To Ty mnie znalazłaś

Święta Rito, to Ty mnie znalazłaś. Dziękuję Ci. Czuję, że jesteś tak blisko mnie i że pragniesz pomóc mi w odzyskaniu miłości męża i jego powrocie do domu. Święta Rito, dziękuję jeszcze raz z całego serca, za Twoje wstawiennictwo za nami do Boga Wszechmogącego i za moimi dziećmi, które potrzebują nawrócenia. Czuję Cię tak blisko, w mojej pamięci odczuwam zapach róż. Błogosławiona jesteś, ponieważ wprowadzasz pokój. „Błogosławieni, którzy wprowadzają pokój, albowiem oni będą nazwani synami Bożymi” (Mt 5, 9) Jesteś córką Boga i w Twoje ręce oddajemy się, byś pomogła nam stać się dziećmi Bożymi. Z całego serca Cię Błogosławię i wszystkim Twoim dziełom, które do tej pory wyjednałaś dla ludzi, którzy z wiarą do Ciebie przychodzą. Amen. Twoja nowo odnaleziona przyjaciółka, Katarzyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz