Uratowanie małżeństwa

W 1896 r. miało zostać zawarte małżeństwo między Giuseppe Centrone a Marią Rotunno. Przyszli, dość zamożni, małżonkowie byli ludźmi dobrymi i pobożnymi. Małżeństwo jednak nie doszło do skutku. Z powodu drobnej sprzeczki Giuseppe zrezygnował z poślubienia swojej narzeczonej. Zmartwiona tym Maria wraz ze swymi rodzicami oddała tę trudną sprawę św. Ricie. Obiecała jej, że ofiaruje złote wotum, jeśli narzeczony wznowi małżeńskie negocjacje. W wigilię swego święta Rita ukazała mu się we śnie i rzekła do niego: „Bepino [zdrobnienie imienia Giuseppe], twoją żoną musi być Maria, a nie ktoś inny”. To wystarczyło, by wrócił on do swej narzeczonej. Małżeństwo Marii i Giuseppe zostało w końcu zawarte. Św. Rita sprawiła, że okaleczone przez kłótnię dusze odzyskały zdrowie, obmywając swe rany wzajemną miłością.


W: A. Machalica, Święta Rita – anioł nadziei, Wyd. eSPe, Kraków 2013.

119 komentarzy:

  1. Anonimowy22.12.13

    Swieta Rito, prosze uratuj rowniez moj zwiazek. Proszę Cię o cud miłości i aby mój ukochany do mne wrócił i pokochał mnie jeszcze bardziej. Obiecuję, że będę dobrą żoną i będę pomagać ludziom.Niech tylko pokocha znow..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy2.7.15

      I ja prosze o powrot meza swieta Rito, mija prawie dwa lata

      Usuń
    2. Anonimowy30.9.15

      Św.Rito proszę uratuj moje małżeństwo,które się powoli kruszy z powodu mitomanii rodziców męża a cierpią na tym najbardziej dzieci ,które chcą mieć ojca gdzie jedno z nich jest bardzo poważnie chore -a teściowie chcą od nas wyrwać męża i ojca różnymi szantażami .Proszę Cię aby mąż się opamiętał,przejrzał na oczy,że jego rodzice są trucizną naszego związku i zaczął nas w końcu szanować bo ja już nie wiem jak mam z nim rozmawiać i nie mam już siły .Spraw aby nasze małżeństwo przetrwało,było szczęśliwe jak kiedyś i stabilną dla nas obojga pracę abyśmy mogli wykształcić dzieci i pomóc w chorobie.Proszę wysłuchaj mojego błagania, bądź naszym ratunkiem.

      Usuń
    3. Swięta Rito błagam o nawrócenie mojego męża krzysztofa i cód miłości oraz by powrócił do domu.Bóg zapłać

      Usuń
  2. Anonimowy13.1.14

    Św. Rito proszę uratuj moje rozbite małżeństwo, Proszę o cud miłości i pojednania, scal na nowo moją rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15.1.14

    Święta Rito ,chcę Ci podziękować za pomoc w odzyskaniu długu,bardzo szybko mnie wysłuchałaś i jestem Ci za to bardzo wdzięczna.Proszę Cię o pomoc dla naszej rodziny,w której źle się dzieje.proszę o uwolnienie syna z nałogu pijaństwa,o siły duchowe dla męża,który jest trudnym człowiekiem,wstaw się do Maryji za moimi synami i córką,by spotkała właściwego chłopaka,który będzie uczciwy i dobry i kochający.Matka

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20.1.14

    Sw .Rito proszę aby Mariusz sie opamietał i zrozumiał ze zle zrobil ze sie rozstalismy.spraw aby sie zmienił aby zechcial ze mna założyć rodzine której tak oboje pragniemy.prosze z Całego serca i dziekuje za laski którymi mnie obdarzasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy26.1.14

    Święta Rito jeszcze raz proszę uratuj moje małżeństwo i moją rodzinę, niech mój mąż zostanie z nami i nie rozbija naszej rodziny. Tak bardzo go kocham

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy7.2.14

    SW Rito Jezeli jest mozliwe ratuj moje malzenstwo oodal zlo itych ludzi co wprowadzaja nienawisc daj im opamietanie a nas wez pod swoja opieke i porawadz przez zycie

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy9.2.14

    my jestesmy Sw Rito juz 34 -lata w przyjazni , ale choroba meza to czas strasznej proby pomoz nam ty wiesz najlepiej co dzisiaj bylo powiedziane co nigdy nie powinno pasc Ty ktora jestes z nami.Tyle lask.Daj laske cierpliwosci i aby nigdy nie obrazali Boga alicja

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy3.3.14

    Św Rito Ty wiesz o co prosze... Błagam pomóż...

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy27.3.14

    Św. Rito wesprzyj mnie w modlitwie o ratunek dla mojego małżeństwa

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęść Boże, proszę o modlitwę za moje małżeństwo by nigdy w życiu nie doszło do rozwodu i żeby nigdy mąż mnie nie zdradził, nie oszukał i nie skrzywdził i aby sytuacja między nami się poprawiła na lepsze by nasze małżeństwo było trwałe, pełne szacunku, wierności, miłości i oddania i nikt tego nie zakłócił i aby Bóg obdarzył nas dziećmi oraz o zdrowie psychiczne i fizyczne oraz duchowe dla mojego męża Przemka- by nigdy więcej nie próbował odebrać sobie życia, o uspokojenie jego nerwów i napięcia oraz o wiarę dla niego i żebym ja nie bała się o niego. Proszę również o to by Bóg chronił mnie przed ingerencjo zło w moje życie i w małżeństwie,oraz o Boże Błogosławieństwo w Życiu zawodowym i prywatnym. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy4.4.14

    Św. Rito, błagam, ratuj małżeństwo mojej jedynej córki, spraw, aby miłość, czułość i szacunek, panował tam na co dzień. Odmień serce zazdrosnego bezpodstawnie zięcia, błagam niech zapanuje radość w ich domu, aby powołali na świat dziecko, którego pragną. Dziękuje zrozpaczona matka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy4.4.14

    Święta Rito proszę cię o uratowanie mojego związku by kobieta którą kocham wybaczyła mi i zmieniła swoje zachowanie . pragnę by to ona została moją żoną i z nią pragnę wychowywać nasze dziecko Amen!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy18.5.14

    Błagam Cię św. Rito o ratunek naszego małżeństwa. Nawrócenie mojego męża Grzegorza powrót do Boga, żony i syna. O przemianę jego życia. odejście jego od tej kobiety która chce zniszczyć nasze małżeństwo. Błagam wysłuchaj mnie św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy22.5.14

    Swieta Rito uratuj nasze malzenstwo,prosze spraw zeby przestal mnie oklamywac,prosze o prawde;Blagam Cie Sw.Rito wysluchaj mnie.Basia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy29.5.14

    Święta Rito błagam z cal na nowo nasz związek.Pomóż Darkowi podjąć walkę o nasz związek.spraw by znów mnie pokochał i pragnął. Błagam niech wróci miłość,którą podarowały nam góry. Błagam wstaw sie za nami u Pana Boga w niebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy6.6.14

    Św. Rito, błagam uratuj małżeństwo mojego syna. Spraw aby maleńkie dzieci miały oboje rodziców. Odnów na nowo miłość małżeńską, niech odejdą w zapomnienie złe słowa i urazy. Wstawiaj za młodymi małżonkami. Proszę wysłuchaj mojego błagania, bądź naszym ratunkiem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy28.6.14

    Św. Rito, błagam Cię, uratuj nasz związek z Konradem. Spraw aby mnie pokochał całym sercem. Skrusz mur którym się otoczył. Proszę żeby do mnie wrócił, dzisiaj , teraz, na zawsze . Proszę żeby poprosił mnie o rękę , chcę zostać jego żoną i proszę abym wkrótce urodziła nam zdrową córeczkę , Błagam wstaw się za nami u Boga w niebie , proszę wysłuchaj mojego błagania , bądz naszym ratunkiem

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy8.7.14

    ŚW. RITO. Błagam pomóż mi w rozwiązaniu moich rodzinnych problemów. W Tobie ostatnia nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy11.7.14

    Święta Rito, błagam Cię o ocalenie naszej rodziny. Nie dopuść, żebyśmy się rozwiedli. Wyproś u najwyższego opamiętanie się mojego męza, zakończenie znajomości z kobietą, która niszczy nasze małżeństwo... Odbuduj w nas prawdziwą i ofiarną miłość, wzajemny szacunek i oddanie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  20. Święta Rito uratuj mój związek , ten którego tak kocham jest uparty i nie potrafi przyznać się do błędu. Przecież było tak dobrze błagam pomóż.......

    OdpowiedzUsuń
  21. Święta Rito błagam pomóż mi uratować ten związek... Osoba którą tak kocham jest uparta i nie potrafi przyznawać się do błędów a było nam tak dobrze......... Ufam Ci Rito i błagam jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy16.8.14

    Swieta Rito prosze o pomoc. Tak mocno kochamSebastiana chce zebysmy dostali jeszcze jedna szane. Juz raz mi pomoglas wierze ze tym razem tez mi pomozesz. Bardzo mocno w Ciebie wierze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy16.8.14

    Swieta Rito prosze o jeszcze jedna szanse dla mnie i Sebastiana.Prosze uratuj moj zwiaze. Bardzo go kocham. Juz raz mi pomoglas wierze ze i tym razem mi pomozesz.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy8.9.14

    Ratuj nas Św. Rito

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy17.9.14

    Święta Rito ratuj mój związek z Marcinem. Kocham go bardzo mimo krzywd jakie mi wyrządził. Chcę byśmy byli szczęśliwi jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy17.9.14

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo u Boga o łaskę dla mojej narzeczonej, by Bóg dał jej siłę, wiarę i miłość-by nadal widziała we mnie swego męża i ojca naszych dzieci-proszę ratuj nasze narzeczeństwo.
    Proszę o łaski dla nas abyśmy odrzucili zło i obdarzali się miłością wzajemną-Święta Rito módl się za nami, ratuj nasz związek.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy28.9.14

    Święta Rito, bardzo Cię proszę, aby nasz związek był trwały i długowieczny, pragnę dużo miłości z Marcinem, szczęścia i prawdomówność. Pomódl się za nas. Ufam Ci Rito

    OdpowiedzUsuń
  28. Joanna18.10.14

    Święta Rito, nasze małżeństwo bardzo potrzebuje Twej opieki i wstawiennictwa u Boga. Błagam, tak pokieruj naszym życiem, aby małżeństwo które zawarliśmy w wielkiej miłości otrzymało dar nawrócenia, pojednania i drugiej szansy. Święta Rito spraw żebyśmy naprawili to co było złe i żeby mąż wrócił do mnie i naszego dziecka, oddal na zawsze widmo rozwodu bo nasze drogi spotkały się żeby iść zawsze razem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy5.11.14

    Chce napisać tu do wszystkich proszących, ze Sw.Rta jest moja patronką ona zawsze mi pomaga i dotrzymuje słowa. Teraz jestem w ciężkiej sytuacji gdzie moja rodzina się rozpada ale proszę ja o dobre rozwiązanie naszych problemów i nawrócenie męza. Módlmy się wzajemnie za siebie a będzie nam dane to o co prosimy. Ojcze nasz .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23.12.14

      Witaj -mój związek z mym mężem się rozpada, będę sie modlić za Ciebie
      Ojcze nasz........
      Zdrowaś Mario.....

      Usuń
  30. Anonimowy9.11.14

    Św. Rito, daj nam silę iść dalej razem, pomóż podejmować mądre decyzję, otocz swoją opieką.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy11.11.14

    Św. Rito, za Twoim wstawiennictwem proszę Naszego Pana o łaskę ocalenia małżeństwa i naszej rodziny, o nawrócenie męża i jego powrót do domu, o cierpliwość dla mnie i opiekę nad naszymi dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy12.11.14

    św Rito proszę cie pomóż mi odzyskać Agnieszkę kobietę którą kocham maj bardziej na świecie aby mi ona wybaczyła krzywdy które popełniałem i żeby mnie kochała tak jak na początku naszej miłości proszę cie o to najmocniej jak tylko potrafię

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy17.11.14

    Święta Rito , błagam uzdrów mnie i spraw , aby mój mąż do mnie wrócił i abyśmy się kochali, szanowali, byli dla siebie dobrzy.Uratuj nasze małżeństwo Błagam Cię

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy2.12.14

    św Rito, błagam uratuj rodzinę Asi żeby powrócili do siebie, aby Hubert był wychowywany w pełnej rodzinie. Wybłagaj u Boga zgodę i miłość w ich rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy7.12.14

    Św.Rito błagam Cię ratuj moje małżeństwo, niech mój mąż pokocha mnie na nowo i otworzy się na moją miłość. Proszę niech zrozumie jak bardzo mnie krzywdzi i siebie wiążąc się z inną kobietą. Proszę również o łaskę nawrócenia się tej kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy23.12.14

    Św Rito błagam wyproś u Boga powrót mego męża Macieja do domu, błagam Cię Sw Rito wybłagaj u Boga aby mój mąż pokochał mnie na nowo , spraw aby moje dzieci nie musiały wychowywać się w rozbitej rodzinie. O Św Rito- Tyś jest od spraw beznadziejnych,niemożliwych z punktu widzenia człowieka- i to jest właśnie taka sprawa. Spraw proszę abym mogła dawać świadectwo Twojego wstawiennictwa. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy26.12.14

    Święta Rito błagam cie uratuj moje małżeństwo,aby mój mąż również się nawrócił ,spraw św.Rito by mój mąż pokochał mnie na nowo ,proszę

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy29.12.14

    Rito święta pani pozwól mojemu mężowi zobaczyć jak niszczy nasze małżeństwo przez swój egoizm i miłość do kobiety która nie jest jej warta.Proszę o opamiętanie dla niego bo ja już nie mam siły żeby walczyć o nasz związek i tracę nadzieję ze jeszcze kiedyś będzie dobrze w naszej rodzinie. Ratuj nas o Pani.






















    i












    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy17.1.15

    Święta Rito , orędowniczko u Boga , proszę cię o wstawiennictwo u Boga łaski uzdrowienia małżeństwa mojego syna.Ratuj święta Rito to małżeństwo, gdyż sprawa jest beznadziejna a niedługo na świat ma przyjśc dziecko

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy27.1.15

    Święta Rito, chyba nigdy wcześniej o Tobie nie słyszałam. Dzisiaj jest 25 rocznica mojego ślubu i chyba nie całkiem przypadkiem o Tobie przeczytałam. Ufam, wierzę, że i mi pomożesz skoro pomogłaś w tylu beznadziejnych przypadkach. Proszę Cię z całego serca URATUJ MOJE SAKRAMNETALNE MAŁŻEŃSTWO, spraw, by mój mąż na nowo mnie pokochał, wrócił do mnie nie tylko ciałem, ale i duchem, błagam nie pozwól zniszczyć naszej rodziny... Tak bardzo kocham swojego męża, tak bardzo chciałabym spędzić z nim kolejne 25 lat dziękując Bogu i Tobie za dar miłości...

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy7.2.15

    Wspaniała Św.Rito chciałam Tobie podziękować za łaski , które nacodzień otrzymuje, w moim małżeństwie jest coraz lepiej-dzięki Tobie Św. RITO. Proszę, aby mój mąż był coraz lepszy, uwolnij Go od jego uzależnień i złego ducha. 22 października byłam w kościele pod wezwaniem Św.Rity w Krakowie i coś niesamowitego przeżyłam, tylu masz czcicieli- dziękuje za wszystko i proszę o pomoc również dlamojego szwagra Pawła, aby wrócił do swojej Rodziny, która bardzo Go kocha i potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy8.2.15

    Święta Rito, Dziękuję Ci z całego serca za uratowanie mojego małżeństwa, chociaż trzy lata temu sprawy wyglądały całkowicie beznadziejnie i chyba nikt nie wierzył, że to się da naprawić. Powierzyłam Tobie tą intencję i stal się cud, za który dziękuję i będę dziękować całe życie. Proszę o dar zostania matką po raz kolejny.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy10.2.15

    Święta Rito,uproś mi dar łaski miłości mojego męża,pomóż mu wrócić na łono kościoła, aby zły opuścił jego głowę.Święta Rito uproś nam dar łaski wybaczania dla naszej rodziny,zgody i pojednania,aby sakrament małżeństwa się odnowił . Bóg zapłać za wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy17.2.15

    Sw. Rito ,prosze pomoz mojemu bratu zalozyc rodzine, za ktora teski a nie moze odnalesc w zyciu wlasciwej kobiety na zone,prosze wstawiaj sie u Boga w tej intencji. Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy20.2.15

    KOCHANA ŚWIĘTA RITO proszę o modlitwę o mądrość, opamiętanie i przemianę serca dla męża, by Dobry Bóg na nowo złączył nasze serca i pozwolił utrwalać się w jego miłości, by nasze dzieci mogły się wychowywać w pełnej i na nowo kochającej się naszej rodzinie, w której panuje miłość, szacunek i wzajemne wsparcie. A on ciągle sprowadza nowe kobiety, przy których mnie poniża i ośmiesza. Za to, że dla mnie sakrament małżeństwa jest ważny i nierozerwalny. On potrzebuje w końcu pokory bo ile można niszczyć drugiego człowieka za dobroć i miłość. Święta Rito proszę o Twoje wstawiennictwo u Pana. Święta Rito bardzo potrzebujemy Twojej pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy22.2.15

    Św.Rito, proszę pomóż uratować moje małżeństwo, by mąż otworzył swoje serce dla nas i powrócił do domu.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy27.2.15

    Św.Rito ratuj małżeństwo Sylwi

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy12.3.15

    Św.Rito błagam Cię ratuj moje małżeństwo, niech mój mąż pokocha mnie na nowo i otworzy się na moją miłość. Proszę niech zrozumie jak bardzo mnie i dzieci krzywdzi, wiążąc się z inną kobietą. Proszę również o łaskę nawrócenia się tej kobiety. Proszę o opamiętanie dla nich. Święta Rito proszę módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  49. Św.Rito błagam Cię ratuj moje małżeństwo, niech moja żona pokocha mnie na nowo i otworzy się na moją miłość. Święta Rito proszę módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  50. Św.Rito błagam Cię ratuj moje małżeństwo, niech mój mąż pokocha mnie na nowo i otworzy się na moją miłość. Święta Rito proszę módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy29.3.15

    SW.RITO BŁAGAM CIE -URATUJ MAŁZENSTWO MOJEJ SIOSTRY DANUTY,PROSZE CIE ABY ADAM SZANOWAŁ ZONE I DZIECI IMATKE,PROSZE ABY W TEJ RODZINIE ZAPANOWAŁA ZGODA MIŁOSC I POSZANOWANIE .O ROZUM DLA ADAMA .SW RITO MODL SIE ZA NIMI.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy29.3.15

    PROSZE O ŁASKE

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy29.3.15

    O ŁASKE

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy30.3.15

    PROSZE CIE SW.RITO O ZGODE W MAŁZENSTWIE DANUTY

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy31.3.15

    Błagam o zgodę w małżeństwie siostry Danuty.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy31.3.15

    ŚW.RITO URATUJ MAŁŻEŃSTWO MOJEGO SYNA,PROSZĘ CIĘ Z CAŁEJ SIŁY,PROSZĘ CIĘ ABY MÓJ WNUCZEK MIAŁ OBOJE RODZICÓW RAZEM.PROSZĘ CIĘ ABY MOJA SYNOWA SIĘ OPAMIĘTAŁA I ZROZUMIAŁA JAK RANI WŁANĄ RODZINĘ. ŚWIĘA RITO PROSZĘ MÓDL SIĘ ZA NAMI.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy7.4.15

    Sw Rito prosze pomoz uratowac moje malzenstwo, oddal zlo i tych ludzi co wprowadzili zamieszanie w nasze życie, obdarz nas nowa miloscia i pokojem. Prosze, by maz zrozumiał ze rodzina jest najważniejsza i dal nam szanse odbudowania relacji.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy19.4.15

    Święta Rito zrospaczona i załamana dopiero wczoraj dowiedziałam się o Twoim istnieniu. Bardzo Cię proszę o uratowanie mojego małżeństwa. Kocham mojego męża najbardziej na świecie, ale On po raz kolejny pogubił się i uległ pokusom. Głęboko wierze w to, że się opamięta i zrozumie, że małżeństwo jest na dobre i na złe. Bardzo boli mnie to, że oszukuje mnie każdego dnia. Święta Rito daj Mu siłę, aby mógł przerwać tę znajomość i powrócić całym sobą do domu, w którym ja i syn bardzo Go kochamy.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy22.4.15

    Święta Rito proszę, jeśli mogę Cię błagać uratuj moje małżeństwo, ześlij na mojego męża opamiętanie i wiarę, miłość aby wrócił do rodziny. Święta Rito módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy24.4.15

    Święta Rito błagam Cię uratuj nasze małżeństwo ,spraw żeby mój mąż znów mnie pokochał ,a przestał kochać tamtą kobietę i żeby ona dała mu spokój ,spraw aby mnie więcej nie zdradzał i nie oszukiwał.Święta Rito daj mu silę do walki w ratowaniu naszego małżeństwa i spraw żeby pojednał się z Panem Bogiem i zrozumiał co znaczy sakramentalne małżeństwo.Święta Rito módl się za naszą rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy25.5.15

    Święta Rito, proszę dopomóż przetrwać naszemu małżeństwu, spraw, by mój mąż na nowo odnalazł sens małżeństwa, nauczył się ze mną rozmawiać i był moim najlepszym przyjacielem. Święta Rito módl się za nami...

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy25.5.15

    Święta Rito, proszę o miłość w moim małżeństwie

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy4.6.15

    Święta Rito proszę Ciebie o pojednanie, miłość i zrozumienie w moim trudnym małżeństwie. Proszę o wstawiennictwo, opiekę dla moich bliskich. Dodaj mi odwagi, uzbrój w pokorę i cierpliwość.Miej w opiece nasze dziecko. Proszę o pomoc o otwarty umysł i dobrą pamięć, bym zdała egzaminy i terminowo ukończył szkołę.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy8.6.15

    Św.Rto błagam Cię niech w moim małżeństwie zapanuje zgoda i wzajemne wybaczenie, wyzwól mojego męża z nałogu pijaństwa...

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy16.6.15

    Święta Rito pomóż wszystkim tu proszącym i jak starczy Ci sił popatrz na mnie może da się coś uratować przynajmniej dla mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy17.6.15

    Św. Rito bardzo proszę o łaskę pomocy w ratowaniu małżeństwa Alicji i Piotra,

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy18.6.15

    Swieta Rito prosze o laske ratowania mojego malzenstwa oraz naszej rodziny.
    Wypros nam dar szczerej rozmowy, ktorej tak bardzo potrzebuje.
    Ufam i calkowicie zawierzam i zapraszam do naszego zycia jako nasza Patronke.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy18.6.15

    św. Rito bardzo proszę o łaskę pojednania się Tomasza i Iwony i nawrócenie do kościoła.

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy22.6.15

    S wieta Rito prosze ratuj nasze małżeństwo przed opętaniem mojego męża przez kobietę ktora nie wie co znaczy sakramentalny zwiazek bo jest osobą innego wyznania. Kocham męża jestem w stanie mu wybaczyć ale on nie wie jak z nia skończyc. Prosze o łaski w tej trudnej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy29.6.15

    Święta Rito, błagam uratuj mój związek. Spraw, by dawna miłość wróciła. Spraw, proszę, aby mężczyzna, którego kocham całą sobą, odnalazł w sobie tę iskierkę miłości do mnie i rozniecił ją pełnym płomieniem. Błagam, spraw, by zrozumiał, jak wiele mamy i aby był znów pewien, już do końca naszych dni, że to ze mną chce założyć rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy13.7.15

    Sw Rito, prosze uratuj moje malzenstwo, moja rodzine. Uzdrow nasz zwiazek.Prosze o powrot mojego meza do mnie ì naszych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy21.7.15

    Błagam o ratunek dla mojego małżeństwa. Proszę, aby mój mąż porzucił zamiar rozstania, żeby nie opuszczał mnie i naszego syna. By zrozumiał swój błąd i chciał go naprawić. Niech poczuje znów do mnie miłość, niech uczucie powróci. Św. Rito wstaw się za mną u Boga a Ty Boże, który możesz wszystko proszę - uratuj nas.

    OdpowiedzUsuń
  73. SWIETA RITO pomoz mi odzyskac zone tu potrzebny jest cud a TY potafisz sprawidz cud blagam pomoz

    OdpowiedzUsuń
  74. SWIETA RITO uratuj moje malzenstwo tu potrzebny jest cud a TY potrafisz to robicblagam pomoz dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  75. SWIETA RITO pomoz mi odzyskac zone tu potrzebny jest cud a TY potafisz sprawidz cud blagam pomoz

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy5.8.15

    Święta Rito, błagam uratuj związek mojej córki. Spraw, proszę, aby mężczyzna, którego kocha całą sobą, odnalazł w sobie tę iskierkę miłości do niej i rozniecił ją pełnym płomieniem. Błagam, spraw, by zrozumiał, jak wiele mają i by był gotów na szczerą rozmowę i aby był pewien, już do końca naszych dni, że to ze mną chce założyć rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy14.8.15

    Święta Rito jeszcze raz proszę uratuj moje małżeństwo i moją rodzinę, niech mój mąż zostanie z nami i nie rozbija naszej rodziny. EDYTA GARWOLIN

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy14.8.15

    Ratuj nas Św. Rito EDYTA

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy17.8.15

    Sw.Rito wspieraj malozenstwo moje mojej siostry Teresy i brata Krzysztofa pomagaj nam.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy24.8.15

    Święta Rito rozpaczliwie proszę o pomoc! Wierzę, że w tych wszystkich wydarzeniach jest sens. Rozwiąż to, co po ludzku wydaje się przegrane. W moim sercu ciągle jest nadzieja. Skoro się kochamy ochroń naszą miłość. Jeżeli Boży plan jest inny- to ulecz nasze serca.

