Dzień 8 - Poddanie się woli Bożej i cierpliwość w chorobie


Na ósmy dzień

Boski twój Oblubieniec, o święta Rito, chcąc cię bardziej uświęcić i uczynić podobną sobie, dopuścił, byś dotknięta była przez ostatnie cztery lata życia twego ciężką chorobą. Jakież wspaniałe przykłady poddania się woli Bożej i cierpliwości zostawiłaś nam, o święta Rito. Przykra tylko była dla ciebie myśl, że jesteś ciężarem dla swych sióstr zakonnych. Zapowiedź bliskiego wyzwolenia z więzienia ciała i przejścia do wiecznej ojczyzny napełniła twe serce radością. Oddałaś piękną swą duszę w ręce Jezusa, Oblubieńca swego.  
Cóż się stanie z nami, grzesznikami, w chwili śmierci? Z nami, którzy nie umiemy i nie chcemy znosić spokojnie żadnej choroby?
Miej litość nad nami, o święta Rito! Wyproś nam u Jezusa zupełne poddanie się woli Bożej i cierpliwość w ostatniej chorobie oraz szczęśliwą śmierć, abyśmy z tobą złączeni mogli wielbić Boga na wieki. Uproś nam również łaskę... (wymieniamy ją).  

Ojcze nasz... Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu...

Antyfona: Obdarzyłeś, Panie, służebnicę Twoją Ritę znakiem miłości i męki Twojej. 

Módlmy się: Ojcze niebieski, Ty dałeś świętej Ricie udział w męce Chrystusa, udziel nam łaski i siły do znoszenia naszych cierpień, abyśmy mogli głębiej uczestniczyć w misterium paschalnym Twojego Syna. Który z Tobą żyje i króluje w jedności Ducha Świętego, Bóg, przez wszystkie wieki wieków. Amen.

33 komentarze:

  1. Anonimowy1.9.12

    Święta Rito wybłagaj mi u boga łaskę i siłę do znoszenia woli Bożej i cierpień.
    Jezu ufam Tobie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6.10.12

    Święta Rito pomóż mi, tyle lat próbuję a nic z tego nie wychodzi,

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8.1.13

    8.01.2013
    św Rito proszę wybłagaj mi wyjście z nałogu pijaństwa mojego męża, a dla mnie abym pozbyła się nerwicy, z którą nie umiem sobie poradzić!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17.1.13

    Św. Rito błagam wysłuchaj moich próśb i pomóż mi, Ty wiesz dlaczego tak bardzo potrzebuje Twojej pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18.1.13

    św. Rito proszę za moich synów za mojego szwagra , o potomstwo , o zgodę , o siłę w znoszeniu upokorzeń, o rozwiązanie spraw finansowych.Kochana Rito ty wiesz dla kogo i po co

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20.1.13

    Święta Rito Proszę wyjednaj NAM dar Wzajemnej Miłości. Proszę umocnij Piotra i jego najbliższych w cierpieniu. Polecaj moją prośbę Bogu Jedynemu. Wierzę w Boże Miłosierdzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy8.2.13

    ŚW.RITO JUZ NIE MAM SIŁY BŁAGAM CIE ULECZ MNIE Z TEJ DRĘCZOCEJ DEPRESJI I PROSZĘ OPIEKUJ SIĘ MOJĄ RODZINĄ ...EWA

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18.4.13

    Święta Rito,proszę wyjednaj dla mego syna łaskę zdania egzaminów w tym roku,jego prawdziwe nawrócenie oraz to, aby otrzymał pracę.Proszę Cię,Święta Rito o pomoc finansową dla nas.Ty wiesz, jak nam ciężko.Jezu, ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy7.5.13

    Umiłowana święta Rito,proszę Cię w intencji syna, o łaskę spowiedzi św. i niedzielne msze św. i łaskę zdania egzaminów na studiach.Pomóż nam św. Rito w trudnej sytuacji finansowej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy15.9.13

    Swienta Rito prosze wysuchaj mojej modlitwy i pomusz mi w moiej chorobie o szczensliwy dzien mojej operaci oras na dalsze dni po operaci swoija modlitwe skladam na twoie rence i z calego serca bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy11.12.13

    Św.Rito, uproś proszę dary Ducha Świętego dla mojej rodziny, a szczególnie dla tych z nas, którzy najbardziej tego potrzebują.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy23.1.14

    Św. Rito zanieś moje prośby do stóp Tronu Pańskiego i wymódl mi proszę ich wysłuchanie,

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy7.8.14

    Św . Rito proszę o zdrowie dla Kacperka , który uległ wypadkowi- wymódl laski dla niego u Pana

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy31.8.14

    prosze Św, Rito o prace dla mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy14.10.14

    Św. Rito, z pokorą i pobożnością proszę o łaskę cudu uzdrowienia z choroby nowotworowej bliskiej mi osoby. Jest bardzo ciężko po ludzku, ale wiem,że dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych, dlatego ośmielam się prosić Ciebie św. Rito o wstawiennictwo do Boga Miłosiernego o siły fizyczne i duchowe, o umocnienie wiary, nadziei, miłości, o to, by wolą Boga był cud uzdrowienia. Jezu, ufam Tobie - czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy1.12.14

    Św. Rito proszę Cię aby mój syn załatwiał sobie praktykę studencką.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy23.1.15

    Swieta Rito wyjednaj mi u milosiernego Boga łaske powrotu do zdrowia. Ulecz te choroby ktore od tylu juz lat niszcza moje zycie. Pani dobra wysluchaj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy21.4.15

    Sw Rito chcialabym miec wiecej zrozumienia i cierpliwości dla moich dzieci, prosze z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy24.6.15

    Sw Rito prosze o wplyw swiadczen,pomyslne zakonczenie spraw z zusu,o zdrowie i spelnienie matzen moich dzieci na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy13.9.15

    Św Rito, prosze Cie o dobry dzien! Bez zmartwien mnie dreczacych! Prosze cie aby pozytywnie zostala rozpatrzona sprawa przyznania mi rety! Tak dlugo to trwa!!!!aby sie juz zakonczylo,wstaw sie za mna i moja rodzina! Ania

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy18.12.15

    Sw Rito prosze upros o dari Ducha Swientego dla calej rodzihi

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy18.12.15

    Sw Rito prosze upros o dari Ducha Swientego dla calej rodzihi

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy18.12.15

    Sw Rito prosze upros o dari Ducha Swientego dla calej rodzihi

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy11.1.16

    Sw Rito pomóż mojej mamie

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy12.1.16

    Św Rito upros dla mamy spokoj ,szczescie i usmiech na twarzy,pomyslne rozwiązania jej trudnych spraw

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy14.1.16

    Św. Rito moja Mamusia ma mieć pobieraną biopsję z guzka z piersi,bo podejrzewają nowotwora 4gr ;( Błagam stawiaj się za Nią przed Bogiem i Matką Najświętszą, wypraszaj zdrowie i żeby badania dobrze wyszły, jeszcze raz błagam

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy7.2.16

    Św Rito proszę pomóż mi z mężem, nie wiem juz co robic bo jest coraz gorzej

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy22.3.16

    sw rito z pokora i poboznoscia prosze o laske cudu o uzdrowienie mojego syna i brata o wstawienictwo do boga o sily fizyczne i duhowe o to by wola boga byl cud uzdrowienia jezu ufam tobie

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy5.4.16

    Sw Rito, Ty wiele możesz, pomoz mi w klopotach

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy9.4.16

    Miej litość nad nami, o święta Rito! Wyproś nam u Jezusa zupełne poddanie się woli Bożej i cierpliwość w ostatniej chorobie oraz szczęśliwą śmierć, abyśmy z tobą złączeni mogli wielbić Boga na wieki.błagam..

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy14.4.16

    Swieta Rito prosze o modlitwe ipomyslnie zakonczenie moich spraw za twoim posrednictwem prosze upros laski Najswieczej Mari Boskiej oszczesliwe zakonczenie mych spraw z calego serca Bog Zaplac

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy14.4.16

    Wiem ze ty mozsz wiele pomoz mi w mych klopotach

    OdpowiedzUsuń