Uzdrowienie siedemnastolatka ze zniewolenia duchowego

Rita zatroszczyła się także o duszę pewnego siedemnastolatka. Chłopak był dziki i zepsuty. Uciekał z domu, wpadał w kłopoty i dawał upust swoim złym skłonnościom. Na nic zdały się dobre rady, a nawet groźby. Zmartwieni rodzice zdecydowali się poprosić o pomoc św. Ritę, słyszeli bowiem o cudach, których ta święta dokonała. Zaczęli odmawiać nowennę, modlili się tak, jak najlepiej potrafili. Trzeciego dnia odmawiania modlitwy syn pojawił się w domu, ale krótko po tym znów odszedł i już nie wrócił. Rodzice jednak nie stracili wiary, nadal mieli nadzieję, że św. Rita pokaże ich dziecku drogę powrotną do prawdy. Zaczęli odmawiać drugą nowennę, ale tym razem zrobili to, posługując się pewną książeczką. Kiedy odmawianie nowenny dobiegło końca, syn – zupełnie odmieniony – powrócił. Upadł im do stóp i ze łzami błagał o wybaczenie krzywd, które im wyrządził. Obiecał też, że zmieni swoje postępowanie. Pragnąc omijać wszelkie okazje, które mogłyby go znów skłonić do włóczęgowskiego życia, poprosił rodziców, by nauczyli go jakiegoś zajęcia. Chciał robić coś, co dałoby mu szansę udowodnienia im, że jego postanowienie poprawy było szczere. Dusza młodzieńca zaczęła ożywiać jego ciało, które kiedyś tę dusze zabijało. Matka i ojciec, uszczęśliwieni z powodu nawrócenia syna, pośpieszyli do Conversano, by tam podziękować Ricie za pomoc. W dowód wdzięczności zapalili przed jej ołtarzem lampę i zadbali o to, by paliła się ona w każdy piątek.


W: A. Machalica, Święta Rita – anioł nadziei, Wyd. eSPe, Kraków 2013.

8 komentarzy:

  1. Anonimowy7.5.15

    Św. Ritto, ja również błagam o pomóc w naprawie zachowania mojego syna Artura, żeby był człowiekiem dobrym szanował mnie i kochał, by osiągnął szczęście i zadowolenie w życiu a także dobry zawód, który pozwoli Mu godnie żyć.Bardzo proszę pomóż.Dziękuję za to co już mi pomogłaś-Ty wiesz to było niesamowite, jestem bardzo szczęśliwa i wdzięczna i modlę się wraz z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9.5.15

    Św.Ritto,pomóż mi w mojej trosce o syna zagubionego, daj siłę wiary w uzdrowienie i powrót na drogę ku dobremu

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22.5.15

    św Rito błagam Cię za moim synem. wyjednaj mu łaskę uwolnienia z nałogu, fobii, agresji. Niech powróci do stołu, nie bedzie juz przykry dla nas. Abysmy mogli tworzyc świętą rodzinę. Błagaj U Boga aby żadne z moich dzieci nigdy nieszczęśliwe nie było ani drogi Bożej nie porzuciło. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy26.5.15

    a ja również proszę w intencji mojego syna. rozpal na nowo jego serce miłością do Boga , pomóż mu odnaleźć drogę słuszną i przeznaczoną jego zyciu przez Pana. Zmień go w kochającego i dobrego syna

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy24.7.15

    Swieta Rito! prosze o wstawiennicwo wsprawie znalezienia pracy dla mojego syna oraz uwolnienie go z depresji

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy2.11.15

    Święta Rito błagam o wstawiennictwo i modlitwę za moją córkę , pomóż jej w pomyślnym zakończeniu sprawy z kredytem, a także proszę o zdrowie dla mojej córki

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy25.3.16

    Św Rito ,błagam o wstawiennictwo i modlitwę za moja córkę Maję,aby chciala sie uczyć i nie schodzila na zlą drogę,aby nie ulegała wpływom swojego chlopaka .Proszę o modlitwę

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18.4.16

    Święta Rito błagam Cie za Jankiem, ratuj tego chłopaka. Ulecz go z wszelkich uzależnień, niech będzie dobrym dzieckiem i synem. Błagam, błagam, błagam.
    Uratuj proszę także Dawida i mojego męża.Mama i żona .

    OdpowiedzUsuń