Św. Rito - modlitwa do Ciebie naprawdę działa!

Św. Rito - modlitwa do Ciebie naprawdę działa !!! 15.6.13 dodałam wpis, w którym prosiłam o zdrowie dla Pawła i pracę dla brata, a także o wybaczenie dla mojego by byłego partnera i o poznanie kogoś właściwego dla siebie. Nie wiem, co się dzieje, bo jeszcze nigdy nie otrzymałam tak szybko pomocy. Po kilku dniach Paweł opuścił szpital psychiatryczny, a mój brat....znalazł pracę, i to w miejscu zamieszkania !!! To naprawdę cud! Ja wybaczyłam mojemu byłemu partnerowi, na jaw wyszły w ostatnich dniach fakty, o których wcześniej nie wiedziałam, a które pomogły mi nie trzymać w sercu złych emocji. Zresztą odezwał się dzisiaj i był bardzo miły, ale ja już jestem od niego daleko, i życzę mu wszystkiego najlepszego, ale już teraz wiem, że to nie jest człowiek dla mnie. Bardzo dziękuję Ci św. Rito za pomoc i wsparcie, ogromnie i z całego serca. Otrzymałam we śnie przekaz, że powinnam iść do spowiedzi, a nie przystępowałam do tego sakramentu od ponad 5 lat ! Na pewno przystąpię do spowiedzi, i nadal będę prosić o dobrego męża, najlepiej takiego, z którym będę mogła zawrzeć ślub kościelny. Ufam, św. Rito, że mi w tym dopomożesz ! Barbara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz