6/ Nowenna za wstawiennictwem św. Rity - niezawodnej Orędowniczki

Dzień szósty
Chwała Ojcu...

Święta Rito, orędowniczko niezawodna w sprawach bardzo trudnych, pomóż mi swym wstawiennictwem u Boga, proszę!
Pomóż mi wyjednać łaskę pomyślnego rozwiązania tej trudnej sprawy...
Wierzę, że Bóg JEST i że to On rządzi światem; ufam, że i tym razem przychyli się do mojej prośby, jeśli jest ona zgodna z Jego wolą. Amen.

Litania do Najdroższej Krwi Chrystusa Pana

Dzień siódmy: http://swietarita.blogspot.com/2011/06/7-nowenna-za-wstawiennictwem-sw-rity.html

9 komentarzy:

  1. Anonimowy19.5.12

    Dziękuje Święta Rito za wszystko nie opuszczaj nas w potrzebie oręduj u Boga za nami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy25.6.12

    Proszę o zdrowie dla wnuczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16.7.12

    Świeta Rito pomóż mojemu synowi ,aby rozsadek i mądrość zwyciężyła i zgoda zapanowała .

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy30.11.13

    Św. Rito, pomóż mojemu synowi w jego problemach

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12.1.14

    Św Rito oręduj za nami u Boga. Amen

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12.1.14

    Wiesz najukochańsza o co mi chodzi- Błagam o udane przeprowadzenie tej całej "operacji" i zakonczenie jej całkowitym zdrowiem 22 maja 2014 r.
    Błagam
    Błagam
    Błagam

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy30.1.14

    Św. Rito, módl się proszę o rozwiązanie trudnych spraw mojej rodziny do Boga, który rządzi światem. Jezu ufam Tobie.
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy6.6.14

    Święta Rito proszę módl się za rodzinę mojego syna są w bardzo trudnej sytuacji finansowej.Uproś im proszę łaski u Boga w sprawie sądowej mojej synowej a żeby doszło do porozumienia stron.Wierzę że za Twoją przyczyną i Twoim wstawiennictwem otrzymam upragnione łaski Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy6.6.14

    ŚW.Rito pomóż mi wyprosic łaski u PANA BOGA w ciężkiej mojej sytuacji finansowej chwilami już nie mam siły długi mnie przerastają błagam o wstawiennictwo do PANA BOGA .Amen

    OdpowiedzUsuń