Sprawa, o której rozwiązanie błagałam pomyślnie się rozwiązała!

ŚWIĘTA RITO!!!! Teraz dziękuje ze sprawa o której rozwiazanie blagalam pomyślnie się rozwiązała! Daje świadectwo ze zostałam wysluchana w beznadziejnej sprawie,na sprawą dotyczyła zabiegu medycznego na moim Dzieciątku na który nie wyrazalam zgody-a byłam zmuszona. Nie wiem jaka moc ma pisanie tego tu na forum? Może lepiej w modlitwie?A wiec BLAGAM BLAGAAM BLAGAM ŚWIĘTA RITO O RATOWANIE NASZEGO MAŁŻEŃSTWA I OCALENIE NASZEJ RODZINY. BLAGAM O PRZEMIANE MOJEGO MĘŻA, O MILOSC, WYBACZENIE I POJEDNANIE. BLAGAM CIE ODDAL TEN GRZECH DO KTOREGO SZATAN PCHA MOJEGO MĘŻA. PRAGNE ŚLUBU Z NIM I ZYCIA W PEŁNEJ RODZINIE. ZWAZ NA TO ZE MAMY NAPRAWDE CUDOWNE DZIECKO-NIE POZWOL BY SIE ZMARNOWALO PRZEZ ROZPAD RODZINY. I jeszcze jeden cud:moja mama kilka lat temu była w Casci i błagała Cie Św Rito byś uwolniła mnie z chorego zwiazku-na cud nie czekała długo. Bóg postawił na mojej drodze Meza o ktorego teraz walce. MOJE PRZYKAZANIE : *KOCHAJ I WALCZ*! (...)
(23.06.2014)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz