Pomogła w trzy tygodnie

22 lutego 2011 roku w kościele Ojców Augustianów w Krakowie św. Ricie została przedstawiona prośba przesłana przez panią Ewę. Kobieta prosiła o modlitwę w intencji poprawy trudnej sytuacji w pracy dla swego narzeczonego Pawła. Niedługo potem pisała kolejny list – tym razem dziękczynny!

Pani Ewa tak opisuje wymodloną łaskę:
- Okres, który przeżywaliśmy z narzeczonym od grudnia 2010 roku do lutego 2011 roku, był z naszej perspektywy straszny. Nasze zmartwienie związane było z pracą, a w zasadzie z nową szefową Pawła, która przejmując nowe obowiązki, zaczęła wyżywać się na swoich pracownikach. Obarczała ich ogromną ilością pracy, mówiła, że do niczego się nie nadają, i poniżała przy innych, podważając autorytet, a co gorsza, obniżając ich samoocenę. Tak działo się m. in. w przypadku Pawła.

Załamanie

Jak zaznacza pani Ewa, w pięcioletniej drodze zawodowej pan Paweł nigdy nie spotkał się z takim zachowaniem przełożonych, dlatego sprawa była zaskakująca. Sytuacja szybko doprowadziła do załamania mężczyzny, utraty sił i chęci walki.
- Ta sytuacja była również dla mnie przygnębiająca, ale musiałam mieć siłę, by pomagać mu dobrym słowem. Gdy tej siły mi brakowało, poprosiłam po raz pierwszy św. Ritę o pomoc, pisząc do sióstr augustianek i modląc się – wyznaje kobieta.

Pan Paweł szukał możliwości przeniesienia się na inne stanowisko pracy w obrębie firmy, ale jego szefowa skutecznie mu to uniemożliwiała, zabraniała starania się o przeniesienie. Jej zgoda była, niestety, konieczna.

- Gdy zaczęłam się modlić, Paweł zaskakująco szybko dostał zgodę na udział w rozmowie kwalifikacyjnej. Nie wiemy, w czym upatrywać przyczynę zmiany jej decyzji. To pewnie św. Rita – mówi z uśmiechem pani Ewa.

Nowe stanowisko

Po wspomnianej rozmowie – dwa tygodnie później – pan Paweł dostał potwierdzenie, że od 1 kwietnia będzie mógł przejść na nowe stanowisko, bo bardzo spodobał się podczas rozmowy kwalifikacyjnej. – Odkąd wtedy zawierzyłam św. Ricie, minęły trzy tygodnie i sprawa, która wydawała się beznadziejna, rozwiązała się – mówi pani Ewa. – Nie wiem, czy kwestią przypadku było, że informację o otrzymaniu nowej pracy Paweł otrzymał 22 lutego o godz. 17.30, czyli podczas krakowskiego nabożeństwa, ale wiem, że św. Rita była z nami, rozwiązała nasze problemy, a modlitwa dawała mi spokój i wiarę, że wszystko będzie dobrze – wyznaje. – Po rozwiązaniu naszych problemów powiedziałam Pawłowi o św. Ricie i o moich modlitwach. Ostatnio odwiedziliśmy razem kościół Augustianów w Krakowie, by osobiście jej podziękować i prosić o dalsze wstawiennictwo. Składam serdeczne podziękowania św. Ricie! – dodaje.


W: M. Pabis, Cuda świętej Rity, patronki w sprawach najtrudniejszych, Dom Wydawniczy „Rafael”, Kraków 2012.

31 komentarzy:

  1. Anonimowy11.3.13

    Swieta Rito badz z nami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10.4.13

      Bóg Zapłać święta RITO.

      Usuń
  2. Anonimowy22.2.14

    Sw.Rito pomoz mi prosze

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7.4.14

    Dwa razy pomogła w przeciągu kilku dni w bardzo cięzkich przypadkach w mojej rodzinie, jakie dotyczyły więzi międzypokoleniowych. Bardzo dziwne, chore i zarazem bardzo destrukcyjne dla obu stron relacje. Po kilku dniach, do dwóch tygodni osoby te nie wiedząc o modlitwie za nich "uwolniły się" od siebie, a jesli dojdzie do kontaktu to jest on normalny. Cała rodzina widzi tę różnicę choć nikt tego nie rozumie :)) Chciałam zaznaczyć, że moja rodzina nie wierzy w kompletnie nic. Za to ja bardzo wierzę a we wstawiennictwo św Rity w sprawach beznadziejnych szczególnie. :) Dziękuję św Rito!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy7.4.14

    Dwa razy pomogła w przeciągu kilku dni w bardzo cięzkich przypadkach w mojej rodzinie, jakie dotyczyły więzi międzypokoleniowych. Bardzo dziwne, chore i zarazem bardzo destrukcyjne dla obu stron relacje. Po kilku dniach, do dwóch tygodni osoby te nie wiedząc o modlitwie za nich "uwolniły się" od siebie, a jesli dojdzie do kontaktu to jest on normalny. Cała rodzina widzi tę różnicę choć nikt tego nie rozumie :)) Chciałam zaznaczyć, że moja rodzina nie wierzy w kompletnie nic. Za to ja bardzo wierzę a we wstawiennictwo św Rity w sprawach beznadziejnych szczególnie. :) Dziękuję św Rito!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy7.4.14

    Polecam wszystkim także wspierać się Nowenną Pompejańską, która daje liczne łaski modlącym się nim skończy się ją odmawiać, jakby na drodze do wypełnienia głównej intencji. Oraz polecam jaką codzienną modlitwę "Tajemnicę Szczęścia" -Nabożeństwo 15 modlitw św Brygidy. Zachęcam z zapoznaniem się z Obietnicami Pana Jezusa jakie zostaną wypełnione poprzez tę modlitwę. Może być fundamentem do modlitw o wstawiennictwo świętych :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy26.9.14

    Swieta Rito,pomoz mojej corce otrzasnac sie z amoku,ktory od wielu lat ja zniewala,milosierna Rito wesprzyj ja twoja modlitwa.Spraw aby znalazla partnera,ktory bedzie ja kochal,szanowal i da jej stabilizacje.Juz dosc sie wycierpiala w tej zlej zaslepionej milosc,skuta kajdanami zlego zwiazku.To dobre litosciwe dziecko,tak bardzo ja kocham.Dlatego blagam cie wesprzyj moje modlitwy do Boga ,wstaw sie u Boga i upros szczescie i spokoj dla mojego ukochanego dziecka.W Bogu i w Tobie nasze nadzieje same sobie z tym beznadziejnym problemem nie poradzimy.Blagam Cie na kolanach Sw.Rito pomoz mi mojej corce zeby nasza rodzina znowu byla razem i szczesliwa,

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy26.9.14

    Kochana jestes sw.Rito dziekuje za Twoja pomoc
    BARDZO CIE KOCHAM i wierze w CIEBIE ,bo twoje serce jest pelne trosk za nas i nasze problemy

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19.10.14

    Swieta Rito blagam Cie Swieta Pani pomoz mojemu mezowi dostac pozytywna odpowiedz w sprawie pracy,mojego syna wesprzyj w nauce,popraw sytuacje materialna starszego syna ktoremu niedlugo urodzi sie coreczka napelnij go miloscia do bliskich,,,a dla mnie upros wstawiennictwo mojega Aniola Stroza i pomoc Ducha Swietego,jego opieke nademna w trakcje zdawania egzaminu praktycznego na prawojazdy w listopadzie 2014r.w Oswiecimiu.Niezdane poprzednie egzaminy zabraly mi duzo zdrowia,a jestem juz schorowana.Pan Jezus mowil NIE PODDAWAJCIE SIE JA WAM POMOGE.Zgodnie z Jego wola nie poddam sie,Dlatego potrzebuje Twojej pomocy.Juz dzis z tego miejsca dziekuje za okazana mi pomoc,dobroc i laski

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy26.10.14

    SW RITO POMOZ ZNALESC PRACE BLAGAM
    AMEN

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy4.11.14

    Jesteś wielka Kochana Rito! Jeszcze raz dziękuję Ci za to, co opisałam w tekście! Dziękuję Ci za wszystkie wspaniałe świadectwa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy23.2.15

    Św Rito dziekuję za wstawiennictwo i za otrzymane łaski, za pojawienie się miłości w moim życiu, wiem,że dzięki Tobie poznałam wspaniałego człowieka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy25.2.15

    Cudowna Pani tyle razy blagalam Cie o laske i pomoc a Ty nigdy mnie nie zawiodlas
    Dzieki skladam Bogu za szystke laski ktorym mnie obdarzyl.
    Pani wypros mi u najwyzszego to na czym teraz mi zalezy i o co Cie
    blagam codziennej modlitwie.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy28.3.15

    DZIEKUJE CI SWIETA RITO ZA WSZYSTKIE LASKI I WYSLUCHANIE MOJEJ PROSBY KOCHAM CIE LIDIA

    OdpowiedzUsuń
  14. Św.Rito proszę pomóż mojemu mężowi znaleźć pracę, aby jego starania, poszukiwania odniosły pozytywny skutek. Aby nasze małżeństwo było zgodne, trwałe. Proszę Cię też o to abyśmy stali się niedługo rodzicami, żeby moja ciąża przebiegała w porządku a dziecko urodziło się silne i zdrowe. Dziękuję Ci Św. Rito za wewnętrzny spokój mimo zaistniałej sytuacji jaka nas dotknęła. Dziękuje za rozmowy kwalifikacyjne, które mój mąż otrzymał. Błagam Cię o wysłuchanie moich próśb o co Cię błagam w codziennej modlitwie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  15. Św.Rito zwracam się do Ciebie z prośbą o to aby mój mąż znalazł pracę.Dziękuję Ci za rozmowy kwalifikacyjne, które miał w przeciągu tygodnia. Proszę Cię również o to abyśmy nie długo stali się Rodzicami, aby moja ciąża przebiegała bez komplikacji a dziecko urodziło się zdrowe i silne. Dziękuję Ci Św.Rito za spokój dzięki modlitwie do Ciebie mam nadzieję, że nam pomożesz i umocnisz tym samym nasze małżeństwo. Amen

