8/ Nowenna za wstawiennictwem św. Rity - niezawodnej Orędowniczki

Dzień ósmy

Chwała Ojcu...

Święta Rito, orędowniczko niezawodna w sprawach bardzo trudnych, pomóż mi swym wstawiennictwem u Boga, proszę!
Pomóż mi wyjednać łaskę pomyślnego rozwiązania tej trudnej sprawy...
Wierzę, że Bóg JEST i że nas odkupił z niewoli grzechu; ufam, że i tym razem przywróci pokój i radość memu sercu. Amen.

Litania Loretańska do Najświętszej Maryi Panny

Dzień dziewiąty: http://swietarita.blogspot.com/2011/06/9-nowenna-za-wstawiennictwem-sw-rity.html

10 komentarzy:

  1. Anonimowy13.4.12

    Święta Rito dziękuje Ci że JESTEŚ w moim sercu że mam się do kogo przytulić gdy mi smutno.Ty wysłuchujesz moje prośby i zanosisz przed Tron Boży.Kocham Cię bardzo Nie Opuszczaj mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21.5.12

    Błagam Święta Rito pomóż rozwiązać ten problem ,żeby moje dzieci nie narazili się sąsiadom poprzez podjęte nie odpowiedzialne decyzje,aby żyli z nimi w zgodzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23.5.12

    Proszę o wiarę zgodę w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16.6.12

    O Swięta Rito uproś mi ta łaskę o którą proszę zgodnie z Wolą Boga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy27.6.12

    Swięta Rito proszę w intencji mojego wnuczka wyproś u Jezusa zdrowie dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18.7.12

    Błagam pomóż Ty wszystko wiesz wstaw się Św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy2.12.13

    Św. Rito, wierzę w Twoje wstawiennictwo u Boga Najwyższego.
    Proszę pomóż mojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy14.1.14

    Boże Wszechmogący przez wstawiennictwo Maryi oraz Św.Rity proszę wysłuchaj moich próśb, przywróć spokój i radość mojemu sercu, Amen

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy1.2.14

    Św. Rito módl się proszę do Boga, który odkupił świat o pomyślne rozwiązanie trudnych spraw mojej rodziny. Jezu ufam Tobie.
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚW RITO uproś u BOGA łaskę dla moiej wnuczki

    OdpowiedzUsuń