Podziękowanie dla św Rity

Podziękowanie dla św Rity.
Ja chciałam napisać o cudzie jakie doświadczyłam za wstawiennictwem św Rity.O św Ricie dowiedziałam się niedawno z internetu.skserowałam sobie modlitwy i odmawiałam wysyłałam intęcje na msze św.w Krakowie.prosiłam o drugą prace męża za granice.przyjechał maż z pracy i mówi że w tej pracy długo nie popracuje w Polsce ponieważ mają duże problemy finansowe.Wtedy siedzieliśmy w pokoju mój mąż był bardzo smutny . wzięłam mój telefon i nad tknełam się na numer tel.który miałam dwa lata spisany z ogłoszenia z gazety.To był cud wiem to na pewno ponieważ to św. Rita pokierowała mną .Maż wziął telefon i zadzwonił i prace dostał od ręki.drugi cud to mojego księdza wikarego mama zachorował bardzo w Belgi,pojechała tam do pracy.Leżała w spiączce nie dawali jej dużo czasu życia. Modliliśmy się na mszy świętej o nią a ja w domku odmawiałam litanie do św Rity.Ksiądz który pojechał aby dać mamie ostatnie namaszczenie jego mama otworzyła oczy wybudziła się znak że modlitwy i wstawiennictwo św Rity to cud. Dziękuję św Ricie i proszę o dalsze łaski które są jej znane . Dziękuje Panu Bogu Naszemu za dary i wysłuchanie Naszej kochanej świętej.Dziękuje Siostrom Augustiankom o Modlitwy w moich intencjach.AMEN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz