7/ Nowenna za wstawiennictwem św. Rity - niezawodnej Orędowniczki

Dzień siódmy
Chwała Ojcu...

Święta Rito, orędowniczko niezawodna w sprawach bardzo trudnych, pomóż mi swym wstawiennictwem u Boga, proszę!
Pomóż mi wyjednać łaskę pomyślnego rozwiązania tej trudnej sprawy...
Wierzę, że Bóg JEST i że jest naszym Ojcem; ufam, że i tym razem okaże hojność swemu dziecku. Amen.

Różaniec święty - tajemnice chwalebne

Dzień ósmy: http://swietarita.blogspot.com/2011/06/8-nowenna-za-wstawiennictwem-sw-rity.html

12 komentarzy:

  1. Anonimowy8.4.12

    Święta Rito proszę uproś mi bezpieczną podróż i pozytywne załatwienie trudnej sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7.5.12

    O Święta Rito otocz opieką moją rodzinę,wyproś u Jezusa tak bardzo potrzebne łaski dla nas .

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15.6.12

    Święta Rito proszę miej w opiece moją córkę i jej poczęte dziecko,wnuczkę i zięcia .

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17.7.12

    Święta Rito pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy1.12.13

    Św.Rito, uratuj mojego syna proszę !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12.1.14

    Św Rito, posłuszna natchnieniom Ducha Świętego uproś nam Dary Ducha Świętego dla mojej rodziny, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy29.1.14

    Jakże puste byłoby nasze życie bez wiary. Św Rito proszę Cię wysłuchaj mnie niegodnej i uproś u Boga łaskę uzdrowienia z czerwienicy

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy31.1.14

    Św.Rito, módl się proszę do Boga, który jest naszym Ojcem za moją rodzinę . Jezu ufam Tobie.
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20.1.15

    Święta Rito proszę pomóż mi!!!!!Ufam Tobie I wierze ze pomożesz mi jesteś moja jedyna nadzieja !!!!AMEN

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy24.3.15

    Święta Rito proszę pomóż mi swym stawiennictwem u Ojca abym odnalazł odpowiednią dla mnie prace w domu i mógł być z rodziną. PROSZĘ!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy6.2.16

    Święta Rito proszę Cię by wszystkie sprawy sądowe zakończyły się zgodnie z moimi modlitwami i oczekiwaniami a w sprawia karna zakończy się mym uniewinnieniem

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy13.4.16

    Św Rito proszę aby maz okazywal mi uczucia

    OdpowiedzUsuń