Dzień 1 - Pokora i pokuta za grzechy


Na pierwszy dzień

Święta Rito, pragniemy naśladować twe cnoty i otrzymać za twym pośrednictwem łaskę życia wiecznego. Dzięki składamy Bogu, że cię od dzieciństwa obsypał swymi łaskami i wsławił imię twoje. O, jakże jesteśmy niepodobni do Ciebie, pełni próżności ziemskiej odpychamy wszystko, co wzniosłe, żyjemy w grzechach, lękamy się pokuty. 

O święta Rito, która tyle możesz przed Bogiem, wyproś nam nawrócenie i szczery żal za grzechy, byśmy cię odtąd naśladowali w cnocie pokory i pokuty, i zasłużyli sobie na nagrodę w niebie, przyobiecaną cichym i tym, którzy płaczą. Uproś nam również łaskę... (wymieniamy ją)  

Ojcze nasz... Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu...

Antyfona: Obdarzyłeś, Panie, służebnicę Twoją Ritę znakiem miłości i męki Twojej.

Módlmy się: Ojcze niebieski, Ty dałeś świętej Ricie udział w męce Chrystusa, udziel nam łaski i siły do znoszenia naszych cierpień, abyśmy mogli głębiej uczestniczyć w misterium paschalnym Twojego Syna. Który z Tobą żyje i króluje w jedności Ducha Świętego, Bóg, przez wszystkie wieki wieków. Amen.

59 komentarzy:

  1. Anonimowy19.11.12

    dziękuję panu bogu ze pozwolił mi poznać św. rite że mogę się do niej modlić .teraz zyję nadzieją, ze moje prośby zostana wkródce wysłuchane.narazie zostałam napełniona spokojem a św rita jest moim przyjacielem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14.1.13

    Swieta Rito patronko w sprawach trudnych, beznadziejnych i niemozliwych upros u P. Boga Ojca naszego Wszechmogacego nawrocenie moich dzieci do wiary i sluzby Bogu Ojcu naszemu. Blagam Cie Swieta Rito upros dla nich dobry i szczesliwy los, zeby duzo pozytku przyniesli spoleczenstwu a Bogu Ojcu wiele chwaly. Prosze takze o wszystkie Dary Ducha Swietego dla moich dzieci i o wspomozenie materialne. Panie Boze Ojcze nasz Ty wszystko mozesz za wstawinnictwem Swietej Rity ratuj nas i wspomoz nam. Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21.1.13

    św Rito błagam Ciebie wspomóż mnie i mojego męza w trudnych dla nas czasach na tle finansowym, proszę o wymodlenie łaski spłacenia wszystkich zoboawiązan,wiem ze nie powinnam prosić ale jestes moja ostatania ndzieja na pomoc wybłaganą u Pana Naszego Najwyższego AMEN

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy24.1.13

    Kochana św.Rito zwracam sie do Ciebie z ogromna prośbą abyś wyprosiła przed Bogiem Najwyższym cud uzdrowienia z choroby mojej małżonki Agnieszki.Gorąco Cię o to błagam.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy30.1.13

    Najdroższa św Rito uproś mi łaskę pojednania z żoną i powrót żony do domu oraz zgodę w rodzinie ratuj nasze małżeństwo Małgorzaty i Mieczysława
    JEZU UFAM TOBIE NIECH BĘDZIE POCHWALONY JEZUS CHRYSTUS I MARYJA ZAWSZE DZIEWICA

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17.2.13

    Święta Rito zwracam się do Ciebie z ogromną prośbą o pomoc wyjaśnieniu wszystkich moich ziemskich problemów. Wspomóż w podejmowaniu decyzji mnie i moją rodzinę. Opiekuj się nami i wskazuj drogę prawdy.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy3.3.13

    Święta Rito błagam o wstawiennictwo w uzdrowieniu duszy , ciała i psychiki córki.Proszę by to Bóg kierował jej krokami , jej małżeństwem -na chwałę Pana.

    Matka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17.3.13

    Swieta Rito prosze Cie, pomöz mi i staw sie do Pana Boga i Najweitszej Matki Maryi - aby mi pomogli zebym znalazla mieszkanie i o Opieke nad moimi Dziecmi. Zeby byli wierzacymi i tak postepowali.

    Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy4.4.13

    Św. Rito błagam Cie o pomoc w znalezieniu pracy, nie wiem jak poradzimy sobie w takiej sytuacji finansowej jaka jest teraz. Błagam pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy4.4.13

    Swieta Rito prosze cie o to abys oddalila wszelkie przeszkody jakie stoja ku temu abysmy mogli byc razem z Grzeskiem abys napelniła nasze serca miłoscia do siebie abysmy mogli razem dziekowac Bogu za wszystkie dobra jakie dla nas czynii abys dala nam szanse stworzenia rodziny...dziekuje ci Sw.Rito

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy23.4.13

    Święta Rito,proszę o Twe wstawiennictwo w intencji wszystkich spraw syna, a szczególnie proszę Pana o łaskę spowiedzi św. i łaskę ukończenia studiów.Pomóż, Święta Rito w naszej trudnej sytuacji finansowej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy27.4.13

    Pomóż nam Święta Rito, powierzam Twej modlitwie nasze sprawy,szczególnie wszystkie sprawy syna.Oddal od nas kłopoty finansowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy15.7.13

    Święta Rito, błagam Ciebie z całego serca, uratuj mego przyjaciela z nędzy życiowej... Uratuj ich związek, aby mogli stać się zgodnym małżeństwem. uratuj z alkoholizmu... Ratuj Mnie Św. Rito!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy13.10.13

    Kochana Św Rito, dziękuję za wszystkie łaski. Proszę pokornie o pomoc w ratowaniu małżeństwa.Wiem, że pomożesz o ile taka będzie wola Boża.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy15.10.13

    Św.RITO proszę Cię aby z domu mojego brata zniknął pewien człowiek raz na zawsze i żeby małżeństwo mojego brata przetrwało

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy29.10.13

    Najdroższa Święta Rito , pomóż mi pozbyć się grzesznych mysli, lęków oraz udręki którą odczuwam , spraw bym kochał swoich bliżnich i czuł niespełnioną radość z obcowania ze światem, zaprzestał złych praktyk. JEZU UFAM TOBIE NIECH BĘDZIE POCHWALONY JEZUS CHRYSTUS I MARYJA ZAWSZE DZIEWICA

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy30.10.13

    dziekuje Ci,ze jestes i zawsze wspierasz,blagam i tym razem,o Karolinke,wstaw sie za nia u Boga,aby zostawil ja z nami,aby wszystko ulozylo sie pomyslnie,kocham Cie bardzo i wierze iz pomozesz kochana Moja Rito!

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy2.11.13

    Świętą Ritę odkryłam przypadkiem, potrzebowałam pomocy w trudnej sytuacji i modlitwa do patronki spraw trudnych i beznadziejnych była moją jedyną nadzieją. Zaczęłam odmawiać codziennie nowennę i modlitwę do Św. Rity, a także do Św. Judy Tadeusza, również przyzywanego w trudnych sytuacjach. O wstawiennictwo prosiłam także Matkę Bożą. I zostałam wysłuchana. Ta sprawa, która bardzo mnie martwiła, rozwiązała się pomyślnie. Wierzę, że dzięki wstawiennictwu tych Świętych i Maryi. W moim życiu są jeszcze rzeczy po ludzku nie do rozwiązania, ale modlę się cały czas i ufam, że przez wstawiennictwo Św. Rity otrzymam potrzebne łaski. Rozpoczynając nowennę do św. Rity czytałam komentarze na w internecie i świadectwa tych wszystkich osób, słowa, że Św. Rita nie zostawi bez pomocy, pomogły mi uwierzyć, że ta modlitwa ma sens. Piszę ten komentarz z myślą, że może on pomoże komuś poznać Św. Ritę, zwrócić się do niej. Wiara naprawdę czyni cuda... Dziękuję Święta Rito, miej mnie w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy1.12.13

    swieta Rito pomoz mi wyzdrowiec z uposledzenia, mutyzmu, choroby psychicznej, czy cokolwiek to moze byc. Juz nie daje rady. Czuje ze zlo zapanowalo nad moim zyciem I juz nie wyjde z tego stanu. Odrzucam wszystkich, bo nie moge swobodnie mowic, ciagly placz, smutek, zadreczanie tym, ze nie moge zdobyc pracy, znajomych, wyjsc z domu, normalnie komunikowac sie z otoczeniem, uzywac logicznych slow, rozumiec je. Gdzie tkwi zrodlo mojego problem. Czemu dzialam na falach theta, delta, czy to schizophrenia czy bakterie w organizmie. Od wielu lat nie moge wyjsc z domu, gdy kogos widze chowie sie, dziwnie zahowuje, nie wiem jak prowadzic zwykla luzna rozmowe. Juz nikt mnie nie lubi, nie zna, bo nie mam nic do zaoferowania ciagle milczac, wciaz budze sie z myslami samobojczymi. Nie mam renty inwalidzkiej, nie wiem co ze mna sie stanie, jesli nie wyzdrowieje. Nie chce skonczyc w zakladzie dla psychicznie chorych. Poprzednia praca zwolnili mnie, patrzac sie na kogos nie mowiac sprawiasz wrazenie ze cos z toba nie tak. Wstyd mi ze nie moge porozumiewac sie z otoczeniem. Postaw na mojej drodze dobrego specjaliste, ludzi ktorzy pomoga mi normalnie funkcjonowac. Czuje sie jak w chorobie sierocej, ciagle rozpaczam, nie moge sie powstrzymac. Chce byc taka jak inni, sprawna, sprobowac wlaczyc sie w rozmowe, nie myslec o sobie. Uzdrow moje myslenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7.1.14

      Wierzę że nasza ukochana Święta Rita pomoże Ci i że wyzdrowiejesz. Będę modlić się za Tobą w każdy dzień - we dwoje zawsze raźniej... Proszę wspomnij i mnie w swoich modlitwach - dziękuję. Jeśli pozwolisz nadam Ci imię w moich modlitwach Bella. Bóg jest miłością a my musimy wypełnić nim nasze serca po brzegi... ściskam Cię mocno i nie bój się
      P. S. Sama dodajesz mi odwagi-dziękuję że jesteś

      Usuń
    2. Anonimowy6.3.14

      Proszę do mnie napisać na ten adres e-mail: kaczeb@gmail.com być może będę umiała pomóc, mam synka chorego na podobną chorobę. Proszę bardzo napisać i się nie wstydzić. Będę czekać. Honorata

      Usuń
  20. Anonimowy4.12.13

    Św. Rito, wstaw się u Boga Najwyższego za wszystkimi szukającymi u Ciebie wsparcia. Ja również proszę, uratuj mojego syna, pomóż mu uporać się z jego problemami.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy3.1.14

    Sw. Rito, Ja wczoraj sie do Ciebie modlilam I juz dzisiaj czuje ulge, jakis spokoj I wiare, ze moje zycie bedzie szlo w dobrym kierunku. Sw. Rito ublagaj dla mnie prosze u naszego Pana, aby kierowal moi zyciem. Pomyslalam dzisiaj, ze juz czas najwyzszy przestac zyc w przeszlosci I musze sobie przebaczyc, ze wywrocilam mojego syna I moje zycie do gory nogami. Jesli Bog mi potrafil wybaczyc kim ja jestem, zeby nie. Tyle ludzi probowalo mi tlumaczyc, ze czasu nie mozna cofnac I uczymy sie na bledach I czas juz zapomniec I nie dzialalo, w koncu dzisiaj pomyslalam o Bogu I juz sie dzisiaj czuje lepiej. Sw Rito czuwaj nad moim synkiem I mna, zrob z nas dobrych ludzi I pomoz nam w klopocie. Kocham Cie

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy7.1.14

    Święta Rito, za twoim wstawiennictwem proszę cię o łaskę przebaczenia mojemu, byłemu mężowi, że odszedł do innej kobiety. Jesteśmy po rozwodzie i nie wiem czy po ludzku da się to jakoś naprawić ale dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych. To cierpienie i tak trudne doświadczenie przyjmuje i wierze, że Przenajświętszy Bóg wyprowadzi z tego dobro. JEZU UFAM TOBIE!

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy7.1.14

    UMIŁOWANA ŚWIĘTA RITO
    W KAŻDY DZIEŃ MOJEGO ŻYCIA ZŁOŻĘ U TWYCH STÓP MODLITWĘ
    PROSZĘ WSTAW SIĘ ZA MNĄ NIECH LITOŚCIWY BÓG ODSUNIE ODE MNIE I MOJEJ RODZINY TEGO CZŁOWIEKA I ZŁO KTÓRE NIESIE ZE SOBĄ -BŁAGAM POZWÓL MI SIĘ MODLIĆ I WYPRASZAĆ ŁASKI BEZ CIĄGŁEGO LĘKU. JEZU DOPOMÓŻ ŚWIĘTA RITO RATUJ

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy9.1.14

    Święta Rita zawsze pomaga mi w kłopotach małżeńskich.Obydwoje z mężem mamy tzw. trudne charaktery, zupełnie nie możemy się dogadać, każdy z nas mówi tak jakby w innym języku. Ciężko tak żyć, cierpimy my i nasze dzieci. Myśl o rozwodzie, czy choćby separacji, przychodziła nam do głowy nie raz. Jednak dajemy szansę naszej rodzinie. W chwilach kiedy czuję, że mam już dość, że dłużej tak nie pociągnę, że może lepiej się już zabić, przywołuję pomocy św. Rity. Otrzymuję ją niemal natychmiast, w tym samym dniu, a najpóźniej na dzień następny. Polecam każdej osobie aby zwracała sie w sprawach małżeńskich do św. Rity. Pomoże na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy16.1.14

    Św Rito pomóż Maciejowi wrócić do zdrowia psychicznego, do Boga i do rodziny. Daj mi siły żebym jako matka wspierała go umiejętnie , a nie szkodziła. Wyproś mi tę łaskę u Boga Najwyższego bo czasami brak mi już sił. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy21.2.14

    Święta Rito, proszę o łaskę spowiedzi św. dla syna.Uproś mu prawdziwe nawrócenie i życie wg przykazań.Polecam uproszenie nawrócenia syna Tobie, umiłowana św. Rito, jesteś świętą od trudnych spraw.W tej intencji modlę się już bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy27.2.14

    bardzo prosze o spokojny dzien i wieczor,wyrozumialosc,akceptacje,zebym nikomu nie zrobila krzywdy swoim zachowanie,prosze cie Matko kochana zrozum moje postepowanie,ja bardzo chce sie przekonac czy moje dotychczasowe zycie jest dla mnie i dla d odpowiednie i czy potrzebuje zmiany bo inaczej oszaleje,
    dziekuje za wszystkie otrzymane laski,bardzo wierze i dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy3.3.14

    Sw.Rito wiem ze w moim zyciu cos sie zaczelo dziac dzieki twojej lasce. Wierze ze pomozesz mi pzretrwac te Ciezkie chwile.sw.Rito kocham Cie za wszystko.. DZIEKUJE i prosze o dalsza modlitwe prosze.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy18.3.14

    Św Rito błagam Cię uprość mi łaskę przemiany serca synowi i jego koledze aby dobry Bóg przebaczył im ciężki grzech .Odnależni powołania z Wolą Bożą i powrócili do kościoła . Ciebie św Rito będę wielbić za cuda jakie zdziałałaś dla nich

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy12.4.14

    Św. Rito błagam uproś mi łaskę abym pozytywnie zdała egzamin na prawo jazdy. Pomóż mi przetrwać bardzo cężkie chwile po zdradzie męża.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy4.6.14

    Św. Rito błagam uproś uzdrowienie mojego dziecka z mutyzmu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy28.6.14

    Św. Rito spraw, żebym wkrótce wyszła za mąż za właściwego człowieka i daj zdrowie, żebym została matką. Ureguluj teraz moje zdrowie, to jest bardzo trudna sprawa i nie wiem, co mam robić.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy24.8.14

    św. Rito prośbę aby moje dzieci podejmowały właściwe decyzje, aby były blisko Pana Naszego Jezusa Chrystusa, aby w mojej rodzinie panowała miłość i zgoda.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy8.9.14

    A ja prosze Ciebie sw. Rito o przywrocenie wiary, o umilowanie modlitwy,o dzielne znoszenie depresji, ktora jest coraz grozniejsza dla mojego zycia, o akceptacje swoich sklonnosci homoseksualnych na ktore nie mam wplywu i przez ktore czuje sie gorsza. O wytrwanie w czystosci, o milosc do bliznich i siebie samej. O WOLE ZYCIA! :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy10.11.14

    św. Rito prośbę aby moje dzieci podejmowały właściwe decyzje, aby były blisko Pana Naszego Jezusa Chrystusa, aby w mojej rodzinie panowała miłość i zgoda.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy14.12.14

    Proszę Cię o uleczenie mojego syna z depresji i powrót do życia czynnego (nauka, praca). Wstawiaj się za mną abym miała światło co robić i jak ratować Łukasza.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy7.2.15

    św. Rito prośbę aby moje dzieci podejmowały właściwe decyzje, aby były blisko Pana Naszego Jezusa Chrystusa,aby syn zaliczył sesje i aby w mojej rodzinie panowała miłość i zgoda.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy7.2.15

    Sw Rito, prosze Cie o postawienie wlasciwego czlowieka na mojej drodze.Nie zostawiaj mnie samej.Blagam Cie..

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy27.2.15

    Święta Rito, pomóż mi abym miała z synem bezpieczeństwo mieszkaniowe i finansowe. Do pomóż mi znależć dobrego mezczyznę dla mnie. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy20.3.15

    Święta Rito - proszę Cię o dobrego męża dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy30.6.15

    Proszę Cie święta Rito aby mój syn związał się z dziewczyną będącą prawdziwą chrześcijanką. Aby dobierał sobie właściwych przyjaciół, będących blisko Boga.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy4.8.15

    Św.Rito prosze aby syn znalazł sobie dziewczynę, która sprowadzi go na drogę chrześćjaństwa, a z Tą którą sie teraz spotyka niech się rozstanie

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy5.9.15

    Św.Rito proszę aby mąż dostał dobrą pracę na którą od dawna oczekuje

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy5.9.15

    Proszę o oczyszczenie z choroby nowotworowej

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy7.9.15

    św Rito,proszę o pomoc!!!!!!!Anna

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy6.10.15

    Św. Rito, proszę o Twe wstawiennictwo w wiadomej Ci intencji, Ty wiesz...

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy8.12.15

    Sw Rito prosze prosze pomoz dzieciom w szkole!!!! Pomoz mnie i mojej rodzinie,aby maz dostal prace tam gdzie potrzebuje,aby mama byla wzczesliwa,aby te swieta i wigilia byly wspaniale i szczesliwe dla wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy3.1.16

    Św Rito bardzo Cie proszę pomóż mojej rodzinie a zwłaszcza mnie i moim dzieciom.wyjednaj dla nas łaskę przebaczenia won, oskarżeń wzajemnych tych słusznych i tych wyimaginowanych i łaskę pojednania w rodzinie i łaskę pojednania z Bogiem oraz łaskę nawrócenia i umocnienia wiary. wstaw się też za mną bym umiała godzić spory w rodzinie i bym się nie poddawała i nie popełniła samobójstwa z powodu niemocy w jakiej się znalazłam. Bardzo Cię o to proszę bo trwa to już zdecydowanie za długo i sama nie potrafię sobie z tym poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy20.1.16

    św Rito proszę wyproś u Pana Boga dar modlitwy dla mnie ,dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy21.1.16

    Święta Rito proszę Cię o laskę miłości tak tej w rodzinie jak i mojej osobistej,proszę wstaw się za mną u Pana naszego aby pomógł mi w mojej sprawie,i zesłał mi to czego tak bardzo pragnę.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy26.1.16

    Św Rito proszę Cię o wstawiennictwo w moich trudnych sprawach, przede wszystkim renty i problemów finansowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7.2.16

      Św. Rito proszę Cię o wstwaiennictwo trudnych sprawach a szczególnie z nałogu pijanstwa

      Usuń
  52. Anonimowy18.2.16

    Św Rito pomóż mi błagam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy8.3.16

    Sw Rito prosze cie otsun od mojego meza te wszistki kobieti kture niszczo jego psichike ktore tilko go wekorzistujo i okradajo z kturego zrobily z niwgo oszusta i zlodzieja Sw Rito blagam cje o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy18.4.16

    Sw Rito proszę pomóż mi z moimi problemami!

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy5.5.16

    św. Rito pomóż naszej rodzinie rozwiązać problemy finansowe

    OdpowiedzUsuń
  56. Sw Rito proszę cię o łaskę dla mojego dorosłego już syna który przeżywa swój zawód miłosny pomóż mu wyjść z tego okropnego doła pragnę aby za Twoim wstawiennictwem znalazł sobie fajną mądrą dziewczynę i żeby w końcu był szczęśliwy dopomoz mu Św Rito

    OdpowiedzUsuń