Łaska uzdrowienia

Urszula Filipczak-Kuciara wierzy, że za wstawiennictwem św. Rity wyprosiła zdrowie dla swojej siostry.

- Chciałabym dać świadectwo łaski uzdrowienia przez modlitwy oraz Litanię do św. Rity. Około trzy tygodnie temu lekarze, a było ich trzech, postawili mojej siostrze Ewie diagnozę: wada serca ASD, czyli przeciek między przedsionkami serca. Moja starsza siostra Marianna też miała tę wadę i była operowana w wieku pięćdziesięciu lat. Była to ciężka, kilkugodzinna operacja na otwartym sercu. Przeżyliśmy więc ponownie szok, szczególnie moja siostra Ewa, której to dotyczyło. Naprawdę się załamała – opowiada pani Urszula.

Inne serce

Po kilku dniach kobieta kupiła Modlitewnik św. Rity i zaczęła się modlić. Był to 22 maja.
- Tego dnia z modlitewnikiem poszłam nad morze. Tam przeczytałam wstęp, a w nim informację, że 22 maja jest świętem św. Rity. Pamiętam, że uświadomiłam sobie wtedy, że to nie jest przypadek. Rozpoczęłam modlitwę. Poprosiłam, aby mi w niej pomagały obydwie siostry Ewa i Marianna oraz koleżanka – wyznaje pani Urszula. – Po tygodniu moja siostra Ewa miała wizytę u jednego ze wspomnianych lekarzy. Miała przejść dodatkowo badanie w Akademii Medycznej w Gdańsku. Lekarz rozpoczął badanie. Kiedy tylko przyłożył sondę do serca, moja siostra usłyszała: „Nie rozumiem. To jest zupełnie inne serce. To niemożliwe… Przecież dwa tygodnie temu wyglądało zupełnie inaczej” – dodaje.
Dodatkowe badania potwierdziły, że pani Ewa nie ma już przecieku, a komora serca się zmniejszyła. Lekarz był wręcz oszołomiony.
- Tak więc św. Rita wyprosiła dla mojej siostry tę łaskę u Pana Boga. Wiemy, że to cud… Dziękujemy Bogu oraz św. Ricie za wstawiennictwo – podkreśla pani Urszula.

Kolejna łaska

Po uzdrowieniu siostry Ewy, pani Urszula obiecała św. Ricie, że będzie rozpowszechniać jej kult. – Chcę także wspomnieć o następnej wysłuchanej prośbie przez jej wstawiennictwo. W sierpniu 2011 roku, kiedy wracałam z pracy do domu, spotkałam w pobliżu szpitala w Gdyni zapłakaną koleżankę, która poinformowała mnie, że jej mąż, który cierpi na miastenię, jest w stanie agonalnym. Poradziłam jej, aby modliła się za wstawiennictwem św. Rity i obiecałam, że ja też się pomodlę. Potem dowiedziałam się, że mąż koleżanki po kilku dniach wrócił ze szpitala do domu – mówi Urszula Filipcak- Kuciara.

W: M. Pabis, Cuda świętej Rity, patronki w sprawach najtrudniejszych, Dom Wydawniczy „Rafael”, Kraków 2012.

126 komentarzy:

  1. Anonimowy29.12.12

    choroba mojego meza kory jest moim jedynym przyjacielem od34 lat jest wedlug lekarzy- juz smierc 10 cm na cala dlugosc pluca 4 cm szerokie.Ja sobie narysowalam b. duze. Sw RITA u ktorej caly czas prosze ,blagam o laske aby nowotwor sie zmniejszyl i byl operacyjny . Dotej porywiem ze moj maz zyje czuje sie bardzo dobrze bo jeszcze 1 msc. temu jezdzil rowerem codziennie 30,40 km. niech ktos powie ze to nie jest cud. dopoki zyje a nie jestem fanatykiem bede wszedzie glosic swietosc RITY

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5.2.13

    Św. Rito pomóz moim dzieciom, by były lepsze i mądrzejsze dla mnie, pomagały mi w zyciu proszę miej ich w swojej opiece i pomagaj mojej całej rodzinie.
    Najukochańsza Święta Rito,proszę wyproś łaskę cudownego uzdrowienia dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8.2.13

    ŚW.RITO...uwolnij mnie od depresji z która borykam sie od 18 lat oj jak ciężko żyć z tą chorobą błagam cię daj mi radośc i sens życia pomagaj mi nieustannie..Najukochańsza Święta Rito,proszę wyproś łaskę cudownego uzdrowienia dla mnie...EWA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1.3.13

    Ja również doznałam łaski Pana Boga za wstawiennictwem Św.Rity. Pod koniec 2012 roku stwierdzono u mnie nowotwór złośliwy piersi. Wszystkie badania wskazywały na to że zajęte są również węzły chłonne. Dlatego też lekarze podjęli decyzję amputacji całkowitej piersi oraz wycięcie węzłów pachowych i oczywiście przygotowywali mnie do tego, że będę brała chemię. Ja jednak wierzyłam, że Św. Rita mi pomoże i nie zawiodłam się. Po operacji badanie hispodatologiczne wykazało, iż wycięto cały nowotwór a węzły nie były zajęte. Dlatego nie biorę chemii ani żadnej innej terapii. Wiara czyni cuda a wstawiennictwo Świętej Rity jeszcze więcej. Dlatego wszystkich namawiam, żeby modlili się do tej wielkiej Świętej a Ona na pewno nie odmówi swojego wstawiennictwa u Najwyższego. K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11.3.13

    Dzieki Ci Kochana Swieta Rito za Pomoce ktöre otrzymalo juz TYLE LUDZI.
    Bädz zawsze przy nas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy1.4.13

    tak dzisiajdrugi dzien Swiat Wielkanocnych jestem sama maz pojechal do dziecina chwile a ja myslami i blaganiami znow do Sw Rity. To znowu ja krora pros dla meza o pomoc. Jeszcze 29 12 12 pisalam z takim niepokojem o chorobie maza (10 cm nowotwor na lewym plucu i przerzut na prawym 1,5cm) od 19 stycznia nowe chemiei po 2- cyklach zmiejszyl sie o polowe.Czy to nie jest cud, tk nie pokazuje przerzutow 10 kwietnia4 cykl i tk .boje sie ale tak naprawde czego? Przeciez to Ona ma w swoich rekach. myske ze wyblaguje te laske u niej .Pisze chatycznie ale mysle ze nie kazdy niesie blaganie do niej Ja bede wszedzie mowic oniej a w dzienniczku w ktorym zaczelam pisac dla wnukow i prawnukow aby zawsze pamietali o tym.Wieczna czcicielka aliz

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy24.4.13

    św Rito. Juz wiele razy wyprosilas mi laski u Boga. wierze ze i teraz nie zawiode sie na Tobie. Wiem ze nie porzebuje internetu zebys uslyszala moje modlitwy ale chce zeby inni tez wiedzieli ze ja tobie zaufalam. Prosze ci o zdrowie. Moja coroba moze sie innym wydac smieszna ale dla mnie to psamo cierpien fizycznych i psychicznych. Moja choroba to nadaga ktora nie tylko rujnuje moje stawy ale tez psychike. Zle sie czuje w swoim ciele. Inni robia mi przykre uwagi. Ty wiesz najle[iej sw Rito co dzieje sie ze mna i w okol mnie teraz gry tak przytylam. Prosze ci o laske uzdrowienia z tej nadwagi. Wierze ze zostane wysluchana i moj metabolizm wreszcie ruszy z miejsca, ze to co go blokuje zostanie odblokowane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy29.4.13

    syn powtarza rok na studiach na bardzo trudnym kierunku i dzięki św ricie pierwszy semestr zdał na czysto również sprawafinansowa zakończyła się pomyślnie mój syn poszedł do spowiedzi .Za to wszystko dziękuę ci św Rito

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19.5.13

    Rok temu prosiłam św. Ritę o wstawiennictwo w modlitwie o zdrowie dla dzieci moich znajomych. Po licznych badaniach okazało się, że jedno z nich jest zdrowe, a stan drugiego uległ poprawie, choć ta walka jeszcze się nie skończyła. Wierzę, że będzie dobrze.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19.5.13

    swieto rito uzdrow mego meza wstawsie zebe nie bolal kregoslup i badania dobre byly pomoz miznalezc prace i wyjsc z depresji prosze o cud

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21.6.13

    Swieta Rito błagam uzdów mnie abym dobrze słyszała i ustąpiły problemy kobiece.Amen

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy21.6.13

    Sw.Rito błagam o szczęśliwe trwałe, świete kapłaństwo dla naszego syna ks.Piotra Amen

    OdpowiedzUsuń
  13. SW.RITO WYLECZ MOJE OCZY SPRAW ABY WIDZIAŁY BEZ SZKIEŁ,BŁAGAM CIE.

    OdpowiedzUsuń
  14. SW.RITO PROSZE CIE O ZDROWIE DLA MOJEGO SYNA KAMILA,NIECH WYJDZIE Z ALERGII,PROSZE NA WSZYSTKIE SWIETOSCI.JOANNA

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy28.8.13

    Święta Rito, uproś mi u Boga znalezienie innej pracy, bo ta mnie niszczy, znalezienie prawdziwej miłości,mężczyzny, z którym będę szczęśliwa,zdrowie dla mnie i moich najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy6.9.13

    Święta Rito proszę Cię o zdrowie dla mojej ukochanej żony, u której rozpoznano raka złośliwego tarczycy. Spraw aby dalsze rokowania co do tej choroby były pomyślne i moja żona mogła cieszyć się zdrowiem na długie lata.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy6.9.13

    Święta Rito, proszę Cię o zdrowie dla mojej żony, u której rozpoznano raka złośliwego, niech za sprawą Twojej łaski wyjdzie z tej choroby i ciesz się zdrowiem w przyszłości, modlę się do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy12.9.13

    Św Rito proszę Cię o zdrowie dla taty

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. św. Rito proszę Cię o łaskę dla męża Ryszarda,aby badania które ma przejść okazały się pomyślne

