Uzdrowienie z choroby psychicznej

O bardzo wzruszającym i pięknym uzdrowieniu napisał o. Hugolinus Dach (augustianin). Ukochana córka jego przyjaciela ciężko zachorowała w wieku 21 lat. Dziewczyna musiała zostać umieszczona w zakładzie dla umysłowo chorych. Ból jej ojca był niewyobrażalny. W tych trudnych dniach odwiedzał go o. Hugolinus. Pewnego wieczoru udali się do lasu na spacer. Gdy po dotarciu na jego skraj usiedli na ławce, ojciec chorej rozpłakał się. O. Hugolinus próbował go pocieszać, zachęcał go, by zaufał św. Ricie. Wtedy tamten pokazał mu książeczkę o tej świętej. Książeczka była mocno zużyta. Zakonnik pomyślał wtedy, że kto tak często modli się do św. Rity, temu musi ona pomóc. Minęły tygodnie. Pewnego dnia o. Hugolinus pojechał do Wurzburga. Następnego dnia po przybyciu odprawił mszę w kaplicy św. Rity. Po mszy odmówił wraz z wiernymi trzy razy „Ojcze nasz” i „Zdrowaś Mario”. Modlitwa ta została odmówiona ku czci św. Rity, a ofiarowano ją w intencji uzdrowienia chorej dziewczyny. Kapłan napisał o tym do swego przyjaciela. Po trzech dniach otrzymał od niego zaskakującą odpowiedź. Okazało się, że w dniu, w którym odmówiono modlitwę, jego córka odzyskała zdrowie. Dowiedział się o tym od dyrektora zakładu. Dziewczyna znów zaczęła logicznie mówić, stwierdziła, że coś się z nią stało. Wkrótce mogła wrócić do domu. Później wraz z ojcem przyjechała do Wurzburga, by złożyć Bogu i św. Ricie dziękczynienie za otrzymaną łaskę. Uzdrowienie z choroby psychicznej pomogło przede wszystkim jej duszy. Choroba skazywała ją na przebywanie wśród złudzeń, ale dzięki św. Ricie prawda wyprowadziła ją z utworzonej z nich pustki.


W: A. Machalica, Święta Rita – anioł nadziei, Wyd. eSPe, Kraków 2013.

113 komentarzy:

  1. Anonimowy24.12.13

    Św. Rito.uwolnij mnie od depresji która mnie od wielu lat tak bardzo męczy... Prosze cię o zdrowie dla mojej córeczki Magdy.Proszę Cię wyproś łaskę , aby mój brat przestał pić.Opiekuj sie moją rodziną nieustannie ..EWA ..JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11.3.14

    Św.Rito proszę Cię o uzdrowienie Karoliny z choroby genetycznej uzdrów jej oczy proszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy31.3.14

    JA PROSZE O UZDROWIENIE MOJEJ MAMY

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6.4.14

    Św. Rito błagam Cię!! Pomóż mi w walce z bezsennością i chorobą. Czuje, że mnie to zabija a nie chce zostawić kochanych osób samych i skazanych na cierpienie spowodowane moim odejściem. Mam 22 lata, chce być pielęgniarką i pomagać ludziom, zrobić wiele dla innych. Chce opiekować się kiedyś moimi rodzicami i matka mojego przyszłego męża; dawać siłę i wsparcie chorym w szpitalach; zakładać fundacje na rzecz potrzebujących. Nie mogę ze wzgledu na innych umrzeć z powodu wycieńczenia organizmu czy leków nasennych czy znaleźć się w zakładzie dla obłąkanych, nie w obecnym czasie. Chce najpierw spełnić swoje powołanie i nieść pomoc innym. Błagam Cię, pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12.5.14

    Swięta Rito, wiesz o co proszę, zmniejsz mi cierpienie, chce być zdrowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy6.6.14

    Swieta Rito, nie prosze Cie juz o pomoc w chorobie psychicznej czy tez genetycznej,, sama wiesz jak jest, fizycznie zdrowa psychicznie nie do zycia. Ono sie skonczy wkrotce popelniamy samobojstwo, jeszcze troche czasu, prosze uzdrow mnie, inaczej czeka mnie tylko smierc lub psychiatryk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy6.6.14

    swieta Rito, mieszkam z chlopakiem, prosilam go I rodzine o modlitwe w mojej intencji. Nikt nie reaguje moze jedynie rodzice, ale oni sie juz modlili I nie pomoglo. Jestem chora psychicznie, koszmar jaki przezywaja z mojej fobi spolecznej, niezaradnosci, braku myslenia w kazdej niemal sytuacji. Jesli jest jakas szansa, ostatnia deska ratunku pomoz mi, daj mi jakis znak zanim popelnie samobojstwo. Najprawdopodobniej od dziecka mam uposledzenie umyslowe glebokie lub schizofrenie, cierpie wewnetrznie kazdego dnia wegetacji, ludzie mowia o mnie ze jest chora psychicznie, nie wychodzi z domu, z nikim nigdy nie rozmawiala. Co ze mna nie tak ze nie moge paru zdan zlozyc, zapamietac I slowami to przekazac. Czemu nie moge funkcjonowac normalnie. Pomoz mi prosze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11.6.14

    Św.Rito proszę Cię uwolnij mnie z mojej choroby psychicznej . Która zniszczyła całe moje życie , jestem młodą osobą , którą prześladują i dręczą paskudne myśli . Nie jestem w stanie ich zinterpretować:( Jest mi bardzo przykro ,ze nie mogę funkcjonować jako normalny człowiek .... Coraz bardziej mnie to przerasta i doprowadza do skraju wytrzymałości ... Tak więc , pomyślałam ,że ty jesteś ostatnią deską ratunku .... Bardzo proszę Cię o pomoc , wręcz błagam ....!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy8.7.14

    Prosze Cie Swieta Rito..uwolnij mnie od natrectw. psychicznych..Prosze, aby zaczela myslec w taki sposob jaki powinnam i nie popadala w psychozy, leki i natrectwa.. Prosze tak bardzo . Amen

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy24.7.14

    Sw.Rito prosze cie zebym poznala co to jest milosc i zeby mnie nikt nie skrzywdzil w miłosci..Dziekuje ci za to co do tej pory mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11.10.14

      Święta Rito pomóż mi znaleźć prawdziwą miłość.

      Usuń
  11. Anonimowy29.7.14

    Sw Rito prosze Cie o uzdrowienie z mojej choroby psychicznej przez ktora nie potrafie normalnie zyc. Prosze Cie z calego serca. Chce byc blisko Boga. Dziekuje ze mnie wysluchalas i ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy5.8.14

    Święta Rito pomóż uwierzyć w uleczenie Małgosi jej powrót do sakramentu pojednania i o co bardzo proszę w jej miłość , o którą modle się , spraw aby cud małżeństwa stał się za Twoją przyczyną , aby był to związek sakramentalny.Piotr

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy6.8.14

    II Księga Mojżesza 23:25 NBG

    Służcie waszemu Bogu, WIEKUISTEMU, a On pobłogosławi twój chleb, twoją wodę i oddali spośród ciebie choroby.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy22.9.14

    Święta Rito wstaw się u Boga Ojca za Łukaszkiem, uproś uzdrowienie dla niego. Ty wiesz co czuje matka chorego dziecka, wysłuchaj mojej prośby

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy28.9.14

    Kochana święta najdroższa Rito, bardzo Cię proszę uwolnij ciężkie cierpienia od mojego narzeczonego, który cierpiał przez całe życie jakiego mu spotkało, ma tylko 25 lat i jest dobrym człowiekiem, nie ma rodziców, marzy o licznym potomstwie. Bardzo Cię proszę o uzdrowienie jego choroby psychicznej i bolesnych objawów przepukliny kręgosłupa który powodował wypadek kolejowych w roku 2012 i bardzo Cię proszę abyś się zaopiekowała cokolwiek mu się stanie, żeby nie spotkał znów przykrych sprawy i odzyskał zdrowy umysł i silny. Wysłuchaj mojej gorącej prośby. Jezu Ufam Tobie. Upragniona Narzeczona

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy14.10.14

    Kochana święta Rito wejrzyj z łaskawością swoja u Boga miłosiernego by uspokoił udręki mojej duszy, wypełnił je miłością, pokojem i zaufaniem, pomóż mi żyć w Bożej opiece, z Bożym pokojem i zaufaniem, oddal ode mnie wszelkie lęki i obawy, które dręczą moją duszę, ufam Tobie , wstawiaj się za mną bo tak bardzo tego potrzebuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy26.10.14

    Św Rito, proszę Cię o uwolnienie mnie z choroby psychicznej ze schizofrenii abym mógł znowu cieszyć się życiem jak z przed choroby. Bardzo cierpię i przy tym moja rodzina. ; ((((

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy4.11.14

    Sw. Rito proszę o zdrowie dla mojego meza bo jest psychicznie chory i ma leki przed zżyciem. Uratuj nasze małzensto. Zawsze będę się z Toba modlić do Pana. Kocham Cie za wszystko co dla mnie już zrobiłaś. I cierpliwie znosze cierpienie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy19.11.14

    Swieta Rito prosze,pomoz mojej corce i miei w opiece cala moja rodzine.Jezu ufam Tobie.beata

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy19.11.14

    Święta Rito, proszę Cię o uzdrowienie, światło Ducha Świętego i zdanie wszystkich egzaminów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy7.12.14

    Świeta Rito ulecz artura z tej psychcznej choroby spraw aby normalnie funcjonował bardzo bedę Ci wdzięczny polecami Ci cała moja rodzine w opieke ..marian

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy22.12.14

    Święta Rito. Błagam Cię o uzdrowienie mojego brata. Przez chorobę a może i nie tylko próbuje zniszczyć swym zachowaniem całą naszą rodzinę. Sensem jego życia w tej chwili jest ranienie najbliższych. Pomóż błagam Cię Święta Rito bo razem z rodzicami jesteśmy na skraju przepaści... Bez Twej pomocy On się nie zmieni...

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy2.1.15

    Święta Rito wejrzyj z łaskawością swoją u Boga miłosiernego by uspokoił udręki mojej duszy, wypełnił je miłością, pokojem i zaufaniem, pomóż mi żyć w Bożej opiece, z Bożym pokojem i zaufaniem, oddal ode mnie wszelkie lęki i obawy, które dręczą moją duszę, ufam Tobie , wstawiaj się za mną bo tak bardzo tego potrzebuję po śmierci mojego taty - Regina

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy9.1.15

    prosze cie sw rito olaske wyleczenia corki z choroby psychicznej .wiem ze jest jej ciezko.chcialabym zeby mogla cieszyc sie zyciem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy11.1.15

    Święta Rito błagam o uzdrowienie mojego syna. Spraw aby zgodził się poddać terapii, aby zaczął ze mną rozmawiać o swoich problemach i nie zamykał się w sobie. Pomóż mu w tym momencie, aby przespał spokojne noc i miał jutro szczęśliwy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy20.1.15

    swieta rito prosze cie o uzdrowienie mojej corki z choroby psychicznej schizofremi .chcialabym zeby byla szczesliwa mogla cieszyc sie zyciem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy30.1.15

    Kochana, święta Rita,
    proszę poprzez Cię Pana Boga Wszechmogącego o powrót mój do mojej dawnej siły mentalnej i do zdrowia psychicznego. Proszę, niech Pan otworzy mi oczy i serce na prawdę, miłość i światło. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy1.2.15

    św. Rito błagam uzdrów mnie z fobii społecznej, która tak bardzo utrudnia mi normalne funkcjonowanie

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy11.2.15

    Św. Rito! Błagam Cię o uzdrowienie mnie z choroby afektywnej dwubiegunowej, szczególnie z depresji. Abym mogła dobrze zajmować się dziećmi i być dobrą żoną i gospodynią.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy12.2.15

    Widzę, że nie tylko ja mam ten problem. Ja bym Cię prosił o pokorę i siłę do walki o lepsze jutro, o miłość względem mojej rodziny obym godnie wypełniał rolę ojca i męża. Proszę uzdrów mnie z tej strasznej choroby nie chcę zwariować.....proszę...

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy16.2.15

    Świeta Rito prosze o siłę do walki z moimi lękami mam dopiero 15 lat i cale zycie przed sobą , abym w przyszlości mogła spęnić swoje marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy20.2.15

    proszę uwolnij mnie od schizofrenii i przywróć mi wiarę w Boga i ludzi

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy1.3.15

    Proszę Cię Swięta Rito o uzdrowienie mojego brata Jana z choroby psychicznej .

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy1.3.15

    Proszę Cię Święta Rito , o uzdrowienie z choroby psychicznej mojego brata Janka i mógł cieszyć życiem jak dawniej .

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy12.3.15

    Święta Rito , proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga o łaskę uzdrowienia z choroby psychicznej dla mojej mamy o ulgę w jej cierpieniu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jarek18.3.15

    święta Rito bardzo serdecznie proszę o uzdrowienie mnie z choroby psychicznej- choroby afektywnej dwubiegunowej oraz o odnalezienie przeze mnie drogi którą wyznaczył dla mnie Nasz Pan

    Jarek

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy23.3.15

    Św.Rito proszę o uzdrowienie moich córek z depresji by mogły cieszyć się życiem i byciem ze sobą i rodziną w miłości

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy12.4.15

    Święta Rito kocham Cię

    odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy12.4.15

    Święta Rito uzdrów męża z depresji

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy16.4.15

    Św. Rito błagam Cię o uzdrowienie dla mojego brata, aby jego dusza wyrwała się z okowów opętania, aby spłynęła łaska wybaczenia i pojednania dla Niego oraz jego żony. H.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy22.4.15

    Św. Rito dziękuję Ci za wspaniałą rodzinę za dom i cirpliwosc moich rodziców, ale błagam Cię o uzdrowienie z i oczyszczenie skóry z trądziku oraz całkowite wylecznie z choroby afektywno dwubiegunowej, Wierzę, że z Twoją pomocą będę zdrowo i szcęśliwą kobietą, która będzie pomoagała innym i mówiła o Tobie. Proszę tez o zdrowienie dla siostrzeńców, siostry, aby się szceśliwie zakochała i wyzdrowiała. Natalia

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy7.5.15

    Prosze o gorliwa modlitwe za mojego syna sw. Rita prosze o uzdrowienie go z choroby psychicznego wstaw sue do Pana Boga zeby wyzdrowial prosze wszystkich o modlitwe

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy7.5.15

    Prosze wszystkich o gorliwa modlitwe o uzdrowienie mojego stna ze stanu opetania przez chorobe psychiczna. Aby laska boza splynela na jego dusze u cialo

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy7.5.15

    Święta Rito proszę o uzdrowienie mnie z wszelkich zaburzeń psychicznych.

    OdpowiedzUsuń
  45. Sw Rito proszę o uzdrowienie duszy i ciała

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy17.5.15

    Św. Rito patronko naszych czasów módl się za mną. Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy19.5.15

    Święta Rito, proszę z całego serca u uzdrowienie z bezsenności z nerwicy lękowej.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy21.5.15

    Święta Rito proszę o umocnienie w wierze i uzdrowienie Karola oraz szczęśliwe rozwiązanie dla Ewy, zdrowie dla niej i dziecka oraz potrzebne łaski dla rodziny, miej w swojej opiece Zenona, Macieja i Romana ich projekty aby miały dobrą przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy31.5.15

    Proszę o uzdrowienie duszy i ciała mojego Taty.

    OdpowiedzUsuń
  50. Święta Rito, błagam Cię, wysłuchaj mej prośby i uwolnij mego Męża od opętania, zawiści i złości do świata, od jego fobii, niech Jego dusza zostanie uleczona, a wraz z nią moja rodzina i jej dobro, błagam wysłuchaj mnie, błagam...

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy4.6.15

    Św. Rito modlę się o uzdrowienie ze schizofrenii 4 lata, a szatan dalej jest obecny w mojej duszy i mnie dręczy swoją obecnością. To nienormalne ze strony Boga, ja chce być zdrowy i podjąć studia mgr z germanistyki, rok temu prosiłem Ciebie o utworzenie kierunku ale nic się nie wydarzyło :(

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy7.6.15

    Jestescie ludzie zabawni. Myslicie ze taki wpis na stronie Wam pomoze? Do uzdrowienia trzeba spelnic rozne warunki, to nie stanie sie za magicznym pstryknięciem św. Rity. Poza tym nawet wtedy Bóg moze chcieć inaczej. Radzę się nie nastawiać na zbyt wiele, bo mozna potem jeszcze bardziej cierpieć.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy9.6.15

    Święta Rito proszę o uzdrowienie moich oczu

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy14.6.15

    Św.Rito proszę o uzdrowienie dla mojego męża Macieja z choroby psychicznej z błędnego myślenia aby odzyskał radość życia i spokój ducha

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy15.6.15

    Święta Rito, proszę Cię o uzdrowienie z depresji Piotrka, mojego byłego chłopaka. To mu niszczy życie. Proszę Cię o potrzebne łaski dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy21.6.15

    Święta Rito, proszę, wyproś mi u Maryi i Boga łaskę uzdrowienia z depresji i wszystkich zniewoleń psychicznych, których nie umiem nazwać. Proszę o łaskę dobrej spowiedzi generalnej.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy21.6.15

    Św.Rito...Pomóż Nam,aby mój partner był wyrozumiały,aby słowa krytyki nie sprawiały obrażania się z jego strony...żebyśmy nadal mogli być Razem szczęśliwi i zdrowi...Pomóż "Nam" żyć na tej Ziemi....

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy1.7.15

    Św.Rito,proszę Cię pomóż mi wyzdrowieć.Jestem młodą osobą i od 10 lat cierpię na ciężką nerwicę.Nie potrafię znaleźć przyczyny mojego stanu.Proszę Cię,pomóż mi ją poznać.Uwolnij od cierpienia mnie i moich najbliższych.Chciałbym tylko żyć normalnie.Jeśli jednak nie takie są plany Boga wobec mnie,wybłagaj bym kiedy nadejdzie czas mógł oddać za innych życie z honorem.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy13.7.15

    Święta Rito proszę o uzdrowienie dla bardzo chorego psychicznie Marka. Po ludzku jest to zupełnie niemożliwe, więc proszę Ciebie, Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy22.7.15

    Święta Rito błagam Cię wyproś nam u Pana łaskę uzdrowienia Zuzi i mnie z depresji.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy24.7.15

    Święta Rito błagam cię o uzdrowienie z mojej choroby tak mi jest źle z tą chorobą mam troje dzieci i wspaniałą kochaną kobietę chce im tyle pomóc ,ale z tą chorobą z kturą borykam się od wielu lat jest teraz coraz gorzej nie mam sił pracować ani normalnie funkcjonować nie chcemy ich zostawić z tym wszystkim. Bardzo cię proszę Święta Euro o łaskę i uzdrowienie.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy25.7.15

    Święta Rito, spraw uzdrowienie mojego syna i mojej córki z chorób duszy i ciała

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy29.7.15

    Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo w intencji zdrowia mojego męża Jacka

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy19.8.15

    Święta Rito błagam Cię o zdrowie dla mojej rodziny oraz uzdrowienie mojej duszy i ciała.

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy2.9.15

    Prosze Swieta Rito pomoz mojemu bratu wyjsc z tej okropnej choroby psychicznej zeby mogl funkcojonowac normalnie! on nie zasluguje na takie cierpienie, jest dobrym czlowiekiem

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy3.9.15

    Kochana Święta Rito... proszę z całego serca o uzdrowienie mojego Taty. Straciłam nadzieję na to, że pomogą lekarze i leki... Wierzę, że Ty kochana święta wesprzesz Go w tych trudnych chwilach i pomożesz mu wyjść z depresji... Wiem że dzięki Tobie, kochana Rito Tata wróci do zdrowia... Czekam ze spokojnym sercem na ten moment i jestem pełna nadziei w Jego uzdrowienie.

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy8.9.15

    Święta Rito pomóż mojej córce i mojemu synowi wyjść z chorób. Ratuj moje małżeństwo i rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy9.9.15

    Święta Rito proszę cię, błagam cię o zdrowie dla mojej siostrzenicy żeby jej oczy były zdrowe. Proszę

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy23.9.15

    Św.Rito błagam Cię o zdrowie dla taty Wiesława ,spraw aby choroba alzheimera się nie rozwijała ,aby tata nie był taki nerwowy,aby żył długo.Św.Rito Błagam Cię o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy3.10.15

    Prosze o uzdrowirnie z zabużeń psychicznych kompulsywnych mysli deficytu uwagi nerwicy skłonnosci opsesyjnych

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy27.10.15

    Proszę o złagodzenie objawów negatywnych schizofrenii. Bardzo cierpię nie mogę normalnie funkcjonować, uczyć się. Nie proszę o całkowite uzdrowienie nawet nie śmiem ale proszę zmniejsz objawy negatywne

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy2.11.15

    Sw. Rito blagam cie o uzdrowienie z zaburzen psychicznych dla mojego syna marcina

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy8.11.15

    Św. Rito błagam o uzdrowienie mojej córki Weroniki z depresji.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy14.11.15

    Święta Rito proszę Cię o uzdrowienie mojego syna Kamila z choroby tików

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy22.11.15

    ssw.RITO DZIEKUJE ZA UZDROWIENIE JESTEM PO 3-ch OPERACJACH CZUJE SIE WSPANIALE DZIEKI BOGU ZA TWOJE WSTAWIENICTWO.......

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy22.11.15

    Św. Rito proszę Cię o uzdrowienie moich nerwic, myśli, słów, (chorób na tle psychicznym) które uniemożliwiają mi normalne życie Paweł

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy6.12.15

    Pomóż ŚW. RITO MOJEJMU SYNOWI ABY RADZIŁ SOBIE ZE SWOIM STRESEM TO DOBR DZIECKO WIESZ O TYM I ABY ODNALAZŁ DROGĘ DO BOGA.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy17.12.15

    Św. Rito ocal moją rodzinę, daj nam łaskę zgody i pokoju. Wyzwól mojego brata z choroby psychicznej i alkoholowej.

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy22.12.15

    Św.Rito proszę Cię uzdrowienie mojego syna z autyzmu...

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy23.12.15

    sw.rito blagam cie ouzdrowienie mojej siostry z choroby psychicznej rodzina bardzo cierpi

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy23.12.15

    bardzo bardzo ocal mojego kochanego,ojczyma,moja cala rodzinę i mnie z ćpania ,nie zgody.byś my się zawsze razem trzymali i bezwładu na choroby psychiczne i załamania. niech mati już nigdy nie ćpa i byś bym mogli być razem z miłością prawdziwa. zapatrzani z wajemnoscia.uwolnij mnie z mojej choroby prosze.bym mogla fukcjonowac jak kazdy ale jezeli bog pozwoli to proszę by choroba sie nie rozwija badziej niz jest. i nie byc ciezaeem dla nich wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy24.12.15

    Święta Rito bardzo Cię proszę o modlitwę do Pana Boga w intencji uzdrowienia z choroby psychicznej (schizofrenii) mojego rodzeństwa. Ufam Tobie że wymodlisz cud w tak ciężkiej dla nas sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy6.1.16

    proszę cię o cud dla mojego syna Igora żeby wyzdrowiał ze swojej choroby może bóg wysłucha ciebie

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy13.1.16

    Święta Rito, proszę Cię o modlitwę do Pana Boga o uzdrowienie mnie z choroby psychicznej (somnofobia wraz z chronofobią). Cierpię już tyle lat na nią i boję się, że mnie nie ona doprowadzi do samobójstwa. Błagam o pomoc i o uzdrowienie.

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy23.1.16

    Swięta Rito wejrzyj na mnie abym uciekła od cierpienia w depresji

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy27.1.16

    Święta Rito kocham Cię i dziękuję Ci za wszystko, proszę czuwaj nad moim zdrowiem psychicznym, czuwaj nad moją pracą, czuwaj nad moim małżeństwem, bądź moją patronką w sprawach trudnych i beznadziejnych, opiekuj się moją osobą jak matka...., proś Boga o stabilne życie dla mnie i mojego męża, aby nasze wybory i decyzje były mądre, nie pozwól bym była nie wysłuchana..., dziękuję Ci Święta Rito

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy31.1.16

    Święta Rito któraś tyle wycierpiała i znasz wszystkie nasze bolączki i cierpienia proszę cie o wstawiennictwo za mną do naszego pana Jezusa Chrystusa oby uwolnił mnie od wszelkiej złej woli i myśli obdarzył pokojem miłością,cierpliwością wytrwałością i dał wszystkie potrzebne mi łaski do życia miłego Bogu proś aby uwolnił mnie od leku przed przyszłością,chorobami ,braniem lekarstw,od wszelkich obsesji i głupot proś proszę oby moja rodzina była zdrowa i szczęśliwa i oby dobry Bóg był nam miłosierny i łaskawy w naszych prośbach obysmy byli godnymi jego obietnic wstawiaj się za nami proszę i wypraszaj nam zdrowie duchowe i fizyczne oraz psychiczne.Amen.




    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy2.2.16

    Św.Rito orędowniczko w sprawach trudnych i beznadziejnych zwracam się znowu do ciebie i nie przestane cie prosić za mną i moimi najbliższymi dopomóż nam proszę wyproś wszystkie potrzebne mi łaski do uzdrowienia mojej duszy umysłu rozumu psychiki oraz ciała pros za mną o ratunek dla mnie i wszystkich którzy o to proszą błagam cię nieustannie pros za mną i moja rodzina.Amen

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy23.2.16

    Swieta Rito Prosze cie uzdrow moich rodzicow matke po wylewie zeby umiala chodzic a ojca choroby (Prostata) zeby mial dobre wyniki zeby mu sie to wszystko cofla obdarzcie ich sile do walki z tymi chorobami Prosze Tylko zdrowia daru zycia dla nich bo ich kocham i potrzebuje blagam cie nieustannie wypros dla nich zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  90. ŚWIETA RITO PROSZE CIĘ O ZDROWIE DLA MOJEJ MAMY HALINKI R. KTÓRA CHORUJE NA NOWOTWÓR ZŁOŚLIWY PROSZĘ O CUD I MIEJ CAŁĄ MOJĄ RODZINE W OPIECE CHROŃ OD CHORÓB I CZUWAJ NAD NAMI WSZYSTKIMI AMEN

    OdpowiedzUsuń
  91. ŚWIĘTA RITO UZDRÓW MOJA MAME HALINKE Z CHOROBY NOWOTWOROWEJ I MIEJ MOJA RODZINE POD OPIEKĄ CHROŃ OD CHORÓB I ZŁEGO AMEN

    OdpowiedzUsuń
  92. ŚWIETA RITO PROSZE CIĘ O ZDROWIE DLA MOJEJ MAMY HALINKI R. KTÓRA CHORUJE NA NOWOTWÓR ZŁOŚLIWY PROSZĘ O CUD I MIEJ CAŁĄ MOJĄ RODZINE W OPIECE CHROŃ OD CHORÓB I CZUWAJ NAD NAMI WSZYSTKIMI AMEN

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy26.2.16

    św.Rito proszę wyproś dla mnie uzdrowienie,uwolnienie od grzesznych żądz ciała wybawienie mnie od wszelkiej złej woli i myśli gniewu złości zazdrości i nienawiści i od wszystkiego tego co nie jest miłością i radością życia,ty wiesz co mnie męczy i trapi proszę proś za mną o ratunek i dla wszystkich którzy się do ciebie uciekają o twoje potężne orędownictwo proszę.Amen

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy28.2.16

    ŚWIĘTA RITO PROSZĘ O UZDROWIENIE Z ERYTROFOBII.

    OdpowiedzUsuń
  95. swieta rito prosze o laskie dla mojego syna aby wszystko mu sie ulozylo teresa

    OdpowiedzUsuń
  96. Święta Rito proszę Cię wyproś mi u Jezusa Chrystusa łaskę uzdrowienia mnie z depresji, . Proszę uwolnij mnie od tych natrętnych myśli, wylecz z tej strasznej choroby . Pomóż mi proszę wrócić do normalnego życia. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy21.3.16

    Święta Rito ja także proszę o uzdrowienie z erytrofobii

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy25.3.16

    Św Rito bardzo prosze o uzdrowienie mojej mamy i jej siostry ze stanów depresyjnych ,bardzo proszę

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy30.3.16

    Święta Rito uproś u Boga uzdrowienie z choroby psychicznej Daniela. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy31.3.16

    Święta Rito, proszę o uzdrowienie mojej córki oraz o siły i wiarę dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy1.4.16

    Sw Rito bardzo proszę o uzdrowienie mnie z depresji. Proszę uwolnij mnie od tych natrętnych myśli. Pomóż mi proszę wrócić do normalnego życia. Amen

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy7.4.16

    ŚWIĘTA RITO błagam o uzdrowienie mnie z agorafobi ... ta choroba nie daje mi żyć a tak że normalnie funkcjonować mam dopiero 22 lata a ta choroba tak mnie wykańczA .. proszę Cię usuń ode mnie te chorobę. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy7.4.16

    ŚWIĘTA RITO błagam o uzdrowienie mnie z agorafobi ... ta choroba nie daje mi żyć a tak że normalnie funkcjonować mam dopiero 22 lata a ta choroba tak mnie wykańczA .. proszę Cię usuń ode mnie te chorobę. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy8.4.16

    ŚW. RITO BŁAGAM CIĘ O SZYBKĄ ŚMIERĆ DLA MNIE.

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy8.4.16

    ŚW. RITO BŁAGAM CIĘ O SZYBKĄ ŚMIERĆ DLA MNIE.

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy8.4.16

    ŚW. RITO BŁAGAM CIĘ O SZYBKĄ ŚMIERĆ DLA MNIE.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy12.5.16

    Święta Rito proszę Cię o uzdrowienie z choroby psychicznej mojego syna .

    OdpowiedzUsuń
  108. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy21.5.16

    Święta Rito uproś u Boga uzdrowienie z choroby psychicznej moją żonę Irenę

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy21.5.16

    ŚW. RITO PROSZĘ CIĘ PRZEMIEŃ NASZĄ CHORĄ MIŁOŚĆ W MIŁOŚĆ BRATERSKĄ.MAREK

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy3.10.17

    Św. Rito błagam Cię ulecz mnie z depresji i zaburzeń osobowości. Chciałabym zrobić tak dużo dobrego dla innych, nieść pokój i dobro światu. Błagam Cię wstaw się za mnie u Wszechmocnego. Błagam Cię też o nawrócenie dla Krzysztofa

    OdpowiedzUsuń