Praca w wymarzonym koncernie

"Pragnę zaświadczyć o łasce, jakiej doznała moja córka za wstawiennictwem św. Rity. W 2004 roku moja starsza córka zwróciła się do mnie z prośbą, abym modliła się za nią szczególnie, ponieważ nie chce pracować w dotychczasowej firmie ze względu na nieuczciwości, jakich się tam dopuszczono. Postanowiła starać się o pracę w ogromnym, renomowanym koncernie. Jednocześnie córka wiedziała, że ma na to bardzo małą szansę ze względu na brak doświadczanie. Poleciłam córkę i jej sprawę św. Ricie. Odmawiałam nowennę, litanię i modlitwę do św. Rity przez około trzy miesiące. Córka otrzymała inne oferty pracy, ale kiedy miała przyjąć jedną z nich, niespodziewanie otrzymała propozycję z koncernu, w którym tak bardzo chciała pracować. Zrozumiałyśmy obie, że było to wyraźne wstawiennictwo św. Rity".

za: M. Pabis, Koronka do św. Rity, Wyd. Rafael, Kraków 2013.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz