Święta Rito dziękuję, że jesteś przy mnie

Święta Rito dziekuję, że jesteś przy mnie. Dałas mi znak- od jakiegos czasu w pracy mówią na mnie Róża:)ktos sie przejęzyczył, ktoś podłapał ale ja wiem, że to Ty w tym wszystkim jesteś. Pomogłas mi w koloniach dla córki, załatwiłaś pieniądze kiedy nawet o tym nie myslałam, bo wiedziałam że mnie na to nie stać. Mam Twój medalik, ktory tez dostałam od Ciebie bo tam byłas gdzie ktoś sie nie spodziewał. Proszę za starsza córką o pomyślność na studiach ,które sobie wybrała. I jeszcze jedno od siebie- chcce do Ciebie pojechać, być w Cascii, rozmawiać z Tobą. Możesz to dla mnie uczynić? Wiem, ze dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych o Święta Przyjaciółko. Bóg zapłac księdzu Tomaszowi, który Ciebie do mojego domu sprowadził:) Amen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz