Uwolniona z depresji



- Mam za co dziękować: za wstawiennictwem św. Rity, po modlitwie przy jej figurze w Krakowie w lipcu 1998 roku, zostałam uwolniona ze stanu depresyjnego, jaki wystąpił u mnie po trudnym, osobistym przeżyciu. Potem z każdym dniem było już coraz lepiej – rozpoczyna swoje świadectwo Ada z województwa kujawsko-pomorskiego.

Pani Ada wyznaje, że załamanie, które przeszła, było czasem takie, że nie miała nawet sił, by wstać z łóżka. Była wtedy ogromnie przygnębiona. Taki stan nieprzerwanie trwał przez około dwa miesiące. Na wycieczkę do Krakowa zabrały ją bliskie osoby.

- Wyjazd miał mi pomóc w otrząśnięciu się po tamtej przykrej sprawie. Nigdy nie zapomnę tego wewnętrznego spokoju, który pojawił się dosłownie zaraz po pomodleniu się w kościele św. Katarzyny, choć nigdy wcześniej się nie modliłam za wstawiennictwem św. Rity, bo nic o niej nie wiedziałam. Tamten dzień był przełomowy. Zaczęłam stopniowo wychodzić z dołka. Choć zdarzały mi się jeszcze chwile gorszego samopoczucia, to ani razu nie byłam już w tak koszmarnym stanie psychicznym, jak przed poznaniem św. Rity – opowiada.

Kobieta podkreśla, że to dzięki wstawiennictwu św. Rity przestała zajmować się filozofią New Age i praktykami ezoterycznymi.

- Zmarnowałam na to kilka lat (potrzebowałam potem rozmowy z księdzem egzorcystą), straciłam wiele życiowych szans i długo wychodziłam na prostą. Ta zmiana i nawrócenie przyszły kilka miesięcy po tym, jak zaczęłam się regularnie modlić przez wstawiennictwo św. Rity. Jestem za to ogromnie wdzięczna, bo teraz moje życie, relacje w domu, z innymi i stosunek do samej siebie mają zupełnie inny charakter niż wtedy, gdy zajmowałam się takimi niebezpiecznymi praktykami. W jednej z modlitw  św. Rita nazywana jest pogromicielką szatanów, a przecież New Age to narzędzie złych duchów. To, że zerwałam z tym, to dla mnie wielka łaska – mówi kobieta. – Niestety, dużo jest ezoteryki we współczesnym świecie i wiele osób daje się na nią złapać, bo naiwnie wierzy, że dzięki nadprzyrodzonym siłom zapewnią sobie w życiu pomyślność. Poza tym wiedza ezoteryczna i cała otoczka wokół niej wydaje się fascynująca. W rzeczywistości zajmowanie się tym wprowadza bałagan w życiu, a potem potrzeba sporo czasu, żeby wyjść na prostą, uporządkować życie i wyleczyć emocjonalne zranienia, które człowiek ma po zaangażowaniu się w magię i okultyzm. Gdybym mogła cofnąć czas, nie tknęłabym New Age. I każdego przed tym nurtem przestrzegam – podkreśla pani Ada.

Przez wstawiennictwo św. Rity kobieta modli się już czwarty rok i uważa ją za swoją szczególną patronkę. – Święta Rito, dziękuję ci! – mówi.


W: M. Pabis, Cuda świętej Rity, Dom Wydawniczy „Rafael”, Kraków 2012.

62 komentarze:

  1. Anonimowy14.8.12

    Tak bardzo chciałabym doświadczyć spokoju i wyciszenia, które dane były "Uwolnionej z depresji"...
    Mam podobne stany i nie raz myślę o ich skróceniu (przez śmierć)...Jestem wypalona od środka i bardzo zagubiona...Czy zdarzy się cud?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14.8.12

      Zdarzy się na pewno. Pojednaj się z Bogiem, a św. Ricie resztę zostaw. Sursum corda!

      Usuń
    2. Anonimowy24.3.13

      choruje na depresje.Pojednanie z Bogiem jest najleprze lekarstwo.Bylo tak zle ze tez chcialam sobie zycie odebrac,pobieglam ogodz 20 wieczorem do kosciola,prosilam Ksiedza o spowiedz i o Komunie,zrobil to dlamie,bylismy sami w kosciele.Potem jeszcze 3 razy prubowalam zycie odebrac, ale mi sie nie udalo.Wiem ze Pan Bog nademna czuwa.Pozdrawiam

      Usuń
    3. Anonimowy7.3.14

      Ja też chorowam zanim wróciłam do Boga .Przeszłam depresję po tym jak zaczęlam szukac w horoskopach i bilej magii .Byly mysli samobojcze klotnie w rodzinie .Pewnej nocy obudzilam sie zlana potem z mysla o zrobieniu czegos zlego chcialam uciec poem zabic meza chociaz mam bardzo dobrego ,czulam jakas dziwna zla energie wkolo mnie i nagle mysl gdzie jest rozaniec.Nie wiem jak go znalazlam bo przeciez sie nie modlilam.Zaczelam wiec odmawiac nic nie wychodzilo ,chcilam nim rzucic zachwile znow modlitwa i walka.PRZESZLO na chwile ale nie na dlugo cos sie o mnie upominalo .Potem leczenie u psychiatry ,ale przedewszystkjm powrot do BOGA i wiary .Dzis po wielu latach jest dobrze spokoj sa pielgrzymki na Jasna Gore ,pierwsze piatki i soboty wynagradzajace Matce Bozej.A dzisiaj ide do Niepokalanowa na nocna pielgrzymke polecam .Pozdrawim z PANEM BOGIEM

      Usuń
    4. Anonimowy5.5.14

      Wydarzy sie cud- zobaczysz. Ja rowniez doznalam laski, bylam opetana i mialam deprasje- tego sie nie da opisac. Tylko dzieki modlitwie, spowiedzi i Komunii Świetej wyszlam na prostą. Uwiez mi- grzesznicy, ktora stala sie lepszą i chce byc jeszcze lepszą. NIe mozesz zwatpic- to zlo Ci karze zniechecac sie do Boga a Swieci mowi Ci- idz do przodu, wstan, podnies sie i idz dalej- zyj pieknie ! AMEN

      Usuń
    5. Anonimowy15.6.14

      Módl się i idź do lekarza. Pan Bóg posługuje się też innymi ludźmi, a depresja jest chorobą, którą trzeba leczyć, jak każdą inną.

      Usuń
  2. Anonimowy15.8.12

    święta Rito błagam cię pomóż mojej córce nawrócić się do boga,mama

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23.8.12

    święta Rito proszęo miłość i zrozumienie w rodzinie posłuch dzieci ,zaprzestania picia przez męża

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12.1.13

      wszystki polecam nieodparcie skuteczną nowennę pompejańską

      Usuń
  4. Anonimowy5.12.12

    Św. Rito bardzo gorąco proszę o uzdrowienie z choroby syna Krzysztofa, o uratowanie jego małżeństwa i zdrowie dla wnuczki. Dziś dowiedziałam się o Tobie /jak mało wiemy/. Jestem już u kresu patrząc jak cierpią, proszę pomóż, ocal małżeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18.12.12

    Swieta Rito, prosze Cie o pomoc w wyjsciu z nerwicy lękowej. Pomóż mi funkcjonowac tak samo jak przed choroba, pozwol cieszyc sie zyciem a nie smucic kazdego dnia. Dziekuje za wstawiennictwo. i jesli jestes gdzies w niebie blisko mojego dziadka powiedz mu ze go kochamy i zeby on rowniez pomogl nam wszystkim uporac sie z problemami dnia codziennego. Sw Rito od 3 lat staramy sie miec dziecko, zostawiam to w twojej woli. bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12.1.13

    modl sie nowenną pompejańską

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy8.2.13

    Anonimowy8.2.13
    ŚW.RITO BŁAGAM CIĘ UWOLNIJ MNIE OD DEPRESJI KTÓRA DRĘCZY MNIE OD 20 LAT DAJ MI RADOŚĆ I SENS ŻYCIA..POMAGAJ MI NIEUSTANNIE..EWA..

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy8.2.13

    Anonimowy8.2.13
    ŚW.RITO BŁAGAM CIĘ UWOLNIJ MNIE OD DEPRESJI KTÓRA DRĘCZY MNIE OD 20 LAT DAJ MI RADOŚĆ I SENS ŻYCIA..POMAGAJ MI NIEUSTANNIE..EWA..

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy8.2.13

    Anonimowy8.2.13
    ŚW.RITO BŁAGAM CIĘ UWOLNIJ MNIE OD DEPRESJI KTÓRA DRĘCZY MNIE OD 20 LAT DAJ MI RADOŚĆ I SENS ŻYCIA..POMAGAJ MI NIEUSTANNIE..EWA..

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy15.2.13

    Swięta Rito prosze dopomóż mi uleczyć się z depresji i nerwicy lękowej, które niszczą moje życie od wielu lat. Pomóż mi odnaleźć właściwą drogę do zdrowia i szczęścia. Bożena

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy11.3.13

    Droga Swieta Rito badz mi Wskazöwka i Opiekunka. Prosze patrz na moje Dzieci, aby byly wierne Panu Bogu i Najswietszej Matce Boga Maryi. Ja o Tobie sie niedawno dowiedzialam. BARDZO SIE Z TEGO POWODU CIESZE- jak sie modle do Ciebie Kochana Swieta Rito czuje sie taka lekka na Duszy i Ciale. Badz mi Opiekunka i Drogowskazem przy tych wielu Problemöw jakie sa przyczyna wielu besennych godzin.
    Bög Zaplac za wysluchanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy22.3.13

    Święta Rito bardzo gorąco Cię proszę o uzdrowienie mojego męża Janusza z choroby psychicznej,daj mu siłę fizyczną i psychiczną,aby mógł wrócić do pracy,cieszyć się każdym dniem,dziećmi,rodziną.Proszę Cię również o zdrowie dla moich dzieci i całej rodziny oraz o poprawę warunków materialnych.Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy14.5.13

    Święta Rito wstaw się za mną .O łaskę spokoju dla mnie i mojego męża , który bardzo się pogubił . Jestem u kresu sił , nie wiem jak mu pomóc aby powrócił na łono rodziny.Uratuj moje małżeństwo Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19.5.13

    swieto rito prosze uwolnij mnie depresji

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy23.10.13

    Sw.Rito,prosze cie o uwolnienie mnie i mojego synka Michasia z silnej nerwicy.Prosze cie aby w mojej rodzinie byl spokoj i wiecej milosci.Anna

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy10.12.13

    Św. Rito, proszę Cię uproś mi u Boga łaskę uzdrowienia z depresji i wszystkich niepokojów, nie mam już siły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy23.2.14

    Św. Rito proszę o uzdrowienie z nerwicy i lęków

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy27.2.14

    Św. Rito- pomóż mi- ty wiesz w czym. Uzdrów mnie z nerwicy. Porozmawiaj o tym z Miłosiernym.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy13.4.14

    Pomóż mi św. Rito uwolnić się od smutku i zmęczenia psychicznego... Pomóż mi znaleźć miłość i mieć dzieci...
    Pomóż mi zapomnieć o rozwodzie...
    Proszę wysłuchaj mnie...
    Dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  20. Św.Rito proszę ulecz mnie z cierpienia psychicznego,z depresji.Spraw bym mogła cieszyć się z każdego Bożego dnia i widzieć w nim iskierkę nadzieji...daj mi siłę i nadzieję. Dziękuję..

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy18.6.14

    Św. RITO proszę ulecz mnie z cierpienia psychicznego i depresji. Proszę spraw abym mogła cieszyć się życiem i bym znalazła pracę dla siebie oraz mogłabym rozwiązać sprawę mieszkaniową,by mieć swój dach nad głową.Proszę spraw bym miała kontakt z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy31.7.14

    Św. Rito, proszę cię o pomoc z wyjścia z lęków oraz z depresji. Chcę się cieszyć codziennie z bycia z żoną oraz z dziećmi. Walczę codziennie ze sobą i modlę się. Ale bywają dni, kiedy zatracam siły. Dlatego proszę Cię - pomóż mi. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy13.8.14

    Św. Rito rozpaczliwie proszę o wstawiennictwo do Pana Boga Miłosiernego , abym wyszła z depresji,wszelkich fobii ,nałogu palenia,wyszła z zakłamania!znalazła sens życia,pracę w której wreszcie się odnajdę..Pragnę kochać i być kochaną.. założyć rodzinę.Każdy dzień jest walką..jest coraz gorzej..wszystko staje się trudne.. A moje postanowienia nic nie są warte!Nie umiem się już nawet modlić,ale jeszcze walczę!pomóż mi proszę.Amen

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy2.9.14

    Święta Rito: nie wiem, jak zacząć. Leczę się od kilku miesięcy na depresję. Mam leki, chodzę na terapię. Ale ta choroba jeszcze jest. I są te okropne lęki, które ujawniają się w dziwny sposób. Święta Rito, ja się bardzo boję! Pomóż mi przetrwać w tych trudnych momentach, pomóż mi wyjść z tego. Te lęki utrudniają życie mnie i całej mojej rodzinie. A ja nie chcę nikomu wadzić! Chciałabym odzyskać zdrowie i wewnętrzny spokój, jesteś moją ostatnią ucieczką. Wstaw się za mną u Pana Boga i wyproś mi łaskę uwolnienia się z tej piekielnej choroby, błagam. Amen

    OdpowiedzUsuń
  25. Święto Rito proszę Cię wstaw się za mną i całą moją rodziną do miłosiernego Pana Jezusa o wytrwanie w dobrych postanowieniach oto żebym już nigdy nie powracał do zgubnych nałogów.
    Proszę Cię kochana św.Rito o zdrowie dla moich rodziców a w szczególności za moją mamusię która często się załamuje aby cieszyła się każdym dniem.
    Miej w opiece moje kochane dwie córeczki.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  26. Św.Rito wstaw się do miłosiernego Pana Jezusa za mnie i moją całą rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy9.11.14

    Sw Rito proszę pomoz mi w tej ciężkiej chorobie jest mi tak ciężko wstaw sie za mna

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy10.11.14

    Św. Rito i ja u Ciebie szukam pomocy. Pomóż mi wyjść z nerwicy, abym mogła cieszyć się życiem swoim i moich bliskich. Proszę o wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy8.12.14

    Św. Rito rozpaczliwie proszę o wstawiennictwo do Pana Boga Miłosiernego, o zdrowie i siłe abym cieszyła się każdym dniem.Pomóż mi wyjść z tego wszystkiego co mnie niszczy...

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy2.1.15

    ŚW. RITO PROSZĘ O WSTAWIENNICTWO ,MYŚLAŁEM ŻE MOGĘ SAM. PRÓBOWAŁEM RÓŻNYCH METOD,AKUPUNKTURY , CZYTAŁEM KSIĄŻKI ,KTÓRE OKAZAŁY SIĘ LITERATURĄ NEW AGE . JUŻ SAM SIĘ POGUBIŁEM,W DEPRESJI CZŁOWIEK SZUKA WSZĘDZIE. JEST ZAGUBIONY ,SZUKA AKCEPTACJI ,SPOKOJU,RELAKSU I MIŁOŚCI.TERAZ WIEM ,ŻE SAM MAŁO MOGĘ . PROSZĘ ŚW. RITO O WSTAWIENNICTWO. ANDRZEJ

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy7.1.15

    Św. Rito wstaw się za moim zmagającym się z depresją mężem, proszę...

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy20.1.15

    Święta Rito, błagam pomóż mi wyjść z depresji, żebym znów czuła miłość do swojego chłopaka!

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy8.3.15

    Święta Rito uproś łaskę zdrowia dla mojego syna, spraw aby wyzbył się lęków, uśmiechał się, zaczął rozmawiać z ludźmi i zdobył przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy17.3.15

    Świeta Rito proszę o uwolnienie mnie stanu depresyjnego który ciąży na mnie niepozwalajac mi normalnie żyć. Uciekam przed ludźmi, przed samym sobą. Jest mi bardzo ciężko dlatego proszę Cię o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy26.4.15

    Święta Rito blagam Cie pomoz mi. Niech ten ból sie już skończy a w moim zyciu nastapi szczescie i radosc. Sw. Rito pomoz mi bo juz nie daje rady sama z tym bolem i beznadzieja. Upros dla mnie łaske szczescia i radosci. Anna

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy5.5.15

    Św. Rito prosęe o wstawiennictwo u miłosiernego Boga,o łaskę zdrowia. Danuta

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy20.5.15

    ŚW. RITO UWOLNIJ MNIE OD LĘKÓW DEPRESJI ..UZALEŻNIENIA..

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy31.5.15

    Św.Rito wstaw się do miłosiernego Pana Jezusa o pomoc i łaskę uzdrowienia za bliską mi osobę i jej przyjaciela oraz całe ich rodziny .

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy31.7.15

    Św Rito , pokornie Cię proszę o wstawiennictwo do Boga o uratowanie mojej Rodziny i nawrócenie mojej żony , która chce opuścić nas , serdeczne Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy17.8.15

    św, Rito ufam Ci

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy2.9.15

    Św.Rito.Pomóż mi pokonać depresje i nerwice oraz te problemy żołądkowe.Wierzę i ufam Ci

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy16.9.15

    Święta Rito,
    błagam Cię o pomoc, pomóż mi pokonać depresję, bo już nie widzę nadziei na uleczenie mej duszy. Proszę też o uzdrowienie z tej samej przypadłości mojej siostry i o zdrowie dla drugiej. Opiekuj się moją rodziną i nie pozwól by moja choroba zniszczyła moje małżeństwo. Błagam...

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy5.10.15

    Šw.Rito prosze cie z calego serca wstaw sie u Pana Boga za mnie zeby mnie wyleczyl z tej nerwicy i dal mi natchnienie do zycia zeby znow chcialo mi sie zyc.Dziekuje ci serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy10.11.15

    Swieta Rito, blagam daj swiatlo mojemu bratu i siostrze. Oboje stracili wiare w Boga. Daj mi sile, aby nigdy wiecej nie czytac i praktykowac technik new age. Moj brat jest umierajacy. Jesli tak musi byc daj nam poczucie spokoju w dniu jego smierci i spraw, by Bog mu wybaczyl.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy11.12.15

    Święta Rito, padam na kolana i błagam Cię uwolnij mnie od tego co mi dolega. Ty wiesz najlepiej czy to depresja, nerwica czy leki. Wstaw się za mną u Najwyższego Boga. Powiedz mu że błagam go o przebaczenie. Kocham Cię Jezu u ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy23.12.15

    św.Rito pomóż mi proszę i wyproś dla mnie laskę zdrowia o która prosiłam nasza najukochańszą matkę uzdrowienie chorych i jej syna a naszego pana Jezusa Chrystusa oni wiedzą co mi dolega proszę cie wstaw się za mną i wyproś mi uzdrowienie i ocalenie mnie od złego błagam .Amen.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy19.1.16

    Święta Rito pomóż mi proszę nie mam juz sił.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy29.1.16

    Błagam Cię Św. Rito o pomoc. Proszę wyproś mi łaskę wyjścia z depresji, która trwa dosłownie latami. Raz jest lepiej, raz gorzej, ale to cały czas wraca po wielu traumatycznych dla mnie przeżyciach, po tym gdy dowiedziałam się , że jestem przewlekle chora. Proszę o uzdrowienie oraz siły do życia, bo jest ich coraz mniej. Św. Rito nie zostawiaj mnie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy7.2.16

    Św Rito pokornie błagam Cię o wstawiennictwo i pomoc w wyjściu z depresji. Proszę Cię o wyproszenie łaski i siły do życia. Wierzę, że Jezus jest blisko Ciebie i wysluchuje Twoich próśb. Chce wielbić Boga jak kiedyś. Chwała Panu! Jezus jest Panem!

    OdpowiedzUsuń
  50. prosze cie ozdanie egzaminu dla corki

    OdpowiedzUsuń
  51. prosze o zdanie egzaminu dla corki

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy21.2.16

    Święta Rito pomuż mi błagam Cie chodz nie jeste tego wart proszę Cie wstaw sie za mna grzesznikiem blagam .....

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy25.2.16

    Anonimowy 26.02.1916
    Święta Rito bardzo Cię proszę pomóż mi o mojej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy24.4.16

    Święta Rito proszę uzdrów mnie od wszelkich lęków, depresji pomóż mi abym mogła cieszyć się życiem. Amen

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy24.5.16

    Sw.Rito prosze o uzdrowienie mnie z ciezkiej nerwicy lekowej ktora bardzo utrudnia mi zycie kocham swoja rodzine.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy24.5.16

    Sw.Rito prosze o uzdrowienie mnie z ciezkiej nerwicy lekowej ktora bardzo utrudnia mi zycie kocham swoja rodzine.

    OdpowiedzUsuń