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy13.10.13

    Św.Kochana Rito proszę o łaskę uzdrowienia wszystkiego co we mnie jest chore,oraz dobre zdrowie dla moich najbliższych-ak

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy19.10.13

    Św.Rito proszę Cię wstaw się do Boga za mną, aby uprosić mi łaskę, której tak bardzo potrzebuję. Proszę Cię o to , abym uniknęła operacji, aby torbiel się wchłonęła i więcej nie odrosła, proszę z całego serca i w Tobie pokładam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy19.10.13

    Św. Rito proszę Cię z całego serca o uproszenie u Boga łaskę uzdrowienia mnie, proszę abym mogła uniknąć operacji, aby torbiel się wchłonęła i więcej nie urosła W Tobie pokładam nadzieję Św Rito.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy24.10.13

    Św. Rito proszę Cię z całego serca o łaskę uzdrowienia dla mnie. Proszę uzdrów mój chory kręgosłup, który nie pozwala mi normalnie funkcjonować. Proszę uwolnij mnie od bólu, który trwa już parę lat, dzień za dniem nieprzerwanie. Jestem teraz w ciąży a ból staje się coraz bardziej dokuczliwy.Proszę aby poprzez odzyskanie zdrowia, wróciły do mnie siły witalne i radość. Proszę wysłuchaj mnie - w Tobie cała moja nadzieja św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy6.11.13

    Umilowana sw.RITO; CALYM MOIM SERCEM CHCE Ciebie prosic o uzdrowienie moich pluc , prosze takze
    o opieke nad moimi dziecmi a szczegolnie nad najmlodszym ktory pobladzil w zyciu by wrocil do normalnego zycia i zyl wedluf przykazan BPZYCH-
    ZATROSKANA MATKA

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy12.11.13

    Św Rito uzdrów moje powieki, błagam:(

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy19.12.13

    Sw.Rito .Prosze o wstawiennictwo do Boga o moje uzdrowienie.Potrzebuje twej pomocy tak bardzo..
    Dziekuje ci za to ze czuwsz nad zdrowiem mojego taty i Roberta.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy15.1.14

    ŚWIĘTA RITO DZIĘKUJĘ CI ŻE BYŁAŚ I JESTEŚ ZAWSZE PRZY MNIE MODLĘ SIĘ O TO... A TERAZ PROSZĘ CIĘ O UZDROWIENIE MOJEJ CIOCI BARBARY. TWOJA SŁUŻEBNICA IZA. UFAM TOBIE...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy30.1.14

      Święta Rito,bardzo proszę o dobrego męża dla mojej córki Marty

      Usuń
    2. Anonimowy30.1.14

      Święta Rito błagam Cię o pomoc dla moich córek proszę cię aby żyły w zgodzie aby się wspierały proszę Ci o dobrych mężów dla nich

      Usuń
    3. Anonimowy30.1.14

      Święta Rito błagam Cię o pomoc dla moich córek proszę cię aby żyły w zgodzie aby się wspierały proszę Ci o dobrych mężów dla nich

      Usuń
  30. Anonimowy3.3.14

    Święta Rito Najukochańsza Przyjaciółko dziękuję Ci za wszelkie łaski, którymi obdarzasz naszą rodzinę i za to, że za Twoim wstawiennictwem stał się cud i moja Mama wróciła zdrowa do domu. Miej ją i naszą całą Rodzinę nadal w opiece. W tym miejscu chcę dać ogromne świadectwo wielkiej pomocy i łaski, którą Święta Rita obdarza modlących się i proszących o pomoc. Szerzmy kult Św. Rity tak, aby wszyscy dowiedzieli się jak bardzo możemy pokładać nadzieje w tym, że Ona nas wysłucha i pomoże. Dziękuję Ci z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  31. Święta Rito, proszę o Twoje wstawiennictwo u Boga i łaskę uzdrowienia dla mojego brata - Andrzeja oraz wzmacniaj nasza rodzinę w wierze. AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  32. Święta Rito proszę o łaskę uzdrowienia i Twoje wstawiennictwo za mojego brata Andrzeja oraz umocnienie wiary naszej rodziny. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy13.4.14

    Agata: Św. Rito proszę o wstawiennictwo i uproszenie zdrowia dla mojego taty, który cierpi i zdrowia dla mamy moich braci ich rodzin a szczególnie szacunku. Proszę o wymodlenie łaski uzdrowienia z mojej depresji oraz aby mój mąż się nawrócił.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy7.5.14

    Św. Rito proszę o wstawiennictwo i zaniesienie naszych modlitw o siłę i łaskę zdrowia dla taty do Jezusa Miłosiernego... tak bardzo potrzebujemy Twojej pomocy i opieki. Ty która dzielnie znosiłaś trudy niełatwego małżeństwa a potem dostąpiłaś łaski współdzielenia męki Pańskiej poprzez cierń z jego korony, wstaw się za nami i wspieraj nas modlitwą.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy29.5.14

    Św Rito, proszę Cię z całego serca uwolnij mnie od choroby psychicznej która rujnuje mi zdrowie. Wiem, że moja modlitwa zostanie wysłuchana, i wstawisz się za mnie i wyprosisz u Najwyższego Pana dla mnie łaski zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy21.6.14

    Święta Rito błagam Pomóż pokonać osteoporozę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy19.7.14

    Św. Rito proszę o wstawiennictwo do Pana Jezusa i Matki Przenajświętszej o uzdrowienie koleżanki Filipinki35 z choroby nowotworowej aby mogła żyć i cieszyć się życiem długie lata.Pomóż jej wygrać tą walkę z chorobą , ona jest taka dzielna i tak bardzo chce żyć. Dziękuję za łaski , które otrzymalam już do tej pory dotyczące mojego brata Andrzeja. MN

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy22.7.14

    kochana sw.Rito błagam cie ulecz moją siostre z cięzkiej choroby nowotworowej,a mnie z nerwicy lękowej pozwól mi normalnie życ i cieszyc sie życiem.Amen

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy4.8.14

    Sw Rito ulecz mnie z nerwow lęków i strachu. Blagam Cie. Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy5.8.14

    Św Rito błagam Cię ulecz mnie z choroby nowotworowej, zwracam się do Ciebie orędowniczko w sprawach beznadziejnych. Św Rito ratuj.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy13.8.14

    Co za „przypadek“
    …Czekam na operacje serca u swojego dwuletniego serca Davidka i co widze? Swiadectwo cudownego uzdrowienia serca u doroslej kobiety.
    Boze Milosierny, Ty kolejny raz pokazujesz mi, ze nie ma dla Ciebie rzeczy niemozliwych. Panie zmiluj sie nad nami-blagam. Nie pozwol, aby nasze malenstwo bylo operowane, jesli juz, to zoperuj go sam. Swieta Rito, ktora rowniez bylas matka i znasz cierpienie matek majacych chore dzieci,, pokornie prosze Cie o Twoje potezne wstawiennictwo u Boga Najwyzszego w naszej sprawie! Prosze Cie o cud uzdrowienia serduszka Davidka, abysmy mogli uniknac tej powaznej operacji. BLAGAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy4.9.14

    Święta Rito, błagam wyproś u Pana moje uzdrowienie z nerwicy i depresji oraz aby bóle kręgosłupa mojej mamy ustąpiły.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy9.9.14

    Św Rito proszę o uzdrowienie mnie z chorób kręgosłupa, wątroby i nadnerczy a jednocześnie dziękuje za codzienna opiekę oraz dla mnie i mojej Rodziny

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy13.9.14

    św. Rito proszę wyproś u Boga łaskę uzdrowienia mojej córki Oli ze stwardnienia rozsianego

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy30.9.14

    Proszę o zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy3.10.14

    Święta Rito proszę Cię o łaskę uzdrowienia dla mojej cioci Wiesi, spraw aby zastawka trójdzielna jej serca była sprawna i przecieki międzykomorowe ustały. Wdzięczna Monika

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy12.10.14

    Błagam Św. Rito o wstawiennictwo do Pana o uzdrowienie z choroby reumatycznej i innych dręczących moje ciało chorób. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy14.10.14

    swRITO POKORNIE PROSZĘ O WSTAWIENNICTWO W ROZWIĄZANIU WSZYSTKICHKŁOPOTÓW I TROSK MOJEJ RODZINY

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy27.10.14

    O Święta Rito gorąco i pokornie proszę o łaskę zdrowia dla mnie, aby Bóg zabrał moją chorobę nowotworową.A jesli Bóg jednak powoła mnie do Siebie,proszę Swięta Rito aby moi bliscy nie cierpieli długo po moim odejściu... Panie wysłuchaj mego błagania za wstawiennictwem Świętej Rity... Twoja pokorna w Ciebie wierząca.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wczoraj wieczorem modlilem się do Św Rity o pracę, nazajutrz rano wybrałem się z teściową do miasta po to by załatwiła swoje sprawy, a potem za namową mamy pojechałem do jednej z firm aby spytać o pracę, okazało się ze miejsca są już zajęte, byłem zrozpaczony ale Pani szefowa powiedziała, że jeszcze zadzwoni. Pojechałem do domu, za niespełna godzinę telefon : chcielam poinformować pana, że miejsce pracy się zwolniło i zostaje pan przyjęty. Powiedzcie sami, czy to nie "CUD" ?! i to w tak krótkim czasie. Kochani módlcie się pokornie do Św Rity ona naprawdę wysłucha wszystkie prośby i wyprasza łaski dla nas potrzebne u Boga najwyższego jego syna Jezusa Chrystusa i Najświętrzej Maryi Panny :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy5.11.14

    Św. Rito proszę o Twoje wstawiennictwo u Boga, uproś dla mnie łaskę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy15.11.14

    Święta Rito, proszę o wstawiennictwo do Miłosiernego Boga o uzdrowienie mojej Córki z depresji, która rujnuje jej życie. Proszę za Twoją przyczyną, aby PAN uleczył jej poranione serce, przywrócił radość, zdrowe i pozytywne myślenie oraz udzielił jej łaski nawrócenia.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy16.11.14

    Sw.Rito prosze Cie o wstawiennictwo za mna i moja rodzina u Pana Boga. Prosze Cie, abym byla zdrowa, aby guzki zniknely, aby nie bolal mnie kregoslup. Uwolnij mnie sw. Rito od zlych mysli i uzdrow moj umysl. Wstaw sie za moimi dziecmi i mezem, aby byli zdrowi. Dziekuje z calego serca za opieke. Prosze, aby moja mama Ewa byla zdrowa i miala duzo sily, a problemy z nadcisnieniem zniknely.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy18.11.14

    Sw. Rito tak bardzo w Ciebie wierzę i proszę upros mi u Pana naszego zdrowie. By w mojej piersi nie było raka. Bym lekko przyszła operacje by moje wyniki histopatologii były dobre. Kocham Cię i proszę o pomoc Daria

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy12.12.14

    Święta Rito, pomogłaś już tylu osobom i szczerze wierzę że mi też pomożesz, błagam Cię uproś zdrowie dla mojego Taty, niech Dobry Bóg da mu jeszcze jedną szansę, pokornie o to proszę Beata

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy1.2.15

    Święta Rito prosze wyjednaj mi łaskę uzdrowienia dla mojego męza, zeby jego opuchlizna mozgu ustapila zeby odzyskal wszystkie swoje funkcje i wrócił do zdrowia, twoja wierna trzcicielka Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy8.2.15

    Św.Rito błagam o uzdrowienie mojego męża z nałogu alkoholizmu i uzdrowienie na duszy.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy8.2.15

    Św.Rito - Proszę o uzdrowienie mojego tatusia - jeszcze tyle chcemy razem zrobić. Blagam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy8.2.15

    Święta Rito, to i ja Ciebie proszę... wiesz o co, proszę nie odwracaj się od mojej modlitwy. TO już zbyt długo trwa... a ja jestem strasznie zmęczona....

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy13.2.15

    SWIĘTA RITO, prosze Ciebie o łaskę uzdrowienia mojego syna i wnuka , błagam i wierzę że wysłuchasz mojej prosby..

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy14.2.15

    Święta Rito! Bardzo Cię proszę o wstawienie się u Boga za moją Mamą Krystyną. Ona potrzebuje Cudu uzdrowienia! Bardzo proszę..

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy24.2.15

    Święta Rito Uproś Moją Łaskę u Pana Boga Abym Doznał Łaski Zdrowia Fizycznego i Psychicznego Bardzo cię Proszę Chce w Zdrowiu Pomagać Ludziom w Potrzebie

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy7.3.15

    Sw Rito,błogosław Nam kochana Rito i módl się za Nami.Kocham Cię.Bądź zawsze ze mną i w mojej rodzinie.Oręduj za Nami. Dziękuję!Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy6.4.15

    Sw Rito, Tobie PAN niczego nie odmówi. Oręduj za moim synem Sebastianem. Pogubił się życiu, potrzebuje DARÓW DUCHA ŚW.
    Uproś Jezusa Jezusa Chrystusa o ratunek dla niego. Dziękuję Ci za wszystko.Kocham Cię. Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy5.5.15

    Święta Rito, błagam Cię wstaw się U Pana Naszego Jezusa Chrystusa i wyproś łaskę uzdrowienia z choroby nowotworowej dla mojego męża Leszka Zawistowskiego

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy11.5.15

    Święta Rito, błagam Cię o pomoc i wstawiennictwo o poprawę i zdrowe serduszko dla mojego 4-tygodniowego wnusia Maksia, który od 6 dni dzielnie walczy na oddziale kardiologii.

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy11.5.15

    Święta Rito,

    błagam Cię o łaskę, pomoc i wstawiennictwo u Pana Jezusa i wyproszenie łaski zdrowia, zdrowego serduszka u mojego miesięcznego wnusia Maksia. Jest maleńki, pokuty, wytrwały ale dzielnie walczy ze swoją mamą od 6 dni na kardiologii.

    OdpowiedzUsuń
  68. Święta Rito, błagam Cię o łaskę, błogosławieństwo i wstawiennictwo o zdrowie dla mojej mamusi, żeby poprawił się jej wzrok, który utrudnia jej życie, oraz wzmocnił jej serce i dał siłę, żeby się tak nie męczyła. Z góry dziękuję i przysięgam, że będę Cię sławiła.
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy9.6.15

    Sw.Rito dziekuje za pomoc dla syna o ktora prosilam .Prosze raz jeszcze zeby znalazl prace i zdal trudny egzamin.

    OdpowiedzUsuń
  70. Dziękuję Ci Święta Rito, że trochę poprawiło się zdrowie mojej mamusi. Bardzo proszę Cię, o poprawę wzroku i wzmocnienie serca. Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  71. Święta Rito, dziękuję Ci bardzo za wstawienie się za mnie u Boga. Miałam bardzo trudną sytuację w pracy. Złożono na mnie trzy skargi. To była nie prawda. Myślałam, że zostanę zwolniona z pracy, ale za Twoim wstawiennictwem zostałam tylko pouczona. <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Święta Rito, proszę Cię o wstawienie się u Boga za uzdrowienie Henryka Manieckiego,dziadka mojej 4 letniej wnuczki Lili. Jest chory na raka. Proszę Cię, żeby Bóg sprawił cud. Jest to bardzo dobry człowiek, byłby wielką stratą dla rodziny.On nie jest moim krewnym, ale bardzo zależy mi na tym, żeby moja wnuczka, która bardzo go kocha, mogła jeszcze cieszyć się z jego zdrowia. Lila jest bardzo zżyta z nim, i jego śmierć byłaby dla niej potwornym przeżyciem.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy22.7.15

    Błagam Świeta Rito o wstawiennictwo u Boga o uzdrowienie mojego Brata Adama-bardzo dobrego i wartościowego człowieka

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy22.7.15

    jestem pewna że wyprosiłam zdrowie dla koleżanki chorej na białaczkę i piętnasto letniego wnuka od mojego blizniaka chorego na jelita gdy groziła mu stomia Są teraz zdrowi .Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy9.8.15

    Prosze Cie sw Rito o dar macierzybstwa,juz tak dlugo czejamt,a z ludzkiego punktu widzenia to sprawa beznadziejna.Blagam Cie pomoz.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy16.8.15

    Święta Rito Patronko od spraw beznadziejnych...w Tobie pokładam moją nadzieję błagając Cię o wstawiennictwo do Boga Naszego Pana o uzdrowienie z choroby nowotworowej mojego męża A dla mnie o zdrowie siłę i wiarę i nadzieję. Pokornie proszę także o zdrowie dla mojego syna i Boże błogosławieństwo dla całej rodziny. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy26.8.15

    Święta Rito, proszę usuń przyczynę mojej chorej tarczycy i uzdrów ją Z całego serca Cię proszę. Dziękuję
    Jolanta

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy25.9.15

    Święta Rito, proszę Cię o uzdrowienie, a w szczególności o ustąpienie problemów kobiecych, które ponownie się pojawiły. Proszę za Twoim wstawiennictwem o cud całkowitego wyzdrowienia bez konieczności żadnego zabiegu i normalnego dalszego zdrowego życia na co dzień. Abym mogła cieszyć się życiem z bliskimi mi osobami i dobrze, radośnie pracować. Żyć bez niepokoju i dolegliwości. Anna

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy29.9.15

    Święta Rito, błagam Cię o ustąpienie problemu męskiego, proszę, aby to co przyprawia mnie o smutek i żal, zazdrość i gniew ustąpiło z Twoją modlitwą za mnie do NMP Nieustającej Pomocy, błagam Cię o to ja - Szymon.

    Totus Tuus Maryjo

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy11.10.15

    Św.Rito na czele z Przenajświętszą Matką i za jej sprawą proszę,błagam o uzdrowienie zupełne z choroby stawów i innych chorób abym mogła pracować ,za moje długi,za synów,synową, Antosia za Darka aby porzucił akochol,wulgaryzmy o ich nawrócenie,zdrowie za ich sprawy,oraz za Wojtka zanieś te modlitwy Panu i wstaw sie za nami św. Różo. Ewa Ł-Ś

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy11.10.15

    Wysłałam swoją niedawno intencje i sie nie pojawiła dlaczego..?
    O

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy12.10.15

    Święta Rito, błagam w Tobie pokładam nadzieje uzdrowienia mojej mamy. Iwona

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy12.10.15

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy12.10.15

    Św.Rito uproś mi u Pana Jezusa łaskę uzdrowienia oraz za moich najbliższych wstaw sie do niego w wiadomych tobie intencjachEwa -Ł

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy17.10.15

    Św. Rito proszę wstaw sie za mnie do Pana Boga abym wyzdrowiała i pozbyła sie trwających prawie pol roku problemów intymnych

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy19.10.15

    blagam o zdrowie,Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy23.10.15

    Dzięki św Ricie mam synka. 10 lat oczekiwania na dziecko i wystarczyła modlitwa do św.Rity. Urodził się 22.05

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy25.10.15

    Św. Rito, proszę wstaw się za mną do Pana Boga. Proszę o łaskę uzdrowienia z raka płuc. Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy5.11.15

    sw.Rito pokornie proszę cie abyś wyprosiła dla mojej tesciowej łaskę uzdrowienia,grozi jej całkowita utrata wzroku i tylko Pan nasz miłosierny może jej pomóc,Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy5.11.15

    sw.Rito pokornie proszę cie abyś wyprosiła dla mojej tesciowej łaskę uzdrowienia,grozi jej całkowita utrata wzroku i tylko Pan nasz miłosierny może jej pomóc,Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy5.11.15

    sw.Rito pokornie proszę cie abyś wyprosiła dla mojej tesciowej łaskę uzdrowienia,grozi jej całkowita utrata wzroku i tylko Pan nasz miłosierny może jej pomóc,Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy5.11.15

    sw.Rito pokornie proszę cie abyś wyprosiła dla mojej tesciowej łaskę uzdrowienia,grozi jej całkowita utrata wzroku i tylko Pan nasz miłosierny może jej pomóc,Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy5.11.15

    sw.Rito pokornie proszę cie abyś wyprosiła dla mojej tesciowej łaskę uzdrowienia,grozi jej całkowita utrata wzroku i tylko Pan nasz miłosierny może jej pomóc,Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy5.11.15

    sw.Rito pokornie proszę cie abyś wyprosiła dla mojej tesciowej łaskę uzdrowienia,grozi jej całkowita utrata wzroku i tylko Pan nasz miłosierny może jej pomóc,Agnieszka




    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy5.11.15

    sw.Rito pokornie proszę cie abyś wyprosiła dla mojej tesciowej łaskę uzdrowienia,grozi jej całkowita utrata wzroku i tylko Pan nasz miłosierny może jej pomóc,Agnieszka




    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy11.11.15

    swieta riro za twoim wstawiennictwem prosze o uzdrowienie dla mnie zeby ominela mnie operacja

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy18.11.15

    Święta Rito, zwracam się do Ciebie orędowniczko w sprawach beznadziejnych. Pomogłaś już tylu osobom Proszę Cię o zdrowie dla mojej Mamy aby badania które ma przejść okazały się pomyślne i aby mogła uniknąć operacji. Proszę usuń przyczynę jej chorej tarczycy. Z całego serca Cię proszę. Marta

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy19.11.15

    Święta Rito, zwracam się do Ciebie orędowniczko w sprawach beznadziejnych. Pomogłaś już tylu osobom Proszę Cię o zdrowie dla mojej Mamy aby badania które ma przejść okazały się pomyślne i aby mogła uniknąć operacji. Proszę usuń przyczynę jej chorej tarczycy. Z całego serca Cię proszę. Marta

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy28.11.15

    kochana swieta Rito, nie zostawiaj mnie prosze w potrzebie, nie odwracaj wzroku od mojego oszpeconego przez chorobe ciala , zdeformowanego dodatkowo przez otylosc. pomoz mi wzgrac z nadwaga i wzpros uzdrowienie z nf1. do ciebie sie zwracam bo tz jestes ta swieta od spraw po ludzku niemozliwzch a moja coroba genetzczna do takich nalezy. i to Tobie Jezus nie poztafi odmowic i wzsluchuje kazdej prosby ktora Ty do niego zanosisz. Tz wiesz ze ja nie tzlko goroco wierze w ciebie ale tez szerze twoj kult kazdemu kto jest w potrzebie. Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy9.12.15

    droga Święta Rito tak bardzo Cię proszę ulecz moją
    tarczycę z guzów spraw aby zmniejszyła się i podjęła prawidłową pracę.Błagam Cię o powrót do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy14.12.15

    Św. Rito proszę Cię, wyproś u Pana Boga łaskę uzdrowienia dla Krzysztofa i jego długie, szczęśliwe życie, oraz żeby minęły skutki uboczne leczenia. Proszę z całego serca, pomóż nam, proś Boga, żeby się nad nami ulitował, żeby Swoją Świętą Ręką dotknął wszystkich chorych miejsc Krzysztofa i uleczył je. ANNA.

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy17.12.15

    Święta Rito błagam Cię o zdrowie dla Mamy aby jak najdłużej była nami

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy6.1.16

    Święta Rito błagam Cię o zdrowie dla mojej córki Agi ulecz jej z nie uleczającej choroby.Z całego serca dziękuję.Basia.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy10.1.16

    Święta Rito proszę Cię o łaskę całkowitego uzdrowienia mojej córki z udaru wiem ,że za twoim wstawiennictwem to się stanie

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy13.1.16

    Święta Rito proszę Cię o zdrowie dla mojej wnuczki Zosi.

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy13.1.16

    Święta Rito proszę Cię o zdrowie dla mojej wnuczki Zosi.

    OdpowiedzUsuń
  107. Miecz29.3.16

    Św Rito proszę gorąco o pomoc mojej žonie ktòra stara sië dla nas i siebie o leprze žycie ale jej stan zdrowia jest bardzo zły.oświeć jå aby nie traciła ducha i wetrwałości

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy16.4.16

    Św Rito za Twoim wstawiennictwem proszę Cię o uleczenie mojego narzeczonego u którego wykryto raka pęcherza. Jest on już po jednej operacji wycięcia guza, prawdopodobnie będzie miał kolejną. Błagam Cię by po wycieciu okazało się że nie jest to guz złośliwy i że nie ma przerzutow. Błagam aby udało mu się wygrać z chorobą i by cieszył się zdrowiem do późnej starości. Błagam Cię Św Rito.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy6.5.16

    pełną ufnością i pokorą oddaję moją prośbę o uzdrowienie duchowe i fizyczne mojego przyjaciela. Andrzeja .
    Św .Rito. proszę o. zaatrzymanie rozwoju szpiczaka. i uniknięcie dalszej chemioterapii .Jeśli miłość może dać uleczenie ..proszę dla siebie o wytrwałość w niej i nieustajaca wiarę .

    OdpowiedzUsuń
  110. Św.Sito proszę Cię o uzdrowienie dla mojego taty Janusza,który leży w szpitalu z bardzo słabym sercem, bólami i dusznosciami.Proszę by lekarze znaleźli sposób by mój tata mógł normalnie funkcjonować bez cierpienia. Kocham bo bardzo, a także moje dzieci i wnukowie bardzo bo kochają i bardzo przeżywają obecny stan zdrowia mojego taty, który jest bardzo dobrym człowiekiem. Proszę również o zdrowie i siły dla mojej mamy, która troszczy się o tatę i cała rodzinę. Proszę również o łaskę zdrowia dla mojej córki Wiolety,córki Mai i syna Rafała, oraz wnuczki Sary i wnuka Dawidka.Proszę św.Rito i zdrowie i opiekę dla całej mojej rodziny, a szczególnie dla tych, których wymieniłem.

    OdpowiedzUsuń
  111. Św.Sito proszę Cię o uzdrowienie dla mojego taty Janusza,który leży w szpitalu z bardzo słabym sercem, bólami i dusznosciami.Proszę by lekarze znaleźli sposób by mój tata mógł normalnie funkcjonować bez cierpienia. Kocham bo bardzo, a także moje dzieci i wnukowie bardzo bo kochają i bardzo przeżywają obecny stan zdrowia mojego taty, który jest bardzo dobrym człowiekiem. Proszę również o zdrowie i siły dla mojej mamy, która troszczy się o tatę i cała rodzinę. Proszę również o łaskę zdrowia dla mojej córki Wiolety,córki Mai i syna Rafała, oraz wnuczki Sary i wnuka Dawidka.Proszę św.Rito i zdrowie i opiekę dla całej mojej rodziny, a szczególnie dla tych, których wymieniłem.

    OdpowiedzUsuń
  112. Św.Sito proszę Cię o uzdrowienie dla mojego taty Janusza,który leży w szpitalu z bardzo słabym sercem, bólami i dusznosciami.Proszę by lekarze znaleźli sposób by mój tata mógł normalnie funkcjonować bez cierpienia. Kocham bo bardzo, a także moje dzieci i wnukowie bardzo bo kochają i bardzo przeżywają obecny stan zdrowia mojego taty, który jest bardzo dobrym człowiekiem. Proszę również o zdrowie i siły dla mojej mamy, która troszczy się o tatę i cała rodzinę. Proszę również o łaskę zdrowia dla mojej córki Wiolety,córki Mai i syna Rafała, oraz wnuczki Sary i wnuka Dawidka.Proszę św.Rito i zdrowie i opiekę dla całej mojej rodziny, a szczególnie dla tych, których wymieniłem.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy18.5.16

    Proszę Cię sw.Rito o łaskę uzdrowienia mojego ojca Janusza, który przebywa teraz w szpitalu w bardzo złym stanie. Jego serce jest bardzo słabe, ma straszne duszności i bóle. Proszę by lekarze znaleźli sposób, by uleczyć ojca i pomoc mu w jego cierpieniu. Proszę również o zdrowie i siły dla mojej matki, która troszczy się o całą moją rodzinę i pomaga wszystkim. Proszę także o zdrowie dla moich dzieci Wiolety, Mai i Rafała,oraz wnuków Sary i Dawidka. Proszę o zdrowie i opiekedla mnie i mojego brata Leszka, oraz całej mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy18.5.16

    Proszę Cię sw.Rito o łaskę uzdrowienia mojego ojca Janusza, który przebywa teraz w szpitalu w bardzo złym stanie. Jego serce jest bardzo słabe, ma straszne duszności i bóle. Proszę by lekarze znaleźli sposób, by uleczyć ojca i pomoc mu w jego cierpieniu. Proszę również o zdrowie i siły dla mojej matki, która troszczy się o całą moją rodzinę i pomaga wszystkim. Proszę także o zdrowie dla moich dzieci Wiolety, Mai i Rafała,oraz wnuków Sary i Dawidka. Proszę o zdrowie i opiekedla mnie i mojego brata Leszka, oraz całej mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy19.5.16

    Święta Rito proszę Cię o zdrowie dla mnie i dla mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy19.5.16

    Święta Rito proszę Cię o zdrowie moich wnuków

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy20.5.16

    Św. Rito proszę przez Twoje potężne wstawiennictwo o wyzwolenie mnie i moich synów z tragicznej sytuacji finansowej i spłacenie długów.

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy20.5.16

    Św. Rito proszę Cię o wstawiennictwo do Boga o łaskę uzdrowienia dla mojego ojca Janusza, który obecnie przebywa na kardiologii i ma bardzo słabe serce.Ojciec jest bardzo dobrym człowiekiem, bardzo pomaga i wspiera mnie i moje dzieci.Proszę by lekarze znaleźli jakiś spsob, zabieg lub inny by pozostał, jeszcze z nami. Wnukowie mieszkają zagranicą i widuje dziadków w wakacje, utrzymuje kontakt telefoniczny. Niedługo przyjadę, pozwól im Boże nacieszyć się dziadkiem.

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy21.5.16

    Sw rito pomorz mi i moim braciom ty wiesz wjakich cierpieniach chorobach i trudnosciach sie blakamy badz zawsze z nami iwstawiaj sie za nami bo z toba wszystko jest mozliwe

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy21.5.16

    Święta Rito błagam o cud poczęcia i narodzenie naszego zdrowego dziecka na które czekamy z mężem od 12 lat

    OdpowiedzUsuń