Dziękuję za to, że dziadkowi udał się zabieg na oko i teraz na nie widzi, że mój syn uwolnił się z uporczywego kaszlu a mi zmniejszyła się moja nerwica,

Dziękuję Ci święta Rito za otrzymane łaski, za to że dziadkowi udał się zabieg na oko i teraz na nie widzi, że mój syn uwolnił się z uporczywego kaszlu a mi zmniejszyła się moja nerwica, choć proszę Cię bym z niej wyleczyła się całkowcie.Pragnę również poprosić Cię o łaskę zdrowia dla mojego syna, który ma duże niedowidzenie lewego oka by mogł umieć patrzeć na obydwa oczy. Proszę także o wyleczenie męża z łuszczycy oraz o zdrowie dla moich rodziców. Proszę Cię wstaw się za nami u Boga i wyproś nam te łaski bo nie odejdziemy od Ciebie nie będąc wysłuchani a mimo to będziemy z Tobą.Święta Rito patronko od sprawe trudnych i beznadziejnych-modl się za nami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz