2/ Nowenna za wstawiennictwem św. Rity - niezawodnej Orędowniczki

Dzień drugi
Chwała Ojcu...

Święta Rito, orędowniczko niezawodna w sprawach bardzo trudnych, pomóż mi swym wstawiennictwem u Boga, proszę!
Pomóż mi wyjednać łaskę pomyślnego rozwiązania tej trudnej sprawy...
Wierzę, że Bóg JEST i że jest Panem wszechświata; ufam, że i tym razem okaże mi swą łaskę. Amen.

Litania do Najświętszego Imienia Jezus

Dzień trzeci: http://swietarita.blogspot.com/2011/06/3-nowenna-za-wstawiennictwem-sw-rity.html

24 komentarze:

  1. Anonimowy16.3.12

    Święta Rito dziękuje Ci za łaski jakie wypraszasz dla mojej córki za to, że pojawiły się sprzyjające okoliczności do osiągnięcia szczęścia jakim jest dar macierzyństwa Kochana Św. Rito nie opuszczaj jej niech miłość zwycięży.Miej w opiece też moją drugą córkę podczas zaliczania pracy licencjackiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11.5.12

    O Św. Rito miej w opiece moją córkę w tych ważnych chwilach w jej życiu.Upraszaj dla jej rodziny potrzebne łaski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14.5.12

    Proszę Św.Rito w intencjach które noszę w sercu ,a które Znasz proś Boga za nami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy5.6.12

    Święta Rito proszę pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17.8.12

    Święta Rito pomóż moim rodzicom

    OdpowiedzUsuń
  6. Swięta Rito proszę aby dziś moja córka podjęła mądrą decyzję i wróciła do męża.mama.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy25.11.13

    Święta Rito, proś Boga za nami

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy8.1.14

    Św.Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Boga Wszechmogącego w trudnych sprawach mojej rodziny.

    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19.1.14

    Proszę Cię św. Rito o łaskę spowiedzi św. dla syna i we wszystkich jego intencjach, a także w sprawie Panu Bogu wiadomej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy26.1.14

    Św. Rito, módl się proszę do Boga , który jest Panem wszechświata w intencjach mojej rodziny. Jezu ufam Tobie. Amen
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy15.5.14

    PROSZE O LASKE URODZENIA ZDROWEGO DZIECKA SZCZESLIWE ROZWIAZANIE ORAZ O LASKE NAWROCENIA MEGO MEZA

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy12.9.14

    z całego serca proszę Cie Wszechmocny Boże o łaske nawrocenia dla mojego bylego męża i ojca moich dzieci,proszę o uzdrowienie mojego małżeństwa......,proszę o szczęśliwa rodzinę pełną miłości,wiary,mądrości i zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy24.9.14

    Święta Rito, błagam wyproś dla nas łaskę zdrowego serduszka dla naszego nienarodzonego Dzieciątka

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19.10.14

    Błagam Cię o uzdrowienie psychiczne i fizyczne. Proszę o zdrowie także dla moich bliskich. Wskaż mi drogę życia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy15.1.15

    Sw.Rito blagam Cie zeby moja corka zdaka egzaminy i znalazla prace.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy15.1.15

    Sw.Rito pomoz mojej corce zadac egzaminy i znalezc prace.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy28.2.15

    sw Rito prosze wypros laske zdrowia abym byl zdrowy jak przed wypadkiem prosze cie z calego serca...

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy4.3.15

    św rito prosze cie o wstawiennictwo za mnie do naszego Pana prosze abym mogła wkoncu zajść w ciążę i urodzić zdrowe dzieci juz tak długo sie staramy prosze Wierzę, że Bóg JEST i że jest Panem wszechświata; ufam, że i tym razem okaże mi swą łaskę. Amen. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy8.3.15

    Święta Rito, proszę Cię o pomoc Ja, W całej swej Istocie, jaką Jestem i na Wieki, Będę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy28.10.15

    Święta Rito proszę pomóż mojemu bratu.Niech wyzdrowieje i pracuje dalej. Ucisz jego lęk , ból i niepokój.M

    OdpowiedzUsuń
  21. Święta Rito tak bardzo błagam Cię o pomoc i Twoje wstawiennictwo ufam Ci całym sercem...

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy30.11.15

    Błagam Cię św. Rito o wstawiennictwo za Krzysztofa, by rozwiązały się pomyślnie jego problemy

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy15.12.15

    Sw Riro blagam cie o zdrowie dla mojej corki i potrzebne waski na karzdi dzien

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy8.3.16

    Św Rito Błagam cię o pomoc w trudnej sytuacji w szkole i Twoje wstawiennictwo Ufam ci całym sercem

    OdpowiedzUsuń