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy1.9.15

    Prosze o blogoslawienstwo dla mojego malzenstwa i dziecka

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy1.9.15

    Prosze o blogoslawienstwo dla mojego malzenstwa i dziecka

    OdpowiedzUsuń
  83. Klaudia21.9.15

    Święta Rito tak bardzo błagam o uratowanie naszego małżeństwa Klaudii i Jana, o CUD odrodzenia miłości w sercu mojego męża do mnie, proszę aby odkochał się w kochance a ona w nim, proszę niech nasze małżeństwo będzie nierozerwalne, błagam Rito, przemień mojego Męża, uzdrów go, uwolnij od zła!!! Błogosław nam, strzeż go od złego i od robienia kolejnych błędów i ranienia siebie i innych. Rito błagam o miłość i bliskość w naszym małżeństwie.

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy8.10.15

    Św. Rito proszę Cię o pojednanie z chłopakiem, żeby ten kryzys zakończył się ślubem, o którym rozmawialiśmy. Żebyśmy naszą miłość odbudowali na mocniejszych fundamentach, silniejszą... To Bóg mi go postawił wysyłając mnie daleko do pracy. Proszę Cię Św. Rito pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  85. Święta Rito błagam wstaw się u Pana Jezusa i Jego Matki w sprawie ratunku dla naszego małżeństwa, Mirosławy i Tadeusza, cierpią nasi synowie , wnuki, rodzina i my sami, daj łaskę przejrzenia dla konkubiny Małgorzaty .U Boga nie ma nic niemożliwego.

    OdpowiedzUsuń
  86. Swięta Rito uratuj nasze małżeństwo Mirosławy i Tadeusza. Dla Boga nie ma nic niemożliwego. Proszę zlituj się nad moją sprawą.

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy28.10.15

    Droga Św. Rito z ufnością proszę o modlitwę o nawrócenie się mojego męża, o to by zakończył związek z inną kobietą, wrócił do domu i o łaskę uratowania i odrodzenia się naszego małżeństwa sakramentalnego.


    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy30.10.15

    Sw.Rito blagam uratuj moje malzenstwo ,choc wiem ze nie ma juz zadnych szans bo z mezem od roku nie jestesmy razem on ma nowa rodzine ale prosze niech sie stanie cud polacz mnie na nowo z moim mezem Dominikiem. Blagam o jeszcze jedna szanse dla nas. Amen

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy1.11.15

    Dziś dzień Wszystkich Świętych. Dziekuję wam moi Święci Przyjaciele za pamięć i modlitwę w moich intencjach. I Tobie Św. Rito. Módl się za nami. Dziekuję.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy5.11.15

    SW .RITO POMÓŻ MI UTRZYMAC ZWIAZEK W MILOSCI SPOKOJU I ZDROWEMU ROZSADKU .NIE MAM JUZ SILY ABY WALCZYC .DODAJ MI SIL BYSMY BYLI RAZEM SZCESLIWI

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy20.11.15

    DZIĘKI WIELKIE Święta RITO za uratowanie małżeństwa mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy22.11.15

    zrozpaczona matka

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy21.12.15

    Droga Św. Rito z ufnością proszę o modlitwę o nawrócenie się mojego męża, o to by zakończył związek z inną kobietą, wrócił do domu i o łaskę uratowania i odrodzenia się naszego małżeństwa sakramentalnego po 36 latach

    OdpowiedzUsuń
  94. Nowenna Pompejańska uratowała moje małżeństwo https://www.youtube.com/watch?v=LZRg68C7b6g

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy11.1.16

    Św. Rito błagam Cię o uratowanie mojego małżeństwa, aby mój Mąż się opamiętał, zerwał całkowicie z tą kobieta, aby na nowo mnie pokochał.Wstaw się Św. Rito za mną i moimi dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy17.1.16

