4/ Nowenna za wstawiennictwem św. Rity - niezawodnej Orędowniczki

Dzień czwarty
Chwała Ojcu...

Święta Rito, orędowniczko niezawodna w sprawach bardzo trudnych, pomóż mi swym wstawiennictwem u Boga, proszę!
Pomóż mi wyjednać łaskę pomyślnego rozwiązania tej trudnej sprawy...
Wierzę, że Bóg JEST i że jest wszechmocny; ufam, że i tym razem wysłucha mego błagania. Amen.

Litania do Najświętszego Serca Pana Jezusa

Dzień piąty: http://swietarita.blogspot.com/2011/06/5-nowenna-za-wstawiennictwem-sw-rity.html

21 komentarzy:

  1. Anonimowy31.3.12

    Święta Rito miej w opiece moje dzieci,proszę o Sakrament Pojednania ,o powstanie z nałogu,i dar macierzyństwa dla małżeństwa córki i szczęśliwą podróż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3.5.12

    Święta Rito dziękuje za otrzymane łaski i proszę o zdrowie dla męża.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17.5.12

    O Święta Rito dziękuje i proszę miej ich w opiece Ty wszystko wiesz Tobie powierzam moje dzieci Proś Boga za nimi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23.6.12

    Proszę Kochana Święta Rito wyproś potrzebne łaski dla moich córek. Jezu Ty wiesz czego pragnę dla nich Ale niech Twoja Wola dzieje się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13.7.12

    Kochana Swięta Rito dziękuje Ci za wszystko i proszę troszcz się o nas nadal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18.7.12

    Kochana Rito,Proszę wybłagaj zdrowie naszego dzidziusia, który wzrasta pod sercem mym:)Błagam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy7.8.12

    Kochana Święta Rito wstawiaj sie za nami u Boga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy8.6.13

    Święta Rito proszę o zdrowie dla mojej mamy a także o pozostałe łaski dla mnie ,całego serca Ciebie proszę wstaw się u Boga za mną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21.6.13

    Św. Rito błagam dopomóż mi, wysłuchaj moich modlitw. Potrzebuję cudu w mojej sytuacji i wierzę, że za Twoim wstawiennictwem Bóg Miłosierny mnie wysłucha.
    Oddaję się Tobie i proszę o wstawiennictwo u Boga w rozwiązaniu moich trudnych spraw.
    Ty wiesz jaki wielki żal , ból i jaka rozpacz jest w moim sercu.Błagam ratuj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy18.10.13

    Swieta Rito błagam Ciebie o prace , proszę skrusz serce kadrowej która nie potraf zrozumieć że depresja to choroba, proszę sw Rito przez wstawiennictwo do Pana naszego uproś mi łaskę powrotu błagam Ciebie, wlej w serca ludzi decyzyjnych miłosierdzie Chrystusowe, błagam Ciebie w każdej godzinie o wstawiennictwo do Pana. Proszę o modlitwę wszystkich którzy mogą to uczynić.Jestem bardzo zdesperowana i rozpaczliwie Błagam i proszę dobrego Boga

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy25.10.13

    swięta Rito, Ty która przeszłaś różne stany powołainia, proszę wspieraj moje błagania do Boga o odrzucenie nałogu alkoholowego mojego syna, odnalezienie spokoju w swoim małżeństwie i pomyślność zawodową dla drugiego syna.Wierzę, że Bóg Miłosierny za Twoją przczyną zlituje się nad nami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy28.11.13

    Św. Rito uproś proszę Dary Ducha Świętego dla mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy10.1.14

    Św.Rito, uproś mi łaskę pomyślnego rozwiązania tej trudnej sprawy,
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy28.1.14

    Św. Rito módl się proszę w trudnych sprawach mojej rodziny do Boga Wszechmogącego. Jezu ufam Tobie.
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy25.2.14

    Sw, Rito moja Patronko Prosze wyblagaj mi laske dle meza... Pomoz nam w tej trudnej sytuacji. Sw.Rito kocham Cie

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy6.3.14

    Dziekuje Ci Sw. Rito za wszystko i prosze o Laski w wiadomej Ci sprawie

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy30.7.14

    Sw Rito prosze o dobrych, odpowiedzialnych kierowców, o dobrą atmosferę w pracy w naszej firmie, oraz o pomyślne dla firmy zakończenie sprawy zwiazanej ze smiercią w Nieszczęśliwym wypadku poprzedniego właściciela firmy: Krzysztofa ( a zmarłego w dzień 22.05.2014) - prosze bardzo o pomoc w tej sprawie : prosze o Boże błogosławieństwo i i opiekę Matki Najswietszej dla wszystkich, którzy związani sa z naszą firmą lub bedą w niej pracowali w przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy14.12.14

    Sw rito prosze o włosy nie mam włosów na głowie proszę o zdrowie pomóż mi tak strasznie się czuje blagam o pomoc w chorobie Boze jestes wszechmogący dlatego proszę wysłuchaj mnie mojego błagania A ...... ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy23.1.15

    Św Rito Tobie oddaję w opiekę moje życie i mojej rodziny. Ufam, że uprosisz łaski o które się modlę: o dobrą, stabilną i dającą satysfakcję pracę dla mojego męża a także i dla mnie po skończonym urlopie macierzyńskim, o umiejętność modlitwy - tak aby była ona miła Panu Bogu, o spokój w sercu i w myślach. Z ufnością Magda. Kochani pragnę również dodać, że modlitwa pompejańska do Matki Boskiej działa, cuda dzieją się w ciszy. Magda

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy12.10.15

    Św Rito proszę o zdrowie dla mojego syna Sebastiana.

    OdpowiedzUsuń