KS. M. DI GREGORIO, ŚWIĘTA RITA Z CASII, PATRONKA SPRAW BEZNADZIEJNYCH


17 komentarzy:

  1. Anonimowy18.11.13

    Pragnę poprosić o modlitewne wsparcie dla s.Kingi elżbietanki-mojej współsiostry która 2 grudnia kończy 60 rok życia, aby dobry Pan nigdy jej nie opuszczał w Swoim Miłosierdziu,szczególnie proszę o łaskę wiary i woli życia dla jej brata Stanisława walczącego z guzem mózgu,oraz dla bratowej o niegasnącą nadzieję aby Bóg czuwał w Swoim Miłosierdziu nad nimi

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21.1.14

    Droga Rito zwracam się od lat do ciebie w chwilach trudnych.Zawsze otrzymuję wsparcie i pocieszenie.Dzisiaj proszę o modlitwę za moją koleżankę Zofię, która ma problemy w pracy.Nie opuszczaj jej, pomóż wyjść jej na prostą drogę.Dziękuję za wszystko.Cieszę się i raduję ze jesteś przy mnie. Z Tobą łatwiej mi jest znosić trudy życia.Bożena

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1.2.14

    Święta Rito wesprzyj moje dziecko w czasie ważnych egzaminów.Błagam pomóż mu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15.5.14

    Sw Rito Prosze obdarz mojego chlopaka jasnoscia By nie zmarnowal naszego zwiazku I otrafil nawiazac porozumienie
    Prosze

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy4.6.14

    Święta Rito, pomóż mi odzyskać miłość mojego męża, który jest dla mnie całym światem i obdarz mnie darem macierzyństwa. wysłuchaj mnie św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy16.8.14

    Świeta Rito pomoz mi. Prosze o jeszcze jedna szanse dla nas. Prosze aby Sebastian dal nam jeszcze jedna szanse. Bardzo go kocham i wierze ze tym razem nam sie uda. Wierze ze mi pomozesz. Juz raz to zrobilas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy26.9.14

    Święta Rito proszę wstaw się w swoich modlitwach o przebaczenie, zgodę, miłość i pojednanie w moim małżeństwie.
    Ty wiesz jak tego pragnę. Dopomóż mi Św. Rito. Oddal Tę kobietę, która niszczy nasze małżeństwo.
    Proszę wstaw się za mną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy8.12.14

    Sw Rito o rzeczy niemożliwych , udaremnij dalsze działania osobie która bije dzieci, sąsiadów i uchodzi jej wszystko na sucho.

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta Rito, wierzę że dzięki Twojemu wstawiennictwu do Boga mój mąż wyzdrowieje. Dziękuje Ci za dotychczasowe wsparcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bozena13.1.15

    O kochana Rito upros laske zdrowia dla chorego mojego kuzyna Kazika uzdrow go sw. Rito🌞

    OdpowiedzUsuń
  11. Bozena13.1.15

    Prosi
    Bozena

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy30.6.15

    sw.Rito ratuj syna mojego a mi daj sile wiary w jego uzdrowienie duszy i ciała

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy15.7.15

    Nie chce narzekać,ale nie mam już siły i słów dla mojego małżonka..czy możesz sprawić Św. Rito, zeby zmienił zdanie, zeby wrócił, żeby zrezygnował z pozwu..możesz mu przypomnieć dobro i nas..pomóż proszę o łaskę pomocy..nie ma wyjścia..a ja nie chce rozwodu..prosze zlituj się Św. Rito, bo jest beznadziejnie i niemozliwie..ale wiem,że Ty możesz wszystko..więc proszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy18.8.15

    Święta Rito, wiesz, że jestem w ciężkiej sytuacji po śmierci rodziców, dziękuję Ci, że pomogłaś mi pozbierać się psychicznie, proszę zarazem o pomoc w moich sprawach zawodowych aby moje działania były efektywne i przyjęte z aprobatą przez współpracowników. Oprócz tego proszę Cie o pomoc w sprawie, która wg mnie wydaje się niemożliwa a ja wierzę, że mi pomożesz i dzięki temu będę i ja za życia mogła pomagać bliskim i tym, których Ty mi wskażesz. Bardzo Cię proszę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy25.2.16

    Swieta Rito, zwracam sie dzis do Ciebie ze szczegolna prosbazbys wyprosila u Jezusa Chrystusa laske uzdrowienia z chorob, z ktorymi zmagam sie w obecnym czasie, o zdrowie duszy i ciala, wiary, sily cierpliwosci i pokory w tak trudnym dla mnie czasie

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy29.3.16

    Święta Rito obdarz mnie darem macierzyństwa,tak bardzo pragnę dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy8.4.16

    Świeta Rito prosze o łaske potomstwa dla synowej i syna prace dla córki i ziecia Ty od spraw trudnych i beznadziejnych błagam wstawiaj się za nimi

    OdpowiedzUsuń