Dzień 7 - Cierpliwe znoszenie doczesnych utrapień


Na siódmy dzień

Święta Rito, ty całą duszą pragnęłaś podzielić boleść cierniowej korony Chrystusa i zostałaś wysłuchana. Boski Oblubieniec w nagrodę twego współczucia i miłości, z jaką rozważałaś Jego mękę, zranił cię cudownie w czoło cierniem swej korony. Do końca życia, to jest lat piętnaście, nosiłaś tę ranę na czole, dziękując Chrystusowi za tę wielką łaskę. 

My zaś, zamiast znosić cierpliwie nasze krzyże i troski, którymi Bóg nas nawiedza, smucimy się i narzekamy.

O święta Rito, uproś nam u Jezusa łaskę cierpliwego znoszenia wszystkich utrapień doczesnych, abyśmy przez modlitwę i poddanie się woli Bożej godni byli radować się z tobą w wieczności. Uproś nam również łaskę... (wymieniamy ją).  

Ojcze nasz... Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu...

Antyfona: Obdarzyłeś, Panie, służebnicę Twoją Ritę znakiem miłości i męki Twojej. 

Módlmy się: Ojcze niebieski, Ty dałeś świętej Ricie udział w męce Chrystusa, udziel nam łaski i siły do znoszenia naszych cierpień, abyśmy mogli głębiej uczestniczyć w misterium paschalnym Twojego Syna. Który z Tobą żyje i króluje w jedności Ducha Świętego, Bóg, przez wszystkie wieki wieków. Amen.

21 komentarzy:

  1. Anonimowy19.10.12

    Święta Rito, bardzo Cie proszę o współmodlitwę i pomoc w uwolnieniu od problemów finansowych, błogosłąwieństwo dla mojej pracy, zdrowie psychiczne i fizyczne oraz poukładanie relacji z H.
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19.1.13

    Święta Rito Proszę o umocnienie mojej wiary. Wyjednaj mi Proszę łaskę u Pana Naszego by obdarzył mnie Nadzieją,że moja Miłość i Boża łaska dopomogą odbudować relacje z Michałem. Błagam o dar Miłości dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9.2.13

    ŚW Rito proszę uspokój moje nerwy i serce i daj żeby naszy rodzinie zapanował spokój zgoda błogosławienstwo boże rat€j nas

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17.4.13

    Święta Rito,proszę Cię o modlitwę w intencjach syna,o świętą wiarę dla niego i łaskę zdania egzaminów i skończenie studiów w tym roku, by mógł się usamodzielnić.Proszę też Pana przez Twe pośrednictwo, aby uwolnił nas od kłopotów finansowych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15.8.13

    Święta Rito , proszę Cię o modlitwę w intencji syna o łaskę zdania egzaminu, zdrowia dla całej rodziny, o spokój w pracy i o uwolnienie od kłopotów finansowych

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta Rito, proszę o wstawiennictwo za mną u Boga. Wyjednaj mi łaskę powrotu do mnie P, rozpalenia w nim miłości do mnie , zrozumienia wcześniejszych błędów, zmianę serca. Uproś aby obudziło się w nim pragnienie powrotu do mnie, posiadania Rodziny i dziecka i zawarcia sakramentu małżeństwa przed Bogiem.
    AW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy2.12.13

      Św. Rito wstaw się do Boga Najwyższego w sprawie moich bliskich o ich nawrócenie ,uwolnienie od zła ,które ich bardzo dręczy . Oby ta trudna sprawa miała pozytywny finał.Wyproś u Boga ,aby zesłał na nich Ducha Św .z Jego Darami.Amen.

      Usuń
  7. Święta Rito, błagam o pomoc błagam z całego serca abym jak najszybciej poznała mężczyznę na życie. Błagam abym pozbyła się tych lęków, abym potrafiła zachować spokój w wiadomej sprawie.AW

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta Rito błagam o dobrego męża, proszę abym jak najszybciej wyszła szczęśliwie za mąż abym potrafiła zachować spokój w wiadomej sprawie. Błagam o wstawiennictwo za mnie do Boga. AW

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy3.1.14

    Sw RITO proszę Cię o wstawiennictwo u Jezusa Chrystusa i Jego Matki ----Uproś o powrót do zdrowia dla syna mojej siostry-Piotrka i o spokój w rodzinie mojego brata--
    twoja czcicielka Lusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy22.1.14

    Św. Rito, za Twoim wstawiennictwem zanoszę do Boga Najwyższego moje prośby, które w sercu noszę. Jezu ufam Tobie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy9.3.14

    SW.RITO BLAGAM CIE O POMOC. Z POCHYLONYM CZOLEM MODLE SIE O LASKI DLA MOJEJ RODZINY. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy16.5.14

    Blagam Cie Sw Rito o pojednanie I powrot mojego chlopka zrozumienie I chcec odbudowy naszego zwiazku Wysluchaj mnie Pani Amen

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy3.1.15

    Święta Rito,proszę uwolnij mnie od moich problemów. Wysłuchaj mnie i wstaw się za mną!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy21.1.15

    Błagam Cię św. Rito o zdrowie dla rodziców i błogosławięnstwo dla całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy2.3.15

    Ukochana Św.Rito,dziękuję z całego serca za Twą łaskę i wstawiennictwo.Dziękuję Ci ,że każdego dnia Jesteś z nami.Kocham Cię i proszę bądż z nami nadal.Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy23.6.15

    św. Rito proszę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy13.9.15

    Św Rito, prosze o męża wrażliwego, dobrego dka mnie i dzieci, usmiechnietego i kochajacego! Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy1.2.16

    Św Rito proszę aby córka otrzymała same szostki i piatki,to ja podbuduje do dalszej pracy,aby maz byl taki jsk kiedys,i o szczęście

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy9.4.16

    Miej litość nad nami, o święta Rito! Wyproś nam u Jezusa zupełne poddanie się woli Bożej i cierpliwość w ostatniej chorobie oraz szczęśliwą śmierć, abyśmy z tobą złączeni mogli wielbić Boga na wieki. BŁAGAM NIEUSTANNIE .....

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy24.4.16

    Sw Rito pomóż mi

    OdpowiedzUsuń