Zaufajcie św. Ricie, ona Was nigdy nie zostawi bez pomocy!

Dziękuję Ci Św. Rito za zdanie teoretycznego egzaminu na prawo jazdy, wiem, ze to dzięki Tobie udało mi się uzyskać wynik pozytywny. Bardzo dlugo przygotowywałam sie egzaminu na prawo jazdy. Przejrzałam caly kodeks drogowy, podręcznik, na okrąglo rozwiązywałam testy. Kiedy tylko zaczęłam egzamin, napotkalam sie na kilka skomplikowanych i podchwytliwych pytań, ktore to zaburzyly moj zdrowy rozsądek. Podczas egzamniu przezylam niesamowity stres, ktory mi narzucil watpliwosc w zdanie tego egzaminu. Przy ostatnim pytaniu bylam niemalze pewna, ze nic z tego... Strach i niepewnosc nie pozwolily mi jednak nie myslec o Sw Ricie i blaganiu o pomoc. Modlitwa pomogla - pomimo tak skomplikowanych pytan - na ekranie zobaczylam wynik POZYTYWNY! Bylam przeszczesliwa, wierzylam, ze tylko dzieki Sw Ricie i jej wstawiennictwu przeszlam ten egzamin :) Zaufajcie Sw Ricie - ona Was nigdy nie zostawi bez pomocy :) Dziekuje Sw Rito i prosze o dalsze wsparcie. Modl sie za nami. (16.06.2014)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz