Modlitwy na każdy dzień roku - Maj

1. JEZU, tak często obawiam się o wiele rzeczy, które w ciągu dnia nurtują moje serce. Wciąż coś planuję, o czymś myślę, układam według mojej woli. A Ty przynosisz dziś ogromny Pokój, który pragniesz wlewać w moją duszę. Proszę, uczyń w niej wolne miejsce dla Twojej łaski. Daj mi Siebie samego w miejsce ułudy, którą oferuje otaczający mnie świat.

ŚWIĘTA RITO, ty zawsze cieszyłaś się sprawami Bożymi i głosiłaś moc Pana swoim życiem. Pomóż mi odkrywać Wszystko, co On mi ofiarowuje, a nade wszystko dar Miłości silniejszej od śmierci. Naucz mnie odpowiadać Mu moją małą Miłością. Amen. 

 
2. PANIE, Ty chcesz oczyścić moje serce przede wszystkim z pokusy stawania na Twoim miejscu. Wypal z mojej duszy takie dążenia, a daj łaskę pokory, abym umiał w miłości dostrzec prawdę o swojej małości. Udziel mi daru bezinteresowności, żebym przestał upatrywać we wszystkim tylko swoich korzyści.

ŚWIĘTA RITO, ty stawiałaś Jezusa zawsze na pierwszym miejscu w twoim życiu. Każdego dnia to On kierował wszystkim, co cię spotykało. Pomóż mi tak zawierzyć Mu moją drogę, abym bez reszty odnajdywał się jak dziecko w Jego miłujących ramionach. Amen.


3. PANIE, jak wiele rzeczy i osób wciąż przesłania mi Ciebie. Pomóż mi odkrywać wciąż na nowo tę prawdę, że to Ty jesteś w moim życiu najważniejszy. Bądź sensem i celem wszystkiego, co robię. Daj mi łaskę ciągłego odkrywania przyjaźni z Tobą, która towarzyszy mi w każdym momencie dnia.

ŚWIĘTA RITO, ty dzieliłaś się z Jezusem wszystkim czego doświadczałaś. Naucz mnie takiego poszukiwania Go we wszystkich sytuacjach. Uproś mi łaskę tej pewności, że nigdy nie pozostaję sam z tym, co się dzieje. Pokazuj mi prawdziwe oblicze twego Umiłowanego również w bliskich mi osobach. Amen. 

 
4. JEZU, teraz jest czas zbawienia. Teraz przychodzisz do mnie ze Swoją łaską. Teraz pragniesz dać mi Twoją Miłość. Proszę, uzdolnij mnie do odpowiedzi Tobie właśnie teraz, w tym czasie, jaki Sam mi ofiarowałeś. Udziel mi daru bycia Twoim obrazem wobec drugiego człowieka, aby wszystko, co czynię było na Twoją większą chwałę.

ŚWIĘTA RITO, ty byłaś wierną służebnicą, która trwała przy Oblubieńcu również pod krzyżem, nosząc cierń cierpienia na czole. Pomóż mi tak Go pokochać, abym bez wątpliwości odpowiadał na Jego Miłość, w której wszystko ma istnienie i swój ostateczny sens. Amen.


5. JEZU, Ty byłeś znienawidzony przez świat, choć nie uczyniłeś niczego złego. Daj mi siły do znoszenia zła, które mnie spotyka i odpowiadania na nie mocą dobra. Naucz mnie jak wytrwać w trudnych chwilach. Ty sam przeszedłeś wiele takich ciężkich momentów - podtrzymuj mnie w chwilach mojej słabości.

ŚWIĘTA RITO, ty kochałaś Boga całym swym sercem i niczego nie przedkładałaś nad Niego. Pomóż mi tak zaufać, abym całkowicie powierzał się w Jego ręce bez lęku i obawy. Uproś mi łaskę przebaczania tym, którzy mnie otaczają. Niech moja odpowiedź miłości będzie dla nich świadectwem o Panu. Amen.


6. PANIE, to Ty wybierasz mnie do bliskiej relacji z Tobą. Nie patrzysz na moje serce tak jak inni ludzie, ale widzisz mnie przez pryzmat Twego przebitego Serca. To dla mnie przyszedłeś na ten świat i dałeś się zabić. Pragniesz codziennie okazywać mi Swoją Miłość, która daje nieskończoną radość. Pomóż mi tak doświadczyć Twojej łaski, abym potrafił Ci za nią wciąż dziękować.

ŚWIĘTA RITO, ty byłaś wierną przyjaciółką swego Oblubieńca wciąż na nowo odkrywając Jego obecność. Naucz mnie tego zaufania, abym potrafił nie zachowywać się jak sługa, ale jak Jego przyjaciel. Poprowadź mnie do adorowania Bożych tajemnic. Amen.

 
7. JEZU, Ty jesteś przy mnie w każdym doświadczeniu. Nigdy nie zostawiasz mnie skazanego jedynie na własne siły. Oddałeś za mnie Swoje życie, abym odnajdywał je odtąd już zawsze w Tobie. Tak bardzo mnie ukochałeś, że żadne przeciwności nie mogą mnie już od Ciebie odłączyć. Daj mi schronienie w Twoim Sercu.

ŚWIĘTA RITO, twoja świętość jest znakiem dla mnie każdego dnia. Ucz mnie jak przebywać codziennie w obecności Boga, który pragnie być jak najbliżej mojej duszy. Uproś mi łaskę odważnego kroczenia Jego drogą, dokądkolwiek mnie prowadzi, abym nie uląkł się żadnych przeszkód. Amen. 

 
8. PANIE, Ty dziś wołasz mnie do oderwania się od codziennych kłopotów, które wciąż przygniatają moje serce. Pragniesz, aby bez przeszkód wznosiło się ono do Ciebie, poprzez ofiarowanie wszystkiego, co w nim noszę. Proszę, przyjmij mnie takiego jakim jestem i naucz mnie miłości do siebie samego.

ŚWIĘTA RITO, ty byłaś odważnym świadkiem Jezusa wobec każdego, z kim się spotykałaś. Pomóż mi nie bać się odrzucenia od bliskich mi osób, ale utwierdzaj mnie w tym, co najważniejsze. Naucz mnie na co dzień odnajdywać wolę Bożą, abym poznawał obecność Ojca w tym, co mnie otacza. Amen.

 
9. PANIE, tylko w Tobie żyję, poruszam się i jestem. Usuń, proszę, z mojego życia wszystkie bożki, które próbują przesłonić mi tę Prawdę. Nie pozwól, abym odwracał się od Ciebie zapominając o Twej obecności. Przenikaj mocą Swego Ducha każdą chwilę mojego dnia. Spraw, abym potrafił postawić Ciebie zawsze na pierwszym miejscu.

ŚWIĘTA RITO, ty również codziennie zmagałaś się w walce duchowej o to, aby zawsze pozostawać sercem przy Jezusie. Ucz mnie męstwa w codzienności i wytrwałości, abym nie odstępował na widok trudności. Uproś mi łaskę wierności Jego natchnieniom. Amen. 


10. JEZU, tak często tracę Cię z oczu, rozglądając się dookoła. Uzdrów wzrok mojej duszy, abym dostrzegał Twą ciągłą obecność. Pomóż mi patrzeć na rzeczywistość przez pryzmat Twojej nieskończonej Miłości. Zamień wszystkie moje smutki i troski w radość, która wypełni całe moje serce.

ŚWIĘTA RITO, ty często nie byłaś zrozumiana przez swe najbliższe otoczenie, a jednak bardziej przejmowałaś się wolą Pana niż opinią ludzi. Uproś mi łaskę takiej wewnętrznej wolności. Naucz mnie jak całym sercem odpowiadać na tę największą Miłość, jaką zostałem obdarowany. Amen.

 
11. JEZU, obiecujesz mi, że o cokolwiek poproszę w Twoje Imię, Ojciec mi tego udzieli. To nie oznacza dyktowania Ci tego, co masz robić, a jedynie zachętę do pokornej prośby. Naucz mnie tak poznać Ciebie, abym Cię pokochał i mógł z tego czerpać wszelką mą radość, która da mi siły do zmagania się z codziennością.

ŚWIĘTA RITO, ty wciąż zanosisz do Boga prośby ludzi, którzy błagają o Twe wstawiennictwo. Bądź moją orędowniczką w potrzebach. Uproś mi łaskę pragnienia poszukiwania Jezusa w każdej sytuacji, jaka mnie spotyka. Nie zostawiaj mnie same¬go i naucz zupełnego zawierzenia w tym, o co proszę. Amen. 

 
12. PANIE, Ty dziś wzywasz mnie do porzucenia mojego lęku przed odrzuceniem, osądem innych ludzi. Wypełnij moje serce Twoim pokojem i pomóż mi trwać mocno w przekonaniu o Miłości, jaką codziennie mnie obdarzasz. Zabierz smutek z mojej duszy i zamień go w radość z Twojej obecności, aby nic nie odrywało mnie od Ciebie.

ŚWIĘTA RITO, ty zawsze pamiętałaś, że jesteś ukochaną córką Najwyższego Króla. Naucz mnie nie wątpić w Jego dobroć. Uproś mi dar ufności i zawierzenia Mu wszystkich moich planów, marzeń i pragnień. Pomóż mi całkowicie zdać się na Jego wolę. Amen.

 
13. PANIE, Ty dajesz mi Ducha mądrości, abym mógł poznawać głębię Ciebie samego. Pomimo, iż moje oczy Cię nie widzą, a uszy nie słyszą - wierzę, że jesteś tuż przy mnie w każdej chwili. Umacniaj moją ufność w Twą troskliwą obecność i pomóż mi dzielić się nią z innymi ludźmi, którzy tak bardzo tego potrzebują.

ŚWIĘTA RITO, ty miałaś światłe oczy serca, spoglądające na otaczający cię świat. Uproś mi łaskę takiego spojrzenia, abym w każdym czynie widział chwałę Jezusa. Ucz mnie ufności w Jego wszechmoc i dobroć. Ukazuj mi dziś to jak bardzo Jego Miłość wypełnia otaczający mnie świat. Amen.

14. JEZU, Ty ukochałeś mnie takiego jakim jestem. Dokładnie takiego wybierasz mnie również na swojego apostoła, który ma nieść innym Dobrą Nowinę o Twojej nieskończonej Miłości. Pragniesz abym wytrwał w Niej w każdej chwili dnia. Pomóż mi przynosić owoc tego doświadczenia.

ŚWIĘTA RITO, wierna przyjaciółko Pana, naucz mnie zaufania Mu w każdej chwili. Pomóż mi odpowiadać na Jego wezwanie, dokądkolwiek mnie woła. Uproś mi gotowość zostawienia wszystkiego za sobą ze względu na Jego Miłość i kroczenia Jego drogą z otwartym sercem. Amen.

 
15. JEZU, Twoje Serce jest źródłem największego szczęścia i pokoju w moim życiu. Pomóż mi dostrzegać te wielkie dary, jakich mi udzielasz każdego dnia. Spraw, aby żadne drobiazgi nie oderwały mojego wzroku od Ciebie. Daj mi łaskę wytrwania wobec przeciwności i pokus, które wciąż mnie trapią.

ŚWIĘTA RITO, ty wierzyłaś niezłomnie w Słowo twego Oblubieńca. Naucz mnie takiej ufności, abym nie zwątpił nawet na chwilę w Jego plan dla mojego życia. Uproś mi łaskę stawania się coraz bardziej podobnym do Niego, abym potrafił być wiernym świadkiem największej Miłości. Amen. 

 
16. PANIE, Ty pragniesz pokazać mi Ojca. Udziel mi Ducha Świętego, który co dzień na nowo będzie mi ukazywał Jego oblicze i naucz mnie przyjmować ten dar. Ty codziennie dźwigasz mnie ze słabości i upadku. Uratuj mnie od duchowej śmierci, jaka czyha w każdej mojej dzisiejszej decyzji. Pomóż mi odkryć Twoją wolę.

ŚWIĘTA RITO, ty w swoim życiu kierowałaś się Bożą Miłością. Naucz mnie odnajdywać Jej promienie w codzienności. Pokaż mi jak służyć Bogu nawet wśród łez i doświadczeń, i nie zwątpić. Uproś mi dar odwagi. Amen.

 
17. PANIE, Ty wciąż na nowo objawiasz mi swoją Miłość, abym potrafił być jedno z Tobą i Ojcem. Pomóż mi odnaleźć w moim sercu te łaski, których wciąż na nowo mi udzielasz. Daj mi sercem przebywać tam, gdzie Ty sam jesteś - w obecności Ojca. Spraw, by moje serce było wciąż wypełnione pokojem, radością i miłością.

ŚWIĘTA RITO, ty jesteś blisko mnie w każdym moim cierpieniu. Naucz mnie jak uwielbiać Pana w Twoim stygmacie ciernia i znaku róży za Twoją pokorną i prawdziwą miłość do Jezusa Ukrzyżowanego. Pomóż mi odkryć prawdziwe schronienie w przebitym Sercu Jezusa. Amen. 


18. JEZU, Ty pragniesz przede wszystkim obdarować mnie Swoją Miłością i chcesz, abym odpowiadał na Nią całą swą duszą. Rozpal dziś na nowo moje serce do poszukiwania Ciebie w każdej chwili dnia. Daj mi łaskę błogosławienia Ciebie za wszystko, co mnie spotyka.

ŚWIĘTA RITO, ty wiernie słuchałaś Słowa Pana na modlitwie. Ono otwierało twe serce na prawdziwą Miłość. Naucz mnie kochać Boga całym moim sercem, duszą, umysłem i wszystkimi siłami. Bądź ze mną w każdym moim utrapieniu i wskazuj ścieżki wierności, po których prowadzi mnie Bóg. Amen.

 
19. PANIE Jezu, Ty jesteś źródłem każdej mojej radości i łaski, której doznaję. Pomóż mi każde Słowo, które mi dajesz, przechowywać jak Twoja Matka - w moim sercu. Otwieraj mnie na działanie i dary Twego Ducha, abym wciąż na nowo trwał w oczekiwaniu na Jego działanie i odpowiadał na nie z całą gotowością.

ŚWIĘTA RITO, potężna orędowniczko, Ty jesteś blisko mnie podczas każdego mojego utrapienia. Módl się do Pana o pełne nawrócenie mojego serca, abym całkowicie umiał poddać się Jego woli tak, jak Ty to umiałaś. Święta Rito, naucz mnie tak kochać bezwarunkowo i taką Miłość przyjmować. Amen. 

 
20. PANIE Jezu, w Swoim przebitym Sercu ukazujesz mi dziś pełnię Twej miłości. Dbasz o mnie nawet bardziej niż ja sam. Jesteś wciąż blisko mnie. Naucz mnie zdawać się na Twoją wolę i Tobie do końca zaufać. Pragnę powierzyć Ci dziś wszystkie moje troski, przyjmij je i przemień Swoją łaską.

ŚWIĘTA RITO, która wciąż na nowo doświadczałaś tej szczególnej Obecności, pomóż mi przyjmować moją codzienność oraz przebaczać tym, którzy mnie zranili. Ty również - na wzór Boskiego Mistrza - doświadczałaś bólu przebitego serca, chroń mnie przed zranieniami i wyproś łaskę uzdrowienia tych, które miały miejsce w przeszłości. Amen.

 
21. JEZU, Ty jesteś Panem rzeczy niemożliwych. Twoje Słowo wlewa nadzieję tam, gdzie wydaje się, że już jej nie ma. Daj mi łaskę ufności Tobie, abym przyjmował to, co masz dla mnie i potrafił ucieszyć się nawet najmniejszym darem. Pomóż mi oderwać wzrok od moich ciągłych problemów, abym umiał spojrzeć na nie tak jak Ty.

ŚWIĘTA RITO, ufam tobie i zawierzam w twoje ręce każdą chwilę mego życia. Weź je wszystkie i zanieś w swoim sercu Pana. Ty wciąż wnosisz miłość, przebaczenie i nadzieję tam, gdzie jest tylko pustka i rozczarowanie. Uproś mi łaskę, o którą cię teraz bardzo proszę i naucz mnie kochać Pana całą duszą. Amen.  

 
22. UROCZYSTOŚĆ ŚW. RITY 
 
W święto patronalne naszej świętej Rity pomódlmy się modlitwą odmawianą w Sanktuarium Cascia - w duchowej jedności z Siostrami Augustiankami w Cascia:
W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

BĄDŹ POCHWALONA, o święta Rito z Cascii, za Twoją wierność obietnicom chrztu świętego. Wstawiaj się za nami, abyśmy z radością i wiernie realizowali nasze powołanie do świętości, zwyciężając zło dobrem.
Chwała Ojcu...

BĄDŹ POCHWALONA, o święta Rito, za Twoje umiłowanie modlitwy. Pomagaj nam, byśmy byli zjednoczeni z Jezusem, ponieważ bez Niego nic uczynić nie możemy i tylko w Jego imieniu i naśladując Go możemy być zbawieni.
Chwała Ojcu...

BĄDŹ POCHWALONA, o Święta przebaczenia, za Twoją stałość i odwagę, którą ukazałaś w najtragiczniejszych momentach Twego życia oraz za wspaniałość przebaczenia. Wstawiaj się za nami do Boga, abyśmy przezwyciężali uprzedzenia i lęki oraz wierzyli w zwycięstwo miłości nawet w beznadziejnych sytuacjach.
Chwała Ojcu...

BĄDŹ POCHWALONA, święta Rito, za cnoty, których przykład nam zostawiłaś jako córka, żona, matka, wdowa i siostra zakonna. Pomóż nam, abyśmy doceniali dary otrzymywane od Boga, siejąc ziarna nadziei pokoju poprzez wierne wypełnianie naszych codziennych obowiązków.
Chwała Ojcu...

Owocem Ducha Świętego jest miłość.
- Ty, Rito, nią żyłaś - uproś ją nam u Boga.
Owocem Ducha Świętego jest pokój.
- Twoje serce było nim wypełnione - uproś go nam u Boga.
Owocem Ducha Świętego jest radość.
- Ty, Rito, jej doświadczyłaś - uproś ją nam u Boga. 

PANIE JEZU, przez wstawiennictwo świętej Rity przedstawiamy Ci nasze prośby i gorące pragnienie dobra dla naszych rodzin i wspólnot. Ześlij nam Ducha Świętego, aby nasze słowa i czyny, tak jak świętej Rity, były inspirowane Twoją Ewangelią i kierowane łaską. Tobie chwała i dziękczynienie przez wszystkie wieki wieków. Amen. 


23. PANIE, tylko Ty jesteś moją drogą, prawdą i życiem. Daj mi łaskę stawania w pokorze przed Tobą i odkrywania nawet najbardziej niegodziwych motywacji. Oczyszczaj dziś moje serce ogniem Twojej Miłości. Spraw, abym każdą chwilę tego dnia potrafił oddać Tobie. Prowadź mnie Swoimi ścieżkami.

ŚWIĘTA RITO, ty nie troszczyłaś się zbytnio o doczesność całą swą ufność pokładając w łasce Bożej. Uproś mi dar takiego zawierzenia, abym nie chełpił się swoimi planami, ale potrafił w każdej chwili odkrywać plan Pana. Naucz mnie podejmowania Jego woli. Amen.

 
24. PANIE, Ty jesteś moim najwierniejszym Przyjacielem. Dziękuję Ci za to, że zawsze jesteś przy mnie i troszczysz się o wszystkie moje potrzeby nieustannie. Pomóż mi zrozumieć dziś drogi, którymi mnie prowadzisz. Udziel mi łaski całkowitego oddania Ci mojego serca, abym niczego nie pozostawiał już dla siebie.

ŚWIĘTA RITO, ty z miłości do Oblubieńca przestrzegałaś Jego nakazów i poleceń, naucz mnie odpowiadać na Jego Słowo, które kieruje do mnie każdego dnia. Uproś mi dar odkrywania i przylgnięcia do Jego woli, jaką ma na wszystkie nadchodzące chwile. Amen. 

 
25. JEZU, Ty zostałeś ze mną w darze Eucharystii. Codziennie czekasz aż znajdę choć chwilę na spotkanie z Tobą. Ucz mnie takiej cierpliwości w oczekiwaniu na Twoją łaskę. Udziel mi daru posłuszeństwa Twoim natchnieniom, które delikatnie posyłasz do mego serca.

ŚWIĘTA RITO, Twoje życie było całkowitym wypełnieniem Prawa danego przez Pana. W zupełnym posłuszeństwie zjednoczyłaś swoją wolę z pragnieniami Jego Serca. W pokorze i ubóstwie zawierzyłaś każdą swoją chwilę Jego miłosiernej Miłości. Pomóż i mi w mojej codzienności odkrywać Boży plan dla mojego życia i jednoczyć moje pragnienia z Jego zamysłami. Amen

 
26. JEZU, Ty dziś chcesz dać mi życie bez lęku, bez nadmiernej troski o rzeczy zbędne, bez zadręczania siebie. Udziel mi takiej ufności dziecka, abym w Twoje ręce składał każdą moją chwilę. Daj mi moc przytulenia się dziś do Ciebie całym moim małym sercem i zaczerpnięcia mocy Twojej Miłości.

ŚWIĘTA RITO, ty doświadczałaś ojcowskiej troski Boga 0 każdy twój krok, naucz mnie codziennego dostrzegania lego darów. Wyproś mi łaskę wdzięczności za to, co mnie spotyka nawet gdy jeszcze tego wszystkiego nie rozumiem. Pomóż mi zamknąć oczy i zawierzyć. Amen. 


27. BOŻE w Trójcy Jedyny, Ty stworzyłeś mnie na Twój wzór i podobieństwo. Przeznaczasz mnie wciąż na nowo do miłości większej niż śmierć. Ojcze, kochasz mnie tak mocno, że posłałeś na świat swego Syna, aby mnie wybawił. Jezu, nie ma większej ofiary niż Twoja, a przecież podjąłeś ją za mnie. Duchu Święty, Ty cały jesteś Miłością, której pragniesz mi udzielać.

ŚWIĘTA RITO, twoje życie zawsze przebiegało w blasku i chwale Trójcy. Naucz mnie błogosławić Boga za Jego nieustanną obecność i troskę. Uproś mi dziś dar mocnej wiary, która nie ulęknie się nadchodzących trudności. Amen.

 
28. PANIE, pomóż mi być prawdziwie ubogim w Tobie składając całą moją ufność. Naucz mnie bezinteresownej Miłości, która nie oczekuje czegoś w zamian za to, że daje siebie. Spraw, bym potrafił oddawać Ci wszystko bez reszty - nie obliczając, nie kalkulując, nawet wtedy, gdy mi się to po ludzku nie opłaca.

ŚWIĘTA RITO, ty nie zważałaś na opinię innych, a jedynie na Słowo Boga. Uproś mi łaskę troski tylko o Jego sprawy, abym umiał zawierzyć Mu wszystko, co mnie dotyczy nie obmyślając planów awaryjnych. Naucz mnie zupełnego zaufania Jego dobroci. Amen. 

 
29. JEZU, Ty dziś spoglądasz na mnie z Miłością. Spraw, by to Twoje spojrzenie pomogło mi zostawić za sobą wszystko, co mnie od Ciebie oddziela. Dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych, więc proszę, abyś nawracał dziś moje serce. Przebacz mi momenty zwątpienia i odejścia.

ŚWIĘTA RITO, ty oddałaś wszystko Bogu. Naucz mnie takiego wewnętrznego ubóstwa, abym nie domagał się wciąż czegoś więcej, ale dziękował za to, co już otrzymuję. Uproś mi łaskę odpowiedzi na Boże wezwanie otwartym sercem. Amen.

 
30. JEZU, Swoją najcenniejszą Krwią odkupiłeś mnie od grzechów. Zanurz mnie dziś całkowicie w Jej Kielichu, aby moc Twojej Miłości zupełnie ogarnęła moje serce. Tylko Ona trwa bowiem na wieki i nigdy nie zostawi mnie w samotności. Spraw, abym w każdej sytuacji potrafił do Niej się najpierw uciekać.

ŚWIĘTA RITO, ty służyłaś innym w miłości i cierpliwości. Ni-gdy nie szukałaś swojej wygody, ale przede wszystkim dbałaś o dobro drugiego człowieka. Ucz mnie takiej miłości bliźniego, abym potrafił prawdziwie zapominać o sobie i służyć z całym oddaniem i dyspozycyjnością serca. Amen. 


31. PANIE, Ty oddałeś mi wszystko, co posiadałeś - Samego Siebie. Pozostałeś ze mną w jednym z najbardziej niepozornych znaków na ziemi - kawałku białego chleba. Ukryłeś się po to, abym nie lękał się zbliżać do Ciebie. Umocnij mnie w tym przychodzeniu do Twego Serca ze wszystkim, co dzieje się w mojej duszy.

ŚWIĘTA RITO, ty starałaś się odpowiadać na dar Jezusa również całą sobą. Oddawałaś swe życie na ofiarę całopalną za nawrócenie i przebaczenie dla grzeszników. Naucz mnie takiego bycia dla Boga i dla drugiego człowieka. Wyproś mi łaskę przemiany w mojego Pana. Amen. 

Źródło: Siostry Augustianki, Św. Rita. Modlitwy na każdy dzień, Fundacja Medialna 7, Kraków 2023.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz