Św. Rita jest cudowna, wysłuchała moje modlitwy i to dzięki niej mogę być nadal szczęśliwa...

Św. Rita jest cudowna, wysłuchała moje modlitwy i to dzięki niej mogę być nadal szczęśliwa, będę polecać ją wszystkim. Mój chłopak leżał w szpitalu po wypadku w śpiączce i na prawdę było ciężko, w każdej chwili mogłam go stracić, dzięki codziennym modlitwom przez 2-3 tyg. do Św. Rity i Matki Boskiej powraca mu zdrowie, wybudził się ze śpiączki i stan zdrowia poprawia się, będę modlić się dalej o jego zdrowie... Od zawsze codziennie się modliłam ale nie uczęszczałam zbyt często na Msze św. po tym co się stało na nowo się nawróciłam i jestem pewna że to co przeżyłam nie jest tylko cierpieniem a miało sens, nasza miłość umocniła się a ja na nowo odzyskałam wiarę w Boga... Naprawdę warto modlić się do świętych, a szczególnie do Św. Rity, ona na prawdę nie zostawi nikogo, a Bóg ją wysłucha i otrzymamy daną łaskę, trzeba tylko wierzyć, nie zniechęcać się jeżeli modlitwa nie będzie przynosić skutków, bo wiem że po jakimś czasie modlitwa i tak zostanie wysłuchana, trzeba modlić się dużo, pokazać że nam na czymś na prawdę zależy... To nie przypadek że w sytuacji beznadziejnej znalazłam obrazek ze Św Ritą a na odwrocie zamieszczoną do niej modlitwę, to Bóg pokierował mnie abym modliła się do niej będąc w trudnej sytuacji i cierpieniu, mogłam stracić ukochaną osobę, ale dostała szansę na nowe życie w zdrowiu dzięki modlitwie, to modlitwa mnie uspokajała i dzięki temu mogłam coś zrobić dla mojego chłopaka, jedyne co mogłam mu dać to właśnie modlitwa... nie mogłam być przy nim, mogło skończyć się ta cała sytuacja bardzo źle, stan był na prawdę beznadziejny ale dzięki modlitwom przetrwałam ja i on... Dziękuję za wszystko Św. Ricie i Matce Przenajświętszej za pomoc. Pamiętajcie módlcie się zawsze i wszędzie kiedy macie czas a uprosicie sobie łaskę której potrzebujecie, obiecałam Bogu poprawę i tak się stało, będę lepszym człowiekiem na pewno, bo warto za coś co jest ważne, za dar życia i miłość... Podziękuję dobrocią bo nic innego nie zrobię dla tych którzy się za mną wstawili w niebie... Módlcie się do Św. Rity i odmawiajcie różaniec to pomaga przetrwać, uprosić łaskę o którą prosicie :) (4.08.2013)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz