Uwolnienie z opętania (1)

Jeszcze za życia Rity przyprowadzono do niej pewną kobietę, która od wielu lat była opętana. Zły duch okrutnie się nad nią znęcał. Nie tracąc ani chwili, Rita wzniosła swe oczy ku niebu i zaczęła się modlić za udręczoną niewiastę, następnie uczyniła na jej głowie znak krzyża. Kobieta natychmiast została uwolniona od mocy złego. Opuszczając jej ciało, wydał on głośny i straszliwy okrzyk. Był to okrzyk bezradności i przerażenia wobec łaski, uwolnionej kobiecie dała siłę i odwagę.

W: A. Machalica, Święta Rita - anioł nadziei, Wyd. eSPe, Kraków 2013.

38 komentarzy:

  1. Anonimowy5.12.13

    ratuj mnie sw rito blagam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20.2.14

      Co sie stalo? Moge sie pomodlic. Moze rowniez inni sie dolacza.

      Usuń
  2. Anonimowy4.3.14

    bende sie modlic

    OdpowiedzUsuń
  3. SW RITO PROSZE WSTAWIAJ SIE ZA MNIE I ODDAL OD NAS
    WSZELKIE ZASDZKI ZLEGO I PROSZE RATUJ

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18.3.14

    Św Rito błagam Cię ulecz moja depresje abym moje życie było bez leków aby stała się osoba wyciszoną .Mogła się skopić bardziej na modlitwie Błagam Cię wiarę dla synów jestem odpowiedzialna za ich zbawienie. Przepraszam ze nie byłam do końca wierna w modlitwie za męża przez jego przemoc alkoholizm pogubiłam się Tylko w jednym jestem wytrwała bardzo w ,,Sakrament Małżeństwa '' mimo pokus ale wiem jaka laskę dostałam od Boga Niech będzie Bóg uwielbiony na całym świecie Amen .

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17.6.14

    Święta Rito jeśli jestem przeklęta ,to proszę odmień mój los i zdejmij ze mnie ten ciężar ,abym mogła cieszyć się pełnia życia w zdrowiu i z wiadomych dla Ciebie moich sprawach pomóż. Cała moja nadzieje pokładam w Bogu za Twoim wstawiennictwem .

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy23.9.14

    Św.Rito błagam ratuj mnie i córkę , Ty wiesz co się dzieje u nas . Pomóż

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy17.10.14

    świeta rito ratuj mojego brata bo psychicznie juz niedaje rady ma na imie przmek

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy3.11.14

    sw.Rito ratuj mojego syna Alexandra od zlego towarzystwa i zlych pokus ,niech stanie sie nareszcie przyzwoitym mlodym czlowiekiem z przyzwoitymi celami i respektem do innych.Wypros laske dla niego i mojej rodziny . Niech nie niszczy siebie i nas. Prposze,prosze

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy31.12.14

    Ratuj moich braci Mirka i Krzyśka, Wyproś łaskę dla nich i całej rodziny.Proszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy6.1.15

    prosze pozwól mi uwolnić się od tego koszmaru i niech nigdy nie wraca. Amen

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy25.1.15

    św.Rito \proszę wstaw\ się za Łukasza \i pokieruj jego osobą \aby wrócił do normalnego\ życia .błagam za małżeństwo mojego brata.wyproś\ wiele łask dla \mojej rodziny.gorąco proszę

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy22.2.15

    Święta Rito, Orędowniczko w sprawach trudnych i beznadziejnych, proszę Cię o pomoc w przykrej sytuacji mojego narzeczonego. Pomóż mu przejść dobrze przez początek nowego życia w nowym miejscu i nowych warunkach. Uproś mu potrzebne łaski Boże i miłosierdzie. Pozdrawiamy Cię św.Rito.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy7.3.15

    Swieta Rito, blagam ratuj moja corke Agate, zeby byla wolna od nalogow i uzywek i wolna od niestosownych,lekkomyslnych , glupich ludzi. Prosze o jej wiare w Boga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy2.4.15

    Święta Rito, błagam o łaskę uwolnienia mnie od nałogu pijaństwa. Proszę też o nawrócenie mojego syna Jakuba i jego uleczenie z depresji i nałogów. wstaw się w mojej prośbie do Boga Święta Rito...

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12.4.15

    Św Rito błagamy Cię pokornie',orędowniczko w trudnych i beznadziejnych sytuacjach wstaw się prosimy do Boga za naszymi dziecmi a w szczególności synem aby odstąpił od złego towarzystwa i nałogów ,aby dobry Bóg był jego największym przyjacielem błagamy rodzice.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy21.5.15

    Św.Rito błagam Cie o modlitwę i wstawiennictwo w trudnej sprawie w jakiej znalazła się moja córka. Proszę nie opuszczaj nas.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy16.6.15

    Święta Rito,czuwaj nade mną w tym złym okresie i wyproś dla mnie łaski u Boga w znanej Ci intencji.Uchroń mnie od zła i ześlij na mnie potrzebne łaski,tak jak wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy17.6.15

    Św, Rito proszę pomóż ocalić to o co walczę

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy1.7.15

    Proszę Cię św.Rito o zdrowie dla mojego wnuka,żeby mógł jeść i rozwijać się tak jak inne dzieci. Spraw żeby dobrze widział.Proszę o łaski zdrowia dla niego i polecaj go Panu Bogu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy13.7.15

    Św.Rito błagam z całego serca pomóż mi i mojej rodzinie.Przeklnęli nas ludzie i jest coraz gorzej .Pomóż- błagam rozwiązać mi problemy finansowe i odsuń złe słowa ludzi i przekleństwa.Spraw byśmy żyli w zgodzie i miłosci

    OdpowiedzUsuń
  21. Św Rito błagam o uzdrowienie duszy i ciała dla mnie,patronko spraw beznadziejnych trwaj przy mnie zawsze

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy7.9.15

    Św.Rito, błagam ratuj moją ukochaną córkę! Uwolnij ją od mocy złego. Niech powróci moje dawne dziecko, pełne miłości, ufności i szacunku do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy31.10.15

    Św.Rito błagam uproś u Boga łaskę nawrócenia mojego męża, zgodę , miłość i przebaczenie w rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy31.10.15

    Św. Rito błagam uproś u Boga łaskę nawrócenia mojego męża. zgodę, miłość i przebaczenie w rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy6.12.15

    ŚWIĘTA RITA PROSZĘ CIĘ NAJMOCNIEJ JAK POTRAFIĘ URATUJ MOJEGO SYNA TOMASZA OPIEKUJ SIĘ MOJĄ CÓRKĄ I SIOSTRĄ I CAŁĄ RODZINĄ POWIERZAM CI CAŁĄ MOJĄ RODZINĘ W OPIEKĘ.UPROŚ U BOGA ŁASKĘ ZDROWI DLA SYNA DAJ MU RADOŚĆ ŻYCIA I SPRAW ABY WRÓCIŁ DO BOGA.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy8.12.15

    Św. Rito błagam pomóż marice spraw aby zdała egzamin na prawo jazdy,i się nawróciła

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy20.12.15

    Św Rito błagam Cię o uzdrowienie mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy29.12.15

    św.Rito pomóż proszę mojej córce poukładać sobie życie, spraw aby nie cierpiała, ratuj Ją

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy29.12.15

    pomóż mojej córce- błagam

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy30.12.15

    św. Rito pomóż mojej córce Anecie, daj jej siły. Błagam miej ją w opiece i nie pozwól żeby się załamała...

    OdpowiedzUsuń
  31. Święta Rito pomóż mi wybrnąć z problemów finansowych i z nałogu hazardu

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy8.2.16

    Święta Rito patronko spraw trudnych i beznadziejnych uwolnij mojego 19 letniego syna od wpływów złego ducha on całe dnie spędza przed komputerem, gra w gry komputerowe wyłącza światło bo go razi w oczy, słucha muzyki techno a właściwie dudnienia a w maju ma maturę a nic się nie uczy, słowa moje prośby grośby na nic się zdają,podnosi tylko głos i klnie , moje modlitwy również codziennie odmawiam za niego dziesiątek różanca w róży "Różaniec rodziców za dzieci". Dlatego błagam Cię święta Rito pomóż wyproś łaskę aby zerwał z uzależnieniem, ze złem które go kusi i zdał maturę.
    matka

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy21.2.16

    proszę Cie ratuj moja corke i zięcia upros dla nich pojednanie i blogoslawienstwo dla ich dzieci

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy21.3.16

    Święta Rito, błagam, uzdrów psychike mojej córki Kasi. Wstaw się za Nią i za nami

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana Święta Rito , pomóż rozwiązać problemy w naszej rodzinie i naszym małzeństwie , proszę także o pomoc w pewnej intencji .

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana Święta Rito , dopomóż rozwiązać problemy w naszej rodzinie i małżeństwie , proszę także o pomoc w pewnej intencji,

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana Święta Rito , dopomóż rozwiązać problemy w naszej rodzinie i małżeństwie , proszę także o pomoc w pewnej intencji,

    OdpowiedzUsuń