Dzień 2 - Wzór dla dziewic, żon, wdów i osób konsekrowanych


Na drugi dzień

Bóg wybrał cię, święta Rito, za jaśniejący wzór dla dziewic, żon, wdów i zakonnic. Zostawiłaś najpiękniejszy przykład żony, zmuszona żyć z mężem pełnym pychy, znosząc w pokorze i cichości wyrzuty, zniewagi, a nawet i bicie. Słodyczą i cierpliwością zmieniłaś porywczość swego męża w łagodną uległość. 

O, gdyby i dziś żony chciały naśladować twe ciche i pełne słodyczy życie, łagodzić serca swych porywczych nieraz mężów, gdybyśmy wszyscy umieli żyć z naszymi krewnymi i bliźnimi według praw Bożych i miłości chrześcijańskiej, ubyłoby tyle niezgód prowadzących niekiedy do opłakanych następstw.  

Błagamy cię, o święta Rito, wyproś nam wszystkim u Boga dary Ducha Świętego, abyśmy kiedyś mogli wielbić wraz z tobą Dawcę wszelkiego dobra w królestwie wiecznego pokoju. Uproś nam również łaskę... (wymieniamy ją).  

Ojcze nasz... Zdrowaś Mary­jo... Chwała Ojcu...

Antyfona: Obdarzyłeś, Panie, służebnicę Twoją Ritę znakiem miłości i męki Twojej.  

Módlmy się: Ojcze niebieski, Ty dałeś świętej Ricie udział w męce Chrystusa, udziel nam łaski i siły do znoszenia naszych cierpień, abyśmy mogli głębiej uczestniczyć w misterium paschalnym Twojego Syna. Który z Tobą żyje i króluje w jedności Ducha Świętego, Bóg, przez wszystkie wieki wieków. Amen.

22 komentarze:

  1. Anonimowy15.1.13

    Swieta Rito Oredowniczko w sprawach trudnych, niemozliwych i beznadziejnych blagam zeby Dawid studiowal na uniwerytecie, zeby Roman znalazl stala prace a Michal skonczyl szkole z dobrym wynikiem. Ty Swieta Rito wszystko mozesz uprosic u Boga Ojca Wsszschmogacego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy30.1.13

    Św Rito wyproś mi łaskę pojednania z żoną i rodziną
    Mieczysław

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12.4.13

    Święta Rito,uproś memu synowi nawrócenie i łaskę ukończenia studiów w tym roku.Zwracam się do Ciebie z ufnością i nadzieją, Patronko i Orędowniczko tych, którzy mają sprawy bardzo trudne.Pełna wiary w Twe skuteczne orędownictwo matka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy28.4.13

    Święta Rito,proszę Cię w intencjach znanych Panu Bogu i Tobie. Ufam w Miłosierdzie Boże oraz Twoje skuteczne orędownictwo, Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21.10.13

    Błagam Cię Święta Rito o jego miłość prawdziwą do mnie. Niech on to w końcu poczuje! Błagam jak kobieta kobietę! Zrozum mnie i wysłuchaj, proszę! Jestem taka bezsilna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy5.12.13

    Dziękuję Ci św. Rito za spokój jaki spłynął na mnie w trakcie kolejnych dni odmawiania Nowenny. Proszę , uproś mi Dary Ducha Świętego dla całej mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy17.1.14

    Błagam Cię Św.Rito uproś nam dary Ducha Świętego dla mojej rodziny, Żeby mąż i synowie zbliżyli się do Boga, żeby Maciej przezwyciężył swoje problemy, wrócił na studia i je ukończył.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22.1.14

    Święta Rito bardzo proszę, aby mój mąż zmienił się, kochał mnie za to kim i jaka jestem i żeby był ze mną i z naszymi kochanymi cudownymi, lecz chorymi dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy2.4.14

    Święta Rito,proszę o potrzebne łaski dla syna - o spowiedź św., łaskę ukończenia studiów, stałą pracę i dobrą żonę.Uproś mu św. Rito uwolnienie od nałogu nikotynowego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy12.8.14

    Święta Rito,proszę o potrzebne łaski dla syna - o spowiedź św., łaskę ukończenia w tym roku studiów licencjackich, załatwienie praktyki . Proszę aby córka dokonywała właściwych wyborów, wierzyła w swoje umiejętności i swoją wartość dobrego człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy5.3.15

    Święta Rito błagam o łaskę pokory i pokuty dla mojego syna Mateusza,dla Krzysztofa i dla mnie. Uproś u Pana Boga wybaczenie za grzechy.Kochana Św. Rito badź moją ucieczką. Amen

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14.4.15

    św. Rito Ty znasz moje myśli.... proszę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy7.10.15

    O całkowity brak poparcia dla ustawy o uzgodnieniu płci podczas najbliższego posiedzenia Sejmu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20.10.15

    Św Rito proszę o szybki powrót do zdrowia mojego kochanego męża i bezpieczną operację bez powikłań na, którą teraz czeka. kochająca żona

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy9.12.15

    Św Rito pomóż..!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20.12.15

    Sw Rito uptos nam dari Ducha Swietego dla calej rodzini abi moja corka dostawa sie na studia abim ja wyszja z chorob a moz nawrucil sie

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy6.1.16

    Proszę Cię o pracę, szczęście i żebym juz nie pałka, abym byla silna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy19.2.16

    Św Rito pomóż mi!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15.10.17

      św Rito pod swą opiekę wez Klaudię

      Usuń
  19. Anonimowy22.10.17

    św Rito pomóż G w znalezieniu dla mnie pracy.Pomóż na się spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy24.10.17

    Święta Rito,dopomóż w sprawach,które w sercu noszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11.11.17

    ŚW RITO dopomóż mojej wnuczce w szukaniu pracy i uwolnij ją złych nawyków

    OdpowiedzUsuń