    Sw. Rito błagam o ratunek dla mojego małżeństwa. Proszę aby mój mąż nie był obojętny, otwórz jego serduszko, żeby mi ponownie zaufał i pokochał. Sw Rito uchroń nasze małżeństwo od rozwodu. Spraw abyśmy cieszyli się swoją miłością i bliskością. Edi

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy9.2.16

    Sw.Rito błagam cie uratuj moje małżeństwo,proszę cię ulecz duchowo serce mojego męża,uwolnij go z wyrzutów sumienia wobec pewnej kobiety

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy11.2.16

    Św. Rito, błagam, wstawiaj się u Pana w intencji mojego małżeństwa - żeby mąż umiał mi wybaczyć, by się nawrócił, zerwał relację z inną kobietą. By nasza miłość na nowo odżyła, a rodzina została scalona.

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy12.2.16

    sw Rito wysłuchaj mojej prośby i wstaw się za mna u najwyższego w sprawach trudnych u moich dzieci

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy21.2.16

    błagam CIE Swieta Rito o zgode u mojej córki i blogoslawienstwo w ich związku proszę CIE o wstawiennictwo u PanaJezusa oraz u Najswietszej Panienki wysłuchaj mojej prośby żeby ich małzensto przetrwało

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy8.3.16

    Św.Rito proszę ratuj moje małżeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  102. Święta Rito
    Bardzo cię proszę o uratowanie mojego małżeństwa, proszę Cię o cud. Codziennie się do Ciebie modlę i wierzę , że mnie wysłuchasz.

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy31.3.16

    Św. Rito! Proszę, uratuj mój związek z Konradem.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy11.4.16

    Świeta Rito uratuj małżeństwo mojej córki Malgortzaty,prosze opomoc iwstaeiennictwo twoje,niech dzieci wychowają się w pelnej rodzinie.Codziennie będę sie modlić do ciebie i wierzę ,że mnie wysłuchasz

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy14.4.16

    Święta Rito, błagam uratuj moje małżeństwo, przemień serce męża mojego i uwolnij go od kolegów, koleżanek i nałogu alkoholowego. Z całego serca proszę , bo sama nie daję już rady

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy4.5.16

    Swieta Rito ratuj nasze trudne malzenstwo,tobie je zawierzam bys wyprosila potrzebne laski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy26.5.16

      Dziekuje ci Swieta Rito za pokoj i milosc w naszym malzenstwie i rodzinie,za pojednanie.


      Usuń
  107. Anonimowy6.5.16

    Święta Rito, proszę Cię o Twoje wstawiennictwo w tej beznadziejnej sytuacji, w której znajduje się nasze małżeństwo. Proszę, pomóż mojemu mężowi aby mi wybaczył, skrusz zatwardziałość serca aby dostrzegł moją miłość do niego. Pomóż nam znów być razem.

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy21.5.16

    Święta Rito uratuj małżeństwo Michaliny i Adama, pozwól im na nowo obdarzyć się miłością i poszanowaniem i spraw aby w ich sercach zagościł pokój na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy21.5.16

    Święta Rito spraw aby Agnieszka wróciła do rodziny swojej zdrowa i pełna sił i aby rodzina mogła się cieszyć sobą do końca swoich dni.

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy22.5.16

    ŚW. Rito proszę Cię za beznadziejną sytuację w mojej pracy, wyproś cud przemiany tego miejsca i ludzi, dyrektorów, uzdrów trudne relacje oraz daj mi siłę wytrwania, pokój i radość z pracy

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy22.5.16

    Święta Rito błagam o ratunek dla mojego małżeństwa i proszę daj znak mężowi i przejrzenie dla Małgorzaty,że popełniają cudzołóstwo

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy24.5.16

    ŚW.Rito proszę uratuj moje małżeństwo,wstaw się u Pana Boga za nami.Jeżeli jest cień choćby nadziei to skrusz lód w jego sercu,tyle lat przeżyliśmy razem,tyle dróg przeszliśmy,mamy piękne i mądre dzieci,wspaniałego wnuka,a on nawet nie chce ich znać.
    wesprzyj mnie,wstaw się za moimi prośbami u Pana.
    Pomóż ,nie chcę być samotna,zgorzkniała,pusta w środku...

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy3.11.17

    Święta Rito, proszę uratuj małżeństwo syna. Spraw by się uspokoił a synową wesprzyj w tej trudnej dla niej sytuacji. Proszę...

    OdpowiedzUsuń