Uwolnienie od rwy kulszowej

3 czerwca o wsparcie świętej prosił Spirito d’Angelo. Mężczyzna cierpiał z powodu przewlekłej rwy kulszowej. Rwa kulszowa powstaje w wyniku zadrażnienia lub uszkodzenia nerwu kulszowego. Tą nazwą określa się promieniujący ból z okolicy lędźwiowo-krzyżowej do pośladka i do kończyny dolnej. Początkowo ból jest tępy, pojawia się po wysiłkach obciążających kręgosłup. O tym, że u danej osoby rozwija się rwa kulszowa, mogą świadczyć bóle nocne lub poranne, albo te, które pojawiają się po dłuższym ustawieniu kręgosłupa w jednej pozycji. Z czasem ból narasta i trwa kilka dni. Rwa w ostrej postaci może się rozciągać na wiele miesięcy, a nawet lat. W zaawansowanym stadium utrudnia, a nawet uniemożliwia choremu poruszanie się. Ból może się pojawić pod postacią przypominającą porażenie prądem. Leczenie jest trudne i często długotrwałe, występują nawroty. Spirito musiał się zmagać z silnym bólem aż cztery lata. Rita skutecznie uśmierzyła cierpienie chorego, które jego marzeniom stawiało zbyt wiele granic.


W: A. Machalica, Święta Rita – anioł nadziei, Wyd. eSPe, Kraków 2013.

17 komentarzy:

  1. Anonimowy1.8.14

    Święta Rito proszę ulecz moją mamę z rwy kulszowej. To dla niej niewyobrażalny ból. Proszę cię o łaskę dla mamy. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19.10.14

    Święta Rito wstawiaj się za mną u naszego Wszechmogącego Pana aby uleczył niepowracalnie ból rwy kulszowej,i uproś mi łaskę wiadomej Mu sprawy dla mnie beznadziejnej, dla Boga nic nie jest niemożliwe.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy31.12.14

    dziękuję św.Rito o niepowracanie rwy kulszowej,jestem zdrowa poprzez codzienne ćwiczenia w domu,życzę i modlę się za wszystkich którzy na rwę cierpią....

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23.1.15

    sw.Rito wstaw sie za mna o uwolnienie od bolow kregosłupa.Ty wiesz co sie teraz dzieje. Pomoż proszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy9.2.15

    św. Rito Ulecz moją mamę z beznadziejnego bólu kręgosłupa lędźwiowego gdzie nie pomagają leki a nawet zastrzyki oby mogła się cieszyć życiem bez bólu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17.4.15

    sw.Rito wstaw się za Moja siostra aby uwolnila się z beznadziejnego bolu Rwy Kulszowej a przy tym z psychicznego zalamania

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy24.4.15

    swieta Rito prosze o łaskę uzdrowienia z bólu kręgosłupa moją mamę Agnieszkę kowalska i mnie Emanuela kowalskiego niech cię Bóg wysłuchać raczy i uzdrowi nas w imię Jezusa Pana naszego Amen

    OdpowiedzUsuń
  8. św.Rito proszę Ciebie o uzdrowienie,mam bóle kości,broń mnie od nowotworów i innych chorób śmiertelnych.Proszę Ciebie z całego serca o zdrowie dla mnie.Módl się za mną. Kocham Cię

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy3.6.15

    Święta Rito proszę wyproś u Najświętszego Pana Jezusa Chrystusa łaski uzdrowienia mojej mamy z choroby kręgosłupa lędźw.oby ból odpóścił i już nigdy nie cierpiała z bólu i mogła żyć samodzielnie jak najdłużej.Bóg zapłać.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy16.8.15

    Św.Rito prosze cię o modlitwę i łaskę uwolnienia i uzdrowienia.
    Z.S.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy26.9.15

    Św. Rito uzdrow moja mame z tego okropnego bolu i ciezaru - fizycznego jak i psychiczne. Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy6.11.15

    Święta Rito proszę Cię uproś u Boga uzdrowienie mojej córki Agnieszki z tej choroby.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy3.12.15

    ŚWIĘTA RITO BŁAGAM CIĘ UWOLNIJ MNIE OD BÓLU KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO, GŁOWY, KLATKI PIERSIOWEJ, RĘKI, PROSZĘ UNORMUJ MI CIŚNIENIE KRWI. BARDZO SIĘ BOJĘ. ZABIERZ ODE MNIE TE LĘKI. PROSZĘ POMÓŻ MI. Dorota D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy3.12.15

    ŚWIĘTA RITO BŁAGAM CIĘ UWOLNIJ MNIE OD BÓLU KRĘGOSŁUPA SZYJNEGO, GŁOWY, KLATKI PIERSIOWEJ, RĘKI, PROSZĘ UNORMUJ MI CIŚNIENIE KRWI. BARDZO SIĘ BOJĘ. ZABIERZ ODE MNIE TE LĘKI. PROSZĘ POMÓŻ MI. Dorota D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy22.12.15

    Sw.Rito w tym dzisiejszym dniu szczegolnie Obdarzasz laskam Bo to dzis 22 .Pomoze mi w moich bolach bi oder, kregoslupa ,kolan stop.Ulzyj rwie kulszowej Goraco prose o Laske wyzdrowienia Wstawiaj sie za mna u Pana Niechaj udzieli mi Lask uzdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy21.1.16

    ŚW. RITO BŁAGAM CIĘ O UWOLNIENIE MNIE OD BÓLU KRĘGOSŁUPA LĘDZWIOWEGO. USZTYWNIEŃ NÓG,OD LĘKÓW I BEZRADNOŚCI.

    OdpowiedzUsuń
  17. Swieta Rito blagam uwolnij moich braci - Marka i Jerzego z rwy kulszowej.Dzieki Ci Swieta Rito.

    OdpowiedzUsuń