jego rówieśnicy.Oto proszę Cie z całego serca.Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6.12.23

    Św. Rito błagam Cię wraz z dziećmi by mój mąż Janusz podjął leczenie psychiatryczne. Niszczy mnie i nasze dzieci. Spraw ten cud. Żeby zrozumiał swoje błędy i przestał też pić.

    OdpowiedzUsuń