Uzdrowienie dziecka

Skutecznej pomocy św. Rity doświadczyli zrozpaczeni rodzice czteroletniej dziewczynki Marii. 27 stycznia 1896 r. około godziny piątej rano Simone Rotunno i Rosa Naracii ujrzeli, jak ich dziecko wije się w konwulsjach i jest na granicy śmierci. Natychmiast zwrócili się do św. Rity z błaganiem. Zanosząc do niej żarliwe modlitwy, namaścili ciało dziecka olejem świętej. O godzinie jedenastej ich córeczka, która dotąd nie wykazywała oznak życia, poruszyła się w łóżeczku, otworzyła oczy i zaczęła mówić. Po 10 dniach zupełnie wyzdrowiała. Smutek rodziców zniknął, a z ich serc mógł się nareszcie wydobyć potok słów uwielbienia.

W: A. Machalica, Święta Rita – anioł nadziei, eSPe, Kraków 2013.

15 komentarzy:

  1. Anonimowy25.9.15

    A ja chciałabym opowiedzieć o problemie jaki miałam z moim 2/5 letnim synkiem. Wojtuś w wieku 2,5 lat prawie nie mówił. Opiekunka, która zajmuje się nim w żłóbku stwierdziła, że może on mieć poważane zaburzenia w rozwoju. Byłam zrozpaczona, bardzo martwiłam się o zdrowie mojego dziecka. Zaczęłam modlić się do Świętej Rity, gorąco prosząc Ją o łaskę mowy i dobrego rozwoju dla synka. Równocześnie zaczęłam więcej czasu poświęcać mojemu dziecku, starając się wpierać jego rozwój. Do tej pory niestety zbyt małą uwagę poświęcałam Wojtkowi. Po zakończeniu Nowenny do Św. Rity synek zaczął powtarzać słowa, wcześniej nigdy tego nie robił. Zaczął lepiej się z nami komunikować. Ponadto zaczął poprawnie korzystać z nocniczka, wcześniej miał wielkie opory w tej kwestii. Nawet opiekunka ze żłobka zauważyła różnicę w zachowaniu Wojtka. Wiem, że to wstawiennictwo Św. Rity sprawiło, że synek lepiej się rozwija. Oczywiście wiele pracy jeszcze przed nami, ale jestem dobrej myśli. Dziękuję Św. Ricie za łaski, które wyprosiła nam u Pana Boga. Nie przestanę prosić o dalszą opiekę nad naszą rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy25.9.15

    A ja chciałabym opowiedzieć o problemie jaki miałam z moim 2/5 letnim synkiem. Wojtuś w wieku 2,5 lat prawie nie mówił. Opiekunka, która zajmuje się nim w żłóbku stwierdziła, że może on mieć poważane zaburzenia w rozwoju. Byłam zrozpaczona, bardzo martwiłam się o zdrowie mojego dziecka. Zaczęłam modlić się do Świętej Rity, gorąco prosząc Ją o łaskę mowy i dobrego rozwoju dla synka. Równocześnie zaczęłam więcej czasu poświęcać mojemu dziecku, starając się wpierać jego rozwój. Do tej pory niestety zbyt małą uwagę poświęcałam Wojtkowi. Po zakończeniu Nowenny do Św. Rity synek zaczął powtarzać słowa, wcześniej nigdy tego nie robił. Zaczął lepiej się z nami komunikować. Ponadto zaczął poprawnie korzystać z nocniczka, wcześniej miał wielkie opory w tej kwestii. Nawet opiekunka ze żłobka zauważyła różnicę w zachowaniu Wojtka. Wiem, że to wstawiennictwo Św. Rity sprawiło, że synek lepiej się rozwija. Oczywiście wiele pracy jeszcze przed nami, ale jestem dobrej myśli. Dziękuję Św. Ricie za łaski, które wyprosiła nam u Pana Boga. Nie przestanę prosić o dalszą opiekę nad naszą rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2.1.16

    święta Rito proszę o uzdrowienie mojej córki z udaru mózgowego wiem ,że za twoim wstawiennictwem to się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy9.1.16

    Św.Rito p-jest proszę o pomoc dla syna koleżanki Irenki-syn jest ciężko chory na nerki, które odmówiły całkowicie posłuszęnstwa bo nie brał leków,czeka go rehabilitacja a ona nie ma pieniędzy

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19.3.16

    ŚW.RITO PROSZĘ CIĘ O UZDROWIENIE MOJEJ SIOSTRZENICY MARYSI Z CHOROBY NOWOTWOROWEJ.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19.3.16

    ŚW.RITO PROSZĘ CIĘ O UZDROWIENIE MOJEJ SIOSTRZENICY MARYSI Z CHOROBY NOWOTWOROWEJ.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy26.3.16

    Św.Rito proszę o uzdrowienie mojego syna z choroby cukrzycowej

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy28.3.16

    Święta Rito uproś u Jezusa miłosiernego łaskę uzdrowienia Bartoszka .

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy29.3.16

    Jeszcze raz gorąco Cię proszę Święta Rito uproś przez Maryję do Jezusa uzdrowienie Bartoszka Janusza . Gorąco Cię proszę Tak bardzo cierpi .Niech Jezus Zmartwychwstały zapuka do serduszka Bartoszka przywróci Mu zdrowie i radość z życia

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy8.4.16

    Święta Rito jeszcze raz gorąco Cię proszę o wstawiennictwo do Jezusa o powrót do zdrowia Bartoszka Janusza .

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy9.4.16

    Św.Rito proszę Cię modlitwę w intencji mojej bratanicy Malwinki,o łaskę zdrowia dla niej i siłę i zdrowie dla jej rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy15.4.16

    święta Rito błagam Cię o cudowne uzdrowienie Kornelii i Jasia. Oboje chorują na nowotwory złośliwe i tylko Ty możesz im pomóc w tej sytuacji. Błagam o pomoc, o uzdrowienie tych małych kochanych dzieci. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy23.4.16

    SWIETA RITO UZDROW MEGO SYNA Z CHOROBY ZOLODKA,NALOGU.WSTAW SIE ZA NIM U NASZEGO PANA JEZUSA CHRYSTUSA.PROSZE CIE O POMOC.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy25.4.16

    swieta Rito prosze Cie o pomoc w uzdrowieniu Wnuczka mojej przyjaciolki Kubusia u ktorego stwierdzono bialaczke tylko TY mozesz mu pomoc a ja bede wspierac go swoja modlitwa

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy26.4.16

    Św. Rito wybłagaj cud u Pana Jezusa Miłosiernego dla mojego syna Marcina, uproś aby jego połamany w paru miejscach kręgosłup mógł dać się wyleczyć, aby syn odzyskał sprawność i mógł wrócić do aktywności i założyć rodzinę. Anna

    OdpowiedzUsuń