Uzdrowienie dziecka

W 1496 r. niejaki Paolo zwrócił się do św. Rity z prośbą o uzdrowienie dla swojego syna Angela, który, podobnie jak Amico, strasznie cierpiał z powodu kamieni obecnych w jego organizmie. Ojciec przyrzekł świętej, że jeżeli jego syn wyzdrowieje, to przybędzie z nim do jej grobu, by złożyć dziękczynienie. Poza tym obiecał, że cudowne uzdrowienie zostanie przedstawione na pamiątkowej tabliczce. Ojciec mógł nareszcie spełnić złożoną obietnicę. Nie musiał już zalękniony przypatrywać się licznym cierpieniom syna, teraz mógł spokojnie patrzeć „jedynie” na jego szczęście.

W: M. Machalica, Św. Rita - anioł nadziei, eSPe, Kraków 2013.

34 komentarze:

  1. Anonimowy25.2.14

    Święta Rito Janie Pawle II wstaw się u Boga, Jezu Miłosierny uczyń cud uzdrowienia poczętego dziecka, które ma pół serduszka oraz łaskę szczęśliwego rozwiązania jego mamie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy31.3.14

    SWIĘTA RITO,DZIĘKUJĘ ZA OJCA MARKA ,DZIEKUJĘ ZE MOJA SIOSTA OTRZYMAŁ SAKRAMENT MAŁUZENSKI,TWOJA CZCICIELKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21.5.14

    Św. Rito proszę o uzdrowienie mojej wnuczki. Medycyna nie potrafi jej uleczyć,błagam Cię Patronko spraw beznadziejnych o pomoc. Wstaw się proszę za Zosią u naszego miłosiernego Ojca. Zatroskana babcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21.6.14

    Święta Rito błagam Cię o łaski zdrowia dla mojej chrześniaczki Olusi która walczy z nowotworem

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy16.8.14

    Święta Rito błagam Cię o cud uzdrowienia mojego synka, aby postawił swoje pierwsze kroczki, żebym nie musiała się "przypatrywać licznym cierpieniom mojego synka i od teraz spokojnie patrzeć "jedynie" na jego szczęście."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18.8.15

      Rok temu napisałam tą prośbę do św Rity o wstawiennictwo, mój synek zaczyna chodzić, ale samodzielnie się nie porusza. 20.08. będzie polecony przez wstawiennictwo św Rity i wierze że w tym dniu wyzdrowieje. Wiara moja jest ogromna, nadzieja wielka, strach i lęk że, św. Rita nie wstawi się do Boga z moją prośbą paraliżujący. Sw Rito błagam Cię o wstawiennictwo.

      Usuń
  6. św. Rito błagam Cie o uzdrowienie z choroby nf1 dla mnie samej a także z innych chorób które trawią moje ciał.

    OdpowiedzUsuń
  7. św. Rito błagam Cie o dalsze wstawiennictwo w moich intencjach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11.9.14

    św .Rito i J.Pawle II błagam WAS o uzdrowienie mojej siostrzenicy malutkiej Alicji ktora jest ciężko chora na nowotwór złośliwy a jeśli naprawde nie da sie nic zrobic i Bóg chce ją wśród aniołków to przynajmniej żeby nie cierpiała w tej chorobie

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy30.10.14

    Św. Rito proszę o łaskę zdrowia dla Zuzi

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy24.11.14

    ŚW.RITO BŁAGAM CIE O ZDROWIE DLA MOJEJ CÓRECZKI WERONIKI

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy12.12.14

    Św. Rito, błagam Cię o prawidłowy przebieg ciąży Wioli, o zdrowie i prawidłowy rozwój dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy31.12.14

    Sw.Rito,proszę o zdrowie mojego wnusia Kajetana,aby choroba nie powróciła więcej i by był sprawny,wesoły i radosny....

