Ośrodki kultu św. Rity - Kraków

Zaczęło się od osiemnastoletniej Marii Zembaczyńskiej, słuchaczki krakowskiego seminarium nauczycielskiego, która w towarzystwie swego starszego prawie o trzydzieści lat przyrodniego brata, malarza, ucznia Jana Matejki, uczestniczyła w Rzymie we Mszy św. kanonizacyjnej Rity Mancini, w uroczystość Wniebowstąpienia Pańskiego 24 maja 1900 r. Jeśli miała taki pomysł, co nie było nowością w jej rodzinie, by zostać zakonnicą, to ta kanonizacja wskazała jej drogę: klękając przed bratem Antonim, który przyjął przyrzeczenie, postanowiła, jak św. Rita, przywdziać habit augustiańskiej mniszki.

W krakowskim klasztorze przyjęła imiona Maria Magdalena i nigdy nie zdradziła swoich młodzieńczych ideałów. Gdy w zakonie rozgorzał spór, czy zachować ścisłą klauzurę, czy też na potrzeby posługi szkolnej wśród ludzi zmienić rygory na swobodniejsze, zrezygnowała z urzędu przełożonej klasztoru. Zmarła po ciężkiej chorobie w wieku czterdziestu sześciu lat. Faktem jest, że od chwili jej zainteresowania augustiańskim zakonem, a potem wstąpienia do niego kult św. Rity, dotychczas celebrowany tylko w "rodzinie augustiańskiej", zaczął się rozszerzać i promieniować na Polskę. Już w 1902 r. ukazało się nakładem krakowskich sióstr pierwsze wydanie nowenny do św. Rity. W okresie międzywojennym w kościele św. Katarzyny w południowej nawie znajdował się już także obraz św. Rity, potem przeniesiony do kaplicy ss. Augustianek, gdzie znajduje się do dziś.

W czasie okupacji wiara była żarliwa. Na Msze św. i nabożeństwa przychodziło więcej osób niż przed wojną, chociaż groziły im łapanki, które urządzano nawet przed kościołem.

Ojcze nasz, któryś jest w niebie, spójrz na Polskę, umęczoną ojczyznę naszą (...) Nie może być jednak Twoją wolą, by światem rządził mord, a krew lała się rzeką. (...) Spraw, Boże, by wilgotne cele więzienne opustoszały, by więcej nie było na ziemi dołów wypełnionych ludzkimi trupami, by przestał świstać nad naszymi głowami szatański bicz strachu - ta okupacyjna wersja "Modlitwy Pańskiej", którą przypomniał Jan Karski, słynny kurier Polskiego Państwa Podziemnego, rozbrzmiewała w domach, przed przydrożnymi lub podwórkowymi kapliczkami, w kościołach.



Przy kościele św. Katarzyny Aleksandryjskiej na krakowskim Kazimierzu w 1942 r. erygowano parafię w celu niesienia posługi religijnej nowym mieszkańcom Kazimierza i Stradomia. Żydów już stąd usunięto. Właścicieli i opiekunów tego miejsca, ojców augustianów, również. 20 września 1941 r. zabrano ich z klasztoru do więzienia przy ul. Montelupich. Potem do Auschwitz.

Krakowianie byli i pamiętali. Ale okupant, który zaczął swoją działalność w Polsce od eksterminacji elit intelektualnych, też pamiętał, co stanowi o sile tego narodu: pamięć i wiara. Sukcesywnie i metodycznie nakazywano usunięcie patriotycznych symboli z kościołów, likwidowano możliwość odbywania procesji poza ich obrębem, zakazywano śpiewania niektórych pieśni, obchodzenia świąt ważnych w polskiej tradycji: Matki Boskiej Gromnicznej, Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny, Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny, Piotra i Pawła, a przede wszystkim kultów, które uchodziły za typowo polskie: modlitw do Matki Bożej Królowej Korony Polski i polskich patronów i świętych.

W tej sytuacji w 1944 r. w kościele św. Katarzyny pojawia się rzeźba św. Rity z Cascii, jeden z ostatnich projektów niestrudzonego badacza, konserwatora, obrońcy polskich pamiątek narodowych, wielkiego, kontrowersyjnego architekta i wizjonera Adolfa Szyszko-Bohusza, który słynął z niekonwencjonalnych, ale skutecznych form działania. - To święte miejsce - odpowiadał malkontentom, gdy zarzucali mu zbytni przepych przy przedwojennej odbudowie Wawelu. Nie znamy dziś na pewno pomysłodawcy i przyczyn, dla których pomnik św. Rity został tu umieszczony, choć wiele wskazuje na to, że to sprowadzony z Prokocimia o. Alfons Hilary Kurowski OSA, jako gospodarz miejsca, chciał we współpracy z Szyszko-Bohuszem ofiarować wiernym kult świętej od spraw po ludzku beznadziejnych. Można przypuszczać, że ktokolwiek był tym pomysłodawcą, sam Szyszko-Bohusz czy ktoś inny, wpadł na niezwykły koncept: skoro nie można modlić się do polskich świętych, to chyba można do sojuszniczych? Wszak św. Rita była Włoszką, nie mającą nic wspólnego w Polską, polskim Kościołem i jego wiernymi. Ta wersja mogła przekonać okupanta w Krakowie, stolicy Generalnej Guberni, gdzie wszystko, poza polskimi niewolnikami, miało odtąd być niemieckie.

Zatem w niezupełnie zwykły sposób ufundowana figura stoi do dziś i gromadzi coraz więcej wiernych, a nawet stanowi wzór dla nowych fundacji.

Od wielu lat Augustianie propagują kult wielkiej świętej Augustianki, patronki spraw trudnych i beznadziejnych - św. Rity. 22 każdego miesiąca przy ołtarzu ku jej czci odprawia się Mszę świętą w intencjach zgłaszanych przez wiernych, prosząc o wstawiennictwo Świętej u Boga. Za przyczyną św. Rity wierni otrzymują wciąż niezliczone łaski. Intencje modlitw do św. Rity, jak i świadectwa doznanych łask prosimy przesyłać na adres:

Klasztor św. Katarzyny
"Św. Rita"
31-064 Kraków, ul. Augustiańska 7
tel. (12) 430-62-42


W: Pielgrzymi świętej Rity, Wydawnictwo Polskiej Prowincji Zakonu św. Augustyna, Kraków 2011; Święta Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, Augustianie - Kraków.




135 komentarzy:

  1. Anonimowy15.7.14

    Św. Rito proszę Cię o wstawiennictwo w mojej intencji. Wyproś dla mnie uzdrowienie z choroby układowej i niedoczynności tarczycy. Jesteś Patronką od spraw beznadziejnych, pomogłaś wliejlu ludziom. Ufam w Twoje orędownictwo i wierzę, że mi też pomożesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20.9.14

    Św.Rito proszę Cię zdrowie dla mego męża ,o wyzwolenie z ciężkiej choroby, ulżyj w bólu nogi i spraw aby wynik badania dla mnie okazało się pomyślne .Ufam w Twoje orędownictwo Św.Rito

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy27.9.14

    Św. Rito - proszę Cię o pomoc. Dziękuję za nadzieję, jaką nam dajesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy5.10.14

    Św.Rito -- proszę Cię o zdrowie dla mojej córki Katarzyny. Ufam i wierzę że za Twoim wstawiennictwem moja córka szybko wróci do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy9.10.14

    Święta Rito proszę wysłuchaj mojej prośby aby Tomek został uwolniony od złych myśli aby zaczął znowu mnie kochać.Aby nie zagubił się w tej sytuacji w której jest.ABY SZATAN NIE MIAŁ DO NIEGO DOSTĘPU.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy10.10.14

    Św. Rito dziękuje za wysłuchanie mojej prośby którą zanosiłam do Ciebie. A teraz proszę o nawrócenie córki i jej partnera. Proszę aby syn słyszał i pozdawał wszystkie egzaminy. Proszę o zdrowie dla brata, mamy i całej mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16.10.14

    Św. Rito spójrz na mnie, proszę Cię o pomoc w uzyskaniu tej łaski na której tak mi zależy. Wysłuchaj mojej prośby. Twoja czcicielka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20.10.14

    Święta Rito,
    spraw proszę bym przezwyciężyła moje największe słabości jakimi są pycha i lenistwo bym znalazła w sobie siłę by paść przed Toba na kolana i prosić o łaski jak sługa. By spojrzeć Ci w oczy i prosić o łaskę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20.10.14

    Św. Rito proszę Cię o łaskę i pomoc w tak ważnej dla mnie sprawie. Wysłuchaj mojej modlitwy, którą codziennie do Ciebie zanoszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy23.10.14

    Św. Rito błagam Cię o wsparcie i pomoc w wiadomej sprawie.
    Wyproś mi u Najwyższego tę łaskę, której tak bardzo pragnę i tak bardzo potrzebuję. Wysłuchaj moje modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy24.10.14

    Św.Rito dopomóż mi wyjść z beznadziejnej sytuacji finansowej oraz uratuj moje małżeństwo rodzinę przed rozpadem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy31.10.14

    Prosze sw Rito o nawrocenie corki i jej partnera o zdrowie i sile dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy14.11.14

    Święta Rito! Dziękuję za wysłuchanie moich próśb, jednak moje życie znów potrzebuje Twojej pomocy. Ty wiesz Św. Rito co jest przyczyną mojego smutku, rozpaczy...PROSZĘ, błagam o kolejne wstawiennictwo do Boga, wierzę głęboko, że i tym razem mnie nie zawiedziesz. Proszę o znak, że będzie dobrze... Czekam i wierzę, że się uda...

    Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy15.11.14

    Święta Rito, przyjdź proszę z pomocą mojej Córce dotkniętej depresją. Wstawiaj się na Nią do Boga Miłosiernego o uzdrowienie Jej poranionej duszy, o przywrócenie zdrowych myśli, motywacji, prawdziwej radości i szczere nawrócenie. Proszę wysłuchaj mojej prośby!

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy17.11.14

    Sw. Rito proszę cię o łaskę uzdrowienia mojej siostry Krystyny. Miej ją w opiece, dodawaj siły w walce zchorobą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy3.12.14

    Święta Rito wyproś pomyślne dla mnie ukończenie sprawy sądowej i obronę dobrego imienia mojego św.pamięci brata

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy5.1.15

    Święta Rito przyjdź mi z pomocą abym doczekała się wymarzonego potomstwa,proszę cię o wstawiennictwo do Boga,wysłuchaj mojej prośby błagam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy7.1.15

    Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo do Boga Najwyższego w mojej wiadomej Ci sprawie. Ufam w Twoją moc i modlę się nieustannie również o nie zbaczanie z drogi do Boga, (mimo wielu pokus) i zdrowie moich dzieci. Dziękuję Święta Rito za łaski dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy18.1.15

    Swieta Rito z wielka wiara prosze o zdrowie dla calej naszej rodziny, zdrowie duszy i ciala. Blagam upros u Ojca Naszego laske zdrowia dla naszych wnukow. I prosze modl sie za naszym wnukiem Wiktorkiem aby zle moce opuscily to dziecko. Sw Rito wysluchaj mojej prosby i modl sie za nami Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Swieta Rito.
    Prosze o laski dla mojego bezdusznego brata. Prosze Cie rowniez o pomoc z moimi problemami, ktore Tobie sa znane. Nie zostawiaj mnie w potrzebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy22.1.15

    SW. RITO, proszę o interwencje w sprawach mojej rodziny. proszę o przemianę serca mojego męża, aby zaniechał wiecznego poniżania córki,
    błagam pomóż moim dzieciom, uratuj Kingę ,prosi mama

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy22.1.15

    ŚW. Rito, proszę o uzdrowienie wewnętrzne mojej synowej Anny, także o lepszą pracę dla Łukasza, proszę uchroń naszą rodzinę od ataków złego ducha, módl się za łaskę pełnienia woli Bożej w naszym życiu, abyśmy spełniali wobec siebie przykazanie miłości.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy26.1.15

    Sw.Rito prosze Cie w mojej intencji o łaske uzdrowienia abys wyprosiła mi u Pana naszego te łaske uzdrowienia z choroby nowotworowej wezłow chłonnych .Tys sw.Rito ponad wsxystko umiłowała Pana i przeto wielu z nas w beznadziejnych sytuacjach moze błagac o Twą litosc bo Ty za nami oredujesz u Pana i Jezus okazuje nam swe łaski .dziekuje badz uwielbiony Jezu .amen

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy8.2.15

    Św. Rito, może moje prośby nie są tak ważne jak innych, ale jeżeli możesz proszę Cię o pomoc w ukończeniu sesji bez warunków.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy8.2.15

    Święta Rito proszę Cię wybłagaj nam u Boga Zdroje łask.By świat lepszy był,by w miłości żył, by chorzy w mojej rodzinie na ciele i duszy zostali uwolnieni od złego i mogli Cię chwalić na wieki.amen

    OdpowiedzUsuń
  26. Swieta Rito patronko malzenstw blagam wyjednaj mi laske powrotu mojego mea oraz ratunek dal mojego malzenstwa. blagam nie odmawiaj mi swego wstawiennictwa w tej trudnej sytuacji. Blagam o zdrowie dla niego oraz o jego nawrocenie

    OdpowiedzUsuń
  27. Blagam Cie Sw. Rito o laske nawrocenia dla mnie oraz bym pokochala mego meza calym sercem i wynagrodzila mu cale zlo mu uczynione.

    OdpowiedzUsuń
  28. Sw Rito lagam ratuj moje malzenstwo od rozpadu. Wyblagaj mi prosze laske powrotu do Boga dla mojego meza oraz o wzajemna milosc, jednosc i radosc z bycia razem. Blagam wstawiaj sie za mna.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy19.2.15

    Święta Rito proszę Cię o pomyślne zdanie egzaminu przez moją córkę,wstawiaj się za nią do Jezusa Ukrzyżowanego aby prowadził ją drogą wiary,prawdy i miłości.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy20.2.15

    Sw. Rito błagam o powrót dozdrowia mojego meża

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy26.2.15

    KOCHANA ŚWIĘTA RITO proszę o wsparcie bo brakuje mi już sił i o modlitwę o opamiętanie i przemianę serca dla męża, by Dobry Bóg na nowo złączył nasze serca i pozwolił utrwalać się w jego miłości, by nasze dzieci mogły się wychowywać w pełnej i na nowo kochającej się naszej rodzinie, w której panuje miłość, szacunek i wzajemne wsparcie. A on ciągle sprowadza nowe kobiety, przy których mnie poniża i ośmiesza. Za to, że dla mnie sakrament małżeństwa jest ważny i nierozerwalny. On potrzebuje w końcu pokory bo ile można niszczyć drugiego człowieka za dobroć i miłość. Święta Rito proszę o Twoje wstawiennictwo u Pana. Proszę też o modlitwę i opamiętanie dla tych kobiet (Hanny, Magdaleny...) Święta Rito bardzo potrzebujemy Twojej modlitwy

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy4.3.15

    Ukochana Rito,

    Proszę Cię o poczęcie i urodzenie dziecka...tyle razy mi pomogłaś....ufam Ci

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy12.3.15

    to nie komentarz to prosba o wstawiennictwo o laske o bliskosc boga o zdrowie mojej rodziny I moje blagam

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy22.3.15

    Kochana Św.Rito Patronko Spraw beznadziejnych uproś u Jezusa dla mnie łaskę wyzdrowienia z choroby inwazyjnej pasożytów organizmie i choroby skóry nużeniec.Uproś wszelkie łaski dla mnie i wiarę na lepsze jutro bo dopada mnie depresja i beznadziejność i ciągłe negatywne myślenie.Uproś u Jezusa łaskę w codziennym życiu i motywację do życia i szukanie pracy, której bardzo potrzebuje.Twoja czcicielka Krystyna z pod Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy24.3.15

    Świeta Rito,
    z całego serca proszę Cię uproś nawrócenie dla moich dzieci.W Tobie nadzieja Dziękuję Ewa

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy31.3.15

    Święta Rito
    Proszę o wstawiennictwo w moich prośbach...
    Zdrowie dla syna, potomstwo dla siostry i zgodę w rodzinie...
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy1.4.15

    Św.Rito moja ukochana święto pomóż mi pogłębić swoją wiarę i być bardziej pokorną. Pomóż mi proszę w sprawie mojej rodziny, ty wiesz najlepiej. Twoja Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy9.4.15

    Święta Rito, mimo ze dowiedziałam się o Tobie niedawno, juz widzę ze
    bardzo mi pomagasz i dajsz mi sile. Bóg zaplac za to, co zrobiłas dla
    mnie do tej pory. Ublagaj mi u Pana laske i cud, by mój maz wrócil do
    nas, by odzyla jego milosc do mnie i żeby dal nam szanse odbudowania
    naszej rodziny i naszych relacji, byśmy mogli wspólnie wychować naszego
    syna, który potrzebuje nas obojga. Proszę uwolnij go z nałogu, złych
    mocy i znajomości, które w dużej mierze wplynely na rozpad naszej
    rodziny. Daj nam sile i pozwól nam sobie wszystko wybaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy18.4.15

    Świeta Rito dziekuje ci za okazane łaski i prosze cie o cud uzdrowienia mojego malenkiego wnuka prosze cie aby postawiona diagnoza była błedna prosze o modlitwe

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy19.4.15

    Proszę cię o pomoc w intencji Łukasza i jego rodziny. Wstaw się za nim.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy19.4.15

    Święta Rito błagam cię o cud o łaskę uzdrowienia mojej bardzo ciężko chorej córeczki na nowotwór. Proszę bądź moją nadzieją i pocieszeniem, wypraszaj mi łaski nie zostawiaj nas bez pomocy, błagam Cię Agata

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy24.4.15

    Święta Rito z całego serca proszę Cię o wysłuchanie mojej prosby, abyśmy mogli mieć z mężem swojego ukochanego dzidziusia. Proszę Cię również o zdrowie dla mnie, mojego męża, rodziców, brata, o zgodę w rodzinie abyśmy się wszyscy kochali. Pomóż święta Rito mojemu mężowi znaleźć pracę w której go w końcu docenią. Bardzo Cię proszę Św. Rito wysłuchaj mojej gorącej prośby .

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy24.4.15

    Święta Rito, z całego serca proszę Cię wysluchaj mojej prośby abyśmy mogli mieć z mężem swojego ukochanego dzidziusia. Proszę Cię również o zdrowie dla mnie, mojego męża, rodziców, brata, babci i teściów, abyśmy zawsze żyli w zgodzie i miłości, aby Twój kult Św. Rito zawsze był w naszych sercach. Proszę, pomóż znaleźć pracę mojemu mężowi i bratu aby w końcu doceniono ich wysiłek. Święta Rito wysłuchaj mojej gorącej prośby i miej Nas zawsze w Swojej opiece i czuwaj nad Nami.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy27.4.15

    Święta Rito błagam Cię o powrót do zdrowia dla ks Piotra Barczyka

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy30.4.15

    Św. Rito wyproś u Boga mądrość dla ludzi

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy2.5.15

    Święta Rito, od poniedziałku piszę matury, które zadecydują o moim życiu. Proszę Cię abyś w tych trudnych i ważnych dla mnie dniach była przy mnie i pomogła mi spełnić swoje marzenia i dostać się na studia medyczne już w październiku. Obiecuję, że postaram się być najlepszym lekarzem na całym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy4.5.15

    Święta Rito ,proszę o uzdrowienie z nowotworu mojego męża Leszka.
    Poprzyj nasze błagania swoimi zasługami i nie zostawiaj nas.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy5.5.15

    Święta Rito, proszę o zdrowie dla naszego niespełna dwumiesięcznego synka. Błagam żeby badania nie potwierdziły niekorzystnych przypuszczeń, żeby nasz synek był zdrowy i pozwól nam na posiadanie jeszcze więcej zdrowych dzieci. Wysłuchałaś próśb mojej mamy i pomogłaś mi znaleźć wspaniałego mężczyznę, ojca i przyszłego męża, proszę pomóż nam i tym razem, żebyśmy mogli stworzyć szczęśliwą i zdrową rodzinę. Pokaż mi też proszę jak mogę najlepiej podziękować za otrzymane łaski.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy9.5.15

    Święta Rito, błagamy o zdrowie dla naszego synka Miłoszka. Otocz opieką i ulżyj w bólu naszemu maleństwu. Przyszedł na świat za wcześnie, a już tyle bólu i cierpienia doświadczył. Twoja matczyna miłość niech go chroni i daje mu siłę, żeby był zdrowy. Błagamy Cię Rito wysłuchaj naszej prośby. Kochający rodzice Miłoszka: Patrycja i Damian

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy12.5.15

    Św. Rito , proszę uproś dla mojego syna Michała wyjście z trudnej sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy13.5.15

    Święta Rito proszę o cud uzdrowienia Olka z guza mózgu.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy15.5.15

    Święta Rito błagam o niebo dla dusz mojej mamy i taty oraz wszystkich bliskich.A także o uwolnienie dusz czyśćcowych.Proszę o opiekę i łaski dla mojego brata Czarka i jego rodziny.Jak i również dla Ewy,Wiktorii,Sebastiana,Jacka i wszystkich mi bliskich osób a nawet wrogów.Proszę o modlitwę,łaski oraz pomoc dla mnie grzesznego.Jak wierz przeszedłem olbrzymi dramat i dzisiaj próbuję odbudować swoje życie.Święta Rito mniej mnie w swojej opiece.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy18.5.15

    św, Rito pomoż połączyć rozpadajace się małzeństwo mojej corki/

    OdpowiedzUsuń
  54. Święta Rito! mój mąż od dawna już choruje i bardzo cierpi, a nasze małżeństwo się rozlatuje. Brakuje sił i cierpliwości by być wsparciem dla mojego męża. Błagam Cię wyproś zdrowie dla niego, aby przestał cierpieć, byśmy razem zbudowali dobra rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy19.5.15

    Święta Rito z całego serca proszę o uzdrowienie mojego taty z guza żołądka i o wiarę i siłę dla wszystkich ludzi chorych na nowotwory.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy20.5.15

    Sw.Rito proszę pomóż mi szczerze sie wyspowiadać , aby Pan dał mi i córce wolność .

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy21.5.15

    sw.Rito prosze o zdrowie dla mamy icalej nadzej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy21.5.15

    ŚW Rito proszę o modlitwę dla mnie tak bardzo ważną chcę zostać matką uracz mnie swym błogosławieństwem i pomóż nam proszę żebyśmy zostali rodzicami już dużo nie brakuje:))błagamy:))

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy21.5.15

    Św. Rito, proszę o łaskę założenia szczęśliwej rodziny dla córki Kingi, i wymarzonej pracy, wstawiaj się za naszą rodziną

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy22.5.15

    Święta Opiekunko proszę o zdrowie i o rodzinę!
    Dziś świętuję swoje urodziny, tym bardziej jesteś mi bliska:)
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy22.5.15

    Św.Rito,proszę Cię o uratowanie mojej 2-miesięcznej wnusi Kaji , która jest bardzo słaba gdyż nie chce przyjmować pokarmu nie przybiera na wadze ma dużą niedowagę, lekarze mówią coś o wprowadzeniu sondy do żołądka.Proszę natchnij lekarzy duchem św.aby pomogli jej dojść do normalnego funkcjonowania i wesprzyj jej roziców w bólu idziałaniu . Babcia

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy25.5.15

    św.Rito uproś dla Adama i Doroty upragnione dziecko

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy29.5.15

    Droga Rito, dziękuję Ci za łaski otrzymane dzięki Temu wstawiennictwu. Sprawa po ludzku beznadziejna i całkowicie niemożliwa do uratowania stała się w jednej chwili pełną nadziei, radości i piękna. Bóg za Twą przyczyną uczynił wielki cud, bo inaczej tego nazwać nie umiem. Dziękuję Ci i proszę o więcej, nie tylko dla siebie, ale w szczególności dla tych, którzy bardzo potrzebują Twej pomocy. Przybądź z modlitwą zwłaszcza dla tych, których wiara jest słaba, wątpinie ogromne, a potrzeby przewyższają ich najśmielsze oczekiwania. Módl się za nich, by umieli się otworzyć na dary pochodzące od Pana, by poczuli się godnymi, by dary te przyjmować, brać je garściami, by się cieszyli, kochali i po wieki wieków wielbili szczodrość Ojca. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy30.5.15

    Sw. Riro ratuj mnie , wymodl sie o laske zycia i zdrowia dla mnie, oraz o wielka wiare w Boga.

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy18.6.15

    Św. Rito dziękuję za łaski już otrzymane za Twoim wstawiennictwem. Proszę Cię Św. Rito wyproś Kubusiowi zdrowe nerki, dopomóż Karolinie i Piotrowi wyjść z depresji.

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy21.6.15

    Św. Rito bardzo proszę o łaskę zdrowia dla mojej siostry Krystyny ,lekarze już od roku nie mogą dopasować odpowiednich leków- znowu jest w szpitalu.Święta. Rito siostra moja jest również uzależniona od nikotyny proszę Cię pomóż jej wyzwolić się z tego nałogu. Proszę Cię również o zdrowie dla siebie .

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy2.7.15

    Św. Rito bardzo proszę ratuj mnie z mojej głupoty, zaślepienia i abym mogła przezwyciężyć tą bardzo trudną sytuację finansową,
    Proszę Cię o zdrowie dla siebie i całej Rodziny, a szczególnie o dawcę dla syna.

    OdpowiedzUsuń
  68. Święta Rito błagam pomóż mojej mamie.

    OdpowiedzUsuń
  69. Święta Rito błagam pomóż mojej mamie.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy17.7.15

    O cudowna Św Rito proszę z całego serca abym w Niedzielę urodziła zdrowego synka Krystiana a całe cięcie cesarskie przeszło spokojnie i bez komplikacji. Proszę abym czuła się dobrze wraz z synkiem! Św Rito otocz nas opieką i spraw abym wróciła do domu w szczęściu i miłości a mój mąż aby mnie kochał i szanował!

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy22.7.15

    Św.Rito,
    Błagam o pomoc w uzyskaniu daru szczęśliwego macierzyństwa dla mojej córki.
    Ufam, że Twoja modlitwa zostanie w Niebie wysłuchana..
    Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy22.7.15

    O zdrowie dla teścia i dobre wyniki badań.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy7.8.15

    Św. Rito, proszę Cię o uzdrowienie mojego małżeństwa i relacji między mną i mężem. Proszę Cię także o pomyślne rozwiązanie mojej sytuacji finansowej. Błagam Cię o Święta Rito, wstaw się za mną !

    OdpowiedzUsuń
  74. Sw.Rito dziękuje ci za powrót do zdrowia mojej najukochańszej córki Moniki po operacji jajników,za siłe i wytrwanie na studiach doktoranckich.Całym moim sercem błagam Cię opiekuj się nią,czuwaj nad nią i spraw by znałazła prawdziwą szceśliwą miłośc i dorego męża.Ame

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy20.8.15

    św. Rito, proszę o Twoje wstawiennictwo za Wiesią, uproś jej uzdrowienie z nieuleczalnej choroby, Boże błogosławieństwo.
    Proszę też o środki do życia dla Czesi, wszelkie potrzebne łaski. Dziękuję za Twoją miłość i opiekę. krystyna

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy20.8.15

    św. Rito, dziękuję za Twoją miłość i opiekę. Proszę o Twoje wstwiennictwo za Wiesią, uproś uzdrowienie z nieuleczalnej choroby, potrzebne łaski, mądrość dla lekarzy. Ofiaruj też środki do życia i potrzebne łaski dla Czesi.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy21.8.15

    Swięta Rito, proszę Cie o uproszenie łask u Pana Najwyższego w sprawie niejasnych spraw i powikłań z kredytem mojej córki Kasi. Proszę Cię, nie pozwól, by deweloper wyrządził jej niesłusznie krzywdę, uchroń ją od tego.Pani Różana proszę Cię z całego serca by te sprawy trudne i beznadziejne wróciły na prostą drogę! Dziękuję Ci Pani za wszelkie łaski spływające na naszą rodzinę i nieustannie proszę o zdrowie dla mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy22.8.15

    Św. Rito, wspieraj nas po szczęśliwej operacji kardiologicznej męża. Bądź przy nim w trudach rehabilitacji i powrotu do zdrowia. Udziel nam łaski zdrowia.Błagamy Cię...
    Barbara K.

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy30.8.15

    Święta Rito moja patronko ,dziękuję ci za zdanie poprawki z matematyki. Wiem że razem ze świętym Tadeuszem Judą modliliście się za mną do Pana Boga. Teraz proszę cię o to żebym znowu nie oddaliła się od kościoła

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy4.9.15

    Św. Rito pomóż mi spotkać w moim smutnym i pełnym problemów życiu człowieka z którym będę szczęśliwa i który mnie będzie wspierał i pomagał

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy6.9.15

    Święta Rito przyjdź z pomocą mojej córce Martynie. Uproś łaskę
    u Pana Najwyższego aby doczekała się wymarzonego potomstwa.
    Bardzo proszę Cię wysłuchaj mojej i jej prośby. MATKA

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy6.9.15

    Święta Rito proszę o Twoje wstawiennictwo za Karoliną oraz Piotrem i jego rodziną w sprawach zdrowia, wyjścia z depresji, poukładania wszystkich trudnych beznadziejnych spraw.

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy20.9.15

    O święta Rito błagam Cię o wstawiennictwo przed tronem Miłosierdzia Bożego z moimi prośbami,które z wielką wiarą i ufnością w Twoje święte wstawiennictwo przedstawiam Bogu.Proszę Cię o święta Rito o dar wyproszenia łaski w sprawie Bogu wiadome.Proszę o łaskę zdrowia w mojej rodzinie,łaskę spokoju serca i sumienia,łaskę pokoju i pojednania w mojej rodzinie,łaskę nawrócenia mojej wnuczki Kingi.Błagam cię o święta Rito wyproś łaskę uczestnictwa i modlitwy w mszach na Twoją cześć i chwałę.Dziękuję za wysłuchanie próśb i modlitw moich.Bardzo wierzę w moc mej modlitwy i w Twoje skuteczne wstawiennictwa przed Tronem Bożym.Ela

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy20.9.15

    Święta Rito błagam błogosław mi na dzisiejszy,dobry,spokojny dzień.Proszę o łaskę zdrowia,łaskę wsparcia finansowego,łaskę spokoju serca i sumienia,łaskę pokoju i pojednania w mojej rodzinie.Proszę o łaskę przebaczenia moich grzechów.Święta Rito wierzę w moc mej modlitwy i w Twoje wstawiennictwo przed tronem Miłosierdzia Bożego.Ela

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy25.9.15

    Święta Rito, dziękuję za tyle łask.jesteś najukochańszą Matką,która nigdy nie opuszcza nikogo.nigdy niechaj nikt nie wątpi w moc modlitwy i w pomoc Świętej Rity !!!

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy26.9.15

    Św.Rito .Proszę o zdrowie i błogosławieństwo Boże dla mnie i mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy4.10.15

    ŚW.RITO .proszę wstaw się u PANA NAJWYŻSZEGO ,z moim problem ,sił mi brakuje do męża alkoholika od 21 lat,do jego znęcania się i pastwienia nade mną,błagam w swoim imieniu pomóż rozwiązać tą sytuację,błagam.A mojego syna miej w opiece i chroń go i bądz przy nim,błagam.JOANNA

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy7.10.15

    Św. Rito błagam Cię o wyzwolenie z depresji, pokój serca i wierność powziętym zobowiązaniom dla mojego Przyjaciela.

    OdpowiedzUsuń
  89. Sw Rito uzdrow proszę mija córkę z depresji i pomóż jej zdać egzaminy wierze ze jej pomożesz i ufam . Dopiero poznałam Cie sw Rito cieszę się z tego będę modlić się do Ciebie każdego dnia i sławić imię Jezusa i Maryi .

    OdpowiedzUsuń
  90. Sw . Rito proszę cię o rozum dla mojej córki która związała się z nie właściwym człowiekiem. Proszę o pomoc w zdaniu egzaminu .. J . SZ

    OdpowiedzUsuń
  91. Sw Rito mniej w obronie moja rodzinę męża i dzieci będę się modlić do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  92. Sw . Rito proszę cię o rozum dla mojej córki która związała się z nie właściwym człowiekiem. Proszę o pomoc w zdaniu egzaminu .. J . SZ

    OdpowiedzUsuń
  93. Św. Rito daj rozum mojej córce związała się z nie właściwym chłopakiem proszę cię oswiec ja błagam cię Rito

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy13.11.15

    Święta Rito, proszę Cię o wstawiennictwo i wyproszenie u Pana łaski dla naszej córki Martyny. Proszę bardzo aby wszystkie problemy zdrowotne zostały usunięte, które obecnie są przeszkodą by została matką. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy15.11.15

    Święta RITO patronko od rozwiązywania spraw trudnych i beznadziejnych z całego serca proszę o wstawiennictwo u Pana Boga Wszechmogącego za moją ukochaną mamą Alicją Małgorzatą aby Pan Bóg w Trójcy Jedyny pomógł w Jej wyleczeniu z raka płuc, by udała się operacja usunięcia płata płuc zajętego przez nowotwór, która ma odbyć się 20.11.2015, by mama cała, zdrowa i w pełni sprawna mogła wrócić do nas i by żyła w zdrowiu ile Pan Bóg da. Oby jak najdłużej. Z wielką pokorą proszę o twe wstawiennictwo Św RITO córka

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy21.11.15

    Swieta Rita proszę o łaskę uzdrowienia kobiety która nosi niegodne imię Maria żeby zrozumiała jak wielką czyni krzywdę moim dzieciom i swojemu bratu i uwolnienie tuj rodziny od zniewolenia przez alkohol.

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy22.11.15

    Św.Rito proszę wyproś mi łaskę u Pana naszego Jezusa Chrystusa
    - o nawrócenie mojego męża,
    - o jego przemianę,pokorę,aby stał się kochającym,dobrym mężem,lepszym człowiekiem,aby mnie kochał,szanował
    -o siłę i wytrwanie dla mnie
    -o spokój,miłość i radość w domu
    -o dobrych przyjaciól i dobrych ludzi na mojej drodze
    -o pomyślność w pracy
    -o dobrą pracę dla mojej córki
    -o pomoc w rozwiązaniu spraw finansowych
    -o zdrowie dla całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  98. Święta ukochana Rito wiesz jak bardzo byłam szczęśliwa gdy stanęłam przed Twym obliczem. Tak bardzo błagam Cię o pomoc , wsparcie tak wierzę w Twoją dobrą moc. Błagam Cię pomóż mi proszę aby osoba którą tak bardzo kocham wróciła, wiem jak potwornie ma trudny charakter, jak jest bardzo uparty nawet wobec swojej siostry ale wierzę w Twoją pomoc i ufam że nie odrzucisz moich próśb. Wiesz przecież jakim jestem człowiekiem i rzadko proszę o coś dla siebie lubię cieszyć się szczęściem innych dlatego proszę pokornie nie odtrącaj mnie w potrzebie . Tak bardzo ufam Ci i tak bardzo kocham Cię,,,

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy11.12.15

    Św Rito modlę się do ciebie codziennie ale czuje że za mało dzisiaj szczególnie proszę o zdrowie dla mojej bratanicy natalki ktora jest chora na białaczkę właśnie nawrocila choroba ale ja ufam ze dla boga nie ma nic niemożliwego wiec na mej drodze stawia takich św jak Ty św Rito proszę cię goraco o łaskę zdrowia dla Natalii ma dopiero 6 lat daj siłę dla jej rodziców i proszę za siebie i moją rodzinę Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy12.12.15

    święta Rito,dziekuję za wszystkie łaski otrzymane za Twoim pośrednictwem i blagam najgoręcej o pomoc w znalezieniu pracy dla syna Zbigniewa.Ufam mocno że i tym razem nie opuścisz nas w potrzebie.
    Kocham Cię św.Rito i blagam ratuj nas

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy15.12.15

    Święta Rito, Proszę Cię o wstawiennictwo i pomoc w mojej pracy aby udało mi się ją utrzymać. Ponadto proszę Cię o pomoc w poczęciu dziecka dla mnie i dla mojej żony. Proszę również o pomoc w pojednaniu mojej kuzynki z mężem. Pokornie proszę o pomoc aby Bóg w Swej łaskawości wysłuchał moich próśb i modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy31.12.15

    Św.Rito jeśli mogę Cię prosić o wstawiennictwo za mną,uprościć mi łaskę abym dostała pracę.Pomnij na moje dzieci. BÓG ZAPŁACIĆ. MONIKA.

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy31.12.15

    Święta Rito wstaw się do Boga i uproś u niego łaskę powrotu do zdrowia dla Kasi Maruszewskiej i jej córeczki Emilii ze Zdieszowic. Marian

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy21.1.16

    sw RITO POMOZ POKONAC TRUDY Z PRACA ZDOBYCIE FINANSOW NA SPLATE KREDYTU PATRONKO SPRAW BEZNADZIEJNYCH UFAM ZE LASKA ZNIEBIOS SPLYNA WTOBIE CALA NADZIEJA ICUD WIERZE-AMEN

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy23.1.16

    Za wstawiennictwem Swietej Rity i Świętego Jana Pawła ll, proszę o modlitwę, w Bogu wiadomych intencjach.Bog zapłać.Sylwia.


    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy2.2.16

    Święta Rito błagam Cię wstaw się u Boga miłosiernego i pomóż mi wyprosić uzdrowienie mojej cioci z ciężkiej choroby, jeżeli taka jest Jego wola.Proszę Cię też o wsparcie mojej kuzynki, aby Bóg dał jej siły przetrwać ten ciężki czas.Głęboko wierzę w Twoje Orędownictwo.Dobry Boże zmiłuj się nad nami.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy12.2.16

    święta Rito, błagam Cię wyproś łaski u Pana Boga dla mojej rodziny. Proszę Cię, aby moja siostra z mężem wkrótce doczekali się zdrowego, długooczekiwanego upragnionego dzidziusia, teść żeby wyszedł z nałgogu, rodzicom żeby dopisywało zdrowie i siła, żebym miała siłę wytwać w małżeństwie, w którym ingeruje teściowa... pRoszę Cię, spraw żeby teściowa znalazła sobie jakieś zajęcie, pasję, która p[ochłonie jej dużo czasu, żeby nie miała już czasu na wtrącanie, obgadywanie nas i śledzenie naszego życia. Zwróć mi zdrowie, które zniszczyła mi awanturami. Proszę Cię daj mi siłę żebym się nie przejmowała jej słowami, daj mi zdolność nie przejmowania się i nie zamatwiania się. Do tego obdarz mnie i mojego męża zdrowiem i siłą, żebyśmy mieli siłę stawić czoła codzienności i mądrze wychować dziecko. Ogranicz stres w naszym życiu. Jesteś moją nadzieją, bo są dni, kiedy brakuje mi sił przez teściową. Błagam, niech da nam spokój i niech nie ingeruje w żaden sposób w nasze życie.

    OdpowiedzUsuń
  108. Swieta Rito, blagam pomoz, nie opuszczaj w potrzebie, spraw aby moje problemy zawodowe pomyslnie sie rozwiazaly.


    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy22.2.16

    Święta Rito błagam Cię o zdrowie moich najbliższych oraz zgodę i porozumienie mojej córki ze mną i z jej tatą. Wierzę głęboko że jesteś naszą nadzieją.

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy7.3.16

    Święta Rito spraw abyśmy z mężem doczekali się potomstwa, żebym zaszła w ciąże mimo problemów ze zdrowiem i doczekała się szczęśliwego rozwiązania. Proszę Cie o zdrowie i pomyślne łaski dla wszystkich członków naszej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy14.3.16

    Święta Rito błagam pomóż ,nie opuszczaj w potrzebie. Proszę uwolnij moją córkę od nałogów , złych mocy i znajomości które w dużej mierze wpływają na jej życie .Pomóż jej odnależć dobrą drogę .Ufam że mi pomożesz

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy22.3.16

    Święta Rito błagam o nawrócenie moich dzieci, uwolnienie ich z nałogów, potomstwo dla Sylwii, miłość , zgodę i zdrowie w naszych rodzinach i wychowanie wnuków w wierze katolickiej.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy12.4.16

    Św.Rito proszę Cie uproś mi u Pana laske zdrowia i bezpieczeństwa dla moich dzieci szczegolnie tego które pod sercem nosze,dla moich najbliższych.Przyjdź mi z pomocą w tym trudnym czasie.Bogu niech będą dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  114. Grazyna20.4.16

    Święta Rito, mimo moich wątpliwości, o których wybaczenie proszę, proszę Ciebie o łaskę zdrowia dla moich bliskich oraz dla siebie. O łaskę wiary oraz pokory.

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy20.4.16

    Św. Rito proszę Cię uproś łaskę miłości,spokoju i szacunku dla mojej córki Klaudyny i jej partnera Pawła . Niech w ich sercach na zawsze zagości wzajemna miłość i szacunek. A ich syneczek Filipek niech zawsze widzi kochających się, szczęśliwych i uśmiechniętych rodziców. Św. Rito dziękuje za wszystko. Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy21.4.16

    Św Rito, wypraszam dla mnie siły i pociechy podczas opieki nad tatą, proszę też o Twoje wsparcie podczas zmian jakie podjąłem w życiu. Niech BÓG za Twoją przyczyną rozświetla moje mroki i lęki i prowadzi łaską ku dobrym rozwiązaniom. Paweł

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy24.4.16

    Św Rito, od niedawna jestem Twoją czcicielką, jednak bardzo wierzę w siłę modlitwy, dlatego proszę Cię o pomyślne zdanie egzaminów maturalnych dla mojego syna Daniela, o łaskę zdrowia dla niego i drugiego syna - Kamila oraz o dobrą, wierzącą żonę dla starszego syna. Wysłuchaj mnie dobrotliwie, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy24.4.16

    Święta Rota proszę Cię łaskawie o pomyślne zdanie egzaminów maturalnych mojego syna Daniela, o zdrowie dla niego i jego brata - Kamila, oraz o dobrą, wierzącą żonę dla starszego syna. Proszę wysłuchaj mnie dobrotliwie.

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy30.4.16

    Sw Rito proszę uzdrów mnie, spraw aby moja dolegliwość nie była poważnym schorzeniem, błagam Cię o to. Proszę o stałą pracę z serdecznymi współpracownikami i pracodawcą, zgodną z moim wykształceniem. Proszę zechciej mnie wysłuchać.

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy3.5.16

    Swieta Rito.wiem o Twojej pomocy od dawna. Teraz ja maluczka staje przed Toba z moimi prosbami.Prosze Cie o wstawiennictwo u Pana Boga Milosiernego.Pomoz mi przetrwac ciezka operacje neurochirurgicznaa.Pokieruj rekoma tych ktorzy beda mnie operowali.aby operacja dala oczekiwana przeze mnie mozliwosc lepszego chodzenia.Prosze Cie jeszcze o blogoslawienstwo dla calej mojej rodziny. Wspomoz mojego syna Michala w dalszej walce z nalogami. daj mu sile w dojsciu do normalnosci; miej patrzenie na jego synkow, moich wnukow Prosze o zdrowie i blogoslawienstwo dla mojego meza i drugiego syna .Opiekuj sie moja corka i jej rodzina; moimi wnuczkami i zieciem. Wysluchaj mnie i oreduj u Pana Boga .Swieta Rito Jestes nasza nadzieja .malgorzata

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy3.5.16

    Swieta Rito o Twojej dobroci wiem od dawna. Teraz ja maluczka przychodze do Ciebie z prosba o wstawiennictwo w mojej sprawie u Pana Boga.. Daj mi sile przetrwac ciezka operacje neurochirurgiczna,ktora moze mi pomoc w odzyskaniu lepszego poruszania sie ; kieruj rekami lekarzy ktorzy beda mnie operowac. Prosze o zdrowie i blogoslawienstwwo dla mojej rodziny.Wspomoz mojego syna Michala w dalszej walce z nalogami;aby doszedl do normalnosci. Miej patrzenie na jego synow,moich wnukow i ich matki. Prosze o zdrowie dla mojego meza i drugiego syna.Wspieraj moja corke i jej roddzine;jej corki i meza [moje wnuczki i ziecia] Patronko spraw trudnych i beznadziejnych wstaw sie za nami u Boga Milosiernego .W Tobie i w Bogu nadzieja.Malgorzata

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy3.5.16

    Swieta Rito o Twojej dobroci wiem od dawna. Teraz ja maluczka przychodze do Ciebie z prosba o wstawiennictwo w mojej sprawie u Pana Boga.. Daj mi sile przetrwac ciezka operacje neurochirurgiczna,ktora moze mi pomoc w odzyskaniu lepszego poruszania sie ; kieruj rekami lekarzy ktorzy beda mnie operowac. Prosze o zdrowie i blogoslawienstwwo dla mojej rodziny.Wspomoz mojego syna Michala w dalszej walce z nalogami;aby doszedl do normalnosci. Miej patrzenie na jego synow,moich wnukow i ich matki. Prosze o zdrowie dla mojego meza i drugiego syna.Wspieraj moja corke i jej roddzine;jej corki i meza [moje wnuczki i ziecia] Patronko spraw trudnych i beznadziejnych wstaw sie za nami u Boga Milosiernego .W Tobie i w Bogu nadzieja.Malgorzata

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy9.5.16

    Swieta Rito wspomoz mnie,prosze,w opiece nad chora mama i synem.Podaruj im godne zycie,nowe sily i radosc.Oby moj syn rozpoczal nowe radosne zycie a ja abym osiagnela rodzinne szczescie u boku dobrego czlowieka.

    OdpowiedzUsuń
  124. Święta Rito proszę uproś łaskę uzdrowienia dla mojego męża Jana. Wstawiaj się ,proszę za mną i moją rodziną ,naszymi synami u Boga Wszechmogącego.

    OdpowiedzUsuń
  125. Paulina22.5.16

    Święta Rito błagam Cię o Twoje wstawiennictwo do Pana Jezusa o uzdrowienie moich zębów ( o cudowną odbudowę ich szkliwa), o to, aby dziąsła przylegaly do zębów, żebym nie straciła tych zębów i żebym dobrze widziała. Tylko cud może mnie uratować.

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy22.5.16

    Święta Rito błagam Cię o Twoje wstawiennictwo do Pana Jezusa o uzdrowienie moich zębów ( o cudowną odbudowę ich szkliwa), o to, aby dziąsła przylegaly do zębów, żebym nie straciła tych zębów i żebym dobrze widziała. Tylko cud może mnie uratować.

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy22.5.16

    Święta Rito, proszę Cię aby s zechciała prosić Pana Boga za Łukasza, o to, aby wola Boża wypełniła sie w Jego życiu, aby wytrwał w powziętym postanowieniu służby Bogu i ludziom. Błagam broń Go od zła.Dziękuję Ci Święta Rito!

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy22.5.16

    Święta Rito błagam i proszę spraw aby Jurkowi zaczęło na mnie bardzo bardzo zależeć. Proszę aby zrozumiał że chce ze mną być. Błagam Cię aby między nami doszło do bliskości i aby on tego bardzo chciał.

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy23.5.16

    św. Rito błagam Cię o łaskę uzdrowienia mojego wzroku oraz uśmierzenia bólów kręgosłupa i bioder.Wstawiaj się za mną przed obliczem Boga Ojca i Jego syna Jezusa Chrystusa, który za nas cierpiał na krzyżu.

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy24.5.16

    Święta Rito, Twojej opiece powierzam moją rodzinę, prosząc o łaskę zdrowia, zgody, umacniania wiary oraz szczególną łaskę Ducha Świętego dla syna Szymona.

    OdpowiedzUsuń
  131. Świeta Rito prosze Cie o zdrowie d k a mnie i mojej przyszlej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  132. Święta Rito. Twojej łasce i Twemu wstawiennictwu powierzam moje brata Janusza i proszę o łaskę uzdrowienia z choroby nowotworowej.
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy21.10.17

    ŚW RITO.Proszę Cie o powrót do zdrowia dla Bogdana SZ.Więrze że mnie wysłuchasz .Karolina

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy10.11.17

    §w. Rito proszę Cie o uzdrowienie z choroby nowotworowej mojej corki

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy11.12.17

    Św Rito... Tak bardzo proszę o łaskę szczęśliwego związku z Maciusiem... byśmy byli razem, bym kochała i była kochana.

    OdpowiedzUsuń