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy3.8.15

    Święta Rito proszę o twoje wstawiennictwo w znalezieniu pracy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy30.9.15

    Św Rito zwracam sie do Ciebie zprośbą o uzdrowienie Jacka jesteś ostatnią naszą nadzieją. Proszę Cię również osiłę i wytrwałość dla Marysi żony jacka. mam nadzieję że nam pomożesz. Amen

    OdpowiedzUsuń
  18. Swięta Rito proszę odmień moje życie, spraw bym stała się lepszym człowiekiem, daj mi znaleźć męża który bedzie mnie kochał i szanował, odmień serce Łukasza który mi obiecał szczęście i rodzinę a teraz mnie porzucił. Daj mi znaleźć radość macierzyństwa , którą i ty zaznałaś, Pomóż mi proszę, jesteś moją ostatnią deską ratunku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Święta Rito jesteś moja ostatnią deską ratunku. Proszę odmień mój charakter na lepszy, zmień serce Łukasza który mówił ze mnie kocha i da mi rodzinę i dom, a teraz mnie porzucił. Daj mi męża, z którym bedziemy się kochać i szanować, oraz błagam Cię daj mi zaznać radości macierzyństwa. Pomóż mi, tylko ty mi zostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy27.10.15

    Święta Rito zwracam się do Ciebie z prośbą o opiekę nade mną i dzieckiem, które w sobie noszę, żeby urodziło się zdrowe i wyczekiwane. Proszę Cię również o wstawiennictwo, żeby jego ojciec wszedł na drogę prawdy, był przy nas, kochał nas i opiekował się nami. Proszę Cię Święta Rito z całego serca, pomóż nam być razem. Amen

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy8.12.15

    Kochana Swieta Rito,dziekuje Ci za Twoje wstawiennictwo.Moja sytuacja w pracy polepszyla sie ,patrze z optymizmem w przyszosc.Wiem ,ze to za Twoim wstawiennictwem stal sie cud.Kocham Cie i powierzam Twojej opiece cala moja rodzine.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy9.12.15

    Kochana Sw.Rito,dziekuj
    e za pomoc.Wierze w Ciebie i ufam Ci.Powierzam Twojej opiece cala moja rodzine.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy15.2.16

    Sw. Rito dopiero co sie o Tobie dowiedzialam . Wierze ze mi pomożesz, dlatego pokładam w Tobie wszytskie moje nadzieje. Prosze Cie o polepszenie sytuacji w pracy dla mnie i dla moich pracowników. Prosze równiez o upragniona ciąże, która coraz częściej sni mi sie po nocach. Będę z calej siły modlic sie do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy21.2.16

    Sw Rito pomóz mi w trudnej sprawie blagam

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy28.2.16

    Święta Rito, zawierzam Ci tę prośbę. Ty wiesz... Kogo mam prosić o pomoc, jeśli nie Ciebie? Wiesz że na dobrą sprawę nie mam nikogo. Wiem że Twoje wstawiennictwo wyjedna mi łaskę uwolnienia się od marazmu, który mnie zniewala.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy29.2.16

    Święta Rito wyproś mi potrzebnych łask o które tak Cię proszę. Święta Rito Módl się za nami...dziękuje za wszysto

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy23.3.16

    Kochana Św Rito pomóż mi proszę cię z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy23.3.16

    Święta Rito proszę Cię o pomoc ty wiesz jak bardzo mi zależy na tym o co Cię proszę nie opuszczaj mnie w potrzebie

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy11.4.16

    święta Rito,pomóz

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy23.5.16

    Ja wczoraj skończyłam odmawiać nowennę do św. Rity i mimo, że prosiłam o coś innego to pomogła mi w pogodzeniu się z czymś innym. Mianowicie ostatnio dużo osób dokuczało mi z powodu mojego nazwiska. Byłam na te osoby wściekła i przy najbliższej okazji chciałam tak jak zawsze skutecznie się zemścić. I dziś coś zrozumiałam. Zrozumiałam, że mszczenie się nie jest dobrem i może złagodzimy sobie tym na jakiś czas ból ale nie podziała to długo i prędzej czy później nasze grzechy do nas wrócą. I co więcej wybaczyłam wszystkim, którzy kiedykolwiek sprawili mi czymś przykrość.
    Dziś jest dopiero pierwszy dzień po skończeniu nowenny a św. Rita już mi tak bardzo pomogłam! Dlatego przez moje świadectwo mówię Wam: módlcie się do św. Rity, ona naprawdę dużo daje

    OdpowiedzUsuń