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy11.1.15

    Święta Rito
    padam przed Tobą w dziekczynieniu za udaną operacje mego synka.
    Bede padać kolejny raz i błagać Cie o stwiennictwo u Pana naszego o dar dalszego uzdrowienia oraz dobry dla niego wynik badania.
    Serce moje wierzy, że wyprosisz u Pana łaski dla mego syna a Pan obdaruje nas tak jak to czyni.
    słowa nie potrafia wyrazic mej wdziczności Tobie Panie i Tobie Sw, Rito.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy7.5.15

    Święta Rito. Proszę o wyproszenie łaski uzdrowienia mojej bardzo ciężko chorej córeczki Oliwki na nowotwór złośliwy mózgu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12.5.15

    Św. Rito błagam wstaw się u Boga, wyproś łaskę dla małego Marcelka o zdrowie i życie, niech operacja przebiegnie pomyślnie i nasz maluszek wyzdrowieje

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy17.7.15

    Św. Rito. Proszę o wyproszenie łaski odblokowania mowy mojego synka Marcelka, żeby swobodnie, dużo mówił

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy7.8.15

    Św.Rito,proszę o wyproszenie łask dla naszej jedynej córki,która wchodząc w dorosłość/ma18lat/dowiedziała się,że nie ma macicy i jajnika,a drugi nie pracuje,organizm nie produkuje hormonów,ma słabe kości,Proszę o wybłaganie łask dla mojego dziecka,oraz o pozytywne wyniki badań,na które czekamy

    OdpowiedzUsuń
  18. Św.Rito błagam ciebie o cud wyzdrowienia dla mojej córeczki Milenki aby szczęsliwie wróciła zdrowa do domu proszę o cud uzdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  19. Sw.Rito proszę ciebie o cud wyzdrowienia dla mojej córeczki Milenki aby była zdrowa i wszystko skonczyło się pomyslnie żeby wyzdrowiała i nie musiała jechać do Poznania proszę o cud

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę aby moja córeczka wróciła w Poniedziałek do domu proszę o cud

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy24.9.15

    Sw.Rito proszę ciebie o cód uzdrowienia mojej córeczki aby stał sie cud

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy12.10.15

    św Rito błagam cię o cód uzdrowienia mojego syna jego duszy i ciała

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy5.11.15

    Swieta Rito i Janie Pawle ii prosze was najbardziej jak tylko potrafie o cud uzdrowienia dla poczetego dziecka u ktorego wykryto wade serduszka i wade genetyczna i szczesliwe rozwiazanie dla Malgorzaty

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy21.11.15

    Św Rito błagam cię o uzdrowienie mojej siostrzenicy która niedawno straciła matkę teraz sama jest ciężko chora nie opuszczaj ją,prosze o Twoje wstawiennictwo do Boga Najwyższego ,ratuj ją

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy2.12.15

    Sw . Rito i Sw .Janie Pawle blagamy Cie o cudowne uzdrowienie malutkiego Adasia po wylewie i blogoslawienstwo Boze na cale jego zycie .

    OdpowiedzUsuń
  26. ŚW.Rito błagam o uzdrowienie mojego syna Aleksandra z autyzmu

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy30.12.15

    Św Rito proszę Ciebie o uzdrowienie mojego 11 letniego synka który ma raka mózgu i proszę o błogosławieństwo Boże dla jego życia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  28. Św. Rito, jak niegodzien miłości i miłosierdzia Bożego, proszę Cię o moje dziecko. Ty wiesz..................

    OdpowiedzUsuń
  29. Św Rito. Ja niegodny miłosierdzia, proch nędzny, proszę Cię w sprawie wiadomej. Ty wiesz...........

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy26.2.16

    Święta Rito proszę Cię o pomoc dla ciężko chorej małej Kingi, która leży w szpitalu w Łodzi - prosi Kazimierz.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy26.3.16

    Św. Rito proszę o zdrowie dla mojego dziecka i wyleczenie z cukrzycy

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy26.3.16

    Św. Rito proszę o zdrowie dla mojego dziecka z choroby cukrzycowej 💜

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy4.5.16

    Swieta Rito prosze ulecz mego syna z choroby,z nalogow,ratuj moje dziecko,upros laski.

    OdpowiedzUsuń