Św. Rito, dziękuję za doznane łaski i opiekę

Św.Rito,dziękuję za doznane łaski i opiekę.
Proszę Cię pokornie, abyś z wysokości swej chwały wejrzała na mnie i przyszła mi z pomocą w tak ciężkim strapieniu.
Błagam o pomoc, pomagasz wszystkim, którzy proszą o pomoc, nie zostawiaj mnie w potrzebie.
Nie odrzucaj mojej prośby, ale wspomagaj mnie w moich troskach i kłopotach. Z ufnością błagam.
Spraw, abym dzięki Twej opiece miał zawsze silną wiarę, pracował nad poprawą życia i pomnożeniem łaski uświęcającej.
Polecaj mnie i proś Pana Jezusa i Najświętszą Maryję Matkę Bożą o korzystne dla mnie zakończenie wszystkich spraw rodzinnych, abym odzyskał swoje dzieci, prowadźcie i chrońcie mnie, czuwajcie i opiekujcie się mną w tak trudnych dla mnie sprawach. Proszę Cię, święta Rito odsuń ode mnie ludzi mi źle życzącymi.
Spraw abym mógł opiekować się swoimi dziećmi, uczestniczył w ich życiu i brał czynny udział w ich wychowaniu.
Świta Rito, błagam Cię wstaw się za mną i moimi dziećmi do naszego Pana Jezusa i Matki Bożej wyproś dla mnie łaski i opiekę. Wspieraj mnie w potrzebach i troskach.
Natchnij mnie, abym napisał i obronił pracę magisterską, miał zawsze pracę i mógł spokojnie pracować, żyć dla dobra swoich dzieci.
Polecaj mnie i moje dzieci Aniołom Stróżom, aby cały czas opiekowali się mną, moimi dziećmi i otoczyli nas opieką.
Proszę o zdrowie i potrzebne łaski do spokojnego życia i doznania Twej pomocy.
Prosi Twój czciciel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz