Dzień 9 - Święta od spraw trudnych


Na dziewiąty dzień

Twoja głęboka pokora, o święta Rito, wyjednała ci wielką chwałę w niebie, jaką teraz posiadasz. Dla tej pokory chciał twój Boski Oblubieniec wsławić cię także na ziemi. Toteż zaraz po twej śmierci zdziałał za twym pośrednictwem wiele cudów. Ludzie z daleka i bliska tłumnie cisnęli się do twego grobu, ogłaszając cię świętą. To pobożne mniemanie potwierdził także wyrok namiestnika Chrystusowego, który cię również świętą ogłosił. Odtąd chwała twoja szerzy się wśród wiernych po całym świecie i masz przywilej być zwaną „Orędowniczką w sytuacjach beznadziejnych" i „Świętą do spraw trudnych". 

O pełna chwały Rito, zlituj się nad nami! Wyjednaj nam łaskę poznania tej prawdy, że prochem jesteśmy i nic sami nie możemy. Broń nas od wiecznego potępienia, które jest udziałem pysznych i zbuntowanych aniołów, i pomóż nam, abyśmy wraz z tobą w niebie cieszyli się chwałą przyobiecaną pokornym. Uproś nam również łaskę... (wymieniamy ją).  

Ojcze nasz... Zdrowaś Mary­jo... Chwała Ojcu...

Antyfona: Obdarzyłeś, Panie, służebnicę Twoją Ritę znakiem miłości i męki Twojej.  

Módlmy się: Ojcze niebieski, Ty dałeś świętej Ricie udział w męce Chrystusa, udziel nam łaski i siły do znoszenia naszych cierpień, abyśmy mogli głębiej uczestniczyć w misterium paschalnym Twojego Syna. Który z Tobą żyje i króluje w jedności Ducha Świętego, Bóg, przez wszystkie wieki wieków. Amen.

48 komentarzy:

  1. Anonimowy27.9.12

    SWIETA RITO BLAGAM O WSTAWIENNICTWO W TAK TRUDNYCH CHWILACH MOJEGO ZYCIA.BOG ZAPLAC.PROSZE O WSPARCIE MODLITWA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2.10.12

    Dziękuję ci św. Rito za łaski które mi wyprosiłaś u Boga. Ty wiesz jakie. Proszę o opiekę i pomoc mojej córce Marcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6.11.12

    Umiłowana Święta Rito,błagam z całego serca o spełnienie tych wszystkich próśb,które kieruję do Ciebie.Ufam Ci Święta Rito i zrobię wszystko,by nie zranić Twego dobrego serca.Wstaw się za mną i moimi bliskimi do Ojca Niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13.12.12

    Moja siostra dziś miała wielki problem, kolejny zresztą z załatwieniem formalności kredytowych na kupno domu. Była już bardzo załamana i zrezygnowana. Zaczęłam się modlić do Św.Rity o pomoc, nie miałam żadnej modlitwy przy sobie więc modliłam się własnymi słowami. Po południu przyjechali z informacją, że wszystko załatwione!!! Dziękuję Ci Święta Rito!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21.1.13

    Święta Rito Proszę Cię Wyjednaj Mi u Pana Naszego Tę łaskę o którą usilnie Proszę Tobie się polecając.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy25.1.13

    Swienta Rito prosze cię o łaske u Pana Boga i żeby wyprosiła moje prozby o ktore cię prosze dla mnie i mojej rodziny Dzienkuje ci Świenta Rito

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20.2.13

    Moja siostra zdaje dzisiaj egzamin na prawa jazdy, proszę Cię z całego serca o wstawiennictwo do Ojca Niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19.4.13

    Umiłowana Święta Rito,proszę cię o uproszenie łask potrzebnych dla mego syna,aby dobrze przygotował się i zdał egzaminy i ukończył studia w tym roku.Proszę Cię Święta Rito o to z wielką ufnością i pokorą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy8.5.13

    Ukochana święta Rito,proszę Cię w intencji syna, o świętą wiarę dla niego, o łaskę zdania egzaminów , by skończył studia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy23.7.13

    Proszę Cię Święta Rito wstaw się za mną u Pana Boga, proszę o zdrowie dla mojej córki Juleczki - ona jest dla mnie całym życiem

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy13.8.13

    św Rito z całego serca proszę o pomoc w odzyskaniu długu, proszę o łaskę zakończenia cierpienia i łaskę spokojnego życia

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17.8.13

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo w modlitwie za pomyślnie zdany egzamin przez mojego syna, wyjście z nałogu mojego męża , zdrowie dla całej rodziny i poprawę finansową.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy17.10.13

    SW RITO z wiela ufnoscia kieruje swoje prosby i prosze o wstawiennictwo za mna i wszystkimi moimi bliskimi prosze o to aby moje nieustajace problemy opuscily mnie i moja rodzine pokieruj moje zycie w dobra strone blagam z calego serca ,amen,

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy31.10.13

    Święta Rito błagam o wstawiennictwo Twoje u Dobrego Ojca Niebieskiego w sprawie odzyskania pieniędzy mojego męża, który tak ciężko pracował na nie - od nieuczciwego dłużnika,wiem że zdrowie jest najważniejsze ale nasza psychika też już szwankuje błagam św. Rito o pomoc.Boże niech wola Twoja wszystko ułoży.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy31.10.13

    Błagam Św. Rito o wstawiennictwo do Boga miłosiernego w sprawie odzyskania naszych pieniędzy od A.S. on świetnie sobie żyje a nasze utrapienie nie ma końca.Błagam o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy6.11.13

    Św. Rito proszę Cie aby Tomasz przekonał się do mnie, pokochał i wrócił do Mnie, w Tobie pokładam całą moja ufność.Błagam o Twoje wstawiennictwo u Pana Jezusa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy4.12.13

    Dziękuję Ci św. Rito za otrzymaną dziś pracę. Bogu niech będzie chwała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy12.12.13

    Św. Rito, zanieś proszę przed Boży Tron moją trudną sprawę, z którą borykam się już 3 lata. Wyproś mi pomyślne jej rozwiązanie. Jezu ufam Tobie !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy20.12.13

    Św. Rito jeżeli ta sprawa będzie zgodna z wolą Boga proszę abys wstawiła się do Najwyższego aby jej wysłuchal.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20.12.13

    Sw.Rito prosze wstaw sie do Boga o moje uzdrowienie z objawow neurologicznych i opuchlizny policzka.Prosze o opieke.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy26.12.13

    Sw.Rito proszę o prawdziwa miłość Elizy do mnie Paweł.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy12.1.14

    Św.Rito proszę cie o pomyślne rozwiązanie mojej sprawy.Nie chce cierpieć i zadreczac się myślami.Prosze cie wybłagaj mi łaske u Boga i nie pzwól abym kiedy kolwiek zwątpił w cudowna moc Twojej modlitwy Paweł.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy14.1.14

    Św. Rito wielkie dzięki za poprawę sytuacji w moim rodzinnym domu i ogromna prośba w pomocy dotyczącej mojego powołania, oraz dalszą opiekę nade mną. Jacek

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy24.1.14

    Św Rito módl się proszę za trudne sprawy mojej rodziny.
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy25.1.14

    czesto tu pisalam bo moja wdziecznosc do Sw Rity jest ? no wlasnie slowami nie moge wyrazic ...to ona wyprasza laske zycia dla mojego kochanego meza od 34 lat..od 4 lat rak pluca ..10 cm z przerzutem na prawe pluco..To ona wyprasza cos co jest niemozliwe...teraz maz schudl ale majabezgraniczna milosc do niej i zaufanie..wyprosi ta najwieksza laske u Najwyzszego..moglabym pisac kilka dni ile cudow stawia przede mna codziennie...mowie o nich bo czuje jej opieke..bywa kiedy mam duzy niepokoj w sercu wtedy glosno prosze Sw Rito ..Ojcze Pio zostancie ze mna...a bywa? ciezko wierze w milosierdzie i otrzymuje je ...to ze maz zyje i ma sie ..dobrze to jej zawdzieczam..wszedzie glosze jej imie tak jak Ricie obiecalam zawsze wdzieczna Alicja

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy12.4.14

    Św.Rito proszę o wstawiennictwo u Boga w sprawie pozytywnego zdania w końcu egzaminu na prawo jazdy, oraz o wstawiennictwo w trudnych chwilach mojego życia po zdradzie męża. Anna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy14.10.14

    św Rito tak wiele próśb u stóp twich kładę,
    proszę wstaw się za mną u Jezusa Chrystusa i Boga Ojca którego
    w imię Jego Syna proszę o pomoc - sam nie dam rady dopomóż

    OdpowiedzUsuń
  28. Swięta Rito spraw by mój związek z Bogusiem przetrwał te trudne chwile, które sa teraz naszym udziałem i oddal od nas wszystkie osoby, które przeszkadzaja w spełnieniu naszych dawno podjetych działań mających doprowadzić do tego, że bedziemy już na zawsze razem w zgodzie, zdrowiu i miłości. Ufam Tobie święta Rito i cierpliwie czekam pogrążona w modlitwach na spęłnienie moich próśb. które u stóp Twoich kładę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy19.1.15

    prosze o zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy8.3.15

    blagam o zdrowie.jacek

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy28.3.15

    Sw.Rito bardzo prosze o uratowanie mojego malzenstwa, o milosc mojego meza do mnie. Prosze zeby moj maz zerwal z kochanka i zrozumial ze ja I dzieci sa dla niego najwazniejsi. Prosze o uratowanie mojego malzenstwa I rodziny. Prosze goraco prosze Sw.Rito

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy12.5.15

    Święta Rito proszęcię o rozwiązanie mego problemu który zagraża egzystencji całej mojej rodziny . Proszę Cię z głębi mojego serca dopmóż mi , ratuj moją rodzinę i mnie . Święta Rito wstawiaj się za nami. Amen

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy14.5.15

    ŚW Rito prosze cie pomóż mi w tej trudnej i beznadziejnej sytuacji w jakiej znalazła sie moja rodzina błagam cie wysłuchaj mojej modlitwy i wstaw sie za nami u Boga

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy16.7.15

    Św. Rito pomóż mi aby mój syn powrócił do zdrowia i oby mógł odnaleźć się w trudnym dla niego czasie, a także daj siłę mnie na pokonanie tych trudności. Dziękuję Ci Św. Rito za wszystkie łaski jakie uczynisz dla nas wstawiając się do Boga za nas.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy15.9.15

    Św Rito proszę. O wstawiennictwo! Pomóż mi! Anna

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy20.12.15

    Umiłowana Święta Rito,błagam z całego serca o spełnienie tych wszystkich próśb,które kieruję do Ciebie.Ufam Ci Święta Rito i zrobię wszystko,by nie zranić Twego dobrego serca.Wstaw się za mną i moimi bliskimi do Ojca Niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy10.1.16

    Świeta Rito proszę cie ratuj moje nałzenstwo przed rozpadem i moje jeszcze nie narodzone dziecko przed złem tego swiata Paweł

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy3.2.16

    św. Rito proszę o pomoc w tak trudnych moich sprawach!

    OdpowiedzUsuń
  39. Święta Rito błagam uproś u Boga łaski dla mojej rodziny ktora znalazła sie w bardzo cięzkiej sytuacji, zagrażającej naszej egzystencji i wspólnym zyciu.Nie chce stracić swojej rodziny.Prosze upros u Boga litość dla mojej rodziny i pomyślne wyjście z tej bardzo trudnej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy19.2.16

    św.Rito patronko spraw trudnych i beznadziejnych módl się proszę za nami i przyczyniaj się za nami do Boga o wyproszenie nam wszystkich łask do uzdrowienia i uratowania od potępienia wiecznego i uwolnienia nas od złego i wszystkiego tego co do zła prowadzi.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  41. Błagam o nawrócenie i szczerą spowiedź dla syna Macieja

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy12.3.16

    Święta Rito błagam o wstawiennictwo o uzdrowienie. Mój przypadek jest bardzo trudny ale Ty otrzymałaś dar od Boga do pomocy właśnie w takich przypadkach dlatego wołam Ciebie z pokorą.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy6.4.16

    Św Rito dziękuję za wszystko, i proszę o dalsze wsparcie i pomoc bez ktorego nie dalabym rady!

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy25.4.16

    Sw Rito pomoz mnie i mamie! Juz nie wiem co robic

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy15.5.16

    Święta Rito droga powierniczko,tak bliska Panu błagam pomóż mojej córce A.w jej ciężkiej sytuacji oddal od niej leki i troski. spraw za swoim stawiennictwem aby sprawa wiadoma zakończyła się pozytywnie.Proszę Św.Rito wyproś łaski nawrócenia do wiary w Boga dla moich dzieci i ich rodzin.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy29.9.17

    św. Rito proszę Cię z całego serca wysłuchaj moich próśb.Pomóż mi być z G.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy5.10.17

    Błagam o życie mojej synowej i jej malutkiej nie narodzonej jeszcze córeczki, aby obie pomyslnie przeszły dzisiejszą operację. Sw.Rito ona się do Ciebie modliła i ja się modlę, wierzę i ufam że Nas nie opuścisz.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy19.10.17

    Święta Rito, błagam Cie, pomóż mi w chorobie.

    OdpowiedzUsuń