Miałam ogromne bóle głowy przez około miesiąc...

Kochani jak poznałam Modlitwę do Świętej Rity. To jest najlepsza modlitwa jaką dotychczas poznałam, która mi pomaga.❤️
Oto jeden z moich cudów...
Miałam ogromne bóle głowy przez około miesiąc. Zaczęłam modlić się do Świętej Rity ze łzami w oczach. Na drugi dzień budzę się bez bólu. Jestem pewna, że Święta Rita mi pomogła. Nie chciala bym wiecznie o coś prosić ale i też dziękować. Za takie dary jakie Swieta Rita mi daje chciała bym jej tak bardzo bardzo podziękować. Czasami brakuje mi słów jak bardzo jej dziękuję w zamian za to, że dostaję takie łaski staram odwdzieczac się dobrocią do innych ludzi, głosić jak cudowna to modlitwa, robić przelewy na bardzo chore osoby, które potrzebują naszej pomocy. Staram się tak odwdzieczyc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz