Walczyłam o małżeństwo

"Jakiś czas temu obejrzałam film o św. Ricie. Zobaczyłam, że to wielka święta. Kobieta, która nie poddała się i walczyła o swoje małżeństwo, o swoją rodzinę. Prosiła o pomoc Pana Boga. W tym, co przeżywała, była bardzo dzielna. Ujęło mnie w niej to, że przeżywała problemy, trudności, jakie spotykają nas także dziś. Moje małżeństwo także przeżywało kryzys, więc za przykładem św. Rity walczyłam o nie. Ona pokazała mi drogę. Patrząc na nią i modląc się za jej wstawiennictwem, widziałam, że ja także mogę wygrać. Musze jeszcze powiedzieć, że wielkim czcicielem św. Rity jest mój pięcioletni syn. Co jakiś czas prosi nas, byśmy puszczali mu film o św. Ricie. Uwielbia go oglądać".

za: M. Pabis, Koronka do św. Rity, Wyd. Rafael, Kraków 2013.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz