Modlitwa w chorobie psychicznej

Pełna współczucia święta Rito z Cascia, która mocą Bożą przywróciłaś tak wielu ludziom zdrowie i jasność umysłu, wejrzyj na mnie (lub wymień imię osoby chorej psychicznie, za którą się modlisz) w moim cierpieniu. Ufny(a) w Twoje potężne wstawiennictwo, błagam Cię, byś prosiła Jezusa, miłosiernego Uzdrowiciela chorych, o uzdrowienie mnie (lub wymień imię chorej osoby). Spraw, bym (lub wymień imię chorej osoby) podźwignięty(a) Jego miłością, otrzymał wielką łaskę zdrowia psychicznego. Amen.

673 komentarze:

  1. Anonimowy2.12.12

    Św. Rito wstaw się za moim synem u Boga, aby uwolnił się z depresji, uzależnienia i wszystkiego co mu przeszkadza normalnie funkcjonować w życiu codziennym. Módl się za nim żeby ponownie zbliżył się do Boga i do rodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy3.3.13

      Pełna współczucia Święta Rito błagam o Twoje wstawiennictwo u Pana Boga i wyleczenie mojego syna z choroby psychicznej,abyśmy umieli z nim postępować, bo bardzo nam ciężko.

      Usuń
    2. Anonimowy22.3.13

      Najdroższa Św. Rito dziękuję Ci za dotychczasową opiekę i błagam wyproś mi i mojej rodzinie u Boga Najwyższego dary Ducha Św., którymi żyłaś na co dzień. Proszę Cię o pomoc dla mojego syna w uwolnieniu się od problemów psychicznych, żeby znalazł swoją drogę w życiu, ponownie zbliżył się do Boga i do rodziny

      Usuń
    3. Anonimowy21.6.13

      Św. Rito otocz swoją opieką i wstawiennictwem mojego ukochanego syna, w tym trudnym dla niego okresie, żeby z Bożą Pomocą poradził sobie ze swoimi problemami.

      Usuń
    4. O św. Rito prosze Cie błagam pomóż mnie grzesznemu prosze wstaw sie do Pana Boga aby uleczył mnie z nerwicy.

      Usuń
  2. Anonimowy7.12.12

    Sw Rito wstaw się za nmą do miłosiernego Boga aby wyzwolił mnie z depresji i zawrotów głowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11.12.12

    DZIĘKUJĘ CI MOJA UKOCHANA ŚWIĘTA RITO ZA WSZYSTKIE ŁASKI, JAKIE JUŻ WYJEDNAŁAŚ DLA MNIE. POKORNIE PROSZĘ WSTAW SIĘ ZA MNĄ I WYJEDNAJ MI ŁASKĘ WYJŚCIA Z PROBLEMÓW PSYCHICZNYCH, ABY ZNIKNĘŁO TO, CO MI PRZESZKADZA. PROSZĘ WSTAWIAJ SIĘ ZA WSZYSTKIMI MAJĄCYMI PROBLEMY PSYCHICZNE. DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ. KOCHAM CIĘ !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy4.2.13

      Św. Rito uproś dar jasnego myslenia dla mojej córki i chorego psychicznie syna. Niech otacza ich łaska Boża. Postaw na ich drodze człowieka, który pomoże im odnaleźć cel w życiu, pomoże odgadnąć wolę Bożą i doda sił do jej wypełnienia. Przez Twoje wstawiennictwo proszę miłosierne Serce Jezusa o pokój ich ducha, o miłość i radość w ich życiu. Wysłuchaj Sw. Rito błagań zatroskanej matki i dodaj mi sil w chwilach zwątpień

      Usuń
  4. Anonimowy8.2.13

    ŚW.RITO BŁAGAM CIĘ UWOLNIJ MNIE OD DEPRESJI KTÓRA DRĘCZY MNIE OD 20 LAT DAJ MI RADOŚĆ I SENS ŻYCIA..POMAGAJ MI NIEUSTANNIE..EWA..

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10.2.13

    św. Rito proszę o uzdrowienie z tików nerwowych, abym mogla normalnie rozmawiać z ludźmi. jeśli przyczyną jest dzialanie zleo ducha to proszę o uwolnienie i o ochronę

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11.2.13

    SW, RITO POMÓZ MI I MOJEJ MAMIE W CHOROBIE NERWOWO DEPRESYJNEJ BŁAGAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12.2.13

    Bardzo proszę Św.Rito o modlitwę oraz o dary Ducha Św.i cierpliwość jaka jest potrzebna Marcinowi w stosunku do żony i bardzo chorego Franusia.Wierzę że Bóg Cię wysłucha.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy16.2.13

    Swięta Rito proszę cię o modlitwę i uwolnienie mojej mamy Juli z depresji.Córka

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy22.2.13

    SW. Rito proszę Cię o wstawiennictwo za moim synem Krzysztofem. Uproś u Pana Boga dla niego łaskę uzdrowienia z choroby psychicznej i umysłowej oraz uwolnienie od nałogów zakupomani i skłonności do piwa ażeby żył godnie, pracował i dobrze się ożenił. Dziękuje i prosi zatroskana matka

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy28.2.13

    Swieta Rito blagam Cie pomöz mi, zebym wyzdrowiala. Blagam Cie bardzo wypros potrzebne dla mnie laski u Kochanego Jezusa Chrystusa. Ratuj mnie ratuj

