Dzieją się cuda...

Do Św. Rity modliłam się już od czasu studiów, wtedy wiele razy pomagała mi w nauce do egzaminów. Jednak prawdziwego cudu doświadczyłam, kiedy zaczęłam modlić się do św. Rity o potomstwo. Staraliśmy się od ponad roku z mężem o dziecko - bezskutecznie. W cyklu, w którym całkowicie się załamałam, bo stwierdzono poprzez badanie Usg i badanie krwi, że nie dochodzi u mnie do owulacji, napisałam do Was, kochane siostry Augustianki, abyście się modliły do św. Rity o cud poczęcia. W tym też cyklu okazało się, że jestem w ciąży! Teraz jest już 5 miesiąc, czuję że Św. Rita czuwa nade mną i nad moją kruszyną w brzuchu. Zawierzam Ci Św. Rito moją córeczkę, doprowadź ją zdrowo i szczęśliwie na świat, a mi daj siłę podczas porodu i dalszej opieki nad nią. Z całego serca Bóg zapłać! Módlcie się, bo tutaj dzieją się cuda

Karina

za: Ogród św. Rity

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz