5/ Nowenna za wstawiennictwem św. Rity - niezawodnej Orędowniczki

Dzień piąty
Chwała Ojcu...

Święta Rito, orędowniczko niezawodna w sprawach bardzo trudnych, pomóż mi swym wstawiennictwem u Boga, proszę!
Pomóż mi wyjednać łaskę pomyślnego rozwiązania tej trudnej sprawy...
Wierzę, że Bóg JEST i że jest naszym Stwórcą; ufam, że i tym razem wybawi mnie Jego opatrzność. Amen.

Różaniec święty - tajemnice bolesne

Dzień szósty: http://swietarita.blogspot.com/2011/06/6-nowenna-za-wstawiennictwem-sw-rity.html

10 komentarzy:

  1. Anonimowy6.5.12

    Błagam O wiarę dla mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy24.6.12

    Proszę o zdrowie dla wnuczka i jego mamy,żeby wszystko dobrze się skończyło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15.7.12

    Święta Rito proszę o wzmocnienie w wierze dla mnie i moich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8.8.12

    Święta Rito proszę o potrzebne łaski dla moich dzieci o wiarę, powstanie z nałogu o zdrowie dla wnuczki.Ulituj się nad nami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy29.11.13

    Św.Rito proszę o łaskę wiary dla moich synów i męża, o dary Ducha Świętego dla naszej rodziny, o poradzenie sobie z problemami dla Macieja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11.1.14

    Boże Stwórco Wszechmocny, przez wstawiennictwo Świętej Rity proszę wysłuchaj moich próśb dotyczących mojego syna.

    Zrozpaczona matka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy29.1.14

    Św Rito módl się proszę do Boga naszego Stwórcy w intencjach mojej rodziny. Jezu ufam Tobie.
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy12.11.14

    Sw...Rito proszę cię zgodę między moimi dziećmi kocham ich bardzo i cierpię uproś u naszego Zbawiciela potomstwo dla mojej córki Boże wysłuchaj moich próśb. Kochająca matka

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy22.1.15

    Proszę Cię o dobrze płatną pracę, abym mogła spłacać kredyt i o wiarę i siłę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy1.10.15

    Św Rito wstaw się za mną !! Za moją rodzina!! Ania

    OdpowiedzUsuń