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy7.3.13

    Swieta Rito, uzdrow mojego najdrozszego przyjaciela zaraz po smierci ze schizofrenii. Nie pozwol by cierpial w czysccu, poniewaz cale jego zycie bylo i jest czysccem. Spraw by byl moim duchowym przewodnikiem i abysmy mogli sie spotkac po "tamtej stronie". Juz tak niewiele czasu mu zostalo... Zanosze do Ciebie te pokorna prosbe, bo w trakcie mego zycia nigdy nie spotkalam tak wrazliwego i dobrego czlowieka wsrod zdrowych. Swieta Rito, utul do serca te smutna twarzyczke i zdejmij ciezar jaki dzwiga przez cale zycie. Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy12.3.13

    Najdroższa Święta Rito, proszę o łaskę uzdrowienia dla M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy18.3.13

    Sw.Rito uzdów mojego kochanego meża z depresji

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20.3.13

    Św Rito proszę o uzdrowienie Antka ze schizofrenii

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy21.3.13

    św. Rito proszę o uzdrowienie z depresji

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy23.3.13

    św Rito proszę o powrót do świata rzeczywistego bo mam kochająca rodzinę . Pomóż zanieś moje myśli przed tron naszego pana Boga.

    OdpowiedzUsuń
  17. MARCIN24.3.13

    DZIĘKUJĘ CI KOCHANA RITO ZA WSZYSTKIE ŁASKI JKAIE WYJEDNAŁAŚ DLA MNIE I DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKALI. POKORNIE PROSZĘ ABYŚ MI WYJEDNAŁA ŁASKĘ ZDROWIA PSYCHICZNEGO, PROSZĘ ABYŚ SIĘ WSTAWIAŁA ZA OSOBAMI CHORYMI PSYCHICZNIE I ZA WSZYSTKIMI, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAJĄ. DZIĘKUJĘ CI KOCHANA ŚIWĘTA RITO

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy8.4.13

    KOCHANA RITO, KOCHANA MAŁGOSIU,PROSZE WYLECZ ZE SCHIZOFRENII GRZEGORZA.DZIEKUJEMY.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy15.4.13

    SW Rito proszę zeby córka porzuciła grzeszne zycie

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy22.4.13

    Św. Rito błagam Cię o cud choć wcale na to nie zasłużyłam - uwolnij mnie od nałogów i uzależnień, z którymi zmagam sie połowę życia...

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy22.4.13

    DZIĘKUJĘ CI KOCHANA ŚWIĘTA RITO ZA WSZYSTKIE ŁASKI JAKIE WYJEDNAŁAŚ JUŻ DLA MNIE, MOICH BLISKICH I DLA TYCH, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKALI. POKORNIE PROSZĘ ABYŚ MI WYJEDNAŁA ŁASKĘ ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA MNIE I DLA TYCH WSZYSTKICH, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAJĄ. MOJA UKOCHANA RITO MÓDL SIĘ ZA NAMI, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAMY. DZIĘKUJĄ KOCHANA RITO

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy28.4.13

    O sławna i cudowna gwiazdko Święta Rito! Proszę Cię najgoręcej o zdrowie psychiczne dla mojego brata Grzegorza i dla mnie. Zawierzam Ci nasze życie i troski dnia codziennego. Ufam w siłę Twej modlitwy i w Twą zbawienną pomoc. Nie pozwól Róża modlitwy, aby moje prośby zostały zawiedzione. Kocham Cię i dziękuję za działanie w moim życiu za Twą przyczyną. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy28.4.13

    O Święta przecudowna Święta Rito! Proszę Cię z całego serca o uwolnienia z wszelkiego zła, okultyzmu, szatana, demonów, złych duchów, przywiązania do grzechu, nałogów i pożądliwości świata oraz o uzdrowienie ciała, duszy i umysłu, a także nawrócenia dla Mateuszka, mojego Wybranka serca. Wierzę, że właśnie Ty wyprosisz tę łaskę dla Niego i dla mnie. Ufam w Twoją ogromną pomoc i silne wstawiennictwo w sytuacjach trudnych i beznadziejnych. O moja Patronko, wyjednaj mi tę prośbę, a wdzięczność moja okazywać Ci będę przez całe życie, szerząc cześć Twoją.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy12.5.13

    prosze owyjscie z depresji

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy12.5.13

    prosze

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy14.5.13

    Święta Rito Błagam Cię pomóż mi przetrwać ten trudny okres, nawrót mojej choroby psychicznej , wylecz mnie raz na zawsze tak bym mogła cieszyć sie życiem jak kiedys, by moje leki , fobie i depresja odeszły na zawsze. Błagam

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy16.5.13

    Święta Rito błagam pomóż wrócić do zdrowia i równowagi psychicznej mojemu mężowi Sebastianowi wysłuchaj mnie proszę bo brak mi już sił pozwól cieszyć się nam życiem bez czającej się choroby która atakuje nagle i boleśnie pozwól na pogodne dzieciństwo dla naszego syna błagam pomóż nam

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy17.5.13

    swieto rita prosze o sile izdrowie wyjscia z depresji

    OdpowiedzUsuń
  29. MARCIN21.5.13

    WITAJ MOJA KOCHANA ŚWIĘTA RITO. Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ CI ZA WSZYSTKIE ŁASKI JAKIE JUZ WYJEDNAŁAŚ DLA MNIE,DLA WSZYSTKICH DROGICH MOJEMU SERCU. PORORNIE PROSZĘ ABYŚ SIĘ WSTAWIŁA U BOGA I WYJEDNAŁA U BOGA ŁASKĘ WYJŚCIA Z PROBLEMÓW PSYCHICZNYCH I EMOCJONALNYCH DLA MNIE I DLA WSZYSTKICH, KÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAJĄ. Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ CI KOCHANA RITO.
    KOCHAM CIĘ MOJA NIEBIESKA ULUBIENICO.

    OdpowiedzUsuń
  30. MARCIN21.5.13

    DZIĘKUJĘ CI Z CAŁEGO SERCA MOJA KOCHANA ŚWIĘTA RITO ZA WSZELKIE ŁASKI, JAKIE JUŻ WYJEDNAŁAŚ DLA MNIE I DLA WSZYSTKICH DROGICH MOJEMU SERCU. POKORNIE PROSZĘ CIĘ ABYŚ SIĘ WSTAWIŁA U BOGA WYJEDNAŁA ŁASKĘ WYJŚCIA Z PROBLEMÓW PSYCHICZNYCH I EMOCJONALNYCH DLA MNIE I DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAJĄ. DZIĘKUJĘ CI MOJA KOCHANA MARGERITO. KOCHAM CIĘ !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. MARCIN21.5.13

    DZIĘKUJĘ CI Z CAŁEGO SERCA MOJA KOCHANA ŚWIĘTA RITO ZA WSZELKIE ŁASKI, JAKIE JUŻ WYJEDNAŁAŚ DLA MNIE I DLA WSZYSTKICH DROGICH MOJEMU SERCU. POKORNIE PROSZĘ CIĘ ABYŚ SIĘ WSTAWIŁA U BOGA WYJEDNAŁA ŁASKĘ WYJŚCIA Z PROBLEMÓW PSYCHICZNYCH I EMOCJONALNYCH DLA MNIE I DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAJĄ. DZIĘKUJĘ CI MOJA KOCHANA MARGERITO. KOCHAM CIĘ !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. MARCIN21.5.13

    DZIĘKUJĘ CI Z CAŁEGO SERCA MOJA KOCHANA ŚWIĘTA RITO ZA WSZELKIE ŁASKI, JAKIE JUŻ WYJEDNAŁAŚ DLA MNIE I DLA WSZYSTKICH DROGICH MOJEMU SERCU. POKORNIE PROSZĘ CIĘ ABYŚ SIĘ WSTAWIŁA U BOGA WYJEDNAŁA ŁASKĘ WYJŚCIA Z PROBLEMÓW PSYCHICZNYCH I EMOCJONALNYCH DLA MNIE I DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAJĄ. DZIĘKUJĘ CI MOJA KOCHANA MARGERITO. KOCHAM CIĘ !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. MARCIN21.5.13

    DZIĘKUJĘ CI Z CAŁEGO SERCA MOJA KOCHANA ŚWIĘTA RITO ZA WSZELKIE ŁASKI, JAKIE JUŻ WYJEDNAŁAŚ DLA MNIE I DLA WSZYSTKICH DROGICH MOJEMU SERCU. POKORNIE PROSZĘ CIĘ ABYŚ SIĘ WSTAWIŁA U BOGA WYJEDNAŁA ŁASKĘ WYJŚCIA Z PROBLEMÓW PSYCHICZNYCH I EMOCJONALNYCH DLA MNIE I DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAJĄ. DZIĘKUJĘ CI MOJA KOCHANA MARGERITO. KOCHAM CIĘ !!!

    OdpowiedzUsuń
  34. MARCIN21.5.13

    DZIĘKUJĘ CI Z CAŁEGO SERCA MOJA KOCHANA ŚWIĘTA RITO ZA WSZELKIE ŁASKI, JAKIE JUŻ WYJEDNAŁAŚ DLA MNIE I DLA WSZYSTKICH DROGICH MOJEMU SERCU. POKORNIE PROSZĘ CIĘ ABYŚ SIĘ WSTAWIŁA U BOGA WYJEDNAŁA ŁASKĘ WYJŚCIA Z PROBLEMÓW PSYCHICZNYCH I EMOCJONALNYCH DLA MNIE I DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAJĄ. DZIĘKUJĘ CI MOJA KOCHANA MARGERITO. KOCHAM CIĘ !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy26.5.13

    Św. Rito błagam Cię o cud choć wcale na to nie zasłużyłam.Błagam Cię wstaw się za mną do Pana Boga , aby okazał mi miłosierdzie i pozwolił żyć.Błagam nie zostawiaj mnie samej .Ratuj mnie , bo ginę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy6.6.13

    Święta Rito pokornie błagam Cię o wstawiennictwo w sprawie mojego uzdrowienie z nerwicy, lęków i fobii. Proszę o łaskę spokoju ducha, pokory i cierpliwości. Wysłuchaj proszę wszystkich, którzy się do Ciebie uciekają. Obiecuję, że po uzdrowieniu będę pomagać za Twoim pośrednictwem wszystkim ludziom, którzy mają problemy nerwicowe.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy6.6.13

    Swieta Rito prosze cie wyzdrownienie ze schizofrenii

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy6.6.13

    Święta Rito,błagam Cię ulecz mnie,nie chce się już tak czuć jak się czuję,ta depresja,ten stan psychiczny mnie wykańcza,nie potrafię się skupić nawet na modlitwie. Błagam Cię Kochana Święta Rito,pomóż mi i wszystkim którzy się do Ciebie zwracają o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy7.6.13

    Proszę o uzdrowienie ze schizofrenii, święta Rito! Pomóż mi, abym mógł osiągnąć swoje wymarzone cele...

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy8.6.13

    Święta Rito, dziękuję , że stanęłaś na mojej drodze w najtrudniejszym momencie. Dziś błagam cie o wstawiennictwo dla mojego męża Jana, o uwolnienie Go z choroby psychicznej która zaczęła niszczyć naszą rodzinę, Proszę za moje dzieci , proszę o siłę wytrwania w Panu i o uwolnienie mnie od nieustannego lęku o moją rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy26.6.13

    Św. Rito błagam o uzdrowienie męża z bardzo ciężkiej depresji, której towarzyszom myśli samobójcze.
    Proszę wstaw się za nim u Pana.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy30.6.13

    Św. Rito błagam o pomoc dla mnie i mojego męża, abyśmy potrafili się porozumieć w bardzo ważnej dla mnie sprawie. Pomóż mężowi w jego problemach i wstaw się za nami u Pana.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy8.7.13

    sw Rito wsaw sie za naszymi modlitwami o wyleczenie z depresji syna naszego ratuj jego rodzine blagam cie

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy9.7.13

    Św. Rito proszę Cię,błagam uwolnij mnie od nerwicy,już nie daje rady...

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy16.8.13

    Św. Rito dziekuje Panu Bogu za opieke, poproś go jeszcze o wyjscie z depresji i nerwicy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy25.8.13

    Św. Rito uproś łaskę uzdrowienia mojej kochanej córki z choroby związanej z psychiką u Pana naszego. Prosząca o łaskę zrozpaczona mama.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy6.9.13

    Dziękuję o najdroższa święta Rito za Twe łaski, za Twą pomoc! od kilku dni jestem coraz bardziej spokojna, moja nerwica już mnie nie dręczy. Mogę w końcu żyć normalnie. Z całego serca dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy10.9.13

    Św.Rito proszę cię o uzdrownie jak dla mnie za długo męcze się już z z moją choroba psychiczną szukałem wszelkich środków i już nie daję rady mimo wszystko jestem tu do dziś i wieże że mogę jescze być zdrowy mam już dośc ranienia siebie i innych błagam cię o uzdrowienie i z całego serca dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy14.9.13

    Św. Rito uwolnij moją siostrę od choroby psychicznej, choruje już 12 lat, co było powodem tragedii naszej mamy. Na dzień dzisiejszy jest na prawdę dobrze z roku na rok jest lepiej, proszę Cię Św. Rito o wstawiennictwo i dalsze postępy na drodze do uzdrowienia. Sprawiło by mi wielką radość gdyby znalazła swoją drugą połówkę i by cieszyła się pełnią życia.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy2.10.13

    Święta Rito, pokornie Cię proszę, wyproś mi łaskę wyzwolenia z oków szaleństwa choroby psychicznej. Pomóż mi, bo cierpię tak przeraźliwie już 16 lat. Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy8.10.13

    Święta Rito blagam pomoz mi odnalezc sens i radosc zycia.wygoń ze mnie złego ducha depresji,wygoń ze mnie wszystkie lęki i złe mysli.Prosze wstaw sie za mna bo sama nie potrafię skupic sie na modlitwie cos albo ktoś stara sie odwracac ma uwage podczas rozmowy z Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy8.10.13

    Prosze Cię Święta Rito o zdrowie psychiczne dla mnie i dla mojej rodziny AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy24.10.13

    Święta Rito wyproś u Pana Jezusa łaskę uzdrowienia z choroby psychicznej Marcina syna mojej koleżanki Agaty. Wspieraj jej całą rodzinę każdego dnia. Ufam Tobie, wiem że nie zawiedziesz mnie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy25.10.13

    Proszę Cię Święta Rito o zdrowie psychiczne dla Daniela. Amen

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy5.11.13

    Święta Rito proszę Ciebie wzór miłości do Chrystusa, wstaw się za mną tam w niebie do Pana, by uzdrowił mnie ze schizofrenii - diabelska postać w habicie, łysa nęka mnie swoją obecnością. Marzę, żeby jej nie było. Czuje, że Bóg mnie dotykał, ale ona jeszcze jest. Chcę się cieszyć pokojem, zdrowiem duszy jak większość :). Święta Rito wyproś u Boga uzdrowienie. Dziękuje. Grzeszny katolik.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy6.11.13

    Dziękuję Święta Rito, że Daniel odzyskała wiarę, że będzie chodzić i podjął się rehabilitacji. Kryzys minął. ( Jak tu nie wierzyć w Twoją moc wstawiennictwa - to cud, że tak szybko poradziła sobie z emocjami). Proszę o dalszą Twoją opiekę na nad nim, aż do całkowitego wyzdrowienia. Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy15.11.13

    Św. Rito błagam Cię wyproś u Pana Jezusa łaskę uzdrowienia psychicznego mojego męża proszę też o pracę dla niego

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy23.11.13

    Św. Rito proszę Cię o wyproszenie łaski uzdrowienia z depresji, znalezienia dobrej pracy, swojego miejsca w życiu
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy16.12.13

    Kochana Święta Rito, proszę o łaskę uzdrowienia dla mego męża

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy29.12.13

    Wielka Oredowniczko Sw. Rito! Prosze o Twoje wstawiennictwo w chorobie mojego brata Grzegorza i opieke dla calej naszej rodziny. Pomagaj nam nieustannie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy12.1.14

    Kochana Św Rito, proszę o zdrowie psychiczne dla Marcina - niech niepokojące objawy odejdą już dziś, niech zapanuje w jego głowie spokój i harmonia błagam.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy19.1.14

    Święta Rito, proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga naszego w intencji mojego zdrowia psychicznego... Tak bardzo mi ciężko na duszy, pomóż mi, proszę.

    Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy22.2.14

    Święta Rito błagam Cię o wstawiennictwo do Boga za mojego tatę kryty od wielu lat jest chory proszę o zdrowie dla niego w ciężkiej chorobie psychicznej o jasność i przejzystosc umysłu by niemial zwodów i omamów by niebyl agresywny i milszy dla mnie moich dzieci i bliskic proszę pomuz bo niewiem co mam robic jak sobie dać rade Pomoz

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy13.3.14

    Swieta Rito prosze o łaskę uzdrowienia mojego ukochanego męża, wypros u Boga aby odeszły od niego zle myśli, przywroc mu radość życia i miłość do mnie i naszej rodziny. błagam Cie i wierzę w Twoja opieke juz na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy7.4.14

    święta Rito, błagam, wstaw się u Pana Jezusa o nawrócenie Krysi, uzdrowienie jej z choroby psychicznej i alkoholizmu i natychmiastową interwencję w sprawie mieszkania, pracy i długów.

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy8.4.14

    Święta RITO proszę o uzdrowienie Małgorzaty niech Pan Jezus tchnie na nią tak by powróciła do serca Jezusowego z ufnością a wtedy całe jej życie odmieni się. Pokornie proszę o siłę do modlitwy za Małgosię i jej uwolnienie od złego.Ufam ,że wytrwam z nadzieją na cud .

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy20.4.14

    Święta Rito proszę Cię o łaskę zdrowia psychicznego dla mojej matki chorej psychicznie od 27 lat na schizofrenię, która jeździła do szpitali psychiatrycznych aż 8 razy. Spraw żeby miała spokój wewnętrzny, w miarę się cieszyła i nie miała omamów

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy20.4.14

    Święta Rito uzdrów moją mamę Melanię z choroby psychicznej schizofrenii paranoidalnej która trwa 27 lat

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy20.4.14

    Święta Rito uzdrów moją mamę z choroby psychicznej schizofrenii paranoidalnej która trwa 27 lat

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy22.4.14

    Święta Rito proszę Cię o zdrowie psychiczne i pokój mego umysłu Błagam Cię o to, niech dobry Bóg zmiłuje się nade mną

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy28.4.14

    Święta Rito uzdrów moją mamę ze schizofrenii paranoidalnej, która trwa 27 lat a moją kuzynkę z depresji.

    OdpowiedzUsuń
  72. Święta Rito wstaw się proszę za Grzesiem aby rozjaśniło mu się w głowie i mógł w miarę normalnie funkcjonować ze swoją chorobą.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy13.5.14

    Święta Rito uzdrów mojego kuzyna Grzesia ze schizofrenii , którą niedawno u niego wykryto. a jego mamę z bólu który odczuwa z powodu choroby swoich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy1.6.14

    św Rito uzdrów i wspomagaj duchowo mojego tatę Zdzisława który jest chory psychicznie. Otocz moje rodzeństwo opieką i uzdrów mnie z nerwicy bym mogła pomagać innym )) Spraw by mój mąż się
    nawrócił

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy16.6.14

    św. Rito wstaw się za mną u Pana. Daj mi siłę abym wytrzymała w depresji i nie raniła bliskich mi osób. Błagam o nią bo boję się, że jestem już za słaba. Zabierz ode mnie smutek i ból. Pozwól cieszyć się z najmniejszych rzeczy. Proszę o siłę w szpitalu psychiatrycznym i o wyleczenie.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy21.6.14

    Św. Rito proszę Cię pokornie o wstawiennictwo u Pana o uzdrowienie mojego brata z choroby psychicznej i szansę dla niego i jego rodziny na szczęśliwe życie. Błagam o pomoc, bo nie ma już radości w życiu mojej i brata rodziny. Chciałabym żyć w zgodzie jak przed chorobą. Proszę.........

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy7.7.14

    Święta Rito proszę cię wylecz mnie z tych myśli, które gnębią mą duszę i umysł. By nigdy już nie wróciły. Proszę cię o zdrowie psychiczne. Błagam cię na kolanach. Pomóż mi. Proszę cię. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy8.7.14

    Święta Rito proszę cię o uzdrowienie mej duszy i umysłu. Proszę cię wstaw się u Najświętszej Panienki i Jezusa Chrystusa prosząc ich o uzdrowienie mnie. Błagam cię z całego serca. Uzdrów mnie jak wielu innych uzdrowiłaś. W tobie pokładam wszelką nadzieję. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy9.7.14

    Święta Rito proszę cię wstawiennictwo u Najświętszej Panienki i Jezusa Chrystusa o uzdrowienie mnie na duszy i umyśle. By te myśli zniknęły i nie gnębiły mnie więcej. Proszę o zdrowie psychiczne. Błagam cię z całego serca uzdrów mnie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy10.7.14

    Pełna współczucia Święta Rito wstaw się u Najświętszej Panienki i Jezusa Chrystusa prosząc ich o zdrowie psychiczne, uzdrowienie mnie na duszy i umyśle. Błagam cię na kolanach ma orędowniczko. Bądź przy mnie i wskaż mi odpowiednią ścieżkę. Uzdrów mnie. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy11.7.14

    Święta Rito proszę cię o zdrowie psychiczne: na duszy i umyślę. Potrzebuję twej pomocy i łaski. Proszę pomóż mi. By te myśli zniknęły o nie wróciły. Uzdrów mnie Ty, która pomogłaś wielu ludziom. Pomóż i mnie, bo potrzebuję twej pomocy. Wysłuchaj mej prośby i nie pozwól mi odejść nie wysłuchaną. Pokaż mi właściwą drogę. Nie pozwól mnie z niej zboczyć. Bądź przy mnie. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Ulecz mnie Święta Rito. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy12.7.14

    Święta Rito wyproś u Boga łaskę o uzdrowienie mnie z tych myśli. Proszę o zdrowie psychiczne. Bym podźwignęła się i szła ścieżką, którą mu wyznaczyłaś przez Boga. Tobie się zawierzam i proszę i pomoc. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy13.7.14

    Święta Rito wstaw się u Boga prosząc dla mnie o łaskę o uzdrowienie mnie. O zdrowie psychiczne. Uzdrów mnie jak zrobiłaś to z tysiącami innymi ludźmi. Proszę cię o pomoc. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy14.7.14

    Święta Rito proszę cię o wyproszenie łaski u Boga o uzdrowienie mnie, o zdrowie psychicznie. Proszę pomóż mi i nie opuszczaj. Potrzebuję twej pomocy. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy15.7.14

    Święta Rito wyproś mi u Boga łaskę o uzdrowienie mnie, o zdrowie psychiczne. Potrzebuję twego wsparcia. Nie opuszczaj mnie i wskaż mi właściwą drogę, bym nigdy z niej nie zboczyła. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy16.7.14

    Święta Rito wyjednaj mi łaskę u Boga, prosząc go o u uzdrowienie mnie i zdrowie psychiczne. Proszę cię o pomoc. By te myśli zniknęły i już nie wróciły. Uzdrów mnie. Nie zostawiaj mnie i pokaż mi właściwą drogę bym z niej nie zboczyła. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy17.7.14

    Święta Rito wyproś u Boga łaskę, prosząc go o uzdrowienie mnie z tych myśli. O zdrowie psychiczne. Potrzebuję twej pomocy. Pomóż mi proszę. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy17.7.14

    Święta Rito dziękuję Ci za dotychczasowe łaski i proszę wyproś mi u Boga łaskę zdrowia dla mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy18.7.14

    Święta Rito ty wiesz jak długo z tym walczę. Proszę pomóż mi by te myśli zniknęły. Jestem zaniepokojona. Proszę cię to już trwa 3 miesiące. Z bożą pomocą uzdrowiłaś już setki tysięcy ludzi. Więc i ciebie proszę o wstawienie u Boga prosząc go o uzdrowienie mnie. Proszę pomóż mi zrozpaczonej duszy zwalczyć to. Uzdrów mnie. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy19.7.14

    Święta Rito ty wiesz jak trudno mi z tym problem, który ciąży mi na duszy. Proszę wstaw się u Boga prosząc go o łaskę dla mnie o uzdrowienie mnie, zdrowie psychiczne. Uwolnij mnie od tego problemu i uzdrów. Nie opuszczaj mnie w tej trudnej sytuacji i nie zostawiaj. Potrzebuję twej pomocy. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Wskaż mi właściwą drogą i prowadź mnie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy20.7.14

    Święta Rito ty wiesz jak mi trudno. Proszę pozbądź się raz na zawsze tych myśli z mej duszy i umysłu. Nie opuszczaj mnie w tej trudnej dla mnie chwili i pomóż mi wyzdrowieć jak pomogłaś wielu tysiącom proszących cię ludzi. Wstaw się u Boga prosząc go o łaskę uzdrowienia mnie, zdrowie psychiczne. W to pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy21.7.14

    Święta Rito proszę cię wyproś mi łaskę u Boga prosząc go o uzdrowienie mnie, zdrowie psychicznej. Z całego serca błagam cię na kolanach o pomoc. Pokaż mi właściwą drogę i nie pozwól mi z niej zboczyć. By te myśli zniknęły. Bym zapomniała i zajęła się zwykłymi sprawami. Proszę daj mi siłę. Nie opuszczaj mnie. Nie zostawaj mej zrozpaczonej i samej. Ulecz mnie. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy22.7.14

    Święta Rito proszę cię spraw bym uwolniła się od tych myśli. Byś mnie uzdrowiła. Błagam cię na kolanach. Wyproś mi u Boga łaskę prosząc go o uzdrowienie mnie, zdrowie psychiczne. Bardzo tego chcę. Pomóż mi. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy23.7.14

    Święta Rito proszę cię o wyproszenie łaski u Boga o uzdrowienie mnie, zdrowie psychiczne. Ja naprawdę potrzebuję pomocy. Proszę cię by te myśli zniknęły z mego umysłu i duszy. By nie wróciły już nigdy. Wylecz mnie z tego moja pośredniczko. W tobie pokładam wszelką nadzieję wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy24.7.14

    Święta Rito wyproś u Boga łaskę o to by myśli zniknęły z mego umysłu i duszy na zawsze. Proszę pomóż mi. Uzdrów mnie z bożą pomocą jak uzdrowiłaś wiele setek osób. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy25.7.14

    Święta Rito wyproś dla mnie łaskę u Boga, prosząc go o uzdrowienie mnie, zdrowie psychiczne. Potrzebuję twej pomocy. Proszę cię by te myśli zniknęły z mej duszy i umysłu. Wskaż mi właściwą drogą. Bym z niej nie zboczyła. Uzdrów mnie jak uzdrowiłaś wiele setek tysięcy ludzi. Błagam cię. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy26.7.14

    Święta Rito wstaw się u Boga za mnie prosząc go o łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Tego potrzebuję. To już ponad 4 miesiące. Proszę cię by te myśli zniknęły w końcu z mego umysłu i duszy. Chcę by to się skończyło w końcu. Nie opuszczaj mnie i pomóż mi. W tobie pokładam nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy27.7.14

    Święta Rito proszę cię wstaw się u Boga za mnie prosząc o łaskę uzdrowienia, zdrowia psychicznego. Potrzebuję cię. Z bożą pomocą uzdrów mnie jak uzdrowiłaś wielu ludzi na świecie. Proszę pomóż mi. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy28.7.14

    Święta Rito ty wiesz jak mi ciężko, proszę cię więc o ratunek. Proszę wstaw się u Boga prosząc go o łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Z wolą bożą pomogłaś tak wielu ludziom potrzebującym. Ja jestem jedną z nich: potrzebującą twej pomocy. Proszę pomóż mi. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy29.7.14

    Święta Rito proszę cię wstaw się u Boga prosząc go o łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Jestem potrzebującym, gdyż potrzebuję twego ratunku. Proszę wylecz mnie pomocą Bożą. Chcę być zdrowa na umyśle. Proszę cię. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy31.7.14

    Święta Rito ty wiesz jak potrzebuję twe pomocy. Proszę cię wstaw się u Boga prosząc go o łaskę uzdrowienia, zdrowia psychicznego. Ja naprawdę potrzebuję twej pomocy. Po trzykroć błagam cię i zaklinam. Proszę pomóż mi. W tobie pokładam wszelką nadzieją i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy1.8.14

    Święta Rito proszę cię wyproś u Boga łaskę uzdrowienia, zdrowia psychicznego. Walczę z tym codziennie, lecz jest ciężko. Pomóż mi w walce i uzdrów mnie. Trzykroć cię błagam. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy1.8.14

    Św. Rito proszę ulecz mnie z lęków oraz bólów głowy, daj mi siłę i nadzieje na dalsze życie

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy2.8.14

    Święta Rito proszę cię wstaw się u Boga prosząc go o łaskę uzdrowienia dla mnie, zdrowia psychicznego. Bardzo potrzebuję pomocy. Pomóż mi Święta Rito. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę.

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy3.8.14

    Święta Rito proszę cię o pomoc byś wyleczyła mnie z choroby psychicznej. Proszę wstaw się do Boga by wyprosić łaskę uzdrowienia, zdrowia psychicznego. Zwracam się do ciebie o pomoc. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy4.8.14

    Święta Rito proszę cię pomóż mi z tym walczyć. Ja potrzebuję twej pomocy. Proszę cię wstaw się u Jezusa Chrystusa prosząc go o łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Bardzo tego potrzebuję. To już trwa przeszło 3 miesiące. Naprawdę pomóż mi. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy5.8.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia, zdrowia psychicznego. Chcę być z tego wyleczona i wieść normalne życie jak przedtem. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę.

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy6.8.14

    Święta Rito wyjednaj u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia, zdrowia psychicznego. Chcę wyzdrowieć i żyć normalnym życiem. Proszę pomóż mi i wysłuchaj mej prośby. W tobie pokładam wszelką nadzieję. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy7.8.14

    Święta Rito wyjednaj mi proszę u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Bardzo tego potrzebuję. Twej pomocy. Chcę znów żyć normalnie. Uwolnij mnie od tych myśli. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy8.8.14

    Święta Rito wyjednaj mi proszę u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Chcę żyć normalnym życiem jak przedtem. Proszę pomóż mi do tego wrócić. Ulecz mnie proszę. Błagam cię.

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy9.8.14

    Święta Rito proszę wyjednaj mi u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi wyjść z tej choroby. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli. Pomóż mi proszę. W tobie pokładam wszelką nadzieję i wiarę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy10.8.14

    Święta Rito wyjednaj mi u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę uwolnij mnie od nękających mnie myśli. Chcę być zdrowa i wieść normalne życie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy11.8.14

    Święta Rito ciebie wybrałam na swą opiekunkę i pośredniczkę. Proszę cię wyjednaj u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Z całego serca cię błagam!

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy11.8.14

    Święta Rito, daj mi siłę, bym odzyskała równowagę psychiczną i pokonała swoje słabości. Wymódl u Pana Boga dla mnie siłę, bym nie dała się swoim demonom i radziła sobie w chwilach zwątpienia. By sposoby, którymi będę radzić sobie z problemami emocjonalnymi były zdrowe, a nie chore, jak dotychczas...

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy12.8.14

    Święta Rito proszę wyjednaj mi u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Bardzo potrzebuję twej pomocy. Ciebie obrałam na swą opiekunkę. Proszę pomóż mi. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy13.8.14

    Święta Rito proszę cię wyjednaj mi u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia, zdrowia psychicznego. Wylecz z mej tej choroby, uwolnij mnie od tych natrętnych myśli. Chcę wrócić do normalnego życia. Proszę pomóż mi. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy14.8.14

    Święta Rito proszę wyjednaj mi u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę wylecz mnie z tej choroby, uwolnij od tych natrętnych myśli. Ja naprawdę chcę wrócić do zdrowia, do swego normalnego życia. Pomóż mi proszę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy15.8.14

    Święta Rito proszę cię wyjednaj mi u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę uwolnij mnie od tej choroby, tych natrętnych myśli. Ja nikomu nie chcę zrobić krzywdy. Proszę cię o pomoc. Błagam!

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy16.8.14

    Święta Rito proszę ci wyjednaj mi u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Bardzo potrzebuję twej pomocy ma opiekunko. Proszę pomóż mi wrócić do mego normalnego życia. Błagam!

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy17.8.14

    Święta Rito proszę cię wyjednaj mi u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Wylecz z tej choroby psychicznej. Uwolnij od natrętnych myśli. Bardzo cię proszę. Chcę wrócić do swego normalnego życia. Proszę pomóż mi ma opiekunko!

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy17.8.14

    św Rito wyproś mi u Boga łaskę zdrowia psychicznego....błagam

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy18.8.14

    Święta Rito proszę wybłagaj u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. By wyleczył mnie z tej choroby. Uwolnił od tych natrętnych myśli. Chcę żyć normalnym życiem. Proszę o pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy19.8.14

    Święta Rito wyproś mi u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Potrzebuję tego. Uwolnij mnie proszę od tych natrętnych myśli, wylecz z choroby psychicznej. Chcę wrócić do swego normalnego życia. Proszę cię !

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy19.8.14

    Św Rito
    przyjdź z pomocą Aleksandrowi zmagajacemu się z depresją i nalogami . pomóż mu odnaleźć cel i sens życia zgodnie z wolą Boga.

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy20.8.14

    Święta Rito wstaw się za mnie u Jezusa Chrystusa proszę go o łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Bym wyszła z tej choroby. Bym została uleczona. Proszę pomóż mi!

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy21.8.14

    Święta Rito proszę wyjednaj mi u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi wrócić do normalnego życia. Wylecz mnie z tej choroby. Uwolnij od natrętnych myśli. Proszę!

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy22.8.14

    Święta Rito proszę cię wyproś mi u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Chcę wrócić do swego, normalnego życia. Proszę pomóż mi proszę. Błagam cię!

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy23.8.14

    Święta Rito proszę cię wyproś mi u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi wyjść z tego. Wylecz mnie z tej choroby, uwolnij od natrętnych myśli. Proszę cię!

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy24.8.14

    Święta Rito proszę wyproś mi u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Wylecz mnie z tej choroby, uwolnij od tych natrętnych myśli. Proszę pomóż mi wrócić do normalnego życia. Proszę cię!

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy25.8.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Ja naprawdę potrzebuję twej pomocy. Chcę wrócić do normalnego życia. Proszę pomóż mi!

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy26.8.14

    Święta Rito proszę cię wyjednaj mi u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Ja nikomu nie chcę zrobić krzywdy. Wylecz mnie z tej choroby psychicznej, uwolnij od tych natrętnych myśli. Proszę cię.

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy27.8.14

    Święta Rito proszę wyjednaj mi u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi wrócić do normalnego życia. Bardzo tego chcę. Proszę cię.

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy28.8.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z tego wyjść. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię.

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy29.8.14

    Proszę o uzdrowienie dla Mirka i Anety

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy29.8.14

    Święta Rito proszę wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę abym zdała maturę poprawkową z matematyki, którą pisałam we wtorek. Bym zdobyła te 15 punktów, czyli 30%. Naprawdę pomóż mi zdać. Proszę cię.

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy31.8.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z tego wyjść. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię. Bardzo chcę wyzdrowieć. Proszę cię.

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy1.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z tego wyjść . Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko.

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy2.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z tego wyjść . Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię także o wsparcie dla mej siostry, która wpada w depresję. I moją mamę. Proszę daj im siłę i ześlij na nie spokój. Proszę cię ma opiekunko.

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy3.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z tego wyjść. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko.

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy4.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy5.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy6.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z tego wyjść . Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko.

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy7.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy8.9.14

    więta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy9.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy10.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy11.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy12.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy13.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy14.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy15.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy16.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy17.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy18.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy19.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy21.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy24.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy25.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy26.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy27.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy28.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy29.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy30.9.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy1.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy2.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy3.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy4.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy5.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy6.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy7.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy8.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy9.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy10.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  174. św.Rito proszę cię o modlitwę do serca jezusowego o wyleczenie z nerwicy natręctw i uwolnienie mojego ciała od duszy pokieruj moją drogę na nowo daj mi znaleźć sen życia wyzwól mnie od demonów i wszystkich złych duchów które mnie obciążają bo tylko w tb nadzieja jezu za twoim stawiennictwem proszę o poukładanie spraw rodzinnych domowych oczyszczenia mojego domu i stworzenia przyjaznego domu rodzinnego Amen

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy11.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy12.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy13.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy13.10.14

    Święta RITO uproś mi u Boga łaskę uzdrowienia wewnętrznego

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy14.10.14

    Świeta Rito dziekuje Bogu za każdy dzień pomóz mi i wybłagaj u Boga łaskę opamietania i wyleczenie z Nerwicy i choroby psychicznej Błagam o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy14.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy14.10.14

    Święta Rito

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy15.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  183. Anonimowy16.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  184. Anonimowy17.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  185. Anonimowy17.10.14

    swi abym byla silna eto rito prosze ozdrowie pomoz mi wyjsc z

































    depresji


















    swieto rito pomoz mi wyjsc z depresji abym byla silna i zdrowa



    OdpowiedzUsuń
  186. Anonimowy18.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  187. Anonimowy18.10.14

    Św. Rito błagam o modlitwę o zdrowie psychiczne dla mojego syna. Ulżyj mu w cierpieniu Duszy. Wyproś u Ducha Św. jasność umysłu, aby zaczął wierzyć, że nikt go nie prześladuje, aby zaczął się modlić o swoje zdrowie, aby nie tracił wiary.

    OdpowiedzUsuń
  188. Anonimowy19.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  189. Anonimowy20.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  190. Anonimowy21.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  191. Anonimowy22.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  192. Anonimowy23.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  193. Anonimowy23.10.14

    BŁAGAM CIĘ ŚW.RITO ULECZ JUSTYNĘ Z CHOROBY PSYCHICZNEJ,ALKOHOLU I SPRAW Z TYM ZWIĄZANYCH.BŁAGAM WYSŁUCHAJ MNIE W TYM CIERPIENIU I SPRAW ABYM DŁUŻEJ SIĘ TAK NIE MĘCZYŁ.TOMEK

    OdpowiedzUsuń
  194. Anonimowy24.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  195. Anonimowy25.10.14

    Święta Rito wyproś u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie, zdrowia psychicznego. Proszę pomóż mi z wyjść z tej choroby.. Uwolnij mnie od tych natrętnych myśli i wylecz z tej choroby. Proszę cię ma opiekunko. Modlę się o pomoc do ciebie.

    OdpowiedzUsuń