"Cuda i łaski Boże": Antygen zniknął

Antygen zniknął

Córka pani Jadwigi jest lekarzem. Prawdopodobnie w pracy została zainfekowana antygenem typu C wirusa żółtaczki. Choć kobieta nie brała żadnych lekarstw, a jedynie była na diecie, antygen zniknął. Wysokiej klasy specjalista w dziedzinie chorób zakaźnych stwierdził, że w swojej długiej praktyce lekarskiej z takim przypadkiem spotkał się jedynie dwukrotnie. Sama pani Jadwiga jest przekonana, że córka wyzdrowiała dzięki szczególnemu wstawiennictwu św. Rity.
Pani Jadwiga wyznaje, że z kultem św. Rity spotkała się kilka lat temu. - Po raz pierwszy usłyszałam o niej, kiedy zachorował mój mąż. Koleżanka podsunęła mi wtedy myśl, aby zamówić Mszę Święta w intencji zdrowia męża z prośbą do św. Rity o wstawiennictwo. Msza została odprawiona, modliliśmy się i mąż żyje, jest zdrowy - mówi pani Jadwiga.

Pani Jadwiga postanowiła potem pojechać do Casci do Bazyliki, gdzie znajduje się sarkofag z ciałem św. Rity. - W trakcie tej pielgrzymki chciałam pomóc koleżance zrobić śniadanie, które przygotowywała dla wszystkich. Kiedy wyjeżdżaliśmy ze Sieny od św. Katarzyny wstałam, a autobus, który akurat jechał z góry mocno zahamował. W tym momencie upadłam z górnego piętra autobusu na dół, uderzając tyłem głowy o szybę. Wszyscy którzy to widzieli, wiedzą jak tragiczny był to wypadek. Mnie jednak nic się nie stało, więc stwierdziliśmy, że św. Rita ma pewnie co do mnie jakieś plany - opowiada kobieta.

Od tego momentu pani Jadwiga ze swoimi codziennymi troskami, prośbami zawsze udaje się do św. Rity jako do tej, która żyła na ziemi i znała wszystkie trudy naszego życia. - Sprawy, które faktycznie były skomplikowane wyjaśniały się zawsze z korzyścią dla mnie - podkreśla kobieta.

Dużą pomoc pani Jadwiga otrzymała od św. Rity, kiedy zachorowała jej córka, która prawdopodobnie w czasie pracy została zainfekowana antygenem typu C wirusa żółtaczki. - Wyszło to przy badaniach kontrolnych, jakie córka musiała wykonać. Najpierw było podejrzenie wirusa, a po kontrolnych badaniach metodą PCR dwukrotnie stwierdzono obecność antygenów typu C - wyjaśnia pani Jadwiga, dodając, że córka nie była leczona żadnymi lekami, a jedynie stosowała dietę oszczędzającą wątrobę oraz leki wzmacniające wątrobę.

Przez dwa lata ten antygen tkwił w córce pani Jadwigi. W styczniu 2005 roku zostały wykonane kolejne badania metodą PCR i wtedy nie stwierdzono już antygenu. - To było po prośbach jakie słałam do św. Rity - podkreśla kobieta.

Po badaniach córka pani Jadwigi została mamą. Urodziła zdrowe dziecko. Obojgu po porodzie wykonano kolejne badania i ani u mamy ani u dziecka nie stwierdzono obecności antygenu.

Małgorzata Pabis

Nr 5/2006

37 komentarzy:

  1. Anonimowy8.11.11

    Proszę o modlitwę za rozwiązanie moich problemów i o Boże błogosławieństwo.Św Rito nie opuszczaj mnie i pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2.4.12

    Św Rito pomóż mojej rodzinie w kłopotach i wyproś nam zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5.4.12

    Proszę o modlitwę za zdrowie mamy i wszystkich mi bliskich oraz o wszelkie łaski i Boże błogosławieństwo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1.6.12

    Proszę Cię Św RITO o zdrowie dla mojej cioci Jadwigi,która od dwóch lat bardzo cierpi a lekarze nie mogą jej pomóc Proszę uwolnij ja od choroby CHWAŁA PANU

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12.6.12

    Święta Rito błagam Cię wstaw się do naszego Ojca w niebie w intencji zdrowia mojego męża Jacka oraz opiekę i Boże błogosławieństwo dla mojej córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy27.6.12

    Święta Rito proszę o zdrowie dla mojej rodziny proszę o wszelkie łaski i Boże błogosławieństwo.Proszę o to aby moja córka schudła bo widzę jak się z tym strasznie męczy i w szkole jej dokuczają a w przyszłym roku idzie do nowej szkoły i już teraz zamyka się w sobie.Św Rito pomóż jej w postanowieniu i aby dieta skuteczna.Nie opuszczaj nas św.Rito.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18.7.12

    Św Rito, jesteś moim ratunkiem i natchnieniem.Bądź orędowniczką moich próśb.Błagam Cię kochana Święta o pomoc z Nieba. Uproś Najdroższego Jezusa Chrystusa i jego Matuchnę o łaskę zdrowia z białaczki i bólu kręgosłupa. Proszę o błogosławieństwo i wstawiennictwo.Kocham Cię! Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19.7.12

    św Rito błagam cie pomóż mi przywróć mi chęci do życia i ulżyj mi cierpieniu pomóż mi wyjść z uzależnienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy31.10.12

    Święta Rito, proszę Cię o wstawiennictwo i wyproszenie u Pana łaski zdrowia dla naszej Córeczki Basi. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21.11.12

    Święta Rito dziękuję Ci za to,że jesteś,za wszystkie łaski które nam wypraszasz.Pomóż mi i mojej rodzinie przezwyciężyć trudny czas,w jakim się znaleźliśmy.Uproś u Pana Boga potrzebne nam łaski..zdrowie i roztropność oraz pomóż w przetrwaniu tego czasu i pomyślne rozwiązanie obecnych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy6.1.13

    Błagam Cię św. Rito o wstawiennictwo u Boga
    o łaskę nawiązania kontaktu z Markiem i o pogodzenie się

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy6.1.13

    św Rito proszę Cię o pomoc w ważnej sprawie życiowej. Twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy29.1.13

    Błagam o modlitwę za Sebastiana-by jak najszybciej znalazł pracę, załamał się.
    Błagam w modlitwie o łaskę pracy-dobrej, spokojnej pracy na obczyźnie.
    z całego serca proszę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy1.2.13

    Św.Rito od spraw trudnych i beznadziejnych,błagam o modlitwę,aby w moim życiu pojawił się Mirosław,aby jego serce otworzyło się na moje ,abyśmy byli razem.Proszę Cię Św.Rito o stworzenie sytuacji zbiegu okoliczności i doprowadzenie do szybkiego spotkania z Mirosławem.Św.Rito Pomóż mi bardzo Cie Proszę .Monika

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy26.2.13

    Św Rito pomóż mi rozwiązać problemy w pracy proszę o pomoc i wszelkie łaski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy2.3.13

    Dziękuję św. Rito za twoje wstawiennictwo, było bardzo ciężko i trudno a teraz jest cudownie, dziękuję i proszę o dalsze wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy7.3.13

    Św Rito pomóż mi w pracy i błogosław.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy10.3.13

    Swieta Rito ulecz mnie. Blagam Cie o Ratunek - pomöz mi znalezc mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy7.4.13

    Proszę o modlitwę za mnie o wszelkie łaski i pomoc w pracy i znalezienie potrzebnych mi dokumentów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy9.4.13

    Św. Rito proszę o opiekę nad moją rodziną, o pomoc w rozwiązaniu problemów, o zdrowie i miłość w rodzinie oraz o pomoc w zdaniu egzaminów i rozwiązanie problemów mojego kuzyna

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy17.4.13

    kochana święta Rito bardzo Ci dziękuje za to co dla mnie do tej pory zrobiłaś.Błagam abys pomogła mojemu mężowi wyjść z tak ciężkiej choroby pomoz mu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy19.4.13

    Sw Rito,błagam o wstawiennictwo żebyśmy z mężem wybrnęli z olbrzymich długów finansowych.Przepraszam za moje grzechy i zwątpienie które się wkrada do mojego serca.Jestes dla nas jedynym ratunkiem Sw Rito

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy12.5.13

    swieto tito blagam o cud laski wstawienictwo o prace izdrowie dla meza icalej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy17.5.13

    UMILOWANA SW RITO CALYM SERCEM PROSZE CIEBIE O POMOC ABY GUZ KTORY MA W MOZGU MOJ NAJMLODSZY SYN ZAGINOL GDYZ LEKARZE TWIERDZA ZE JEST BARDZO NIEBEZPIECZNY I NIE DO OPERACJI:
    wstaw sie umilowana sw Rito do Pana Jezusa o pomoc...nasza najukochansza swieta Rito
    WIERZE; ZE SYNA NIE OPUSCISZ I JEMU POMOZESZ: MILUJE CIE CALYM SERCEM
    MATKA

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy20.5.13

    swieto rito prosze o cudowne uzdrowienie e prosze o prace i zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy29.5.13

    Święta Rito proszę Cię opiekuj się moją córką,która zbacza z drogi prowadzącej do zbawienia,uproś miłaskę pracy i pokoju w rodzinie Twoja Czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy11.6.13

    Św. Rito za Twoim wstawiennictwem proszę o pomoc w rozwiązaniu trudnej sprawy majątkowej i pomoc finansową

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy16.6.13

    Św. Rito, dopomóż mi w przeciwnościach mojego życia. Zbyt wiele tego. Błagam o bezpieczeństwo pod każdym względem, także finansowym i spokój, a także o zdrowie i szczęśliwe małżeństwo z Martinem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy30.8.13

    Swieta Rito pomoz mi

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy25.3.14

    Święta Rito ratuj mnie.Proszę o cudowne uzdrowienie i błogosławieństwo dla ojej rodziny.
    Twoja czcicielka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy25.4.14

    Święta Rito, wierzę w moc Twego stawiennictwa u Pana naszego Jezusa Chrystusa. Proszę o wyleczenie z zapalenia wątroby typu B.
    Już teraz Ci dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy25.4.14

    Święta Rito, wierzę w moc Twego wstawiennictwa u Pana naszego Jezusa Chrystusa. Proszę pokornie o wyleczenie z zapalenia wątroby typu B.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy23.9.14

    Św.Rito proszę o opiekę nad moją córką i mną . Niech dobry Bóg nam pobłogosławi abyśmy mogły cieszyć się zdrowiem córki i zyciem. Pomóz

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy25.12.14

    Święta rito, proszę w modlitwie do Ciebie o Twoje wstawiennictwo dla wszystkich tu zebranych modlitw ludzi. Ja proszę, wstaw się za moja modlitwa i prosba o to by moj ukochany Kubuś wrócił do mnie, a osoby ktore go maltretowały by kategorycznie raz na zawsze przestały siać w nim watpliwości. By wrócił do naszej miłości której tak potrzebowaliśmy sobie dawać i której tak pragneliśmy. Dziękuję Święta Rito!!!!!!!!!!!! Amen

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy6.2.15

    Św.Rito proszę o pomoc w nauce dla mojego syna Damiana o dary Ducha Świętego i zdanie egzaminu. Proszę oddal od naszej rodziny kłopoty i zmartwienia. Pozwól nam cieszyć się życiem.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy28.1.16

    Św. Rito proszę Cię o uzdrowienie z wirusa żółtaczki. Od tamtej pory moje życie legło w gruzach i popadłam w depresje. Proszę Rito wstaw się za mną!

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy28.1.16

    św. Rito proszę o wyleczenie z nieuleczalnej choroby, która zrujnowała mi życie osobiste, zawodowe i przez którą tkwię w depresji a obiecuje szerzyć Twój kult aż do śmierci i zrobię wszystko, aby moje życie było jednym wielkim świadectwem miłości do Jezusa. Proszę Rito wstaw się za mną! A dobrych ludzi proszę o modlitwę w mojej intencji!

    OdpowiedzUsuń