Dzień 4 - Miłość Boga i bliźniego


Na czwarty dzień

O święta Rito, jakże wielka była miłość twa dla Boga i bliźniego. Któż może wyobrazić sobie twe najgorętsze uczucia i rzewne łzy, któreś wylała, myśląc o męce twego Ukrzyżowanego Oblubieńca? Kto pojmie ten święty zachwyt w obcowaniu z Bogiem, w którym znajdowano cię często? Kto wypowie twą miłość dla bliźnich, biednych i chorych, między którymi byli bardzo smutni i nieszczęśliwi, a tyś ich objęła miłosierdziem serca twego? 

My zaś tak często zajęci jesteśmy sobą, nie staramy się, by zaopatrzyć potrzeby duchowe i cielesne bliźnich naszych. 

Wybłagaj nam, o święta Rito, łaskę by serca nasze pałały czystą miłością bliźniego, abyśmy ciebie naśladowali i od tej chwili złączeni byli z tobą tą odwieczną miłością, która cię czyni pełną chwały i szczęścia w niebie. Uproś nam również łaskę... (wymieniamy ją).

Ojcze nasz... Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu...

Antyfona: Obdarzyłeś, Panie, służebnicę Twoją Ritę znakiem miłości i męki Twojej. 

Módlmy się: Ojcze niebieski, Ty dałeś świętej Ricie udział w męce Chrystusa, udziel nam łaski i siły do znoszenia naszych cierpień, abyśmy mogli głębiej uczestniczyć w misterium paschalnym Twojego Syna. Który z Tobą żyje i króluje w jedności Ducha Świętego, Bóg, przez wszystkie wieki wieków. Amen.

13 komentarzy:

  1. Anonimowy14.4.13

    Proszę Cię, Święta Rito o łaskę prawdziwego nawrócenia mego syna i światło Ducha Świętego dla niego, aby zdał egzaminy i skończył w tym roku studia.Bardzo Cię o to proszę i ufam w Miłosierdzie Boże.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18.4.13

    Św.Rito proszę o Twoje wstawiennictwo w moich trudnych sprawach do Pana Boga i Jego Najświętszej Matki aby mi zesłał te łaski, o które tak usilnie i z wiarą proszę.Wyproś mi radość dla mojej stroskanej duszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21.4.13

    Prosze pomóż nam Św.Rito,wyproś łaski o które tak błagam,zechciej wstawic się za nami,uchroń przed rozpaczą i zwątpieniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy30.4.13

    Święta Rito,proszę o Twe wstawiennictwo w intencji syna,aby Miłosierny Pan raczył obdarzyć go łaską zdania egzaminów i uzyskania absolutorium.Jezu, ufam Tobie. Bądż wola Twoja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy28.11.13

    Święta Rito proszę Cię o pomoc w znalezieniu pracy w tej mojej tak trudnej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy7.12.13

    św.Rito, módl się proszę za moją rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19.1.14

    Św.Rito, Ty dostąpiłaś wyjątkowej łaski wysłuchiwania Twoich modlitw przez Boga Najwyższego. Uproś mi proszę łaskę zdrowia psychicznego dla syna, żeby poradził sobie ze złem, które go męczy, zaczął żyć a nie wegetować

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy28.7.15

    Święta Rito proszę uproś mi u Boga uzdrowienie, uleczenie i pojednanie na nowo naszego małżeństwa i wypełnienie naszych serc czysta miłością jaką Bóg nam daje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy10.9.15

    Sw. Rito prosze Cie aby jutro byl cudowny dzien!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy7.1.16

    Sw Rito pomóż!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy2.4.16

    Św Rito Ty znasz moje mysli i strapienia-wstaw się za mna i moja rodziną!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20.4.16

    Sw Rito wiem ze nie powinnwm prosic o pieniadze,ale blagam Cie rozwiąż moje i msmy problemy finansowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy29.5.16

    Kochana sw rito opiekuj sie nami i upros prosbe o ktora tak czesto prosze pomoz mi zdac prawo jazdy

    OdpowiedzUsuń