Uzdrowienie oczu

Łaski uzdrowienia oczu doświadczył także w 1886 r. mały, czteroletni chłopiec. Dziecko poparzyło się dość mocno ogniem z piecyka. W wyniku tego oparzenia najbardziej ucierpiały jego oczy: chłopiec nie potrafił ich otworzyć. Jego mama, chcąc uratować mu wzrok, wezwała na pomoc lekarzy, ale przepisane przez nich leki okazały się bezskuteczne. Z upływem dni stan dziecka nie poprawiał się, nic nie wskazywało na to, że odzyska wzrok. Gdy medycyna okazała się bezsilna, zatroskana mama chłopca zaczęła zanosić pobożne modlitwy o uzdrowienie syna do Boga i Jego świętych. Choć wiele razy błagała różnych świętych o ratunek, upragniona łaska nie nadeszła… Jednak pewnej nocy podczas snu ukazała się jej jakaś siostra zakonna. Siostra ta zwróciła się do niej w następujących słowach: „Prosiłaś o pomoc wielu świętych, dlaczego nie zwróciłaś się o nią do mnie?”. Kobieta zapytała: „A kim ty jesteś?”. W odpowiedzi usłyszała: „Jestem błogosławioną Ritą, której figura znajduje się w kościele św. Kosmy. Obiecuję ci, że jeżeli mnie tam odwiedzisz, oczy twojego syna będą otwarte, gdy wrócisz”. Następnego dnia, wczesnym rankiem, matka chłopca udała się do owej świątyni, by błagać św. Ritę o wstawiennictwo. Gdy wracała, słyszała głos swojego syna, a gdy do niego podeszła, zobaczyła, że jego oczy są otwarte i że jest całkowicie zdrowy. Otwarcie się na pomoc wielkiej świętej sprawiło, że dziecko nie musiało już żyć zamknięte w klatce ciemności.


W: A. Machalica, Święta Rita – anioł nadziei, eSPe, Kraków 2013.

18 komentarzy:

  1. Anonimowy10.10.13

    Św.Rito i ja wiosną tego roku pokornie prosiłam Cię abyś wstawiła się u naszej Pani aby moje oczy znów przejrzały po operacji , dziś dziękuję Ci po raz kolejny że byłaś przy mnie w tych trudnych chwilach,że znów się mogę cieszyć dobrym wzrokiem,dziękuję Ci za wszystko ,nie opuszczaj mnie o Św.Rito.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy27.2.14

    ŚW. RITO BŁAGAM CIE O UZDROWIENIE OCZU MOJEJ CORKI INES, ZEBY TAK PIĘKNIE OTWORZTYŁA I PARZTYŁA JAK TEN 4-LETNI CHŁOPIEC.PRAGNĘ MATKO.UDZIEL NAM TEJ ŁASKI ZA WSTAWIENNICTWEM ŚW. RITY.UFAMY TOBIE...NIE OPUSZCZAJ NAS NA CHWILE

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1.4.14

    O Św. Rito z ufnością się do ciebie modlę i proszę żeby moje oczy były takie jak kiedyś zdrowe i widziały piekno świata, żebym się mógł prowadzić normalne życie mieć zdrowe dzieci i przestrzegać przykazań Bożych, lekarze mi nie umieją pomóc, tracę już wiarę w wyzdrowienie moich oczu więc proszę cie i błagam wysłuchaj mojej prośby

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4.6.14

    Swięta Rito, Proszę, pozwol mojej coreczce Faustynie patrzec na swiat zdrowymi oczkami. Uslysz mnie, i nie opuszczaj, o sw. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy30.7.14

    Święta Rito uproś łaskę zdrowych oczu dla moich dzieci, ofiaruj Ojcu Przedwiecznemu Rany i Krew Jezusa i boleści Niepokalanej Maryi za grzechy naszych przodków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy16.8.14

    Najswietsza Rito upros mi laski wyzdrowienia oczka mojego synka Bartusia.Pozwol nam cieszyc sie darem uzdrowienia.Blagam i dziekuje.mama

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21.1.15

    Święta Rito uproś mi łaskę zdrowych oczu. Ufam Twemu skutecznemu wstawiennictwu i opiece podczas jutrzejszych trudnych badań. Módl się za mną św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy4.3.15

    Święta Rito- może nie umiem modlić się w pięknych słowach, ale Ty wiesz, że bardzo potrzebuję Twojego wstawiennictwa dla mojego malutkiego synka, który ma 6 tyg. i będzie miał operację oczu. Proszę o litość nad mną i szansę na to aby mój malutki skarb mógł widzieć. Proszę Cię św. Rito o wstawiennictwo w mojej sprawie u Pana Naszego. Bardzo żałuję, za złe słowa i czyny w swoim życiu. Przebaczcie mi...

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy7.5.15

    Proszę o uzdrowienie mnie z choroby oczu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy11.5.15

    Bardzo Cie prosze SW. RITO o wstawiennictwo u Boga i Jezusa o uzdrowienie mojego prawego oka z choroby na ktora lekarze nie moga mi pomoc oraz na poprawe mojego wzroku, ktory staje sie slabszy,,,Blagam Cie pomoz mi Sw.Rito..Niech Bog Ojciec Milosierny ulituje ....

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21.5.15

    Proszę św. Rito wybłagaj uzdrowienie oczu dla Łucji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14.6.15

    Proszę pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Święta Rito , proszę Cię pokornie o o błagalną modlitwę do Pana Boga o uzdrowienie mojego gruczołu łzowego w lewym oku, aby znów zaczął funkcjonować i wydzielać łzy, aby nie było bóli tego oka i stanów zapalnych, bowiem dla Pana Boga nie ma rzeczy niemożliwych.
    Błagam i dziękuję Ci Panie Boże za to co mam, za moja rodzinę, miej ją w opiece.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy8.8.15

    Św. Rito wybłagaj uzdrowienie oczu dla mojego syna Tymoteusza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy28.11.15

    Pokornie prosze cie sw Rito uproś u Pana miłosiernego aby uleczył oczy mojej teściowej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy7.5.16

    O św Rito Błagam Cię ,powoli tracę nadzieje ,proszę z całego serca o łaskę uzdrowienia moich oczu ,chodż nie jestem godna ,z tytułu mojej niewierności ,mojej chwiejności wierze ,zlituj się nade mną grzesznicą ,która prosi Cię o wstawiennictwo przed Bogiem.Za wszystkie łaski z góry Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy2.11.17

    Św.Rito proszę uproś u Pana Boga aby uleczł oczy mojej córeczki Mai,która ma bardzo dużą wadę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy10.12.17

    Święta Rito proszę Cię o uratowanie wzroku dla mojej Mamy Honoraty,aby lekarze potrafili bezpiecznie przeprowadzić skuteczny zabieg i łaskę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń