Uzdrowienie rozpustnika

Z duchowych ran Rita uleczyła również mężczyznę, który był głową pewnej rodziny, mieszkającej w St. Vito dei Normanni. Człowiek ten prowadził występne życie. Ze złej ścieżki nie zszedł nawet wtedy, gdy zaczął doświadczać konsekwencji swojego złego postępowania. Pojawiły się u niego objawy paraliżu i reumatyzmu, był skrajnie osłabiony i prawie niewidomy. Członkowie rodziny, bardzo zasmuceni z powodu jego grzesznego życia, zaczęli szukać pociechy u św. Rity. Słyszeli o licznych cudach, które dokonały się za jej wstawiennictwem. Pobożnie odmówili nowennę ku jej czci, a następnie przyjęli komunię św. Nie musieli długo czekać na pomyślny rezultat swojej modlitwy. Po kilku dniach mężczyzna, którego dążenia były dotąd niegodziwe, zaczął zmieniać swoje złe postępowanie. Posłuchał głosu rozsądku i przestał kierować się w swoim życiu nikczemnością. Św. Rita nie tylko obdarzyła go zdrowiem duchowym, ale także uleczyła jego ciało, mężczyzna odzyskał wzrok oraz siły. Rodzina, wdzięczna za okazaną pomoc, otaczała Ritę czcią, a najstarsza córka przyrzekła, że każdego dnia do końca swego życia będzie odmawiać do niej nowennę. Człowiek zanurzony w mrokach nieprawości otworzył oczy, gdy spojrzała na niego miłość.


W: A. Machalica, Święta Rita – anioł nadziei, Wyd. eSPe, Kraków 2013.

11 komentarzy:

  1. Anonimowy20.5.15

    Wylecz z rozpustnego zycia mężczyzne który mnie porzucił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23.4.16

      Swieta Rito przemien mego meza,ktory oduzony niemoralnym zyciem biegnie ku przepasci.Prosze o cud przemiany dla niego i laske nawrocenia.

      Usuń
  2. Najdroższa Św Rito proszę z całego serca o uzdrowienie męża z rozpustnego życia alkoholu myśli o rozstaniu i rozwodzie napełnij jego życie i serce miłością i wiernością do mnie ,Wierzę że mnie wysłuchasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Najdroższa Św Rito proszę z całego serca o uzdrowienie męża z rozpustnego życia alkoholu myśli o rozstaniu i rozwodzie napełnij jego życie i serce miłością i wiernością do mnie ,Wierzę że mnie wysłuchasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11.10.15

    Kochana Św Rito błagam o uzdrowienie mojego męża, który pogubił się w życiu, chce mnie opuścić i się rozwieść, spraw proszę ,żeby jego serce wypełniła moc Ducha Św, żeby zrozumiał swoje złe postepowanie, żeby sie opamiętal i nawrócił- wierzę , ze za Twoim wstawiennictwem i z wolą boże uda sie nam odbudowac nasze 22 letnie małzeństwo

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18.10.15

    Święta Rito proszę Cię cały czas o zdrowie dla mojego synka dzisiaj do prośby o zdrowie dołączam mojego męża. Proszę miej ich w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy30.10.15

    św. Rito, spotkałam Cię pod kościołem, byłaś w ręku nieznajomej mi kobiety, która wręczyła mi obrazek z modlitwą do Ciebie, widząc mnie całą zapłakaną. Dziękuję tej kobiecie za to, bo już teraz dziękuję Ci za cud życia mojego ukochanego, który walczy teraz o zdrowie każdego dnia. Proszę Cię o wstawiennictwo za Nim, módl się razem ze mną o Jego zdrowie i naszą miłość, wystawioną na bardzo trudną próbę. Módl się za nas, o siły i naszą wiarę. Dziękuję, że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11.11.15

    Święta Rito pragnę się do Ciebie modlić i sławić twoje imię kocham Cię z całego mojego serca !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy6.1.16

    O święta Rito, proszę cię o łaskę zdrowia, spokoju wewnętrznego i zewnętrznego. Uzdrów moje ciało i psychikę. Wierzę w twoją moc, już raz mnie nie zawiodłaś za co jestem Ci niezmiernie wdzięczny, lecz znów przyszło mi błagać Cię o łaski. Wysłuchaj mnie Św. Rito. Amen

    OdpowiedzUsuń
  9. madzia18.4.16

    Święta Rito błagam za moim mężem,który strasznie przeklina i bluźni, już nie umie mówić normalnie. Błagam wyproś dla niego nawrócenie, wszyscy cierpimy z tego powodu. Ratuj naszą rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy2.5.16

    Swieta Rito prosze cie o przemiane zycia dla meza,hulaki uwiklanego w zdrady,klamstwa,alkochol,narkotyki,upros dla niego u naszego Pana Jezusa CHrystusa potrzebne laski do dobrego zycia,nawrucenie do Boga.

    OdpowiedzUsuń